کتے کے بارے میں عمومی سوالات

کیا کتے گوجی بیری کھا سکتے ہیں؟

جی ہاں، کتے گوجی بیریز کھا سکتے ہیں کیونکہ وہ غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں، لیکن انہیں صرف اعتدال پسند مقدار میں کتوں کو کھلایا جانا چاہیے اور روزانہ نہیں بلکہ ہفتے میں چند بار اپنے کتے کو کھانا کھلانے سے پہلے اس پھل کے غذائی فوائد اور اسے صحیح طریقے سے تیار کرنے کا طریقہ دونوں کو سمجھنا ضروری ہے۔

آئیے اس میں غوطہ لگائیں اور اس سپر فوڈ، گوجی بیریز کے بارے میں سب کچھ سیکھیں۔ کتوں کے لیے انسانی کھانوں سے لطف اندوز ہونا فطری ہے، لیکن تمام انسانوں کا کھانا کتوں کے لیے اچھا نہیں ہے۔ خوش قسمتی سے، زیادہ تر میٹھے لیکن تیز شہتوت کی طرح، گوجی بیریز کتوں کے کھانے کے لیے محفوظ ہیں۔

گوجی بیریز کیا ہیں؟

گوجی بیریز، جنہیں وولف بیری بھی کہا جاتا ہے، کئی دہائیوں پہلے دریافت ہوئے تھے۔ ان کی ابتدا براعظم ایشیا سے ہوئی، چین، جاپان، ویت نام کے آس پاس، لیکن چند نام۔ فی الحال، گوجی بیری کی بڑی پیداوار چین میں ہے، ایک ایسی جگہ پر جسے ننگزیا ہوئی کے نام سے جانا جاتا ہے۔

وہ خشک سرخ کشمش کی طرح نظر آتے ہیں اور تقریباً کدو کے بیجوں کے برابر ہیں لیکن پتلے ہیں۔ تازہ میٹھے اور چیری رسیلی ہوتے ہیں۔ جب رسیلی سیال سوکھ جاتا ہے، تو یہ ایک میٹھا ذائقہ بناتا ہے جو خشک گوجی بیریز کو مزید لذیذ اور ناشتے کے لیے بہترین بناتا ہے۔

کتوں کو گوجی بیری کب ہو سکتی ہے؟

کیا کتوں کو گوجی بیریاں مل سکتی ہیں؟

جس لمحے آپ کے کتے کو ٹھوس غذائیں کھلانا شروع ہوتی ہیں، ان کے لیے گوجی بیریاں اچھی لگتی ہیں۔. تاہم، اسے ہر روز اپنے کتے کو کھلانے سے گریز کریں کیونکہ ان میں شوگر ہوتی ہے۔ بہت سے انسانی کھانوں میں شوگر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو کتوں میں ذیابیطس اور دانتوں کے مسائل جیسے سنگین صحت کے مسائل کا سبب بن سکتی ہے۔ خیال رہے کہ کتوں کو زیادہ چینی کی ضرورت نہیں ہوتی۔

اچھی خبر یہ ہے کہ گوجی بیریاں آپ کے کینائن کے لیے متعدد صحت کے فوائد فراہم کرتی ہیں۔ لہذا، آگے بڑھیں اور اپنے چار ٹانگوں والے کتوں کو لطف اندوز ہونے کے لیے تین یا چار گوجی بیریز دیں، لیکن ایسا ہر چند دنوں میں ایک بار کریں۔

کیا کتے خشک گوجی بیری کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے خشک گوجی بیر کھا سکتے ہیں۔ خشک اور تازہ گوجی بیر دونوں کتے کو یکساں غذائیت فراہم کرتے ہیں۔ اس لیے بلا جھجھک اپنے کتے کو کوئی بھی دستیاب گوجی بیریز کھلائیں جو آپ کے پاس ہو لیکن یہ ذہن میں رکھیں کہ یہ کبھی کبھار علاج ہونا چاہیے یا اسے ایک بار تربیتی انعام کے طور پر استعمال کرنا چاہیے۔

تازہ رسیلے ہوتے ہیں، لیکن خشک زیادہ لذیذ ہوتے ہیں۔ ناشتے کے طور پر خشک کو ترجیح دی جاتی ہے۔ ان میں کیلوریز کم ہوتی ہیں، فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، امینو ایسڈز، کیروٹینائڈز، اینٹی آکسیڈنٹس اور پروٹین ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ انہیں کھپت سے پہلے طویل عرصے تک رکھا جا سکتا ہے۔

