کتے کی صحت

کیا کتے کولیسلا کھا سکتے ہیں؟

عام طور پر، کولسلا کی تھوڑی مقدار ٹھیک ہے اگر کتے اسے غلطی سے کھا لیں۔ جبکہ کتے کولسلا کی تھوڑی مقدار کھا سکتے ہیں، لیکن انہیں یہ نہیں ہونا چاہیے۔ Coleslaw کتوں کے لیے کوئی غذائی فائدہ فراہم نہیں کرتا اور انہیں بیمار بھی کر سکتا ہے۔

بہت سے انسانی کھانے کی طرح، Coleslaw کتے کے استعمال کے لیے نہیں بنایا گیا ہے۔ دیگر صحت مند سبزیوں کے اختیارات ہیں جیسے برسل انکرت جو کتوں کے کھانے کے لیے زیادہ موزوں ہیں۔

اس سے پہلے کہ ہم کسی نتیجے پر پہنچیں، آئیے یہ جاننے کے لیے کھوج لگائیں کہ کتوں کو کولسلا کیوں نہیں ہونا چاہیے، اس ڈش میں کون سا جزو آپ کے کینائن کے لیے زہریلا ہے، اور اس کے بجائے آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں کو کھانا کھلانے کے لیے کون سے کینائن دوستانہ کھانے کے متبادل ہیں۔

Coleslaw کیا ہے؟

کولسلا گوشت کے پکوانوں کے لیے ایک سائیڈ ڈش ہے جیسے باربی کیو گوشت اور تلی ہوئی چکن۔ اس سائیڈ ڈش کا دنیا بھر میں لطف اٹھایا جاتا ہے، خاص طور پر امریکہ، برطانیہ، اٹلی، پولینڈ، سویڈن، روس اور جرمنی میں۔

انڈے کے سلاد کی طرح، کچی گوبھی کی کٹی ہوئی پٹیوں کو اچھی خاصی مقدار میں مایونیز اور چند دیگر اجزاء کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔ بعض اوقات، لوگ مایونیز کی بجائے وینیگریٹ استعمال کریں گے۔

کولسلا یا گوبھی کا سلاد ڈچ اصطلاح سے آیا ہے، کولسلا. لوگوں کے لیے یہ بہت عام ہے کہ Coleslaw کو Sauerkraut کے بجائے Reuben سینڈوچ میں استعمال کریں۔ آپ کولسلا کو ہیمبرگر میں یا گرم کتوں کے اوپر سرسوں اور مرچوں کے ساتھ شامل کرتے ہوئے بھی دیکھیں گے۔

کولسلا کس چیز سے بنا ہے؟

یہ کیسے بتایا جائے کہ کولیسلا برا ہے۔

Coleslaw میں اہم جزو گوبھی ہے۔ بہت سے لوگ مختلف قسم کے اجزاء بھی شامل کریں گے جن میں کٹی ہوئی سرخ گوبھی، گاجر، کالی مرچ، پیاز، پنیر، اور ڈیری مصنوعات جیسے مایونیز یا کریم کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔ مزیدار ذائقے کے لیے، اس میں سیزننگ کے ساتھ ساتھ اجوائن کے بیج بھی شامل کرنا عام ہے۔

یہاں امریکہ میں، Coleslaw میں مایونیز یا مایونیز کے متبادل، چھاچھ، گاجر شامل ہیں۔ آپ کو میئونیز یا دودھ کی مصنوعات کے بجائے سرکہ یا سرسوں کے ساتھ کولسلا بھی مل سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، سرخ کولیسلا یا باربی کیو کولسلا مایونیز کے بجائے سرکہ اور کیچپ استعمال کرتا ہے۔

اگر آپ جنوبی امریکہ کا دورہ کرتے ہیں تو، کولسلا میں چھاچھ، کھٹی کریم، یا کریم شامل کرنا عام بات ہے۔ درحقیقت، آپ کو وہاں پر بٹرملک کولسلا سائیڈ ڈش کے طور پر ملے گا۔

