کتوں کی خوراک

کیا کتے کے کالر محفوظ ہیں؟

کتے کے کالر کتے کے مالکان کو اپنے پیارے دوستوں کو قابو میں رکھنے میں مدد کرنے کے لیے ضروری ہیں چاہے گھر میں ہوں یا باہر۔ کتے کے کالر آپ کو اپنے کتے کو جانوروں کے ڈاکٹر یا پارک تک لے جانے کی اجازت دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ، کتے کا کالر آپ کو اس پر اپنے کتے کی شناخت اور ویکسینیشن ٹیگ منسلک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

اگرچہ کتے کا کالر آپ اور آپ کے پیارے دوست دونوں کے لیے انمول ہے، لیکن اگر غلط طریقے سے استعمال کیا جائے تو یہ اس کے خطرات کے بغیر نہیں ہے۔ مزید برآں، اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ کیا میرے کتے کو ہر وقت کالر پہننا چاہیے، تو ہم رات کو اپنے کتے کا کالر اتارنے کی تجویز کرتے ہیں۔ ذیل میں پانچ خطرات ہیں جن کے بارے میں آپ کو کتے کے کالر کے مالک ہونے پر آگاہ ہونا چاہیے۔ ہم نے ذمہ دار اور محفوظ کالر کے استعمال کے لیے تین نکات بھی شامل کیے ہیں۔

5 طریقے کتے کے کالر خطرناک ہوسکتے ہیں۔

  1. گلا گھونٹنا۔ کتے کا کالر غلط طریقے سے استعمال ہونے کی صورت میں کتے کو گلا گھونٹنے کے خطرے میں ڈال سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، ایک کتا گھر کے پچھواڑے میں ہے اور گلہری کا پیچھا کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ کتا چھلانگ لگاتا ہے اور باڑ کی چوکی پر اپنے کتے کا کالر چھین لیتا ہے اور گلا گھونٹ جاتا ہے۔ کالر پر لٹکنے والے ٹیگ کریٹس اور دیگر اسی طرح کی اشیاء پر بھی پھنس سکتے ہیں اور دم گھٹنے کا سبب بن سکتے ہیں۔ اگر ایک کتا گھر کے پچھواڑے میں ہے اور اس کے کالر کے ساتھ لمبا پٹا لگا ہوا ہے، تو چوٹ لگ سکتی ہے اگر وہ باڑ سے کودنے کی کوشش کرتا ہے اور خود کو منسلک کالر کے ساتھ لٹکا دیتا ہے۔
  2. گردن کا تناؤ۔ کتے کی گردن بہت حساس علاقہ ہے۔ اگر مالک کتے کو گھسیٹنے کے لیے کالر کا استعمال کرتا ہے یا کالر کو بہت زور سے کھینچتا ہے تو اسے نقصان پہنچ سکتا ہے۔ گردن پر بار بار دباؤ طویل مدتی طبی مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ کچھ مسائل میں تھائرائیڈ غدود اور گردن کے ارد گرد کے ٹشوز کے ساتھ ساتھ تھوک کے غدود کو نقصان بھی شامل ہے۔ اس صورت میں، سینے کا ہارنس پہننا کتے کے کالر پہننے کا ایک محفوظ متبادل ہو سکتا ہے۔ اس طرح، کتے کی گردن پر زیادہ دباؤ نہیں ہوتا ہے۔
  3. بے آرامی. کتے کے کالر کی خریداری کرتے وقت، صحیح کا انتخاب کرنا بہت ضروری ہے۔ غلط کالر کتے کے لیے پریشان کن ہو سکتا ہے۔ اگر کالر غیر آرام دہ، سخت، یا سخت لگتا ہے، تو شاید یہ ہے. غلط کالر پہننا کتے کی نقل و حرکت میں رکاوٹ بن سکتا ہے اور ساتھ ہی اس کے مزاج کو بھی متاثر کر سکتا ہے۔ اگر کتا مسلسل اپنے سر اور گردن کو کھرچ رہا ہے، تو خارش بہت سے عوامل کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔ ان میں سے ایک کالر سے کم درجے کی جلن ہوسکتی ہے۔
  4. اعضاء یا منہ کی چوٹیں۔ اگر کالر بہت ڈھیلا ہے، تو یہ ممکنہ طور پر سنگین جسمانی خطرات کا سبب بن سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر کوئی کتا اپنے کان کو کھجا رہا ہے اور کالر ڈھیلا ہے، تو اس کی پچھلی ٹانگ یا اگلی ٹانگ گریبان کے اندر سے پھنس سکتی ہے۔ یہ اعضاء کے ٹوٹنے کا باعث بن سکتا ہے۔ کچھ معاملات میں، کتے خود کو تیار کرتے وقت اپنے دانت یا زبان کو ڈھیلے کالر میں پھنس سکتے ہیں۔ یہ ٹوٹے ہوئے دانت یا منہ کی چوٹوں کا باعث بن سکتا ہے۔ آپ جسمانی چوٹ اور گلا گھونٹنے دونوں سے بچنے کے لیے الگ الگ طرز کے کالر پر غور کر سکتے ہیں۔ جب بکسوا پر دباؤ لگایا جاتا ہے تو بریک اوے کالر کو الگ کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔
  5. جلد کے مسائل۔ براہ کرم آگاہ رہیں کہ اعتدال سے تنگ کالر بھی کتے کی گردن کے ارد گرد جلد کی جلن کا سبب بن سکتا ہے۔ ایک کالر جو بہت تنگ ہے بالوں کے جھڑنے کا سبب بن سکتا ہے۔ بالوں کے جھڑنے کے نتیجے میں بے نقاب جلد انفیکشن کا زیادہ شکار ہو سکتی ہے۔ ایک تنگ کالر کتے کی گردن میں بھی کاٹ سکتا ہے، خاص طور پر لاپرواہی کی وجہ سے جب کتے کے سائز کا کالر بڑھتے ہوئے کتے پر چھوڑ دیا جاتا ہے۔ کتے کی گردن کی حفاظت کرنا ضروری ہے۔ ہم کئی کالروں کے درمیان گھومنے اور باقاعدگی سے چیک کرنے کی تجویز کرتے ہیں کہ کالر اچھی طرح سے فٹ بیٹھتا ہے۔ رات کے وقت، کتے کو بغیر کالر کے سونے دینا ایک اچھا خیال ہے تاکہ اس کی جلد کو سانس لینے اور ہوا نکلنے کا موقع ملے۔

