کتوں کی خوراک

کیا کتے ٹیٹر ٹٹس کھا سکتے ہیں؟

کیا آپ فی الحال اپنے ٹیٹر ٹٹس کھا رہے ہیں اور اپنے کتے کے پپلوں کو کچھ نہ دینے پر مجرم محسوس کر رہے ہیں؟ آپ ہمارے مضمون پر اترے ہیں کیونکہ آپ یہ بھی سوچ رہے ہیں کہ کیا ٹیٹر ٹاٹ کتوں کے کھانے کے لیے محفوظ ہیں۔ ٹھیک ہے، برا محسوس کرنے کی ضرورت نہیں ہے اور ہم آپ کو جواب فراہم کرنے کے لیے حاضر ہیں۔

نہیں، کتوں کو ٹیٹر ٹاٹ نہیں کھانا چاہیے۔ آپ کے کتے کو کئی وجوہات کی بناء پر ٹیٹر ٹوٹس نہیں کھانا چاہئے: وہ چکنائی سے بھرے ہوتے ہیں، نمک زیادہ ہوتے ہیں، تیل میں تلے جاتے ہیں جو کتوں کے لیے خراب ہوتے ہیں، پریزرویٹوز پر مشتمل ہوتے ہیں اور کیلوریز زیادہ ہوتے ہیں۔

ہیش براؤنز کی طرح، ٹیٹر ٹاٹ بھی کتوں میں صحت کے مسائل کا باعث بن سکتے ہیں۔ یہ جاننے کے لیے کہ یہ چھوٹا انسانی ناشتہ ہمارے قیمتی بچوں کو کیسے نقصان پہنچا سکتا ہے، ہمیں پہلے ٹیٹر ٹاٹ میں موجود اجزاء پر بات کرنے کی ضرورت ہے۔

Tater tots کیا ہیں؟

ٹیٹر ٹوٹس گہری تلی ہوئی نوگیٹ کی شکل کے ناشتے ہیں جو باریک کٹے ہوئے آلو سے بنے ہوتے ہیں۔ وہ امریکہ میں سب سے زیادہ کھائے جانے والے اسنیکس میں سے ایک ہیں۔

Tater tots امریکی کمپنی Ore-Ida کا ٹریڈ مارک ہے، جو ان کی ایجاد کے پیچھے بھی تھا۔ وہ ایک امریکی سٹیپل ہیں اور پورے امریکہ میں کھائے جاتے ہیں۔

ٹیٹر ٹاٹ کس چیز سے بنے ہیں؟

ٹیٹر ٹوٹس آلو، تیل، نمک، مسالا اور آٹے سے بنے ہوتے ہیں۔

چھلکے اور ابلے ہوئے آلو کو باریک کاٹ کر آٹے، نمک اور دیگر ذائقوں کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔ اس کے بعد اس مرکب کو بیلناکار یا بیضوی شکل والے "ٹوٹ” میں کام کیا جاتا ہے اور سبزیوں کے تیل میں گہری تلی ہوئی ہوتی ہے۔

کیا ٹیٹر ٹوٹس کتوں کے لیے برا ہے؟

کیا کتوں کو ٹیٹر ٹٹس ہو سکتے ہیں؟

ٹیٹر ٹوٹس انسانی خوراک ہیں جو کینائن کے استعمال کے لیے قدرتی نہیں ہیں۔ کتوں کو کھانا کھلانا ان کی صحت کے لیے خوفناک ہے اور وہ انہیں بہت بیمار اور موٹاپے کا شکار بنا سکتا ہے۔ ٹیٹر ٹاٹ میں استعمال ہونے والے کچھ اجزاء جو پکانے کے لیے استعمال ہوتے ہیں وہ کتوں کے لیے بھی زہریلے ہو سکتے ہیں۔

ذیل میں، آئیے ٹیٹر ٹاٹ کے ہر ایک اجزاء کو دیکھیں اور دیکھیں کہ وہ کتوں کو کیسے متاثر کر سکتے ہیں۔