تفریح ​​حقیقت: جیکاما ایک اور غذا ہے جو غذائیت سے بھرپور ہے جس کا مطلب ہے کہ اس میں کیلوریز کم اور غذائی اجزاء زیادہ ہیں۔ چیک کریں کیا کتے جیکاما کھا سکتے ہیں؟ یہ جاننے کے لیے کہ آیا آپ اس میں سے کچھ اپنے کینائن دوستوں کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں۔

کیا گوجی بیریز کتوں کے لیے محفوظ ہیں؟

ہاں، گوجی بیریز کتوں کے لیے محفوظ ہیں اور غذائی اجزاء کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔

تاہم، چونکہ گوجی بیریز میں شوگر ہوتی ہے، اس لیے وہ موجودہ ذیابیطس والے کتوں کے لیے محفوظ نہیں ہیں۔ اگر آپ کے کینائن کو شوگر ہے تو اسے گوجی بیریز نہ دیں۔

اس کے علاوہ، آپ کو ہر روز اپنے چار ٹانگوں والے پوچ کو گوجی بیریز نہیں کھلانا چاہیے۔ ایسا کرنے سے آسانی سے طبی ایمرجنسی ہو سکتی ہے۔ کتے کے ذمہ دار مالک ہونے کے ناطے، آپ کو کینائن ذیابیطس سے بچنے کے لیے اپنے کتے کی شوگر کی مقدار کو کنٹرول کرنے کی ضرورت ہوگی۔

کیا گوجی بیری کو آپ کے کتے کے لیے سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے؟

جی ہاں، گوجی بیریز کتوں کے لیے سپر فوڈ سمجھی جاتی ہیں۔ آج کل، کتے کے مالکان کی ایک اچھی تعداد غذائی وجوہات کی بنا پر اپنے کتے کی خوراک کو سپر فوڈ کے ساتھ پورا کرنے کے منتظر ہیں۔

تازہ یا خشک گوجی بیر کو کتوں کے لیے علاج یا کبھی کبھار ناشتے کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ان میں فائبر اور پروٹین زیادہ اور کیلوریز کم ہوتی ہیں۔ نارنجی کے مقابلے میں، ان میں وٹامن سی کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے۔ گوجی بیریوں میں امائنو ایسڈ، آئرن، اور زنک جیسے اضافی معدنیات بھی زیادہ ہوتے ہیں۔

لہٰذا، کتے کے علاج کے لیے کبھی کبھار کتے کے علاج کے لیے گوجی بیریز ان پراسیس شدہ کتوں کے علاج کے بجائے بہتر آپشن ہیں۔ چونکہ انسان گوجی بیریز کھا سکتے ہیں، اس لیے کبھی کبھار اس ناشتے کو اپنے فر دوست کے ساتھ بانٹنا مزہ آتا ہے۔ ذہن میں رکھیں کہ انہیں اپنے کتے کو کبھی کبھار کی دعوت کے طور پر اور اعتدال میں کھلائیں کیونکہ ان میں شوگر ہوتی ہے۔

کتوں کے لیے گوجی بیری کے صحت سے متعلق فوائد

کتوں کے لئے گوجی بیر

گوجی بیریز کتوں کے لیے بہت سے صحت کے فوائد فراہم کرتی ہیں۔ مثال کے طور پر:

قوت مدافعت میں بہتری

قوت مدافعت جسم کی قدرتی طور پر بیکٹیریا پیدا کرنے والے جانداروں سے لڑنے کی صلاحیت ہے۔ گوجی بیریز میں ضروری اجزاء ہوتے ہیں جو آپ کے کتے کے جسم کو بیماریوں کا باعث بننے والے انفیکشن سے بچائیں گے۔

غیر سوزشی

بہت سے عوامل ہیں جو کتوں میں سوزش کا سبب بن سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، کچھ کتوں کو جرگ سے الرجی ہوتی ہے یا بعض قسم کی دوائیں لینے کی وجہ سے ان میں سوزش ہوتی ہے۔ جب آپ کا پوچ کبھی کبھار گوجی بیریز پر ناشتہ کرتا ہے، تو اس سے ان کی سوزش کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

آنکھوں کی بینائی میں اضافہ

گوجی بیریز پر ناشتہ کرنے سے آپ کے کتے کی بینائی میں بھی مدد مل سکتی ہے۔ انسانوں کی طرح آنکھوں کی بینائی کتوں کے لیے بھی بہت اہم ہے۔ ایک فوری حقیقت یہ ہے کہ وہ اندھیرے میں دیکھ سکتے ہیں۔