اگرچہ کتے کے کالر پہننے سے متعلق خطرات موجود ہیں، ہم نے حفاظت اور ذمہ دار کالر کے استعمال کو یقینی بنانے کے لیے ذیل میں تین حفاظتی نکات فراہم کیے ہیں۔

#1: کتے کا کالر کتنا تنگ ہونا چاہیے؟

کتے کا کالر کتنا تنگ ہونا چاہیے؟

انگوٹھے کا ایک اچھا اصول یہ ہے کہ آپ کو کتے کے کالر اور اس کی گردن کے درمیان دو انگلیاں ڈالنے کے قابل ہونا چاہئے۔ اگر آپ یہ کر سکتے ہیں تو، آپ کے کتے کا کالر بہت زیادہ تنگ کیے بغیر مناسب طریقے سے لگایا گیا ہے۔ آپ کے پیارے دوست آرام سے لطف اندوز ہوں گے اور اسے محفوظ رکھیں گے چاہے گھر میں ہوں یا باہر چلیں۔

اگر آپ اپنے کتوں کو چہل قدمی کر رہے ہیں اور آپ انہیں چلنے اور ان کے ارد گرد کے ماحول کو تلاش کرنے کے لیے جگہ اور لچک دینا چاہتے ہیں، تو ہم ان کے کتے کے کالر پر پیچھے ہٹنے کے قابل پٹا لگانے کی تجویز کرتے ہیں۔ آپ کے کتے آپ کے کنٹرول میں رہتے ہوئے بھی اپنی رفتار سے دریافت اور چلنے کے قابل ہوں گے۔

آپ کو یہ بھی یقینی بنانا ہوگا کہ کتے کا کالر زیادہ ڈھیلا نہ ہو۔ کتے کا کالر جو بہت ڈھیلا ہے وہ آسانی سے اس کے سر سے پھسل سکتا ہے اور گر سکتا ہے۔ یہ ان کتوں کے ساتھ ہو سکتا ہے جن کے سر چھوٹے ہوتے ہیں اور سٹاک جسم جیسے باکسر یا کتے جن کا وزن زیادہ ہے۔ اگر ان کے جسم اور گردنیں بڑی ہیں لیکن ان کے سر عام ہیں یا سائز میں چھوٹے ہیں تو خیال رکھیں کہ کالر گر سکتا ہے۔

آپ کے کتے کے بال کٹوانے کے بعد، آپ کو اپنے کتے کے کالر کو ایڈجسٹ کرنے کی ضرورت ہوگی کیونکہ اس کا کالر بہت بڑا ہو سکتا ہے اور بالوں کو ہٹانے سے ضائع ہونے والی جگہ کو پورا کرنے کے لیے اسے تھوڑا سا سخت کرنے کی ضرورت ہے۔ بال واپس بڑھنے کے بعد، کالر کو مناسب طریقے سے ایڈجسٹ کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ یہ دوبارہ زیادہ تنگ نہ ہو.

#2: کتے کو چِپ؟

اگرچہ کتے کے آئی ڈی ٹیگز کو پکڑنے کے لیے کالر ضروری ہیں، کتے کو مائیکرو چِپ کرنا بھی ایک اور بہترین آپشن ہے تاکہ جب آپ رات کو کالر ہٹاتے ہیں، تب بھی ہنگامی حالت میں کتے کی شناخت کی جا سکتی ہے۔ اگر آپ اپنے کتوں کو اپنے گھر کے پچھواڑے میں جانے کے لیے آزادانہ طور پر داخل ہونے اور چھوڑنے کی اجازت دیتے ہیں، تو آپ کو یہ جان کر خوشی ہوگی کہ کتے کے الیکٹرانک دروازے ہیں جو لگائے گئے مائیکرو چپس کے ساتھ کام کرتے ہیں۔

#3: کتے کی پوزیشن

کالر کتے کی پوزیشن کے لحاظ سے مختلف طریقے سے فٹ ہوسکتا ہے۔ اگر کوئی کتا نیچے بیٹھا ہے یا لڑھک رہا ہے تو اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ اس کی جلد اور جسم کی چربی کو دوبارہ تقسیم کیا گیا ہے۔ اگر کتے کے کھڑے ہونے پر کالر بالکل ٹھیک بیٹھتا ہے، تو جب کتا ٹیک لگاتا ہے تو یہ بہت تنگ ہوسکتا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button