آلو

ایف ڈی اے نے حال ہی میں آلو کو کتوں میں دل کی ممکنہ مہلک حالت کی ایک وجہ قرار دیا ہے۔ اس بیماری کو Dilated Cardiomyopathy، یا DCM کہا جاتا ہے، اور دل کے بڑھنے اور کارڈیک فنکشن میں کمی کا سبب بنتا ہے۔ متاثرہ کتوں کو دل کی ناکامی کا شدید خطرہ ہوتا ہے۔

اگرچہ یہ صرف ایک آلو سے نہیں ہوسکتا ہے، اگر ہو سکے تو اپنے کتے کو آلو کھلانے سے گریز کریں۔

تیل

ٹیٹر ٹوٹس کو ان کا سنہری رنگ اور کرچی ساخت دینے کے لیے بہت سارے تیل کے ساتھ تلی ہوئی ہے۔ لیکن کتوں کے لیے وہ تمام تیل شدید نقصان دہ ہے۔

چکنائی والی غذائیں کھانے سے کتے کی آنتوں کو تکلیف ہو سکتی ہے اور ان کے لبلبے کی سوزش ہو سکتی ہے۔ طویل مدت میں، یہ کینائن موٹاپا اور دل کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔

نمک

زیادہ تر اسنیکس کی طرح، ٹیٹر ٹوٹس میں بھی بہت زیادہ نمک ہوتا ہے، جو ان کے سوڈیم کی مقدار کو بڑھاتا ہے۔

مثال کے طور پر، Ore-Ida Tater tots میں نصف کپ سرونگ میں تقریباً 310mg سوڈیم ہوتا ہے۔ نمک کی یہ زیادہ قیمت زیادہ تر کتوں کے لیے روزانہ سوڈیم کی ضرورت سے زیادہ ہے۔ چھوٹے کتوں کے لیے، یہ زہریلا بھی ہو سکتا ہے۔

مصالحہ ڈالنا

تجارتی طور پر دستیاب ٹیٹر ٹوٹس میں جڑی بوٹیاں اور ذائقے شامل ہوتے ہیں تاکہ ان کے ذائقے کو بہتر بنایا جا سکے۔ تاہم، ان میں سے کچھ مصالحے کتوں کے لیے زہریلے ہو سکتے ہیں۔ بہت سی ترکیبیں اضافی ذائقہ کے لیے پیاز یا لہسن کا مطالبہ کرتی ہیں۔ یہ دونوں اجزاء کتوں کے لیے زہریلے ہیں اور خون کی کمی کا باعث بن سکتے ہیں۔

آٹا

آٹا کتوں کے لیے محفوظ ہے اور درحقیقت کتے کے بہت سے کھانے میں مستقل مزاجی کو بہتر بنانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ تاہم، Tater tots کی ترکیبوں میں استعمال ہونے والا آٹا انہیں کرسپی بنانے کے لیے ہے۔ آٹا تلنے کے دوران تیل کو بھگو دیتا ہے اور ٹیٹر کو ان کی کمی دیتا ہے۔ لہٰذا اگرچہ آٹا کتوں کے لیے محفوظ ہے، لیکن ٹیٹر ٹوٹس میں اس کا کردار اسے نقصان دہ بناتا ہے۔

تفریح ​​حقیقت: ایک اور انسانی ناشتہ جس میں ٹیٹر ٹاٹ کی طرح اجزاء شامل ہوتے ہیں وہ چکن نگٹس ہے۔ ٹیٹر ٹوٹس کی طرح، چکن نگٹس میں آٹا، نمک، تیل اور مصالحے ہوتے ہیں۔

کھانا پکانے کا طریقہ خراب کیوں ہے؟

ٹیٹر ٹاٹوں کو اعلی درجہ حرارت کے ہائیڈروجنیٹڈ تیل میں تلی ہوئی ہوتی ہے، جو انہیں غیر صحت بخش، چکنائی اور چربی دار بناتی ہے۔ کتے کو تلی ہوئی چیزیں نہیں کھانے چاہئیں۔ تلی ہوئی اور چکنائی والی خوراک زیادہ کھانے سے انہیں لبلبے کی سوزش اور موٹاپے کا خطرہ لاحق ہو سکتا ہے۔

