کتے کی صحت

کیا کتے مشت زنی کرتے ہیں؟

میری کزن کل رات کے کھانے کے لیے آئی تھی اور میری چیہواہوا، للی، اس سے پہلے کبھی نہیں ملی تھی اس لیے وہ ساری شام اس پر بھونکتی رہی۔ رات کے کھانے کے بعد، ہم کمرے میں بیٹھ گئے اور للی اپنے آلیشان کھلونا کے ساتھ ہمارے ساتھ شامل ہو گئی۔ ہماری بات چیت کے بیچ میں، میری چہواہوا نے اپنا کھلونا کوبنا شروع کر دیا۔ میری ماں نے کہا کہ للی کو تناؤ کی صورتحال میں ہونے کی وجہ سے دباؤ ڈالا گیا تھا اور یہ اس کے اعصاب کو کم کرنے میں مدد کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ اس سے مجھے بہت تجسس ہوا اور مجھے یقین ہے کہ دوسرے کتے کے مالکان بھی ہیں، جنہوں نے مجھے یہ مضمون لکھنے کی ترغیب دی۔

کیا کتے مشت زنی کرتے ہیں؟ ہاں، کتے مشت زنی کرتے ہیں۔ نر ہو یا مادہ، برقرار یا مستحکم، کتوں میں مشت زنی عام ہے۔ کتے کے بچوں میں، یہ زندگی کی ایک اہم مہارت کی نقل کرتا ہے: ملن اور تولید۔ پرانے کتوں میں، یہ جنسی رہائی حاصل کرنے کا ایک طریقہ ہے۔

میرا Chihuahua اب اپنے سینئر سال میں ہے اور اس کی افزائش نسل کے لیے بہت بوڑھی ہے اس لیے جب اس نے دوبارہ کوہان لگانا شروع کیا تو میں واقعی الجھن میں تھا۔ تاہم، اس موضوع پر مکمل تحقیق کے بعد، یہ سب سمجھ میں آتا ہے. اگر آپ کے بچے مشت زنی کر رہے ہیں یا کوہان کر رہے ہیں، تو یہ مضمون آپ کے تمام سوالات کا جواب دے گا۔

کیا کتے مشت زنی کر سکتے ہیں؟

ہاں، کتے مشت زنی کر سکتے ہیں—مرد اور عورت دونوں۔ اگرچہ یہ برقرار (زرخیز) کتوں میں فطری بات ہے، لیکن نوجوان نیوٹرڈ یا اسپیڈ کتے اپنے آپ کو بھی خوش کرتے ہیں۔ کچھ لوگ اس وقت خوف زدہ ہو جاتے ہیں جب چھوٹے بچے اپنے بہن بھائیوں کو جھنجوڑتے ہیں، یہ سمجھ نہیں پاتے کہ یہ زندگی کا ایک لازمی ہنر ہے، نہ کہ ہوس کی وجہ سے کیا گیا ہے۔

کتے کے بہت سے مالکان اپنے کتوں سے تھوڑا بہت بچوں جیسا سلوک کرتے ہیں۔ اُن کے نزدیک ایسا رویہ حیران کن حد تک لرزہ خیز معلوم ہو سکتا ہے۔ ہمیں یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ کتے اپنی فطرت سے چلنے والے سادہ جانور ہیں۔

تو، کیا اس کا مطلب یہ ہے کہ کتے بھی ہماری طرح جھک سکتے ہیں؟ آئیے معلوم کرتے ہیں۔

کیا کتے جیک آف کر سکتے ہیں؟

جی ہاں، کتے جیک آف کر سکتے ہیں—یہاں تک کہ وہ بھی جن کو نیوٹرڈ کیا گیا ہے۔ تاہم، چونکہ ان کے پاس صرف پنجے ہوتے ہیں، اس لیے وہ ہماری طرح پیچھے نہیں ہٹتے۔ لیکن جب خواہش ختم ہو جاتی ہے تو ان کے پاس خود کو فارغ کرنے کے اور طریقے ہوتے ہیں۔

کتے مشت زنی کیوں کرتے ہیں؟

کتے کے مالکان اکثر سوچتے ہیں کہ ان کے کتوں کو نیوٹرڈ یا اسپے کرنے سے ان کی جنسی خواہشات کا خیال رکھا جائے گا اور وہ مشت زنی سے باز رہیں گے۔ تاہم، اسپے اور نیوٹرڈ کتے بھی مشت زنی کرتے ہیں – جنسی خواہش نہ ہونے کے باوجود۔