برطانیہ میں کولسلا ڈش میں پیاز اور گاجر کو گوبھی کے ساتھ ملایا جاتا ہے اور اسے سلاد کریم یا مایونیز کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔ کچھ لوگ اس سائیڈ ڈش میں اخروٹ، کشمش، سلطان اور پسا ہوا پنیر شامل کریں گے۔

خلاصہ طور پر، کلاسک کولسلا اجزاء جو آپ کو امریکہ اور برطانیہ میں ملیں گے وہ ہیں:

  • گوبھی (44%)
  • مایونیز (35%)
  • گاجر (13%)
  • ڈبل کریم یا دودھ (2%)
  • پیاز (1%)

ان اہم اجزاء کو پھر درج ذیل کے ساتھ شامل کیا جاتا ہے۔

  • ریپسیڈ کا تیل۔
  • پاسچرائزڈ پورا انڈا۔
  • شکر.
  • سفید شراب کا سرکہ یا روح کا سرکہ۔
  • نمک.
  • سٹیبلائزر جیسے گوار گم اور زانتھن گم۔
  • سرسوں کا پاؤڈر۔
  • محافظ جیسے پوٹاشیم سوربیٹ۔
  • رنگ کے لیے کیروٹین۔
  • اضافی ذائقے

یہ کیسے بتایا جائے کہ آیا کولسلا کتوں کے لیے برا ہے۔

جیسا کہ آپ مندرجہ بالا اجزاء کی فہرست سے دیکھ سکتے ہیں، کچھ اجزاء ایسے ہیں جو کتوں کے لیے بہت زہریلے ہیں۔ ان میں شامل ہیں:

  1. پیاز
  2. کریم
  3. کچی گوبھی
  4. میئونیز ڈریسنگ
  5. نمک
  6. شکر
  7. پرزرویٹوز

آئیے ان اجزاء کی گہرائی میں غوطہ لگائیں اور معلوم کریں کہ یہ کتوں کے لیے کیوں نقصان دہ ہیں۔

پیاز

اگرچہ پیاز کولسلا ڈش کا صرف ایک چھوٹا سا حصہ ہے، یہاں تک کہ تھوڑا سا پیاز بھی آپ کے پوچ کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ چونکہ پیاز ایلیم فیملی سے آتا ہے اس لیے اس میں ایک زہریلا مادہ ہوتا ہے جو کتوں کے لیے زہریلا ہوتا ہے اس لیے پیاز کے چند چھوٹے کاٹے کھانے سے پیاز میں زہر پیدا ہوسکتا ہے اور یہ بہت مہلک بھی ہوسکتا ہے۔

پیاز کھانے کے نتائج کتے کے خون کے سرخ خلیات کو نقصان پہنچا سکتے ہیں اور آخرکار کتوں میں خون کی کمی کا باعث بن سکتے ہیں۔ اگر کولسلا ڈش میں کوئی پیاز ہے، تو کولسلا اپنے پوچ کو نہ دیں۔

اشارہ: پیاز کی بات کریں تو ایک اور انسانی خوراک جس سے کتوں کو پرہیز کرنا چاہیے وہ ہے پیپرونی کیونکہ اس میں پیاز کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو ہمارے پیارے دوست کی صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔

کچی گوبھی

کچی گوبھی ٹھیک ہے اگر آپ اپنے کتوں کو اس کی تھوڑی مقدار دیں۔ تاہم، Coleslaw میں اہم جزو ہے کچی گوبھی، اور کچی گوبھی کا زیادہ استعمال پیٹ کی خرابی کا سبب بن سکتا ہے۔ یہ بدقسمتی سے آپ کے کتے کے تائرواڈ گلٹی کو بھی دبا سکتا ہے کیونکہ اس کے قدرتی مرکب تھیوسیانیٹ کی وجہ سے۔

اس کی وجہ سے، یہ بہتر ہے کہ آپ اپنے پوچ کو کوئی کولیسلا نہ کھلائیں۔

اگر آپ اپنے کتے کو کچی گوبھی باقاعدگی سے اور زیادہ مقدار میں کھلاتے ہیں، تو اسے ہائپوتھائیرائڈزم شروع ہو سکتا ہے، جو کتوں کے لیے تکلیف دہ ہو سکتا ہے کیونکہ یہ آپ کے کتے کی دم یا پچھلی ٹانگوں کے پیچھے بالوں کے جھڑنے کا سبب بن سکتا ہے۔ ان کے کوٹ کی کھال پتلی ہو سکتی ہے اور ان کی جلد سیاہ دھبوں کے ساتھ چکنی ہو سکتی ہے۔