کیلوریز اور کاربوہائیڈریٹ میں زیادہ

کتا ٹیٹر ٹٹس کھاتا ہے۔

ٹیٹر ٹوٹس کیلوری اور کاربوہائیڈریٹ سے بھرپور ہوتے ہیں۔ آپ کے کتے کی کل کیلوریز کا انحصار اس کے جسمانی وزن اور عمر پر ہے۔ اسے اس کے روزانہ کی مقدار سے زیادہ کیلوریز کھلانا اس کا وزن زیادہ ہونے کا سبب بن سکتا ہے۔

ٹیٹر ٹوٹس کتے کے روزانہ انٹیک کوٹہ تک پہنچنے کے لیے ایک شارٹ کٹ لگ سکتے ہیں۔ تاہم، وہ جو کیلوریز فراہم کرتے ہیں وہ بنیادی طور پر ٹرانس اور سیچوریٹڈ فیٹس ہیں، جو کینائنز کے لیے خراب قسم کی چربی ہیں۔ اپنے کتے کی بہترین صحت کی تلاش کرتے وقت، مقدار کے ساتھ ساتھ کیلوریز کے معیار پر بھی غور کریں۔

نوجوان کتوں کو بہت زیادہ کاربوہائیڈریٹ کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ وہ بڑھنے اور نشوونما کے لیے توانائی فراہم کریں۔ تاہم، اضافی کاربوہائیڈریٹ کتوں کے جسم میں چربی کے طور پر جمع ہو جاتے ہیں۔ یہ موٹاپا اور یہاں تک کہ ذیابیطس کا باعث بن سکتا ہے۔

کاربوہائیڈریٹ کی تین اہم اقسام ہیں: چینی، نشاستہ اور فائبر۔ اگرچہ ٹیٹر ٹاٹ چینی اور نشاستہ سے بھرپور ہوتے ہیں، لیکن ان میں فائبر کم ہوتا ہے۔ چینی اور نشاستہ آپ کے پوچ کے وزن میں حصہ ڈال سکتے ہیں اور بڑی مقدار میں نقصان دہ ہیں۔

کیا کتے منجمد ٹیٹر ٹٹس کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو منجمد ٹیٹر ٹٹس نہیں کھانا چاہیے۔ فروزن ٹیٹر ٹوٹس میں بھوننے کے بعد زیادہ چکنائی والا مواد نہیں ہوسکتا ہے، لیکن پھر بھی ان میں آلو، زیادہ مقدار میں نمک اور مسالے ہوتے ہیں جو کتوں کے لیے ممکنہ طور پر زہریلے ہوتے ہیں۔

کیا کتے میٹھے آلو ٹیٹر ٹٹس کھا سکتے ہیں؟

جب میٹھے آلو کی بات آتی ہے، تو یہ باقاعدہ آلو کا ایک محفوظ متبادل ہے۔ تاہم، میٹھے آلو سے ٹیٹر ٹاٹ بنانے کا عمل انہیں کتے کے استعمال کے لیے بہت زیادہ غیر صحت بخش بنا دیتا ہے — یہاں تک کہ اگر آپ عام آلو کے بجائے میٹھا آلو استعمال کرتے ہیں۔

اشارہ: اگر آپ اسپرائٹ جیسے سوڈا ڈرنک کے ساتھ ٹیٹر ٹوٹس یا دیگر فاسٹ فوڈ آئٹمز سے لطف اندوز ہو رہے ہیں تو اس کیفین والے مشروب کو اپنے پوچ سے دور رکھنا یقینی بنائیں کیونکہ یہ کتوں میں دل کی دھڑکن میں اضافہ یا یہاں تک کہ کیفین کے زہریلے پن کا سبب بن سکتا ہے۔