آپ کے کینائن کو ایک سپلیمنٹ کی ضرورت ہے جو اس کی بینائی کو بڑھا سکے اور آنکھوں کی کسی بھی بیماری کو دور کر سکے۔ لہذا یہ ایک اچھا خیال ہے کہ آپ اپنے کتے کو گوجی بیریز کبھی کبھار دعوت کے طور پر دیں۔

کتوں کے لیے گوجی بیری کے غذائی فوائد

گوجی بیریز آئرن، فائبر، معدنیات، اور وٹامن اے اور سی سے بھرے ہوتے ہیں۔ آئیے قریب سے دیکھتے ہیں:

5 کھانے کے چمچ یا 28 گرام خشک گوجی بیری میں، اس کے درج ذیل غذائی فوائد ہیں:

  • کیلوریز: 98
  • پروٹین: 4 گرام
  • فائبر: 3.6 گرام
  • لوہا: یومیہ قیمت کا 11%
  • وٹامن اے: روزانہ کی قیمت کا 50%
  • وٹامن سی: یومیہ قیمت کا 15%
  • چربی: 0.1 گرام
  • کاربوہائیڈریٹ: 21.6 گرام

یہ ہے کہ آئرن، کیلشیم، فائبر، معدنیات اور وٹامنز آپ کے کتے کی صحت کو کیسے فائدہ پہنچاتے ہیں:

  • لوہا یہ خون کے سرخ خلیات کی پیداوار میں مدد کرتا ہے جو کتے کے لیے خون کی فراہمی کو بڑھاتا ہے۔
  • کیلشیم۔ ہڈیوں کی نشوونما کے لیے اچھا ہے، یہ آپ کے کتے کو مضبوط دانت اور ہڈیاں بنانے کے قابل بناتا ہے۔
  • فائبر. ہاضمہ کے ہموار عمل کو یقینی بناتا ہے، آپ کے کتے کو قبض سے بچاتا ہے۔
  • وٹامن سی. آنکھوں کی بینائی کو بڑھاتا ہے۔

تفریح ​​حقیقت: غذائیت سے بھرپور کھانے کی بات کرتے ہوئے، کیا آپ جانتے ہیں کہ چنے میں بھی وٹامنز، منرلز، فائبر اور پروٹین کی بھرمار ہوتی ہے؟ چیک کریں کیا کتے چنے کھا سکتے ہیں؟ یہ معلوم کرنے کے لیے کہ آیا چنے کتے کے استعمال کے لیے محفوظ ہیں۔

میں اپنے کتے کو کتنے گوجی بیریز دے سکتا ہوں؟

آپ کے کتے کو دینے کے لیے سب سے زیادہ گوجی بیریاں ہیں۔ آٹھ. ہم ہفتے میں چند بار 8 گوجی بیریز یا اس سے کم تجویز کرتے ہیں۔ یہ بہتر ہے کہ اپنے پوچ کو بہت زیادہ گوجی بیریز نہ کھلائیں کیونکہ ان میں شوگر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

انگوٹھے کا عام اصول یہ ہے کہ اسنیکس یا ٹریٹ آپ کے کتے کی روزانہ کیلوریز کے 10% سے زیادہ نہیں ہونے چاہئیں۔ اس صورت میں، چونکہ گوجی بیریز میں چینی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، اس لیے گوجی بیریز کو آپ کے کتے کی روزانہ کی خوراک کا 10 فیصد سے بھی کم ہونا چاہیے۔

مزید برآں، آپ کے پوچ کو دینے کے لیے گوجی بیری کی مقدار ان کے وزن اور سائز پر منحصر ہے۔

اعتدال کلید ہے۔

آپ کو یہ خیال رکھنا چاہئے کہ آپ اپنے کتے کو کتنے گوجی بیری دیتے ہیں۔ یہ دیکھتے ہوئے کہ یہ ایک مزیدار ناشتہ ہے، کچھ کتے مزید چاہیں گے۔ اور آپ اسے تجویز کردہ سے زیادہ گوجی بیری دینے کا لالچ میں آ سکتے ہیں۔

اپنے پیارے دوست کو بہت زیادہ گوجی بیریز دینے سے گریز کریں۔ گوجی بیریز کا زیادہ استعمال آپ کے پیارے پوچ کو صحت سے متعلق پیچیدگیاں پیدا کر سکتا ہے۔