آپ کے کتے کی مشت زنی کی عادت کی ایک سے زیادہ وجوہات ہیں۔ یہ کتوں کے سادہ ذہنوں اور اپنے جذبات کو چھپانے سے قاصر ہے۔ جب کہ ہم جنسی حوصلہ افزائی سے منسلک حقوق اور غلطیاں جانتے ہیں، کتے اس فرق کو نہیں بنا سکتے۔ تو یہاں آپ کے کتے کی مشت زنی کی آٹھ وجوہات ہیں۔

کتوں کی مشت زنی کی 8 وجوہات

1. جسمانی ضرورت

آپ کی لڑکی یا لڑکے کتے کی مشت زنی کی سب سے واضح وجہ یہ ہے کہ ان کے جسموں کو اس کی ضرورت ہے۔ نوجوان خواتین میں گرمی کے چکر اور نوجوان مردوں میں لِبیڈو انہیں جنسی رہائی کے لیے مجبور کرتے ہیں۔ زرخیز کتے کے بلوغت کے سالوں کے دوران جنسی سرگرمی کی کمی مایوسی کا سبب بن سکتی ہے اور دیگر رویے کے مسائل کا باعث بھی بن سکتی ہے۔ لہذا اگر آپ اپنے کتے کے ساتھی کو چھوڑنے کا ارادہ نہیں رکھتے ہیں، تو یہ بہتر ہے کہ ان کو نیوٹرڈ یا اسپے کیا جائے۔

2. خوشی کی یادیں

اگرچہ نیوٹرنگ یا اسپے کرنے سے کتوں کو ان کے جنسی جذبوں سے نجات مل جاتی ہے، لیکن وہ اب بھی جنسی اور مشت زنی سے وابستہ لذت کی یادیں برقرار رکھ سکتے ہیں۔ یہ حال ہی میں اسپی یا نیوٹرڈ کتوں میں یہ سلوک سب سے عام ہے۔ یادداشت بالآخر ختم ہوجاتی ہے۔جس کے بعد وہ مشت زنی کرنا چھوڑ دیتے ہیں۔

3. بوریت

کتے اکثر اپنے آپ کو خوش کرنے کا سہارا لیتے ہیں صرف اس وجہ سے کہ اس سے بہتر کرنے کے لیے کچھ نہیں ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے کتے کے پاس اتنے کھلونے ہیں کہ وہ آپ کی غیر موجودگی میں انہیں تفریح ​​​​فراہم کر سکیں اور ان کی اضافی توانائی کو جلانے کے لیے انہیں دن بھر کافی ورزش دیں۔

4. غلبہ کا دعوی کرنا

دوسرے کتوں کو کودنا اور چڑھانا یہ ہے کہ کینائن اپنے غلبہ کو کس طرح ظاہر کرتے ہیں۔ یہ سلوک صرف مردوں تک ہی محدود نہیں ہے، اور خواتین کتے بھی ایسا کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ فعل جنسی نہیں ہے، لیکن یہ مشتعل ہو سکتا ہے، اور اس کے دوران کتے کا کھڑا ہونا معمول کی بات ہے۔

5. ضرورت سے زیادہ محرک

کتے ایک سادہ مخلوق ہیں جو اپنے جذبات کو اچھی طرح سے پہچان نہیں سکتے۔ بعض اوقات جب وہ پرجوش ہوتے ہیں، تو وہ اس احساس کو جوش و خروش سے الجھا دیتے ہیں اور جوش پیدا کرنے والی چیز، کتے یا شخص کو چڑھانے اور کوبنے کی کوشش کرتے ہیں۔

6. کھیلنا

کھیل کے دوران نوجوان کتے کو ایک دوسرے سے کوہان لگاتے دیکھنا کتوں کے بہت سے مالکان کے لیے صدمے کا باعث ہوتا ہے، لیکن نوجوان کتوں کے لیے، یہ کھیل کے وقت کا معمول ہے۔ یاد رکھیں کہ کھیلتے وقت کتے کو جوش نہیں آتا۔ تاہم، کمزور سماجی مہارت والے کچھ بالغ کتے دوسرے کتوں کے ساتھ کھیلتے وقت آن ہو سکتے ہیں۔

