Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا کتے کاربونیٹیڈ پانی پی سکتے ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا کتے کاربونیٹیڈ پانی پی سکتے ہیں؟

بہت سے لوگ کاربونیٹیڈ پانی پینے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ تاہم، یہ ہمیشہ آپ کے کتے کے لیے بہترین انتخاب نہیں ہوتا ہے۔

کیا کتے کاربونیٹیڈ پانی پی سکتے ہیں؟ نہیں، کتوں کو کاربونیٹیڈ پانی نہیں پینا چاہیے۔ اگرچہ زیادہ تر کتے تھوڑی مقدار میں کاربونیٹیڈ پانی پی سکتے ہیں، لیکن زیادہ مقدار ان کے پیٹ میں مسائل پیدا کر سکتی ہے اور اس عمل میں انہیں پھول سکتی ہے۔ کاربونیٹیڈ پانی میں نان کاربونیٹیڈ مشروبات جیسے نلکے یا کنویں کے پانی سے زیادہ گیس ہوتی ہے جو کچھ کتوں کے لیے تکلیف دہ احساس کا باعث بنتی ہے۔ اس وجہ سے، آپ کو اپنے کتے کے پینے والے کاربونیٹیڈ پانی کی مقدار کو زیادہ سے زیادہ روزانہ صرف ایک کپ تک محدود کرنا چاہیے۔

کاربونیٹیڈ پانی آپ کے پیارے دوست کو کبھی کبھار اعتدال میں دیا جا سکتا ہے لیکن آپ کو پھر بھی زیادہ تر وقت معیاری فلیٹ میٹھے پانی سے ہائیڈریٹ رکھنا چاہیے۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ کتے کاربونیٹیڈ پانی پی سکتے ہیں جب تک کہ انہیں تازہ فلیٹ پانی دیا جائے۔ تاہم، اپنے کینائن دوستوں کو باقاعدگی سے کاربونیٹیڈ پانی دینا شدید اور دردناک اپھارہ کے ساتھ ساتھ پیٹ کی خرابی کا باعث بن سکتا ہے۔

اگر آپ اپنے پوچ کو کبھی کبھار تھوڑا سا چمکتا ہوا پانی دیتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ انہیں صحت کے ممکنہ مسائل سے بچنے کے لیے زیادہ تر وقت تازہ فلیٹ پانی فراہم کرتے ہیں۔

کیا کتے کاربونیٹیڈ پانی پی سکتے ہیں؟

آپ کو اپنے کینائن دوستوں کو چمکتا ہوا پانی دینے سے گریز کرنا چاہئے کیونکہ اس میں بعض اوقات سائٹرک ایسڈ اور مصنوعی ذائقہ اور میٹھا شامل ہوسکتے ہیں۔ سائٹرک ایسڈ آپ کے کتے کے دانتوں کی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے اور اگر استعمال کیا جائے تو کتوں کے لیے مختلف اضافی چیزیں زہریلا ہو سکتی ہیں۔

اگر آپ کو یقین ہے کہ آپ کے چمکتے ہوئے پانی کے برانڈ میں کوئی نقصان دہ اضافی چیزیں نہیں ہیں تو بہتر ہے کہ اپنے کتے کو تھوڑا سا ذائقہ دیں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ آیا اس پر کوئی منفی ردعمل ہے یا نہیں۔

اگر سب کچھ ٹھیک ہے، تو آپ اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو خاص مواقع پر اور انتہائی اعتدال میں کچھ چمکتا ہوا پانی دینے پر غور کر سکتے ہیں۔ چمکتے ہوئے پانی کو اپنے کتے کی خوراک کا اہم حصہ نہ بنائیں۔ ہمیشہ اپنے کتے کو زیادہ تر وقت فلیٹ معیاری پانی دیں۔

اگر آپ اپنے کتے پر کسی بھی وجہ سے چمکتا ہوا پانی پینے کے بعد ان پر کوئی منفی اثرات محسوس کرتے ہیں تو فوری طور پر اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

