کتوں کی خوراک

کیا Chihuahuas بہت بھونکتے ہیں؟ 8 مددگار وجوہات

چاہے یہ بلیو ہیلر چیہواہوا مکس ہو یا چہواہوا کا پیڈیگری، آپ نے شاید ایک ایسی چیز دیکھی ہو جو بہت بھونکتی ہے اور اب آپ سوچ رہے ہوں گے کہ کیا Chihuahuas عام طور پر اس طرح کے ہوتے ہیں۔ جبکہ کچھ Chihuahuas بہت بھونکتے ہیں، تمام Chihuahuas نہیں کرتے۔

اس مضمون میں، آپ کو معلوم ہوگا کہ کون سے حالات آپ کے چہواہوا کو بہت زیادہ بھونکنے کا سبب بن سکتے ہیں اور ہر قسم کے بھونکنے میں فرق کیسے کیا جا سکتا ہے تاکہ آپ کو معلوم ہو کہ آپ کا چھوٹا پوچ کیوں بھونک رہا ہے۔

کیا Chihuahuas بہت بھونکتے ہیں؟ ہاں، Chihuahuas بہت بھونک سکتے ہیں۔ کوئی دو Chihuahuas ایک جیسے نہیں ہیں اس لیے کچھ Chihuahuas ہر روز بہت بھونکتے ہیں جبکہ دوسرے Chihuahuas شاذ و نادر ہی بھونکتے ہیں چاہے آپ ان سے بات کرنے کی کتنی کوشش کریں۔ Chihuahuas کے بہت زیادہ بھونکنے کی بہت سی وجوہات ہیں اور یہ تربیت اور جینیات کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔

کیا Chihuahuas بہت بھونکتے ہیں؟ 8 مددگار وجوہات

chihuahua کے بھونکنے کی آواز
do chihuahuas bark: ہاں وہ کرتے ہیں اور ان کے بھونکنے کی بہت سی وجوہات ہیں۔

Chihuahuas کے بہت زیادہ بھونکنے کی مختلف وجوہات ہیں اور یہ ضروری ہے کہ Chihuahua کے مالکان یہ سمجھیں کہ ان کے چھوٹے پوچ کو بہت زیادہ بھونکنے کی وجہ کیا ہے۔ اصل وجہ تلاش کرنے سے مالکان کو اپنے Chihuahuas کے بھونکنے پر قابو پانے میں مدد مل سکتی ہے، یا تو تربیت کے ذریعے یا معمول میں تبدیلی کے ذریعے۔ یہاں 8 وجوہات ہیں کیوں کہ Chihuahuas بہت بھونکتے ہیں۔

1. خوف زدہ Chihuahua

جب آپ کے Chihuahuas خوف یا خوف محسوس کرتے ہیں، تو وہ بھونکنے کا سہارا لے سکتے ہیں۔ جب چیہواہوا کسی اجنبی یا بڑے کتے کو دیکھتا ہے، تو وہ اپنے دفاع کے لیے خطرہ محسوس کر سکتا ہے اور بھونک سکتا ہے۔ جب آپ کا چیہواہوا بھونکتا ہے، تو یہ اس کا جارحیت دکھانے کا طریقہ ہے۔

ایک Chihuahua اگر وہ خوف زدہ ہو یا خطرہ محسوس کرتا ہو تو بھونک سکتا ہے۔ یہاں کچھ حالات ہیں جو خوف زدہ چیہواہوا کے بھونکنے کا سبب بن سکتے ہیں:

  • اجنبی یا غیر مانوس چہرے۔
  • بڑے کتے۔
  • اگر آپ شہر میں رہتے ہیں تو تیز آوازیں جیسے آتش بازی، گرج چمک یا تعمیراتی آوازیں۔
  • ڈیلیوری کرنے والا مرد یا عورت آپ کو آپ کا پیکج دینے کے لیے آپ کے پوچ تک آرہا ہے۔
  • گھر میں لوگ چیخ رہے ہیں یا چیخ رہے ہیں۔

یہ عام طور پر Chihuahuas اور کتوں کے لیے بہت معمول کی بات ہے کیونکہ انسانوں کی طرح ان میں بھی فطری لڑائی یا پرواز کی جبلت ہوتی ہے جو دراصل ان کی بقا کے لیے کلیدی حیثیت رکھتی ہے۔ اگرچہ کچھ Chihuahuas اپنے سائز سے واقف نہیں ہیں اور ایک بڑے کتے کا اس حد تک سامنا کریں گے کہ وہ زخمی ہو جائیں، دوسرے Chihuahuas خطرات سے بھاگنا پسند کرتے ہیں۔ اگر چیہواہوا کسی کونے میں پکڑا جاتا ہے، تو وہ خطرہ محسوس کرے گا اور اپنے دفاع کی کوشش کرنے اور بڑے کتے کو بھگانے کے لیے زور سے بھونکائے گا۔

آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ اگر آپ کی چھالیں اونچی اور مختصر وقفوں میں ہوں تو آپ کا چیہواہوا خوفزدہ ہونے سے بھونک رہا ہے۔ یہ بتانے کے دوسرے طریقے ہیں کہ آیا آپ کے Chihuahuas کسی چیز سے خوفزدہ ہیں اگر ان کے کانوں کو دم کے ساتھ پیچھے کھینچ لیا جائے اور ان کی پچھلی ٹانگوں کے درمیان اور کوٹ ان کی پیٹھ پر کھڑا ہو۔

اگر آپ کے چیہواہوا میں خوف کے آثار نظر آ رہے ہیں، تو اسے چھونے سے گریز کریں کیونکہ، بھونکنے کے علاوہ، چیہواہوا آپ کو کاٹنے اور نقصان پہنچانے سے نہیں ڈرتا۔

2. چیہواہوا علیحدگی کی پریشانی کے ساتھ

تمام chihuahuas بہت بھونکنا
chihuahua علیحدگی کی بے چینی جب مالکان چھوڑ دیتے ہیں۔

Chihuahuas اپنے مالکان کے ساتھ رہنا پسند کرتے ہیں اور اکثر علیحدگی کی پریشانی کا سامنا کریں گے اگر ان کے مالک کام پر یا چند گھنٹوں سے زیادہ کے لیے چلے جائیں۔ ایک بار جب چیہواہوا اکیلے ہو جائے، تو وہ زور سے بھونکنا شروع کر سکتی ہے یا قالین پر کھدائی کرنا، ان کے بستر پر چبانا، فرنیچر کو نوچنا، یا گھر کے اندر پیشاب کرنا جیسے برے رویے کا سہارا لے سکتی ہے۔

علیحدگی کے اضطراب سے چیہواہوا کا بھونکنا مالک اور چیہواہوا دونوں کے لیے تناؤ کا باعث بن سکتا ہے۔ تاہم، یہ ضروری ہے کہ مالکان اس سے آگاہ ہوں اور اپنے قیمتی چھوٹے پوچ کو ان سے الگ ہونے کے لیے کم حساس ہونے میں مدد کریں۔

اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ کے چیہواہوا کو علیحدگی کا اضطراب ہے، تو اپنے ڈاکٹر سے بات کریں تاکہ آپ کے چہواہوا کی علیحدگی کی پریشانی اور بھونکنے میں مدد کے لیے بہترین کارروائی کا طریقہ معلوم کریں۔ Chihuahua میں علیحدگی کی پریشانی ایک طرز عمل کی خرابی ہے جس کے علاج میں مہینوں یا سال بھی لگتے ہیں۔

یہ بھی بہتر ہے کہ جب آپ گھر سے نکلیں تو اپنے Chihuahua کو گھر میں چھوڑ کر شروع کریں۔ آپ اپنی مرضی کے مطابق اسے کبھی کبھار اپنے ساتھ لا سکتے ہیں، لیکن یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے چیوہوا کو بتا دیں کہ اسے ہر بار آپ کے ساتھ جانے کی توقع نہیں کرنی چاہیے۔ اپنے Chihuahua کو دن کے ہر سیکنڈ میں آپ کے ساتھ رہنے کی اجازت دینا جب آپ اسے اکیلے چھوڑ دیتے ہیں تو اس کے کام کرنے اور بھونکنے کا سبب بن سکتا ہے۔

3. پرجوش چیہواہوا

کتوں کی دوسری نسلوں کی طرح، چیہوا جو پرجوش ہیں، بھونک کر ردعمل ظاہر کریں گے۔ آپ کا چیہواہوا بھونک سکتا ہے کیونکہ وہ درج ذیل کی توقع کر رہی ہے:

  • ایک مزیدار دعوت۔
  • ایک نیا کھلونا۔
  • بہت دن کے بعد مالک کو دیکھا۔ (میرا چیہواہوا اس لمحے بھونکتا ہے جب میں گھر میں جانے سے پہلے ڈرائیو وے کی طرف کھینچتا ہوں)۔
  • پیشاب یا مسح کرنے کے لیے سیر کے لیے باہر جانا۔