آپ کو اپنے کتے کو ٹیٹر ٹٹس کب نہیں کھلانا چاہئے؟

ایسے کتے کو ٹیٹر ٹوٹس نہیں کھلایا جانا چاہیے جو بوڑھا ہو، وزن زیادہ ہو، ذیابیطس کا مریض ہو، سوڈیم سے حساس ہو، بیٹھنے کا طرز زندگی رکھتا ہو، یا دل یا گردے کے مسائل پہلے سے موجود ہوں۔

اگر آپ کے پوچ نے دن بھر نمکین کھانوں سے بھرا ہوا ہے، تو انہیں ٹیٹر ٹوٹس کھلانے سے ان کے سوڈیم کی مقدار بڑھ جائے گی اور پانی کی کمی یا زیادہ پیشاب کا باعث بن سکتا ہے۔

جب تک کہ آپ اپنے منتخب کردہ اجزاء سے گھر پر ٹیٹر ٹاٹ نہیں بناتے ہیں، انہیں اپنے کتے کو کھلانے سے گریز کریں۔ ریستوراں یا مارکیٹ کی مختلف قسم کے ٹیٹر ٹوٹس میں ایسے اجزاء شامل ہوسکتے ہیں جو کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔

کیا ٹیٹر ٹوٹس آپ کے کتے کو کوئی غذائی فائدہ دیتے ہیں؟

آلو میں وٹامن بی 6، سی، آئرن، میگنیشیم اور کاربوہائیڈریٹ ہوتے ہیں۔ تاہم، انہیں ٹیٹر ٹٹس میں ڈالنے سے انہیں چربی اور سوڈیم کی غیر صحت بخش مقدار ملتی ہے۔ ایم

مزید یہ کہ آلو پہلے ہی کتوں کے لیے نقصان دہ ہیں۔ آپ کے کینائن دوستوں کے لیے وٹامنز، کاربوہائیڈریٹ اور معدنیات کے بہت سے دوسرے محفوظ ذرائع موجود ہیں۔

اگر میرے کتے نے غلطی سے ٹیٹر ٹٹس کھا لیا تو کیا ہوگا؟

کتا ٹیٹر ٹٹس چوری کرتا ہے۔

پیاز یا لہسن کے مسالا کے بغیر ٹیٹر ٹوٹس زہریلے نہیں ہوتے۔ لہذا اگر آپ کا کتا کچھ کھاتا ہے، تو آپ کو زیادہ فکر مند ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔

تاہم، ٹیٹر ٹوٹس اور دیگر تلی ہوئی غذائیں آپ کے کتے کے پیٹ کو خراب کر سکتی ہیں۔ قے یا اسہال کی علامات کے لیے اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کا مشاہدہ کریں اور اگر ان کا رویہ غیر معمولی لگتا ہے تو انہیں فوری طور پر ڈاکٹر کے پاس لے جائیں۔

غلطی سے ٹیٹر ٹوٹس کھانا ٹھیک ہے، لیکن اس تلے ہوئے کھانے پر کثرت سے کھانا کھانے سے آپ کے کتے کی زندگی کم ہو جائے گی۔

علامات جن کے لیے دیکھنا ہے۔

ٹیٹر ٹوٹس اور دیگر تلی ہوئی غذائیں عام طور پر آپ کے پیارے دوستوں میں فوری علامات نہیں دکھاتی ہیں۔ لیکن وہ آپ کے کینائن کے جسم کو طویل مدتی نقصان پہنچاتے ہیں۔

اگر آپ کے کتے کے ساتھی نے بہت سارے ٹیٹر ٹٹس کھا لیے ہیں، تو اس کا پیٹ خراب ہو جائے گا اور امکان ہے کہ وہ ان کو الٹی کے ذریعے نکال دے گا۔ تاہم، اگر وہ ٹیٹر ٹاٹ کھانے کے بعد زہریلے پن کی علامات ظاہر کرتا ہے، تو نمک کی زیادتی یا پیاز یا لہسن کی موجودگی اس کی وجہ ہو سکتی ہے۔

کے لیے علامات سوڈیم زہر شامل ہیں:

  • پیشاب کی زیادتی۔
  • بخار.
  • پٹھوں کا اکڑاؤ.
  • بہتا ہوا یا ڈھیلا پاخانہ۔
  • کمزوری
  • آکشیپ۔
  • چکر آنا۔

کے لیے علامات پیاز یا لہسن زہریلا شامل ہیں:

  • سانس لینے میں دقت.
  • قے
  • کمزوری
  • بھوک میں کمی۔
  • اسہال۔

تفریح ​​حقیقت: آلو ایک سبزی ہے۔ اگر آپ اپنے کتے کو کچھ سبزیاں کھلانا چاہتے ہیں، تو صحت مند اختیارات کا انتخاب کریں جیسے کہ برسل انکرت کی معتدل مقدار جو کہ اینٹی آکسیڈنٹس اور غذائی اجزاء کو اندر رکھنے کے لیے ابالے جاتے ہیں۔

علاج اگر آپ کے کتے کو ٹیٹر ٹوٹس زہر ہے۔

اگر آپ کا پیارا ساتھی بوڑھا ہے یا اس کی پہلے سے موجود طبی حالتیں ہیں، تو آپ کو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے اگر اس نے چند ٹیٹر ٹٹس سے زیادہ کھایا ہو۔ ذیابیطس، دل کی تکلیف، گردے کے مسائل، یا سوڈیم کی حساسیت والے کتوں کے مالکان کو تلی ہوئی کھانے کی اشیاء سے زیادہ محتاط رہنا چاہیے۔

عام طور پر، کتا الٹی اور اسہال کے ذریعے گندے کھانے کو باہر نکال دیتا ہے۔ اگر یہ حالت بہت لمبے عرصے تک جاری رہتی ہے یا اگر کتے میں زہریلے پن کی علامات ظاہر ہوتی ہیں، تو ڈاکٹر بہترین طریقہ کار کا تعین کرے گا۔

طویل الٹی یا اسہال کی صورت میں، ڈاکٹر کتوں کو کھانا نیچے رکھنے میں مدد کے لیے دوائیں دے سکتا ہے۔ وہ کتے کو IV پر رکھ سکتے ہیں تاکہ وہ صحت یاب ہونے تک اپنی توانائی برقرار رکھیں۔

یہ بہتر ہے کہ ڈاکٹر کو کوئی دوائیں دینے دیں۔ کبھی بھی اپنے آپ سے مسئلہ حل کرنے کی کوشش نہ کریں۔

Tater tots کے کچھ کتے دوستانہ اور محفوظ متبادل کیا ہیں؟

ٹیٹر ٹاٹ کاربوہائیڈریٹ اور چکنائی سے بھرپور ہوتے ہیں۔ کینائنز کو بہت زیادہ اضافی چربی کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ ٹیٹر ٹوٹس بھی کاربوہائیڈریٹ کا ایک بھرپور ذریعہ ہیں اور وہ صحت مند نہیں ہیں۔ آپ کے کینائن ساتھی اس کے بجائے ان صحت مند کھانوں سے اپنا روزانہ کاربوہائیڈریٹ کا کوٹہ حاصل کر سکتے ہیں:

