Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا یارکیز ہائپواللجینک ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا یارکیز ہائپواللجینک ہیں؟

آپ ہمیشہ سے یارکی چاہتے ہیں اور آپ کو یا آپ کے خاندان کے کسی فرد کو کینائن الرجی کا پتہ لگانے کے لیے صرف ایک گھر لانے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ کیا آپ کو اپنا منصوبہ جاری رکھنا چاہیے اور یارک کو گھر لانا چاہیے یا نہیں؟ سب سے پہلے، آپ یہ جاننا چاہیں گے کہ آیا یارکی ہائپوالرجینک کتے ہیں۔ ذیل میں مزید تفصیل میں غوطہ لگانے سے پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا یارکیز ہائپواللجینک ہیں؟ ہاں، یارکیز یا یارکی ٹیریرز ہائپوالرجنک ہیں کیونکہ ان میں عام کینائن کھال نہیں ہوتی ہے۔ اس کے بجائے، ان کے بال باریک، انسان جیسے بالوں سے ملتے جلتے ہیں۔ کتے کی زیادہ تر نسلوں کے مقابلے میں، یارکیز موسمی طور پر نہیں گرتے ہیں اس لیے وہ کم الرجین پیدا کرتے ہیں۔ تاہم، کتے کی کوئی نسل بالکل 100% hypoallergenic نہیں ہے اور وہ پھر بھی انسانی الرجی کو مشتعل کر سکتے ہیں۔

تو اچھی خبر یہ ہے کہ اگر آپ الرجی کا شکار ہوں تب بھی آپ ایک گھر لا سکتے ہیں۔ تاہم، یہاں تک کہ سب سے زیادہ hypoallergenic کتا اب بھی کچھ الرجی کے شکار افراد میں الرجی پیدا کر سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم اس بات پر بات کریں گے کہ یارکی کس طرح اب بھی انسانی الرجی کو بڑھا سکتی ہے اور آپ اپنا قیمتی پوچ خریدنے سے پہلے اور بعد میں کیا کر سکتے ہیں۔

کیا یارکیز ہائپواللجینک کتے ہیں؟

یارکشائر ٹیریر ہائپواللجینک
کیا یارکی ہائپواللجینک ہے؟

جی ہاں، یارکیز یا یارکشائر ٹیریرز ہائپوالرجینک کتے ہیں۔ یارکیوں کو ہائپوالرجینک کتے اس لیے نہیں سمجھا جاتا کہ وہ نہیں بہاتے بلکہ اس لیے کہ کتوں کی دوسری نسلوں کے مقابلے میں یارکیز زیادہ نہیں بہاتے ہیں۔ یارکشائر ٹیریرز موسمی طور پر نہیں گرتے ہیں لہذا وہ کم خشکی، تھوک اور دیگر الرجین پیدا کرتے ہیں۔

اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ کتے کی کوئی بھی نسل بالکل 100% hypoallergenic نہیں ہے کیونکہ تمام کتوں کو کسی حد تک بہایا جاتا ہے۔ کتے کی کچھ نسلیں جیسے یارک شائر ٹیریرز کم سے کم شیڈ کرتی ہیں جبکہ دیگر کتوں کی نسلیں اعتدال سے یا بہت زیادہ بہاتی ہیں۔ کتوں کی کچھ نسلوں کے موسم بہانے کے ہوتے ہیں جہاں وہ اپنے کوٹ اڑا دیتے ہیں۔

یارکیز کے بالوں کی ساخت بھی کتوں کی دوسری نسلوں سے بالکل مختلف ہے۔ یارکشائر ٹیریرز کے باریک بال ہیں جو انسانی بالوں سے ملتے جلتے ہیں۔ اس کی وجہ سے، ایسا لگ رہا ہے جیسے یارکشائر ٹیریرز کے بال ہیں نہ کہ کھال۔

لیکن hypoallergenic کا اصل مطلب کیا ہے اور کتے کی خشکی، تھوک، یا یہاں تک کہ پیشاب لوگوں میں کینائن الرجی کا سبب کیسے بنتا ہے؟ آئیے اس پر اگلی بات کرتے ہیں۔

hypoallergenic کا کیا مطلب ہے؟

یارکشائر ٹیریر ہائپوالرجنک ہے۔
کیا یارکی ٹیریر ہائپواللجینک ہے؟

جیسا کہ ہم نے اوپر ذکر کیا ہے، کتے کی کوئی نسل 100% hypoallergenic نہیں سمجھی جاتی ہے۔ "hypoallergenic” اصطلاح کو حال ہی میں بہت زیادہ پھینک دیا گیا ہے تو اس کا اصل مطلب کیا ہے؟