اپنے کتے کو صحیح طریقے سے کیسے تیار کریں اور کھانا کھلائیں۔ گوجی بیریز

گوجی بیر کیسے تیار کریں۔

آپ اپنے پوچ کو خشک اور تازہ گوجی بیر دونوں کھلا سکتے ہیں۔ یہاں آپ کیا کر سکتے ہیں، لیکن باقاعدگی سے کھانا کھلانے سے گریز کریں اور انہیں ذیابیطس والے کتوں کو نہ کھلائیں۔

  • سب سے پہلے، گوجی بیریز کو ان کے تنے سے الگ کر دیں اگر وہ ابھی تک جڑے ہوئے ہیں۔
  • اپنے پوچ کو انفرادی طور پر ایک وقت میں گوجی بیریز کھانے کی اجازت دیں۔
  • آپ اپنے ہاتھ سے گوجی بیر کھلا سکتے ہیں یا انہیں کتے کے پیالے میں رکھ سکتے ہیں۔ لطف اٹھائیں!

متبادل طور پر، اگر آپ تازہ گوجی بیریز کو دیگر اقسام کے بیر یا پھلوں کے ساتھ ملانا چاہتے ہیں، تو آپ درج ذیل کام کر سکتے ہیں:

  • 8 یا اس سے کم گوجی بیریز، بلیو بیریز، بلیک بیریز، رسبری، چیری اور سیب حاصل کریں۔
  • مذکورہ پھلوں کو بلینڈ کریں۔
  • ملاوٹ شدہ پھلوں میں پانی ڈالیں اور دوبارہ بلینڈ کریں تاکہ آپ کے پاس ہموار حل ہو۔
  • لطف اٹھائیں!

کیا کتے کو گوجی بیریز سے الرجی ہو سکتی ہے؟

غیر معمولی معاملات میں، ہاں، کتوں کو گوجی بیریز سے الرجی ہو سکتی ہے۔ 99% کتے کے والدین نے پہلی بار اپنے پوچ گوجی بیریز دینے پر کامیابی کی اطلاع دی ہے، جس کا مطلب ہے کہ ان کے کتوں کو کوئی رد عمل یا پیچیدگیاں نہیں تھیں۔

ہم آپ کے پیارے ساتھی کو صرف 1 یا 2 گوجی بیری کھلانے کی تجویز کرتے ہیں اگر یہ آپ پہلی بار اپنے کتے کو کھلا رہے ہیں۔ اس کے فوراً بعد، مشاہدہ کریں کہ وہ کس طرح کا رد عمل ظاہر کرتا ہے اور دیکھیں کہ آیا اسے الرجک رد عمل کا سامنا ہے۔ کچھ الرجک ردعمل ہو سکتے ہیں:

  • کھجلی جلد
  • کان کا انفیکشن
  • آنکھوں میں جلن

اگر آپ کے کتے کو 1 سے 2 گوجی بیریاں کھلانے کے بعد اور وہ ٹھیک ہو جاتا ہے، تو یہ ٹھیک ہے کہ آپ اپنے کتے کو یہ کھانا آگے بڑھائیں۔ ایک بار پھر، یہ صرف ایک وقتا فوقتا علاج ہونا چاہئے نہ کہ ایسی چیز جو آپ اپنے کتے کو روزانہ دیتے ہیں۔

کیا گوجی بیریز کتوں کے لیے زہریلا ہیں؟

ہاں، گوجی بیریز کتوں کے لیے زہریلا ہو سکتا ہے۔، اگر بڑی مقدار میں دیا جائے۔ کتے جو بہت زیادہ گوجی بیری کھاتے ہیں ان میں درج ذیل علامات ہو سکتی ہیں۔

  • اسہال۔
  • قے
  • سانس لینے میں دشواری۔

یہ خطرناک بھی ہو سکتا ہے اگر گوجی بیریز کو کسی بھی دوائی کے ساتھ ملایا جائے جو آپ کا کتا لے سکتا ہے۔

اگر آپ کا کتا بہت زیادہ گوجی بیریز کھاتا ہے تو کیا ہوگا؟

بہت زیادہ گوجی بیریز آپ کے کتے کے لیے زہریلے ہو سکتے ہیں اور اس سے درج ذیل ہو سکتے ہیں۔

  • اسہال۔ اضافی گوجی بیریز آپ کے کتے کے نظام انہضام کو خراب کر سکتی ہیں۔
  • موٹاپا اور ذیابیطس۔ گوجی بیریز میں شکر ہوتی ہے اگر اسے زیادہ مقدار میں استعمال کیا جائے تو یہ موٹاپے کا سبب بن سکتا ہے جو بعد میں ذیابیطس میں تبدیل ہو سکتا ہے۔

کیا گوجی بیری ایک محرک ہے؟

جی ہاں، گوجی بیریز ایک محرک ہیں۔ وہ بہتر نیند اور بینائی کو بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔ اس طرح، یہ صحت مند ہے کہ آپ اپنے کتے کو گوجی بیری کو وقتاً فوقتاً کھانا کھلائیں۔ گوجی بیریز ایک محرک ہیں۔.

