Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا کتے پائن کونز کھا سکتے ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا کتے پائن کونز کھا سکتے ہیں؟

پچھلے اکتوبر میں، میں اپنے دو کتوں کے ساتھ پیدل سفر کرنے گیا تھا اور ہم پائن کے درختوں سے بھرے علاقے میں پہنچے۔ چونکہ یہ خزاں کا موسم تھا، اس لیے زمین پر پائن کی سوئیوں کے ساتھ بہت سے پائن کونز تھے۔ میرا لیبراڈور بہت متجسس تھا اور ادھر ادھر سونگھنے لگا۔ چند لمحوں بعد، اس کے منہ میں پائن کون تھا! کتے کے بہت سے مالکان کی طرح، میں نے سوچا، "کیا میرا کتا پائن کونز کھا سکتا ہے؟” پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا کتے پائن کونز کھا سکتے ہیں؟ نہیں، کتے کو پائن کونز نہیں کھانا چاہیے اور پائن کونز سے دور رہنا چاہیے۔ جو کتے پائن کونز کھاتے ہیں ان میں آنتوں میں رکاوٹیں اور دیگر علامات جیسے الٹی اور افسردگی ہو سکتی ہے۔ لہذا جب کہ پائن کونز کتوں کے لیے براہ راست زہریلے نہیں ہوتے، پھر بھی وہ کتوں میں صحت کے دیگر مسائل پیدا کر سکتے ہیں۔

یہ جانتے ہوئے کہ میں اب کیا جانتا ہوں، میں شکر گزار ہوں کہ میں نے پائن کونز کو اس کے منہ سے باہر نکالا۔ اس گائیڈ میں، ہم پائن کونز اور کتوں کے بارے میں جاننے کے لیے آپ کو درکار ہر چیز پر تبادلہ خیال کریں گے، بشمول وہ کتوں کے لیے کیوں برا ہیں اور اگر آپ اپنے کتے چبانا پسند کرتے ہیں تو اس کے بجائے آپ کیا دے سکتے ہیں۔

کیا پائن کونز کتوں کے لیے خراب ہیں؟

کتے پائن کونز
کیا کتوں کے لیے پائن کونز کھانا برا ہے؟

جی ہاں، پائن کونز کتوں کے لیے خراب ہیں، اور پالتو جانوروں کے مالکان کو پائنز کونز کو اپنے K9 دوستوں سے دور رکھنے کی پوری کوشش کرنی چاہیے۔ کیا کتے پائن کونز کھانے سے بیمار ہو سکتے ہیں؟ جی ہاں، کتے پائن کونز کھانے سے بیمار ہو سکتے ہیں۔ درحقیقت، ہم نے ذیل میں سرفہرست 8 وجوہات درج کی ہیں جن کی وجہ سے پائن کونز کتوں کے لیے خراب ہیں اور وہ آپ کے کتے کی مجموعی صحت اور تندرستی کو کیسے نقصان پہنچا سکتے ہیں۔

8 وجوہات پائن کونز کتوں کے لیے خراب ہیں۔

1. کتے پائن کونز کو آسانی سے ہضم نہیں کر سکتے

جیسا کہ ہم جانتے ہیں، پائن کونز کافی سخت ہیں۔ کچھ کتے اپنی سخت ساخت کی وجہ سے پائن کونز کے ساتھ کھیلنے اور چبانے سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ تاہم، پائن کونز چبانا مشکل اور نگلنا مشکل ہو سکتا ہے۔

2. پائن کون کے ترازو آپ کے کتے کے منہ، گلے اور پیٹ کو پھاڑ سکتے ہیں۔

اگر آپ سوچ رہے ہیں، "کیا پائن کونز کتوں کے چبانے کے لیے خراب ہیں؟” جواب ہے ہاں، پائن کونز کتوں کے چبانے کے لیے خراب ہیں۔ چونکہ پائن کونز میں تیز دھار (یا ترازو) ہوتے ہیں، اس لیے وہ آپ کے کتے کے ہونٹوں، زبان اور منہ کو کاٹ سکتے ہیں جب کہ آپ کا کتا اسے کھانے کی کوشش کرتا ہے۔