7. عادت کی قوت

کچھ کتے عادت سے ہٹ کر چیزوں کو کوب کر سکتے ہیں۔ عادات کے بارے میں بات یہ ہے کہ آپ کا کتا غیر ارادی طور پر ایسا کر رہا ہے۔ لہذا اگر آپ کا کتا ہر وقت کوہان لگانا نہیں روک سکتا ہے، تو آپ کو رویے کے ماہر کو فون کرنا چاہیے یا انہیں عادت چھوڑنے کی تربیت دینا چاہیے۔

8. تناؤ

کتے بعض اوقات تناؤ کو دور کرنے کے لیے مشت زنی کا استعمال کرتے ہیں۔ تناؤ والے حالات کتے کو پریشان کر سکتے ہیں، اور وہ مشت زنی جیسی خوشگوار سرگرمی کر کے اپنے اعصاب کو کم کرنے کی کوشش کر سکتا ہے۔ اپنے کتے کو غیر مانوس حالات میں ڈھالیں، اپنے کتے کو سماجی بنائیں، اور اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے ان کا اعتماد پیدا کریں۔

کیا خواتین کتے مشت زنی کرتے ہیں؟

ہاں، مادہ کتے مشت زنی کرتے ہیں۔ خاص طور پر جب مادہ کتے گرمی میں ہوتے ہیں، تو وہ بھی جنسی خواہشات کا تجربہ کریں گے۔ لیکن یہ مشت زنی کی ان کی واحد وجہ نہیں ہے۔ سپیڈ مادہ کتے جو جنسی خواہشات کا تجربہ نہیں کرتے وہ بھی ایسا کرتے ہیں۔

زیادہ تر خواتین جن کو بالغ ہونے کی وجہ سے اسپے کیا گیا تھا وہ مشت زنی کی عادت برقرار رکھتی ہیں۔ کتے خوشگوار سرگرمیوں کی یادداشت کو برقرار رکھتے ہیں، یہی وجہ ہے کہ آپ کی مادہ کتا اسپے ہونے کے بعد کچھ دیر تک اپنے پرائیویٹ کو کوہان یا چاٹنا جاری رکھے گی۔

کتے مشت زنی کیسے کرتے ہیں؟

جیسا کہ ہم نے اوپر ذکر کیا ہے، کتوں کے مشت زنی کے طریقے ہمارے طریقوں سے مختلف ہو سکتے ہیں، لیکن اصول ایک ہی ہے: اپنے عضو تناسل یا ولوا کو کسی چیز سے اس وقت تک رگڑنا جب تک کہ وہ اپنے عروج پر نہ پہنچ جائیں۔

مختلف اناٹومیوں کے باوجود، نر اور مادہ دونوں کتوں کے پاس اترنے کے لیے کافی یکساں طریقے ہیں۔ آئیے ان کی تکنیکوں کو مزید تفصیل سے دیکھیں۔

خواتین کتے مشت زنی کیسے کرتے ہیں؟

نر کتوں کی طرح، مادہ کتوں کو اکثر چیزوں یا دوسرے کتوں کو کوہانتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ تاہم، وہ عام طور پر اپنے پرائیویٹ کو چاٹنے یا رگڑ کر خود کو فارغ کرتے ہیں۔ بعض اوقات وہ اپنا غلبہ ظاہر کرنے کے لیے انسانوں یا دوسرے کتوں کو کوہان لگاتے ہیں، جسے مشت زنی سمجھ لیا جا سکتا ہے۔

نر کتے مشت زنی کیسے کرتے ہیں؟

مرد کتے کی مشت زنی
کینائن مشت زنی صحت کی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔

ایک نر کتا جنسی امداد کے لیے کسی بھی چیز کا استعمال کرے گا جس کے خلاف وہ اپنے پرائیویٹ پارٹ کو رگڑ سکتا ہے۔ وہ ایک کھلونا، جوتا، فرنیچر، کپڑوں کا ڈھیر، کوئی دوسرا کتا، یا یہاں تک کہ آپ کی ٹانگ کو اس وقت تک کوڑے گا جب تک کہ وہ اتر نہ جائے۔ کچھ کتے بھی ایسا کرنے کے لیے اپنا منہ یا زبان استعمال کرتے ہیں۔