درحقیقت، کچھ کتوں کا وزن بڑھنا شروع ہو سکتا ہے اور ان کی دل کی دھڑکن کم ہو سکتی ہے۔

میئونیز ڈریسنگ

کولسلا میں کتوں کے لیے میئونیز برا ہے؟

میئونیز ڈریسنگ میں چکنائی اور چینی زیادہ ہوتی ہے۔ ذائقہ بھی بہت بھرپور ہے۔ اگرچہ مایونیز محفوظ ہے، یہ آپ کے کینائن کے معدے اور نظام ہاضمہ کے لیے اچھا نہیں ہے۔ درحقیقت، اپنے پیارے دوستوں کو باقاعدگی سے میئونیز کھلانے سے وزن بڑھ سکتا ہے اور آخرکار کینائن موٹاپے کا باعث بن سکتا ہے۔

اگر آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں کا وزن زیادہ ہے، ذیابیطس ہے، دودھ سے الرجی ہے، یا لبلبے کی سوزش ہے، تو ان کو کولسلا پیش کرنے سے گریز کریں۔ جب ہمارے کینائن ساتھیوں کا وزن زیادہ ہوتا ہے، تو وہ صحت کے دیگر مسائل پیدا کرنا شروع کر سکتے ہیں جن میں دل کے مسائل اور جوڑوں کے دباؤ اور درد شامل ہیں۔

کریم

کریم ایک دودھ کی مصنوعات ہے اور کتے کے نظام انہضام پر سخت ہو سکتی ہے۔ بہت سے کینائنز لییکٹوز عدم برداشت کے حامل ہوتے ہیں اس لیے ان میں لییکٹیس انزائمز کی کمی ہوتی ہے جو ڈیری مصنوعات کو توڑنے کے لیے ذمہ دار ہوتے ہیں۔

جب وہ کتے جو لییکٹوز کے عدم برداشت کے حامل ہوتے ہیں وہ کریم کھاتے ہیں، تو وہ نہ صرف کریم کو صحیح طریقے سے ہضم نہیں کر پاتے، بلکہ وہ درج ذیل علامات کا بھی تجربہ کر سکتے ہیں:

  • الٹی (کتے کا جسم قدرتی طور پر اس چیز کو صاف کرنے کی کوشش کرے گا جسے وہ اپنے نظام کے لیے خطرناک سمجھتا ہے)۔
  • اسہال (اس کے جسم سے کریم نکالنے کے لیے)۔
  • خراب پیٹ.
  • معدے کی سوزش۔

اشارہ: اگر آپ کے کینائن دوست لییکٹوز عدم برداشت کے حامل ہیں، تو انہیں کھٹی کریم اور دیگر دودھ کی مصنوعات سے بھی پرہیز کرنا چاہیے۔

نمک اور چینی

نمک یا چینی جیسے میٹھے مصالحے کتوں کے لیے اچھے نہیں ہیں۔ درحقیقت اتنا زیادہ نمک کھانے سے کتوں میں نمکیات کا زہر بن سکتا ہے اور بہت زیادہ چینی وزن میں اضافے اور ذیابیطس کا سبب بن سکتی ہے۔

اگر آپ اپنے کولسلا میں بہت زیادہ نمک یا چینی شامل کریں۔ یا اگر سٹور سے خریدی گئی کولسلا میں بہت زیادہ نمک اور چینی ہے، تو براہ کرم اپنے پیارے دوستوں کو کولسلا نہ کھلائیں۔.