جب آپ کا کتا پائن کونز کو چباتا رہتا ہے، تو ترازو ٹوٹ جاتا ہے، اور ایک بار نگلنے کے بعد، یہ کرچ آپ کے کتے کا گلا بھی کاٹ سکتا ہے اور آپ کے کتے کے پیٹ اور آنتوں میں سوراخ کر سکتا ہے۔ اس سے اندرونی خون بہہ سکتا ہے اور یہ بہت خطرناک ہے۔

3. کتے پائن کونز پر دم گھٹ سکتے ہیں۔

صرف یہی نہیں، پائن کونز ایک دم گھٹنے کا خطرہ ہو سکتے ہیں کیونکہ ان کو چبانا اور چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں ٹوٹ جانا مشکل ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ Heimlich پینتریبازی سے واقف ہیں لہذا آپ کو معلوم ہے کہ اگر آپ کا پوچ پائن کونز یا دیگر کھانے پر دم گھٹنے لگتا ہے تو کیا کرنا ہے۔

آپ یہ بھی پسند کر سکتے ہیں: کیا کتے آرٹچیکس کھا سکتے ہیں؟

4. پائن کونز کتوں میں پیٹ کی خرابی کا سبب بن سکتے ہیں۔

اگر آپ کے پیارے دوست پائن کونز کے کچھ ٹکڑوں کو نگلنے میں کامیاب ہو جاتے ہیں، تو ان کے پیٹ میں درد شروع ہو سکتا ہے جو کہ انتہائی تکلیف دہ اور اذیت ناک ہو سکتا ہے۔

5. پائن کونز پر دیودار کا تیل یا رس کتوں میں معدے کی جلن کا سبب بن سکتا ہے

چونکہ پائن کونز پائن کے درختوں سے آتے ہیں، اس لیے اس بات کا زیادہ امکان ہے کہ کچھ پائن کونز میں پائن کی سوئیاں جڑی ہوئی ہوں۔ پائن سوئیاں اور پائن کے درخت دونوں پائن آئل تیار کرتے ہیں، جو پائن کونز پر بھی پایا جا سکتا ہے۔

پائن آئل کو سیپ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے اور ایک بار جب آپ کا پوچ پائن کی سوئیوں پر مشتمل کچھ پائن کونز کھا لے تو اسے پیٹ میں ہلکی جلن کا سامنا کرنا پڑے گا۔

اگر آپ پائن کونز اور پائن سوئیاں دونوں کے قریب چل رہے ہیں تو آپ اپنے پوچ پر نظر رکھنا چاہیں گے کیونکہ بڑی مقدار میں پائن سوئیاں اور پائن کونز کتوں میں اعصابی نظام کے معمولی افسردگی اور معدے کی جلن کا سبب بن سکتے ہیں۔

6. پائن کونز کا استعمال کتوں میں آنتوں میں رکاوٹ کا باعث بن سکتا ہے۔

پیٹ کی خرابی اور معدے کی خرابی کی علامات کے علاوہ، آپ کے K9 دوستوں کو Pine Cones کھانے سے آنتوں میں رکاوٹیں بھی ہوسکتی ہیں۔ آنتوں میں رکاوٹ آنتوں کی رکاوٹ کا باعث بنتی ہے۔ کتوں میں آنتوں میں رکاوٹ کی علامات اور علامات میں شامل ہیں:

  • بار بار الٹی آنا۔
  • پیٹ کا درد.
  • رونا۔
  • پر ہنچنگ۔
  • پانی دار اسہال۔
  • پانی کی کمی
  • اپھارہ
  • بھوک میں کمی.

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے پیارے خاندان میں پائن کونز کھانے کے بعد آنتوں میں رکاوٹ ہے، تو ہمارا مشورہ ہے کہ آپ فوری طور پر اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ آنتوں کی رکاوٹ کو فوری طبی امداد اور علاج کی ضرورت ہوتی ہے۔

بعض صورتوں میں، آنتوں کی رکاوٹ کو ہٹانے کے لیے سرجری کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

آسان اشارہ: کٹائیوں میں گڑھے ہوتے ہیں جو کتوں میں آنتوں میں رکاوٹ کا باعث بھی بن سکتے ہیں۔ اپنے پیارے دوستوں کو ایسے پھل کھلانے سے گریز کریں جن میں گڑھے ہوں۔