کیا کتے صحت کی وجہ سے مشت زنی کرتے ہیں؟

ہاں، کتے صحت کی وجوہات کی بنا پر مشت زنی کرتے ہیں۔ بعض طبی مسائل آپ کے کتے کو کاٹنے، چاٹنے یا اس کے پرائیویٹ کو رگڑنے کا سبب بن سکتے ہیں۔ جب تک کوئی انفیکشن یا بیماری آپ کے پیارے دوست کو پریشان کرتی ہے، رویے کی تھراپی کی کوئی مقدار انہیں مشت زنی سے نہیں روکے گی۔

اگر آپ کا کتا اپنے پرائیویٹ کو چھونے سے نہیں روک سکتا اور آپ کے کسی بھی طریقے کا ان پر کوئی اثر نہیں ہو رہا ہے تو ڈاکٹر کے پاس جانا ضروری ہے۔ ڈاکٹر آپ کے کتے کی ضرورت سے زیادہ مشت زنی کی اصل وجہ کی بہترین تشخیص کرے گا اور بنیادی حالت کو ٹھیک کرنے کے لیے مناسب علاج اور دوا تجویز کرے گا۔

دیگر علامات جیسے بار بار لرزنا، بخار، کپکپاہٹ، بہت زیادہ پیشاب آنا، رونا، پیشاب کرنے میں دشواری، رونا، اور جنسی اعضاء کا رنگ بدلنا بھی ضروری ہے۔ کسی بھی طرز عمل کی تھراپی کو آزمانے سے پہلے، یہ بہتر ہے کہ پہلے درج ذیل طبی مسائل میں سے کسی کو مسترد کر دیں۔

طبی مسائل کو مسترد کرنا

  • یو ٹی آئی: پیشاب کی نالی کا انفیکشن ایک بہت ہی غیر آرام دہ حالت ہے جو نر اور مادہ دونوں کتوں میں عام ہے۔ متاثرہ پوچ اپنے درد کو کم کرنے کے لیے اپنے عضو تناسل کو چاٹ سکتا ہے، جو مشت زنی کی طرح لگ سکتا ہے۔
  • پریاپزم: یہ نر کتوں میں ایک طویل اور تکلیف دہ عضو تناسل ہے جو جنسی محرک کے بغیر ہوتا ہے۔ اس میں مبتلا کتا بار بار مشت زنی کرکے اپنے عضو تناسل کو سکون دینے کی کوشش کرتا تھا۔
  • جلد کی الرجی: عضو تناسل یا وولوا سے الرجی کھجلی اور تکلیف کا باعث بنتی ہے، جو آپ کے کتے کو اس علاقے کو مسلسل چاٹنے، کاٹنے یا چبانے پر اکساتا ہے۔
  • بیکٹیریل انفیکشن: یہ دیگر وجوہات کے علاوہ غیر صحت بخش حالات اور ناقص حفظان صحت کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ جننانگوں کی رنگت، پھنسیاں، اور سوجن بیکٹیریل انفیکشن کی علامات ہیں۔
  • مثانے کی پتھری: مثانے کی پتھری پیشاب کو بہت تکلیف دہ بنا سکتی ہے، اور آپ کا کتا UTI جیسی علامات دکھا سکتا ہے۔
  • پیشاب ہوشی: پیشاب کی بے ضابطگی اس وقت ہوتی ہے جب کتا اپنے مثانے کا کنٹرول کھو دیتا ہے اور غیر ارادی طور پر پیشاب کرتا ہے۔ شرمگاہ کو بہت زیادہ چاٹنا پیشاب کی بے ضابطگی کی علامات میں سے ایک ہے۔

جب آپ کا کتا ضرورت سے زیادہ مشت زنی کرتا ہے تو کیا کریں؟

اگر آپ کا چار ٹانگوں والا دوست جنسی رہائی حاصل کرنے کے لیے دن میں ایک یا دو بار خود کو چاٹتا ہے تو یہ معمول ہے۔ لیکن ضرورت سے زیادہ مشت زنی نہ صرف مالک کے لیے شرمناک ہے، بلکہ یہ کتے کی صحت کے لیے بھی برا ہے۔