جب کسی کتے کو "ہائپولرجنک” سمجھا جاتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ دوسرے کتوں کے مقابلے میں کم الرجی کی علامات کا سبب بنتا ہے۔

تمام کتوں کو بہایا۔ مدت تمام کتے اپنی کھال یا بال چھڑکیں گے، لیکن کتے کی کچھ نسلیں ایسی ہیں جو دوسرے کتوں کے مقابلے میں کم بہاتی ہیں۔

ہم اکثر یہ سمجھتے ہیں کہ کینائن الرجی کتے کی کھال یا بالوں کی وجہ سے ہوتی ہے، لیکن یہ بالکل درست نہیں ہے۔ درحقیقت، کتے کی الرجی کی اصل وجہ ایک پروٹین کی وجہ سے ہوتی ہے۔ آئی جی ای بائنڈنگ پروٹین جو کتے کے تھوک اور پیشاب میں پائے جاتے ہیں۔. یہ پروٹین آپ کے کتے کی خشکی کی طرف بھی راغب ہوتا ہے۔، جو آپ کے کتے کی جلد پر خشک، مردہ فلیکس ہے۔

کتے کی مردہ، خشک جلد (یا خشکی) قدرتی طور پر گرے گی اور کتے کے بالوں یا کھال سے چپک جائے گی۔ چونکہ یارکیز کم سے کم یا بہت کم بہاتے ہیں، اس کا مطلب ہے کہ بہت خشکی ہے جو ہوا میں خارج ہوتی ہے یا فرش پر گرتی ہے۔ لہذا آپ کے گھر کے اندر کتے کے بال کم ہیں اگر آپ کے پاس ہائپوالرجینک یا یارکی جیسا کم سے کم بہانے والا کتا ہے۔

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، یہ صرف یارک کے بال یا کھال ہی نہیں جو کینائن الرجی کو متحرک کر سکتے ہیں، بلکہ یہ اس کا لعاب، پیشاب اور خشکی بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کو یارکی کے تھوک، خشکی اور پیشاب میں پائے جانے والے IgE بائنڈنگ پروٹین سے الرجی ہے، تو آپ کو کینائن الرجی ہو گی حالانکہ یارکی کو ہائپوالرجینک کتا سمجھا جاتا ہے۔

مثال کے طور پر، اگر آپ کا یارک آپ کو پیار اور پیار دکھانے کے لیے آپ کو چاٹتا ہے اور آپ کو اس سے الرجی ہے۔ آئی جی ای بائنڈنگ پروٹین اس کے تھوک میں پائے جاتے ہیں، پھر آپ کا مدافعتی نظام متحرک ہو جائے گا اور اس پروٹین پر حملہ کرنے کی کوشش کرے گا جیسے یہ آپ کی جلد پر کوئی بیکٹیریا یا وائرس ہو۔ جب یہ پروٹین آپ کی جلد کو چھوتا ہے تو آپ کو چھتے یا خارش ہو سکتی ہے اور آپ کی جلد سوجن، سرخ یا خارش ہو سکتی ہے۔

کیا آپ کو یارکیز سے الرجی ہو سکتی ہے؟

اس کے ساتھ ہی، آپ کو اب بھی اپنے یارکشائر ٹیرئیر سے الرجک ردعمل ہو سکتا ہے حالانکہ یارک کو ہائپوالرجنک کتے سمجھا جاتا ہے۔ تو، ہاں، آپ کو اب بھی یارکیز سے الرجی ہو سکتی ہے حالانکہ اس کتے کی نسل کے اچھے، انسان جیسے بال ہیں جو موسمی طور پر نہیں گرتے اور کم بہانے والے زمرے میں درج ہیں۔

اگرچہ یارکیز ہائپوالرجنک کتے ہیں، کچھ ایسے طریقے ہیں جن سے وہ اب بھی انسانوں میں الرجی پیدا کر سکتے ہیں (ہم اس پر آگے جائیں گے)، یہی وجہ ہے کہ یارک کو گھر لانے سے پہلے آپ یہ دو چیزیں کرنا چاہیں گے:

1. معلوم کریں کہ کیا آپ کو کینائن الرجی ہے۔

اس سے پہلے کہ آپ کو کتا ملے، hypoallergenic ہے یا نہیں، ہم انتہائی مشورہ دیتے ہیں کہ آپ کینائن الرجی کے لیے ٹیسٹ کرائیں۔ ٹیسٹ سے آپ کو یہ بتانا چاہیے کہ کتے کی کون سی الرجین آپ کے سینوس کو بند یا متحرک کرے گی۔