ان میں سے کوئی بھی آپ کے چھوٹے پوچ کو توانائی بخش، زیادہ چوکنا ہونے کا سبب بن سکتا ہے اور ان کے کان کھڑے ہو جائیں گے۔ کچھ Chihuahuas بھونکنے سے پہلے جوش و خروش سے ہل سکتے ہیں یا وہ چھلانگ لگا سکتے ہیں اور گھر کے گرد گھوم سکتے ہیں۔

آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ آپ کا چیہوا جوش کی وجہ سے بھونک رہا ہے؟ ٹھیک ہے، یہ اونچی آواز اور مختصر لگتا ہے۔ ایک بار جب آپ کے چیہواہوا کو اپنا نیا کھلونا یا علاج مل جاتا ہے، تو بھونکنا بند ہو جائے گا۔

4. Chihuahua انتہائی علاقائی ہے۔

Chihuahuas انتہائی علاقائی ہیں اور بہت سے لوگ Chihuahuas کو عظیم محافظ کتوں کے طور پر جانتے ہیں۔ اگر کوئی اجنبی گھر کے قریب آتا ہے تو چیوہوا بھونک سکتا ہے۔ اسے خوف کے بھونکنے کے نام سے جانا جاتا ہے کیونکہ چیہواہوا کو اجنبی یا دوسرے کتوں سے خطرہ محسوس ہوتا ہے جو اس کی جگہ یا علاقے میں گھس آتے ہیں۔

خوف کا بھونکنا اجنبیوں یا دوسرے کتوں کو ڈرانے کی کوشش کرنے کا ایک طریقہ ہے۔

چونکہ Chihuahuas علاقائی ہیں، مندرجہ ذیل ان کا "علاقہ” ہو سکتا ہے اور کوئی بھی انجان چہرے اجنبی ہیں، جو آپ کے Chihuahua کو بھونکنے کا سبب بنیں گے:

  • ان کے کتے کا بستر
  • گھر
  • پچھواڑے اور سامنے کا صحن۔
  • کھانے کا پیالہ۔
  • پانی کا پیالہ۔
  • کریٹ

جب اجنبی علاقے کے قریب آتا ہے تو چھال عام طور پر زیادہ جارحانہ ہوجاتی ہے۔ جارحانہ چھال بھی تیز ہو جاتی ہے۔ جب میں کسی پیکج کی توقع کر رہا ہوں اور میں اپنے چیہواہوا کو جارحانہ اور اونچی آواز میں بھونکتا ہوا سنتا ہوں، تو یہ عام طور پر اس وجہ سے ہوتا ہے کہ ڈیلیوری کرنے والا میرے گھر کے قریب آ رہا ہے۔ ایک بار جب ڈیلیوری کرنے والا وہاں سے چلا جاتا ہے، میرا چیہواہوا بھونکنا بند کر دیتا ہے۔

اگر آپ کسی دوست کو اپنے گھر میں جانے دیتے ہیں اور آپ کا چیہواہوا آپ کے دوست سے واقف نہیں ہے، تو اپنے دوست کو یہ بتانا یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس ایک چیہواہوا ہے اور اسے آپ کے چھوٹے پوچ کے قریب جانے سے گریز کرنا چاہیے۔ کچھ Chihuahuas حملہ کرتے ہیں اگر سمجھا جاتا خطرہ ان کے علاقے سے پیچھے نہیں ہٹتا ہے۔

ایک بار پھر، بھونکنا واقعی آپ کا چہواہوا ہے جو اپنے خوف کا اظہار کر رہا ہے۔ اجنبیوں کو اپنے چیہواہوا کو مشتعل کرنے سے گریز کریں جب وہ خوف میں ہو کیونکہ آپ کا چھوٹا بچہ حملہ کرے گا۔

ذہن میں رکھیں کہ علاقائی بھونکنا فطری ہے۔ اپنے چیہواہوا کو بھونکنے کی حوصلہ شکنی کرنے سے گریز کریں کیونکہ وہ اجنبی کی ایڑی کو کاٹنے یا چٹکی بجانے کا سہارا لے سکتی ہے۔

5. ڈیمنشیا کے ساتھ چیہواہوا

ڈیمنشیا کے ساتھ بوڑھے Chihuahuas بھونک سکتے ہیں کیونکہ ہو سکتا ہے وہ بھول گئے ہوں کہ وہ کہاں ہیں اور الجھن میں ہیں۔ بعض اوقات ڈیمنشیا والے Chihuahuas بغیر کسی وجہ کے بھونکتے ہیں اور اپنے Chihuahuas کو ڈیمنشیا ہونے کی صورت میں بھونکنا بند کرنے کی تربیت دینا زیادہ مشکل ہوتا ہے۔