پرزرویٹوز

پرزرویٹوز، خاص طور پر مصنوعی پرزرویٹیو کتوں کے لیے نقصان دہ ہیں کیونکہ وہ آپ کے کتے کو زہریلے کیمیکلز سے بے نقاب کرتے ہیں۔ روزانہ مصنوعی حفاظتی سامان کا استعمال آپ کے کتے کے جگر کو متاثر کرسکتا ہے اور جگر کو نقصان پہنچا سکتا ہے یا کینسر کا سبب بن سکتا ہے۔

Coleslaw کتوں کے لیے کوئی غذائی فائدہ فراہم نہیں کرتا ہے۔

عام طور پر، ہمارے کینائن کتے کو کھانا کھلانا بہتر ہے جو معدنیات، غذائی اجزاء، وٹامنز اور پروٹین سے بھرا ہو۔ کولیسلا کے ساتھ، یہ کوئی غذائیت فراہم نہیں کرتا جو ہمارے پوچ کے لیے فائدہ مند ہو۔

اس کے بجائے، اس میں نمک، چینی اور چکنائی زیادہ ہوتی ہے۔ کولسلا میں بھی زیادہ پروٹین یا فائبر نہیں ہے۔

کولیسلا میں ہائی کیلوریز

بلڈاگ میئونیز کھا رہا ہے۔

جیسا کہ آپ جانتے ہوں گے، ایک کتے کے وزن کے ہر پاؤنڈ کے لیے روزانہ صرف 25 کیلوریز ہونی چاہیے۔ آئیے ایک مثال کے طور پر میرے دو کتے لیتے ہیں:

  • خاتون چیہواہوا ہے۔ 6 پاؤنڈ: چاہیے فی دن 150 کیلوری سے زیادہ نہ کھائیں۔.
  • زنانہ پیلا لیبراڈور ہے۔ 60 پاؤنڈ: چاہیے روزانہ 1500 کیلوریز سے زیادہ نہ کھائیں۔.

یاد رکھیں کہ جب کتے کے کھانے یا اسنیکس کی بات آتی ہے، تو وہ آپ کے کتے کی روزانہ خوراک کا صرف 10 فیصد ہونا چاہیے۔

اگر آپ کو اپنی مقامی ڈیلی یا سپر مارکیٹوں سے کولسلا حاصل ہوتا ہے، تو 100 گرام کولسلا بیگ عام طور پر اوسطاً 165 کیلوریز کا ہوتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اس کولیسلا کو چھونے سے آپ کے کتے کی چھوٹی نسل جیسے چیہواہوا متاثر ہو سکتی ہے جبکہ یہ آپ کی بڑی نسل جیسے کہ پیلا لیبراڈور پر اتنا اثر نہیں ڈال سکتا۔

اگر میرا کتا بہت زیادہ کولیسلا کھا لے تو کیا ہوگا؟

اگر آپ کا کتا تھوڑا سا کولیسلا کھاتا ہے، تو وہ ٹھیک ہو جائے گا، لیکن اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے مشورہ ضرور کریں۔

تاہم، اگر آپ کا پوچ بہت زیادہ کولیسلا کھاتا ہے، تو اس کے پاس ہوسکتا ہے۔ فوڈ پوائزننگ اور درج ذیل علامات کا تجربہ کریں:

  • قے
  • اسہال۔
  • دودھ کی مصنوعات اور زہریلے اجزاء سے پیٹ خراب کرنا۔
  • گیس کا کثرت سے گزرنا۔
  • سخت کٹی ہوئی گوبھی آپ کے کتے کا گلا پھاڑ سکتی ہے یا کتوں میں دم گھٹ سکتی ہے۔

اگر آپ کے پیارے دوست کو ان علامات میں سے کسی کا سامنا ہو تو فوراً اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے ملیں۔

کولیسلا کے لئے کینائن دوستانہ متبادل

جب میں اپنے KFC چکن کے ساتھ اپنے Coleslaw سے لطف اندوز ہو رہا ہوں، تو میرا Labrador اور میرا Chihuahua دونوں اپنی کتے کی آنکھوں سے مجھے دیکھ رہے ہیں۔ انہیں اپنا کولسلا دینے کے بجائے، میں انہیں کتوں کے یہ ناشتے کھلاتا ہوں:

تو، کیا کتے کولیسلا کھا سکتے ہیں؟

کتے کو کولسلا نہیں کھانا چاہیے کیونکہ اس میں چکنائی، نمک اور چینی زیادہ ہوتی ہے۔ یہ کتوں کو کوئی غذائیت سے متعلق فوائد بھی فراہم نہیں کرتا ہے۔ کولسلا ایک انسانی خوراک ہے اس لیے آپ کو اسے اپنے کینوں کو کھلانے سے گریز کرنا چاہیے۔

کولسلا میں موجود زہریلے اجزا کتوں کے پیٹ کی خرابی اور ہاضمے کے مسائل کا باعث بنتے ہیں اس لیے بہتر ہے کہ اس سائیڈ ڈش کو اپنے پوچ سے دور رکھیں۔

متعلقہ سوالات

کیا کولسلا کتوں کے لیے زہریلا ہے؟

کم مقدار میں کولسلا کتوں کے لیے زہریلا نہیں ہے۔ تاہم، بہت زیادہ Coleslaw کھانے سے کتوں میں صحت کے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں جیسے کہ پیٹ کی خرابی اور یہ آپ کے کتے کے تھائیرائیڈ گلینڈ کو بھی دبا سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ کولسلا بنیادی طور پر کچی گوبھی اور سرخ گوبھی دونوں سے بنا ہے۔ ان دونوں کچی گوبھیوں میں thiocyanate نامی نقصان دہ کیمیکل ہوتا ہے جو کتوں کے لیے زہریلا ہو سکتا ہے۔

Thiocyanate ایک کیمیکل ہے جو کتوں کے لیے خطرناک ہے کیونکہ یہ ان کے تھائیرائیڈ ہارمون کو دبا سکتا ہے۔ تائرواڈ ہارمونز آپ کے کینائن کے جسم میں خوراک کو میٹابولائز کرنے میں مدد کرتے ہیں اور آپ کے کتے کے اعضاء اور ٹشوز کے روزانہ میٹابولک افعال میں شامل ہوتے ہیں۔

تھائرائڈ ہارمون کو دبانے کا مطلب یہ ہے کہ کتے وزن میں اضافہ، سستی محسوس کرنے اور ورزش کرنے کی خواہش نہ رکھنے، بہت زیادہ گرنے جیسے طرز عمل میں تبدیلیاں دکھانا شروع کر سکتے ہیں جس سے جسم پر بہت خشک اور پھیکے بالوں کے ساتھ گنجے دھبے پڑ جاتے ہیں، دل کی دھڑکن سست ہونا، اور کان کے انفیکشن یا جلد کے انفیکشن کا زیادہ حساس ہونا۔

یہاں تک کہ آپ ان کی جلد پر بہت زیادہ سیاہ رنگت دیکھ سکتے ہیں کیونکہ ان کے پاس اتنی کھال نہیں ہے کہ وہ دھوپ سے بچ سکیں۔

یہی وجہ ہے کہ یہ ہے۔ اپنے کینائن دوستوں کو مکمل طور پر پکی ہوئی گوبھی کھلانا بہترین ہے۔ کھانا پکانا گوبھی تھیوسیانیٹ کو غیر فعال کرنے اور اس کیمیکل کو آپ کے کتے کے تھائیرائیڈ گلینڈ کو متاثر کرنے سے روکنے میں مدد کرتی ہے۔

پکی ہوئی گوبھی آپ کے پیارے دوستوں کے کھانے میں بھی نرم اور ہضم کرنے میں آسان ہے۔ آپ کو سخت کچی گوبھی پر اپنے کتے کے دم گھٹنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

گوبھی اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامنز سے بھری ہوتی ہے۔ اپنے کتے کی خوراک یا علاج میں تھوڑی سی پکی ہوئی سرخ گوبھی کو شامل کرنے سے ان کی کھال اور جلد کو صحت مند رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ اپنے کینائن ساتھی کو پکی ہوئی گوبھی کبھی کبھار دعوت کے طور پر کھلائیں نہ کہ مستقل بنیادوں پر۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Coleslaw

https://vcahospitals.com/know-your-pet/onion-garlic-chive-and-leek-toxicity-in-dogs

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button