کیا کتے چمکتا ہوا پانی پی سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو چمکتا ہوا پانی نہیں پینا چاہیے۔ کتے کے لیے کافی مشروبات ہیں جو آپ اپنے کینائن دوستوں کو چمکتا ہوا پانی پلانے کے بجائے گھر پر بنا سکتے ہیں۔ ابھی کے لیے، آئیے اس بات پر بات کرتے ہیں کہ آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں کو ہائیڈریٹڈ اور صحت مند رہنے کے لیے روزانہ کتنے پانی کی ضرورت ہوتی ہے۔

میرے کتے کو کتنے پانی کی ضرورت ہے؟

انسانوں کی طرح، ہمارے کینائن دوستوں کو مناسب طریقے سے کام کرنے کے لیے وافر پانی کی ضرورت ہوتی ہے اور وہ صحت کے کسی بھی منفی اثرات جیسے پانی کی کمی کا شکار نہیں ہوتے۔ ہمارے پیارے دوستوں کو روزانہ کم از کم ایک اونس پانی فی پاؤنڈ جسمانی وزن کی ضرورت ہوتی ہے۔

دوسرے الفاظ میں، ایک بیس پاؤنڈ کتے کو صحت مند رہنے کے لیے روزانہ کم از کم 2.5 کپ پانی کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ کے کتے کی سرگرمی کی سطح اور باہر کتنی گرمی ہے اس پر منحصر ہے، انہیں پانی کی کمی سے بچنے کے لیے زیادہ پانی کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

کتوں کے لئے کاربونیٹیڈ پانی کے خطرات کیا ہیں؟

کاربونیٹیڈ واٹر برانڈز بعض اوقات اپنے مشروبات میں ذائقہ دینے کے لیے مختلف کیمیکلز شامل کرتے ہیں، یہ تیزاب کتے کے دانتوں کو کٹاؤ کا باعث بن سکتے ہیں۔ کینائن دانتوں کی صحت بہت سی نسلوں میں تشویش کا باعث بن سکتی ہے لہذا ممکنہ طور پر نقصان دہ اضافی اشیاء کی تلاش میں رہنا اچھا خیال ہے۔

کاربونیٹیڈ واٹرس کو گیس کے ساتھ ملایا جاتا ہے تاکہ انہیں بلبلا بنایا جا سکے اور انہیں ان کے منہ کا شاندار احساس دلایا جا سکے۔ اس پانی میں کاربونیشن آپ کے کتے کو کچھ سنگین گیس فراہم کر سکتا ہے، اگر آپ کا کتا دودھ کی مصنوعات جیسے کھانے کھاتے وقت دھڑکنے یا گزرنے والی گیس کے ساتھ جدوجہد کرتا ہے تو آپ کو شاید انہیں کاربونیٹیڈ پانی نہیں دینا چاہیے۔

کاربونیٹیڈ واٹر میں موجود گیس کتے کے معدے کو بھی پھیلاتی ہے، ایک بار گیس نکلنے کے بعد آپ کا کتا مطمئن محسوس نہیں کر سکتا اور فیصلہ کر سکتا ہے کہ وہ بھوکا ہے۔ بالکل اسی طرح جیسے انسانوں میں، کاربونیٹیڈ پانی کا استعمال زیادہ کھانے کا باعث بن سکتا ہے کیونکہ خارج ہونے والی گیس پیٹ میں جگہ خالی کر سکتی ہے جس سے آپ کو بھوک کا احساس ہوتا ہے۔

اپنے کتے کو اکثر کاربونیٹڈ پانی دینے سے ان کی بھوک میں اضافہ ہو سکتا ہے، اور ہم سب جانتے ہیں کہ کتے اپنی ضرورت سے زیادہ کھا سکتے ہیں۔ یہ زیادہ کھانے سے وزن بڑھتا ہے جس سے صحت کے کئی سنگین مسائل جیسے کہ ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس ہو سکتے ہیں۔

ذائقہ دار پانی اور سوڈاس سے پرہیز کریں۔

بہت سے ذائقہ دار کاربونیٹیڈ مشروبات جیسے کولا اور چمکتے پانی میں ذائقے اور اضافی چیزیں ہو سکتی ہیں جو آپ کے کتے کے لیے بہت نقصان دہ ہو سکتی ہیں۔ خاص طور پر، Xylitol پر توجہ دیں جو کتوں کے لیے انتہائی زہریلا ہے اور اکثر ایسے مشروبات میں پایا جاتا ہے جو کہ "زیرو شوگر” یا "نو شوگر” کہتے ہیں کیونکہ یہ چینی کا متبادل ہے۔