2. پہلے ممکنہ یارکی کتے کے ساتھ کچھ وقت گزاریں۔

اپنے یارکی کتے کو گھر لانے سے پہلے، آپ اس کے ساتھ کچھ وقت گزارنا چاہیں گے۔ آپ اس کے ساتھ کھیل سکتے ہیں، اسے اپنا ہاتھ چاٹنے کی اجازت دے سکتے ہیں، یا اس کے ساتھ گلے مل سکتے ہیں اور دیکھ سکتے ہیں کہ آیا اس کے بالوں، خشکی، تھوک یا پیشاب میں سے کوئی بھی آپ کی الرجی کو متحرک کرتا ہے۔

ایک ذمہ دار اور معروف بریڈر سے خریدنا یقینی بنائیں جو آپ کو اپنے ممکنہ کتے کے ساتھ زیادہ سے زیادہ وقت گزارنے کی اجازت دے گا اور آپ کو کتے کے والدین کی صحت سے متعلق دستاویزات اور معلومات دکھائے گا۔

کسی بھی قیمت پر، یہاں کچھ ایسے طریقے ہیں جن سے یارکیز یا یارکشائر ٹیریرز آپ کی الرجی کو متاثر کر سکتے ہیں۔

مردہ بال، خشکی اور دھول

جب بات زیادہ تر کینائن الرجیوں کی ہو تو، نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف انوائرمینٹل ہیلتھ سائنسز بیان کرتا ہے کہ دو کینائن پروٹین ہیں جو ان کو متحرک کرتے ہیں۔

یہ دو کینائن پروٹین ہیں:

یہ پروٹین آپ کے پیارے دوست کے مردہ بالوں اور خشکی میں پائے جاتے ہیں۔ جب آپ کا K9 دوست خشکی اور مردہ بالوں کو بہاتا ہے، تو یہ الرجین خارج ہوتے ہیں اور ہوا میں بن جاتے ہیں۔ وہ آپ کے گھر کے ارد گرد تیرتے ہیں اور ایک بار جب آپ انہیں سانس لیتے ہیں، تو یہ الرجین آپ کے پھیپھڑوں میں ختم ہوجاتے ہیں۔

خشک جلد میں مبتلا یارکیاں ٹن خشکی کو بہا دے گی۔ خوش قسمتی سے، کتے کی دوسری نسلوں کے مقابلے میں، یارکیز میں اتنی خشکی نہیں ہوتی، یہی وجہ ہے کہ زیادہ تر پالتو جانوروں کے مالکان کے لیے یہ واقعی کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

کتے کی دوسری نسلوں کے برعکس، یارکیز میں کھال کی متعدد پرتیں نہیں ہوتیں۔ ان کے پاس نہ تو انڈر کوٹ ہے اور نہ ہی اوور کوٹ۔ ان کے پاس شیڈنگ کے موسم نہیں ہوتے ہیں جہاں وہ اپنے کوٹ کو اڑا دیتے ہیں تاکہ نئی کھال کو اگنے کی اجازت دی جائے تاکہ وہ گرمیوں میں ٹھنڈا یا سردیوں میں گرم رہیں۔

لہذا، یارکیاں عام طور پر آپ کے پورے گھر میں اپنے بالوں یا خشکی کو نہیں چھوڑتی ہیں اور آپ کی الرجی کو متحرک یا بڑھا نہیں سکتی ہیں۔

چونکہ یارکیز کتے کی دوسری نسلوں کی طرح نہیں گرتے، اس لیے وہ اپنے بالوں کو برقرار رکھنے اور چھوٹے رکھنے کے لیے اپنے مالکان پر انحصار کرتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یارک کے بال (کھال کے نہیں) انسانی بالوں کی طرح بڑھتے رہیں گے جب تک کہ مالک اسے کاٹ نہ دے۔

اس لیے یہ ضروری ہے کہ مالکان کسی بھی گرہ اور الجھنے سے بچنے کے لیے اپنے یارکیوں کے بالوں کو باقاعدگی سے برش کریں۔

یہ ایک ویڈیو ہے جو آپ کو اندازہ دے گی کہ آپ کے یارکشائر ٹیریئر کو کس طرح مناسب طریقے سے تیار کرنا ہے۔