7. پائن کونز کچھ کتوں میں الرجی کا سبب بن سکتے ہیں۔

آپ نے اسے صحیح پڑھا! پائن کونز کچھ کتوں میں الرجی کا سبب بن سکتے ہیں کیونکہ پائن کے درخت پائن کا تیل یا رس پیدا کرتے ہیں۔ پائن آئل (یا سیپ) کتوں کے لیے نہ صرف زہریلا ہے، بلکہ یہ الرجی کا سبب بھی بن سکتا ہے، خاص طور پر ان کتوں کے لیے جو الرجی کا بہت زیادہ شکار ہیں۔

8. پائن کونز میں کیڑے مار ادویات شامل ہو سکتی ہیں جو کتوں کے لیے نقصان دہ ہیں۔

کھیتوں کے قریب پائن کونز میں کھاد یا کیڑے مار ادویات شامل ہو سکتی ہیں اور دونوں استعمال کرنے پر آپ کے کتے کی صحت کے لیے نقصان دہ ہیں۔ وہ جلن کا سبب بن سکتے ہیں اور اسہال، متلی سے الٹی، اور ضرورت سے زیادہ لاپرواہی جیسی علامات کا باعث بن سکتے ہیں۔

تو، کیا پائن کونز کتوں کے کھانے کے لیے خراب ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، پائن کونز کتوں کے کھانے کے لیے خراب ہیں۔ نہ صرف پائن کونز کو ہضم کرنا مشکل ہے، بلکہ انہیں چبانے سے آپ کے کتے کے ہونٹ، زبان، گلا، یہاں تک کہ اس کے پیٹ اور آنتیں بھی ٹوٹ سکتی ہیں۔

چونکہ پائن کونز کو ہضم کرنا مشکل ہوتا ہے، اس لیے وہ آنتوں میں رکاوٹ کا باعث بھی بن سکتے ہیں۔ بدترین صورت حال میں، اس کے لیے سرجری کی ضرورت پڑ سکتی ہے جو کہ ایک غیر متوقع اعلی ہنگامی بل ہو سکتا ہے جس کے لیے آپ تیار نہیں تھے، خاص طور پر اگر آپ بجٹ پر ہیں۔

اگر آپ اپنے کتے کو چل رہے ہیں اور آگے دیودار کے درختوں کو دیکھتے ہیں، تو بہتر ہے کہ دوسرا راستہ اختیار کریں۔ دیودار کے درخت اور پائن کی سوئیاں پائن آئل یا رس پیدا کرتی ہیں اور یہ تیل بعض اوقات پائن کونز پر بھی پایا جا سکتا ہے۔ چونکہ ہمارے پیارے دوست فطری طور پر متجسس کتے ہیں، اس لیے وہ اپنے اردگرد کی ہر چیز کو سونگھ کر اور چبا کر تلاش کرنا چاہیں گے جو وہ دیکھتے اور دیکھتے ہیں۔

کیا پائن کونز کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

کتوں کے لیے پائن کونز
کیا پائنکونز کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

نہیں، پائن کونز کتوں کے لیے زہریلے نہیں ہیں۔ کیا پائن کونز کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟ نہیں، پائن کونز کتوں کے لیے بھی زہریلے نہیں ہیں۔ تاہم، صرف اس وجہ سے کہ پائن کونز کتوں کے لیے زہریلے یا زہریلے نہیں ہیں، اس کا یہ مطلب نہیں ہے کہ ہمارے پیارے پوچ انہیں چبا کر کھا لیں۔

جو کتے پائن کونز کھاتے ہیں ان کے پیٹ میں خرابی یا معدے کی جلن ہو سکتی ہے کیونکہ پائن کونز میں پائن کا تیل یا رس ہو سکتا ہے۔ دونوں علامات ناخوشگوار اور تکلیف دہ ہیں۔

ہمارے چار ٹانگوں والے دوستوں کو بھی بڑی مقدار میں پائن کونز کھانے کی وجہ سے آنتوں کی رکاوٹ کی وجہ سے آنتوں میں رکاوٹ پیدا ہونا شروع ہو سکتی ہے۔ سنگین صورتوں میں، اس میں پائن کونز کی وجہ سے رکاوٹ کو دور کرنے کے لیے سرجری کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