  • ناریل. ناریل کاربوہائیڈریٹ اور اچھی چکنائی سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے اور کتوں میں سوزش کو کم کرتا ہے۔ یہ ان کے کوٹ کو نرم اور چمکدار بھی بناتا ہے۔
  • کیلے. کاربوہائیڈریٹس کے علاوہ کیلے پوٹاشیم اور وٹامنز کا بہترین ذریعہ ہیں۔ آپ کیلے کے ٹکڑوں کو دھوپ میں خشک کر کے ان کو کرکرا بھی بنا سکتے ہیں۔
  • سیب. سیب میں قدرتی شکر اور فائبر زیادہ ہوتا ہے – کاربوہائیڈریٹ کی دو صحت بخش شکلیں۔ اپنے کتے کو دینے سے پہلے انہیں کاٹ لیں اور بیج نکال دیں۔
  • قددو. یہ ریشے دار کاربوہائیڈریٹ کا ایک بہترین ذریعہ ہے اور کتے کے نظام انہضام اور قوت مدافعت کو اعلیٰ شکل میں رکھنے میں مدد کرتا ہے۔
  • گاجر. گاجر کاربوہائیڈریٹ اور بہت سارے وٹامنز کے کرچی اور میٹھے ذرائع ہیں۔ انہیں کاٹنے کے سائز کے ٹکڑوں میں کاٹ لیں تاکہ انہیں کھانے میں آسانی ہو، یا بچوں کو گاجریں پوری کھلائیں۔
  • کتے کا علاج. مارکیٹ میں مختلف ذائقوں والے کتے کے علاج کی وسیع اقسام دستیاب ہیں۔ وہ محفوظ اجزاء کے ساتھ بنائے گئے ہیں اور کتے کی روزانہ کی غذائی ضروریات کو بھی پورا کر سکتے ہیں۔
  • گھریلو ٹیٹر ٹٹس. کتے کے استعمال کے لیے محفوظ اجزاء سے ٹیٹر ٹاٹ بنانا اس بات کو یقینی بنائے گا کہ آپ کا کتا بیمار نہ ہو یا زہریلا نہ ہو۔

اگر ہمارے پاس وقت کی کمی ہے، تو ہمارے پاس ہمیشہ بیک اپ اسنیکس دستیاب ہوتے ہیں اور ہمارے کینائن ساتھی یہ بالکل پسند کرتے ہیں:

میں گھر میں اپنے کتے کے لیے ٹیٹر ٹاٹ کیسے بناؤں؟

گھر میں شروع سے بنائے گئے ٹیٹر ٹوٹس اسٹور سے خریدی جانے والی اقسام کے مقابلے میں زیادہ صحت مند متبادل ہیں۔ آپ کو گھریلو ٹیٹر ٹوٹس میں اجزاء کو کنٹرول کرنا پڑتا ہے اور صرف سب سے محفوظ اجزاء کا انتخاب ہوتا ہے تاکہ آپ کا پیارا ساتھی انہیں کھا سکے۔

آلو کو صحت بخش چیزوں جیسے میٹھے آلو، گوبھی، زچینی، کدو یا بروکولی کی جگہ لینا بہتر ہے۔ یہ تمام غذائیت سے بھرپور سبزیاں آپ کے کتے کے لیے آلو کے مقابلے میں بہت بہتر اختیارات ہیں۔

ٹیٹر ٹاٹوں کو ڈیپ فرائی کرنے کے بجائے، انہیں بیک کرنے کا انتخاب کریں۔ بیکنگ چربی کی مقدار کو کم رکھے گی۔ مسالا نکالیں، یا اسے کتے کے موافق مصالحے سے بدل دیں۔ اس کے علاوہ نمک کا استعمال اعتدال میں کریں۔

صحت مند گھریلو ٹیٹر ٹٹس نہ صرف آپ کے پیارے دوستوں کے لیے بلکہ آپ کے لیے بھی ایک غذائیت سے بھرپور، صحت بخش اور مزیدار دعوت ہیں!

تو، کیا کتے ٹیٹر ٹٹس کھا سکتے ہیں؟

اگرچہ ایک ہی ٹیٹر ٹاٹ زیادہ نقصان نہیں پہنچا سکتا، اگر کتے ان میں سے بہت کچھ کھاتے ہیں تو وہ بیمار ہو سکتے ہیں۔ ٹیٹر ٹٹس کا کثرت سے استعمال موٹاپے، دل کے امراض، ذیابیطس، لبلبے کی سوزش، سوڈیم پوائزننگ اور دیگر کئی بیماریوں کا باعث بن سکتا ہے۔

کبھی کبھار اسنیکنگ ٹھیک ہے، لیکن اسے معمول نہ بنائیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tater_tots

https://vcahospitals.com/know-your-pet/onion-garlic-chive-and-leek-toxicity-in-dogs

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button