اس لحاظ سے، یارک شائر ٹیریرز زیادہ نہیں بہاتے ہیں اور کتے کے مالکان کو اس سے شدید الرجک ردعمل نہیں ہونا چاہیے۔

وقتاً فوقتاً، آپ کو اپنے صوفے، بستر، قالین یا سخت لکڑی کے فرش پر یارکی بالوں کی پٹیاں ملیں گی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ انسانی بالوں کی طرح، آپ کے یارک کے بال بھی ڈھیلے ہو سکتے ہیں اور ہو سکتے ہیں کیونکہ ان کے مردہ بال قدرتی طور پر گر جائیں گے۔ جب آپ اپنے یارکی بالوں کو برش کر رہے ہوں تو آپ کچھ ڈھیلے بالوں کے گرنے کی بھی توقع کر سکتے ہیں۔

آخر میں، آئیے اس دھول کے بارے میں نہ بھولیں جو آپ کے یارکی کے بالوں میں پائی جاتی ہے۔ نہ صرف یارکشائر ٹیریرز زمین پر بیٹھنا یا لیٹنا پسند کرتے ہیں، بلکہ ان کے لمبے باریک بال سوئفر سویپر یا جھاڑو کی طرح کام کر سکتے ہیں، جو آپ کے گھر کے پچھواڑے کی طرح باہر سے گندگی، دھول اور جرگ جمع کر سکتے ہیں۔

جب وہ آپ کے گھر میں داخل ہوں گے، تو قدرتی طور پر آپ کے گھر میں پولن، گندگی اور دھول کے ذرات گر جائیں گے۔ یہی وجہ ہے کہ یہ ضروری ہے کہ یارکی مالکان لمبے بالوں کو برش کریں اور دھول، مٹی یا جرگ سے فوری طور پر چھٹکارا حاصل کریں۔ اپنے یارک کے بالوں کو باقاعدگی سے برش کرنا اور دھونا بھی اچھا خیال ہے۔

کبھی کبھی، آپ کے یارکی کے اپنے بال، خشکی، یا دھول اسے چھینکنے کے قابل بنا سکتی ہے۔ اگر آپ اپنے یارکشائر ٹیرئیر کو چھینکتے یا گھرگھراتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو آپ تازہ ہوا کے لیے اپنی کھڑکی کھولنا چاہیں گے۔

متبادل طور پر، اگر آپ کتے کے زیادہ تر مالکان کی طرح ہیں، تو آپ کو ایک ایئر پیوریفائر بہت مددگار ثابت ہوگا کیونکہ یہ ہوا کو گردش کر سکتا ہے اور ہوا کو صاف اور دھول، جرگ، مولڈ، بدبو اور دیگر الرجین سے پاک رکھ سکتا ہے۔ مزید برآں، اگر آپ UV-C لائٹ کے ساتھ ایئر فلٹرز کا انتخاب کرتے ہیں، تو یہ انفلوئنزا، rhinovirus اور staph جیسے ہوا سے پیدا ہونے والے وائرس کو مارنے میں مدد کر سکتا ہے۔

یارکی کے تھوک، پیشاب اور پاخانے میں الرجین

آپ کے یارک کے بالوں یا خشکی کے علاوہ، پالتو جانوروں کے مالکان میں اور کیا چیز الرجک ردعمل کا سبب بن سکتی ہے؟

آپ کے یارکی کا لعاب، پیشاب، اور یہاں تک کہ پاخانہ۔ اس کی وجہ یہ ہے۔ ایک ہی دو کینائن پروٹین آپ کے یارک شائر ٹیریر کے مردہ بالوں اور خشکی میں پایا گیا (کین ایف 1 اور کین ایف 2) آپ کے یارکی کے تھوک، پیشاب اور پاخانے میں بھی پایا جا سکتا ہے۔

اگر آپ اپنے یارکی کے ساتھ گلے ملنا پسند کرتے ہیں اور وہ آپ کو اپنا پیار اور پیار دکھانا پسند کرتی ہے تو وہ غالباً یہ پسند کرے گی۔ اپنے بازو، چہرے، گردن، یا ہاتھ کو چاٹیں۔ اگر آپ اپنے یارکی کے ساتھ کیچ یا فیچ کھیلنا پسند کرتے ہیں، تو آپ کو اس کھلونا کی گیند کو چھونا پڑ سکتا ہے جو تھوک میں ڈھکی ہوئی ہے۔

ان دونوں صورتوں میں، آپ کے کتے کے تھوک کے ساتھ رابطے میں آنے سے بچنا مشکل ہو سکتا ہے، اس لیے آپ یہ کر سکتے ہیں۔