اس وقت کے دوران، یہ ضروری ہے کہ آپ کا چیہواہوا سکون محسوس کرے۔ Chihuahua کے مالکان اپنے چھوٹے پیارے دوستوں کو پال سکتے ہیں اور ان کے نام بول سکتے ہیں۔

ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے بات کریں اور کسی بھی دوا جیسے Anipryl (سیلیگیلین) کے بارے میں پوچھیں جو مدد کر سکتی ہے۔ یہ ذہن میں رکھنا ضروری ہے کہ اگر آپ کے Chihuahua کو ڈیمینشیا ہے تو صبر کلیدی چیز ہے کیونکہ یہ آسانی سے قابل علاج نہیں ہے۔

6. Chihuahua آپ کی توجہ حاصل کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔

جس طرح ایک بچہ اپنی ماں کی توجہ حاصل کرنے کے لیے روئے گا، اسی طرح ایک چیوہوا اپنے مالک کی توجہ حاصل کرنے کے لیے بھونکے گا۔ اگر آپ کے Chihuahua کو آپ کی توجہ کی ضرورت ہے، تو وہ بھونکیں گے۔

مثال کے طور پر، میری چہواہوا کو پوٹی ٹریننگ کے 5 ماہ بعد، وہ فوراً دروازے کی طرف بھاگتی تھی اور کھانا کھانے کے چند منٹ بعد بھونکتی تھی کیونکہ اس سے مجھے معلوم ہوتا ہے کہ اسے باہر جا کر اپنا کاروبار کرنا ہے۔

یہ عام طور پر ایک چھوٹی اور نرم چھال کی طرح آواز کرے گا اور جیسے ہی میں اپنے چیہوا کو باہر لے جاتا ہوں، اس کی بھونکنا بند ہو جاتا ہے۔

اگر پانی کا پیالہ پانی سے باہر ہے اور آپ کے چیوہوا پیاسے ہیں، تو وہ پانی کے پیالے کو دوبارہ بھرنے کے لیے آپ کی توجہ حاصل کرنے کے لیے بھونکیں گے۔ اسی طرح، اگر آپ کا چیہوا بھوکا ہے اور اس نے ابھی تک اپنا روزانہ کھانا نہیں کھایا ہے، تو وہ بھوکی ہو جائے گی اور بھونک کر آپ کو بتائے گی کہ اسے کچھ کھانا دیں۔

7. آپ کا چیہواہوا بور ہو سکتا ہے۔

اگر آپ کے چیوہوا اپنے دماغ سے غضب ناک ہیں کیونکہ ان کے پاس کرنے کو کچھ نہیں ہے تو وہ بھونکنا شروع کر سکتے ہیں۔ Chihuahuas، کتے کی دوسری نسلوں کی طرح، ذہنی اور جسمانی طور پر حوصلہ افزائی کرنے کی ضرورت ہے. اگر آپ کے Chihuahuas مسلسل بور ہوتے ہیں، تو وہ برے رویوں کا سہارا لے کر بوریت کا مقابلہ کر سکتے ہیں، جس سے مالکان بچنا چاہتے ہیں۔

برے رویوں میں بھونکنا، گھر کے ارد گرد فرنیچر کو اپنے چھوٹے چیہواہوا دانتوں سے چبانا، ان کے بستروں کو تباہ کرنا، قالینوں کو کھودنا، اور فرش اور دروازوں کو نوچنا شامل ہیں۔

آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ بھونکنا بوریت کی وجہ سے ہے اگر یہ ایک مونوٹون چھال کی طرح لگتا ہے جو اونچی اور کافی لمبی ہے۔

Chihuahuas میں بوریت اور برے رویوں سے بچنے کے لیے، ہم انتہائی مشورہ دیتے ہیں کہ مالکان جسمانی اور ذہنی دونوں محرکات فراہم کریں جیسے:

  • ٹگ آف وار۔
  • کیچ یا لانا کھیلنا۔
  • نئی چالیں سکھانا۔
  • کتے کے پارک کی طرف جا رہے ہیں۔

اپنے چہواہوا کو چبانے کے لیے ایک چھوٹی ہڈی دینا یا کتے کے کھلونے ہاتھ میں رکھنا بہتر ہے۔