کیا بیر کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

ہاں، بیر کتوں کے لیے زہریلے ہو سکتے ہیں، خاص طور پر اگر آپ کا کتا انہیں زیادہ مقدار میں کھاتا ہے یا جب دوائیوں کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔

اس بات کا تعین کرنے کے لیے کہ آیا آپ کے پوچ کو بیریوں سے زہر دیا گیا ہے، درج ذیل علامات کو ضرور دیکھیں:

  • قے
  • اسہال۔
  • خارش زدہ.
  • سانس لینے میں دشواری۔

اگر آپ کے کتے میں مندرجہ بالا علامات میں سے کوئی علامت ظاہر ہوتی ہے تو فوری طور پر اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

علاج اگر آپ کے کتے کو گوجی بیریز کا زہر ہے۔

سب سے پہلے، گوجی بیری کے زہر کے لیے ابتدائی طبی امداد کی تجاویز جاننا بہتر ہے۔ یہ آپ کے کتے کی جان بچانے کے لیے ایک لمبا سفر طے کرے گا اس سے پہلے کہ وہ ڈاکٹر کے پاس جائیں یا ڈاکٹر کے آنے کا انتظار کریں۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ جیسے ہی آپ فوڈ پوائزننگ کی مندرجہ بالا علامات میں سے کسی کو دیکھیں آپ کا کتا بہت زیادہ پانی پیتا ہے۔ یہ ان کے خون میں ٹاکسن کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرے گا۔

اپنے ڈاکٹر سے پوچھیں کہ کیا آپ کو چالو چارکول استعمال کرنا چاہیے۔ اگر آپ کا ڈاکٹر راضی ہے تو اسے اپنے کتے کو دیں تاکہ یہ زہر کے جذب کو کم کرنے میں مدد کرے۔ ڈاکٹر قے کو تیز کرنے اور زہریلے اثر کو دور کرنے کے لیے چالو چارکول کا استعمال بھی کر سکتا ہے۔

گوجی بیری کے کینائن دوستانہ متبادل

ہمیشہ کی طرح اپنے کتے کو گوجی بیریز کھلاتے وقت اعتدال پسندی کی اہمیت ہوتی ہے۔ ان کو 8 سے کم گوجی بیریز دینا بہتر ہے، لیکن اگر آپ کا پوچ آپ کو وہ کتے کی آنکھیں دے رہا ہے اور آپ دے دیتے ہیں، تو یقینی طور پر کتے کے لیے دوستانہ متبادل ہیں جو آپ اپنے چار ٹانگوں والے دوست کو زیادہ گوجی بیریز کے بجائے دے سکتے ہیں۔

جب بھی ہمارے پاس گوجی بیریز ہوتے ہیں تو ہم اپنے لیبراڈور کو یہ کرچی فروٹ ٹریٹ فراہم کرتے ہیں:

تو کیا کتے گوجی بیری کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے گوجی بیریز کھا سکتے ہیں۔ آگے بڑھیں اور اپنے پیارے کتے کو 8 یا اس سے کم گوجی بیریاں کھلائیں جیسے کہ ہفتے میں چند بار کبھی کبھار علاج کریں۔ انہیں روزانہ اپنے قیمتی پوچ کو کھلانے سے گریز کریں۔ آپ گوجی بیریز کو تربیتی علاج کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

متعلقہ سوالات

کتے کتنے گوجی بیری کھا سکتے ہیں؟

چونکہ گوجی بیریز بہت میٹھی ہوتی ہیں، اس لیے یہ ضروری ہے کہ کتے ہر چند ہفتوں میں ہفتے میں صرف آٹھ گوجی بیریز یا اس سے کم تین بار کھائیں۔ گوجی بیریز کو آپ کے کتے کے معمول کے کھانے کی جگہ نہیں لینا چاہئے، لیکن وہ یہاں اور وہاں کبھی کبھار علاج ہو سکتے ہیں۔ اپنے کینائن دوستوں کو ہر روز گوجی بیریز کھلانے سے گریز کریں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.akc.org/expert-advice/health/diabetes-in-dogs/

https://en.wikipedia.org/wiki/Goji

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button