تھوک کے خشک ہونے سے پہلے آپ اپنی جلد کو دھو سکتے ہیں یا اگر آپ اپنے پوچ کے ساتھ فیچ کھیل رہے ہیں، تو آپ ہلکے دستانے پہن سکتے ہیں تاکہ آپ کی جلد گیند یا کھلونے پر موجود تھوک کے ساتھ رابطے میں نہ آئے۔

اگر آپ ان دو طریقوں کے ساتھ چلتے ہیں، تو آپ کو ٹھیک ہونا چاہئے۔ اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ اپنے کتے کے تھوک کے بارے میں بہت زیادہ حساس ہیں تو کوشش کریں کہ تھوک کے خشک ہونے کا انتظار نہ کریں کیونکہ ایک بار جب یہ سوکھ جاتا ہے تو تھوک میں موجود ذرات ہوا میں بن جاتے ہیں اور یہی وہ وقت ہے جب یہ آپ کی الرجی کو سب سے زیادہ متحرک کر سکتا ہے۔

جب بات آپ کے کتے کے پاخانے کی ہو تو آپ اسے فوری طور پر صاف کرنا چاہیں گے۔ آپ اپنے پچھواڑے میں صرف پوپ کو بیٹھنے نہیں دینا چاہتے ہیں۔ آپ کے کتے کے پاخانے کو گلنے میں دن لگ سکتے ہیں اور اگر آپ یا آپ کا یارکی محتاط نہیں ہیں، تو آپ میں سے کوئی بھی کتے پر قدم رکھ کر اسے گھر میں لے جا سکتا ہے۔

کتے کے پاخانے کے ساتھ براہ راست رابطہ بھی الرجک رد عمل کا سبب بن سکتا ہے۔

آپ باسیٹ ہاؤنڈ کے ساتھ ان نسلوں میں سے کسی ایک کو بھی عبور کر سکتے ہیں، لیکن دو سب سے مشہور باسیٹ ہاؤنڈ پٹبل کراس ہیں باسیٹ ہاؤنڈ پٹبل ٹیریر مکس اور باسیٹ ہاؤنڈ اسٹافی مکس۔

مزید معلومات چاہتے ہیں؟ اس کو دیکھو کتے کے پاخانے کو گلنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟ ہفتوں کی کل تعداد معلوم کرنے کے لیے آپ کے کتے کے پاخانے کو مکمل طور پر گلنے میں لگتے ہیں۔

وقتاً فوقتاً اپنے کتے کے کھلونے اور چبانے والے کتے کے بستروں کو صاف یا دھونے کے لیے شیڈول یا روٹین ترتیب دینا بھی اچھا خیال ہے۔ اپنے کتے کے بستر اور کھلونوں کو صاف کرنے یا دھونے سے، یہ خشک تھوک یا پیشاب کے جمع ہونے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ٹک، پسو، اور دیگر گندے پرجیوی

آخری لیکن کم از کم، ٹک، پسو اور دیگر پرجیویوں کے ساتھ یارکشائر ٹیریرز آپ کو اور آپ کی یارکی الرجی کا سبب بن سکتے ہیں۔ خون کے پیاسے ٹک اور پسو جیسے پرجیوی آپ کے کتے کے کوٹ کے نیچے چھپنا پسند کرتے ہیں اور گرنے سے پہلے اپنے کتے کو کھانا کھلاتے ہیں اور آپ کے کتے کو جلد کے انفیکشن یا جلد کے دیگر الرجک رد عمل جیسے دانے اور خشک جلد کے ساتھ چھوڑ دیتے ہیں۔

مزید برآں، پسو آپ کے کتے کی خشکی یا جلد کے مردہ خلیوں کو کھانا کھلانا پسند کرتے ہیں اور اس سے جلد پر خارش بھی ہو سکتی ہے اور آپ کے پوچ کو بہت زیادہ خراشیں پڑ سکتی ہیں، جس سے ہوا میں زیادہ خشکی یا بال نکلیں گے۔

بعض اوقات پسو اور ٹکیاں ایک اور نلی جانور تلاش کرنا چاہتے ہیں اور وہ آپ ہو سکتے ہیں۔ اگر پرجیوی آپ کے رابطے میں آتے ہیں، تو وہ آپ کو براہ راست الرجک ردعمل بھی دے سکتے ہیں۔

متعلقہ مضمون: Engorged ٹک کتے سے گر گیا! یہاں کیا کرنا ہے!

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Yorkshire_Terrier

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button