اگر آپ کے پاس چیہواہوا کتے کا بچہ ہے تو بہتر ہے کہ اسے تین گھنٹے سے زیادہ تنہا نہ چھوڑیں۔ اگر آپ کے پاس کوئی بالغ چہواہوا ہے تو اسے پانچ گھنٹے سے زیادہ تنہا چھوڑنے سے گریز کریں۔ اپنے Chihuahua کو اتنی دیر تک تنہا چھوڑنے سے وہ خود کو تنہا محسوس کر سکتے ہیں اور ان کے اندر وہ ساری توانائی پیدا ہو سکتی ہے۔ نتیجے کے طور پر، آپ کا چھوٹا پوچ اس پنکھے ہوئے توانائی کو جاری کرنے کے لیے بھونک کر آپ کو بتائے گا کہ وہ تنہا محسوس کرتے ہیں۔

Chihuahua کے کچھ والدین ریڈیو چھوڑ دیتے ہیں یا ٹی وی چلاتے ہیں تاکہ وہاں پس منظر کی موسیقی چل رہی ہو اور ان کے Chihuahua کو ایسا محسوس ہو جیسے وہاں کوئی ہے۔

اپنے Chihuahua کو چند گھنٹوں سے زیادہ تنہا چھوڑنے سے گریز کریں۔ اگر آپ کے کام کے اوقات لمبے ہیں، تو اس بات کو یقینی بنائیں کہ ایک پالتو جانور پالیں یا اپنے Chihuahua کو پالتو جانوروں کے ڈے کیئر سنٹر میں لے آئیں تاکہ اس کی دیکھ بھال کی جائے، جو بھونکنے سے روکے گا۔

8. Chihuahua کا خواب دیکھنا

Chihuahuas، لوگوں کی طرح، اپنی نیند میں بہت آواز اٹھا سکتے ہیں، خاص طور پر جب وہ خواب دیکھ رہے ہوں۔ اپنی نیند میں بات کرنے کے بجائے، Chihuahuas اور کتوں کی دوسری نسلیں بھونکیں گی، سرگوشی کریں گی یا چیخیں گی۔

اگر آپ کا Chihuahua نیند میں بھونک رہا ہے، تو یہ ہو سکتا ہے کہ وہ خواب دیکھ رہی ہو، اس لیے مالکان کے لیے ضروری نہیں کہ وہ اپنے Chihuahua کو جگائیں۔ اگر آپ ایسا کرتے ہیں، تو آپ کا چیہواہوا بدمزاج اور پریشان ہو سکتا ہے اور آپ شاید ایسا نہیں چاہتے۔

بہت سے ڈاکٹر آپ کو کہیں گے کہ آپ اپنے Chihuahua کو سونے دیں اور ان کے خوابوں میں بھونکیں۔ جب بھی آپ اس کے خواب میں اس کے بھونکنے کی آواز سنیں تو اپنی چھوٹی پوچ کو بیدار کرنے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے۔ ایسا کرنے سے ان کی نیند میں خلل پڑ سکتا ہے اور ان کے جسم اور صحت پر منفی اثر پڑ سکتا ہے۔ آپ کی چی تھکاوٹ کے ساتھ جاگ سکتی ہے۔ اے Chihuahua کو اس کی نیند کی ضرورت ہے۔ اور اس کی نیند میں مسلسل خلل ڈالنا اس کے مدافعتی نظام اور مجموعی صحت کو متاثر کر سکتا ہے۔

تو، کیا Chihuahuas بہت بھونکتے ہیں؟

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، Chihuahuas بہت زیادہ بھونک سکتے ہیں اگر ان کی ضروریات پوری نہیں ہوتی ہیں یا اگر وہ خود کو غیر محفوظ اور خطرہ محسوس کرتے ہیں۔ Chihuahuas کے بھونکنے کی عام طور پر ایک وجہ ہوتی ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ تمام Chihuahuas ایک جیسے نہیں ہیں اس لیے جب کہ کچھ Chihuahuas بہت بھونک سکتے ہیں، دوسرے شاید آواز نہ نکالیں۔

چونکہ Chihuahuas چھوٹے اور انتہائی علاقائی ہوتے ہیں، اس لیے جب وہ خوف یا خطرہ محسوس کرتے ہیں تو بھونکنا ایک دفاعی طریقہ کار ہے۔ بہت سے طریقوں سے بھونکنا ان کی فطری جبلت ہے، اور اس نے کئی نسلوں تک ان کی بقا میں مدد کی ہے۔

ہم امید کرتے ہیں کہ اس مضمون نے آپ کو یہ سمجھنے میں مدد کی کہ آپ کا Chihuahua کیوں بھونک رہا ہے اور آپ Chihuahua کے مالکان کے طور پر اس رویے کو روکنے کے لیے کیا کر سکتے ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Chihuahua_(dog)

https://news.vet.tufts.edu/2020/04/how-to-stop-territorial-barking/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button