آپ کو اس میں دلچسپی ہو سکتی ہے: کیا کتے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟ کیا شاہ بلوط کتوں کے لیے اچھا ہے؟

کیا کتے پائن کونز چبا سکتے ہیں؟

میرا کتا پائن کونز چباتا ہے۔
یارکی ٹیریر کتا پائن کون کھا رہا ہے۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، کتوں کو پائن کونز نہیں چبانا چاہیے اور ہر قیمت پر پائن کونز سے بچنا چاہیے۔ نہ صرف پائن کونز سخت اور چبانے میں مشکل ہیں، بلکہ ترازو بھی پھٹ سکتے ہیں۔ جب ایسا ہوتا ہے تو، پائن کونز کے تیز دھارے اور کرچ دونوں آپ کے کتے کے ہونٹ، زبان اور منہ کو کاٹ سکتے ہیں۔

ایک بار نگل جانے کے بعد، پائن کون کے ترازو کے کرچ اور تیز دھارے آپ کے کتے کے گلے کو نوچ سکتے ہیں اور یہاں تک کہ آپ کے کتے کے پیٹ اور آنتوں کو بھی چھید سکتے ہیں۔ یہ اندرونی خون بہنے اور آنتوں میں رکاوٹ کا سبب بنتا ہے۔ آنتوں میں رکاوٹ آنتوں میں رکاوٹ کا باعث بن سکتی ہے اور سنگین صورتوں میں اس کے لیے سرجری کی ضرورت ہوتی ہے۔

اس میں اضافہ کرنے کے لیے، آپ کے قیمتی پوچ کو پیٹ کی خرابی اور معدے کی جلن ہو سکتی ہے۔

اس کے اوپری حصے میں، پائن کونز میں دیودار کا تیل یا پائن کے درخت اور پائن کی سوئیاں شامل ہوسکتی ہیں۔ یہ رس کتوں کے لیے نقصان دہ ہے اور کچھ کتے اس کے لیے حساس ہو سکتے ہیں یا اس سے الرجک ردعمل ہو سکتے ہیں۔

کیا پائن کے درخت کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

جی ہاں، پائن کے درخت کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔ امریکن سوسائٹی فار دی پریونشن آف کرولٹی ٹو اینیملز (اے ایس پی سی اے) کے مطابق، پائن ٹری کتے کے لیے زہریلے ہیں کیونکہ ان میں پائن سوئیاں (ساپ) ہوتی ہیں اور اس بات کا بہت زیادہ امکان ہوتا ہے کہ پائن کی سوئیاں پائن کونز پر پھنس جائیں جو آپ کے پیارے دوست ہیں۔ کے ساتھ کھیلنا اور کھانے کی کوشش کرنا۔

پائن سوئیاں کتوں کے لیے خوفناک ہیں۔ وہ تیز اور نوکیلے ہیں۔ اگر آپ کا پوچ پائن کونز کو پائن کی سوئیوں کے ساتھ کھاتا ہے، تو سوئیاں آپ کے کتے کے پیٹ کی پرت کو چھید یا پنکچر کر سکتی ہیں۔

یہ کتوں میں معدے کی جلن کا سبب بن سکتا ہے۔ آپ کے کتے کے معدے اور آنتوں میں جلن اور سوجن ہو سکتی ہے اور کتوں کو معدے کی خرابی کی درج ذیل علامات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے:

  • متلی: ہوا یا ان کے ہونٹوں کو چاٹنا۔
  • بھوک میں کمی.
  • ایسڈ ریفلوکس: کتے ایسڈ ریفلوکس کا مقابلہ کرنے کے لئے گھونٹ سکتے ہیں۔
  • سستی

مزید برآں، پائن کی سوئیوں میں پائے جانے والے تیل آپ کے قیمتی پوچ کی چپچپا جھلیوں کو بھی پریشان کر سکتے ہیں۔ آپ کے پیارے دوست پائن کونز کھانے کے بعد دردناک درد اور تکلیف کا تجربہ کر سکتے ہیں جن میں پائن سوئیاں لگی ہوئی ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Conifer_cone

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button