کتوں کے لیے چمکتے پانی کے فوائد

کاربونیٹیڈ مشروبات انسانوں میں پیٹ کی خرابی کے معاملات میں مدد کرنے کے لئے جانا جاتا ہے۔ چونکہ آپ کے کتے کو پانی کے علاوہ کسی بھی ذائقہ دار مشروبات سے دور رہنا چاہیے، اس لیے اعتدال میں کاربونیٹیڈ چمکتا ہوا پانی پیٹ کے درد پر قابو پانے میں مدد کر سکتا ہے۔ اپنے کتے کو پانی دینے سے پہلے پانی کی اضافی اشیاء کی جانچ کرنا یقینی بنائیں اور اسے ہمیشہ اعتدال میں دیں (اوپر دیکھیں)۔

نارمل پانی کتوں کے لیے بہترین انتخاب کیوں ہے؟

کتوں کو پینا ضروری ہے۔ باقاعدگی سے صاف پانی ہائیڈریشن کے ان کے اہم ذریعہ کے طور پر. امریکہ کے تمام حصوں میں نل کا پانی پینے کے لیے ہمیشہ محفوظ نہیں ہوتا ہے کیونکہ اس میں آلودگی، پرجیویوں اور زہریلے مواد شامل ہو سکتے ہیں اس پر منحصر ہے کہ آپ کہاں رہتے ہیں۔ فلٹر شدہ پانی کی بوتل آپ کے کتے کو چلتے پھرتے پینے کا تازہ پانی فراہم کرنے کا ایک صحت مند طریقہ ہے۔

پینے کا پانی زندگی کے لیے ضروری ہے، نہ صرف آپ کے کتے کی زندگی بلکہ تمام زندگی جس سے ہم فی الحال واقف ہیں۔ کتوں میں جیسے کہ زیادہ تر جانوروں میں پانی جسم کے درجہ حرارت کو اندرونی طور پر (اگر ٹھنڈا پیا جائے) یا بیرونی طور پر اگر وہ پانی سے چھڑکیں تو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔ کتے اپنی زبانوں سے اور پنجوں کے ذریعے پسینہ بہا کر درجہ حرارت کو کنٹرول کرتے ہیں۔ آپ کے کتے کو اپنے جسم کے درجہ حرارت کو مناسب طریقے سے منظم کرنے میں مدد کرنے میں پانی ایک ضروری عنصر ہے۔

پینے کا پانی آپ کے کتے کے اندر کے لیے چکنا کرنے والے مادے کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ پانی ہاضمے کے عمل میں مدد کرتا ہے اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ جو بھی کھانا اپنے کینائن دوست کو کھلاتے ہیں وہ ان کے سسٹم سے صاف اور بغیر کسی مسئلے کے گزر جاتا ہے۔ جب آپ کے کتے کو پینے کا کافی پانی نہیں ملتا ہے تو آپ محسوس کر سکتے ہیں کہ اسے قبض کا سامنا ہے جو تکلیف دہ ہو سکتا ہے۔

اختتامی خیالات

اگرچہ یہ آپ کے کتے کو رات کے کھانے کے ساتھ کچھ کاربونیٹیڈ چمکتا ہوا پانی دینا ایک بے ضرر چیز لگ سکتا ہے، آپ کو یقینی طور پر دو بار سوچنا چاہیے۔ کتے انسان نہیں ہیں اور زیادہ تر معاملات میں ہمارے کھانے پینے کو برداشت نہیں کر سکتے۔ جنگل میں کتے کو کبھی بھی ان بہت سی چیزوں کے سامنے نہیں لایا جائے گا جو ہم روزانہ کھاتے ہیں، اس بات کا تعین کرتے وقت اسے اپنی بنیاد کے طور پر استعمال کریں کہ آپ کے کتے کو کون سی خوراک دینا محفوظ ہے۔ قدرتی صاف کھانے اور فلیٹ عام پانی پر قائم رہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات

https://en.wikipedia.org/wiki/Carbonated_water

https://www.akc.org/expert-advice/health/bloat-in-dogs/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button