مثال کے طور پر، ہر وقت بے ترتیب چیزوں کو کوبنے سے کتے کی کمر کے نچلے حصے پر اثر پڑ سکتا ہے، جبکہ ان کے جننانگوں کو کثرت سے رگڑنے سے ان کی جلد میں خارش ہو سکتی ہے اور خارش ہو سکتی ہے۔ اگر آپ کے کتے کی خود کو خوش کرنے کی عادت قابو سے باہر ہو رہی ہے تو اسے روکنے کے پانچ طریقے یہ ہیں۔

اپنے کتے کو مشت زنی سے روکنے کے 5 طریقے

کتے کی مشت زنی
کتا میری ٹانگ پر مشت زنی کر رہا ہے، کیا یہ نارمل ہے؟

1. خلفشار

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ کتا سوار ہونے کے لیے تیار ہو رہا ہے، تو اسے کچھ اور کرنے کے لیے دے کر اس کی توجہ ہٹا دیں۔ ایک کھلونا پھینکیں، کوئی کھیل شروع کریں، یا انہیں کچھ اور کرنے کا حکم دیں۔

2. neutering اور spaying

اگر آپ اپنے پیارے دوست کی نسل پیدا کرنے کا ارادہ نہیں رکھتے ہیں، تو ان کا جلد از جلد علاج کروائیں یا اسپے کریں۔ کتوں کو ٹھیک کرنا صرف ان کی جنسی خواہش کو ختم نہیں کرتا ہے۔ یہ رویے کے بہت سے مسائل اور صحت کی پیچیدگیوں کو بھی روکتا ہے۔

3. ورزش

ذہنی توانائی اور بوریت کتوں کو مشت زنی کرنے اور چیزوں کو کوبنے پر مجبور کر سکتی ہے۔ باقاعدگی سے ورزش اور پلے ٹائم کتے کو اضافی توانائی سے نجات دلاتا ہے جبکہ انہیں وہ محرک دیتا ہے جو وہ مشت زنی سے حاصل کریں گے۔

4. تربیت

اپنے کتے کو حکم اور چالیں سکھانے سے آپ کو مشت زنی سے ان کی توجہ ہٹانے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔ اپنے کتے کو کچھ اور کرنے کا حکم دیں جب وہ کوہان کرنے والا ہو، اور تھپکیوں، حوصلہ افزا الفاظ اور جب وہ اطاعت کرے تو اس کی تعریف کریں۔

5. ٹائم آؤٹ

جب آپ کا کتا کسی ایسی چیز کو کوبنا شروع کردے جو اسے نہیں کرنا چاہئے تو اسے کھلونوں کے بغیر الگ تھلگ کمرے میں لے جائیں اور چند منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ جب آپ انہیں واپس لائیں تو غصہ نہ دکھائیں اور جب بھی کتا کودنے کی کوشش کرے تو اسے دہرائیں۔

آپ کو ڈاکٹر سے کب رابطہ کرنا چاہئے؟

اگر آپ کی تربیت آپ کے کتے کو مشت زنی سے روکنے میں مؤثر نہیں ہے، تو یہ ماہر کی مدد حاصل کرنے کا وقت ہے. ایک ڈاکٹر اس بات کو یقینی بنائے گا کہ صحت سے متعلق کوئی مسئلہ اس رویے کی حوصلہ افزائی نہیں کر رہا ہے اور اگر ایسی کوئی حالت موجود ہے تو علاج کے لیے دوائیں تجویز کریں۔

اگر آپ کے کتے برقرار ہیں تو، ایک ڈاکٹر انہیں محفوظ طریقے سے نیوٹر یا اسپے کر سکتا ہے تاکہ ان کی سیکس ڈرائیو انہیں پاگل کرنے سے روکے۔ تاہم، اگر آپ اپنے کتوں کی افزائش یا اپنے کتے کو بچے پیدا کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو اس اختیار کے لیے نہ جائیں۔

تو کیا کتے مشت زنی کرتے ہیں؟

جی ہاں، نر اور مادہ دونوں کتے مشت زنی کرتے ہیں، چاہے ان کو نیوٹرڈ یا اسپے کیا گیا ہو۔ کتوں میں مشت زنی کوئی سماجی ممنوع نہیں ہے، اور وہ اسے نامناسب مواقع اور جگہوں پر کرنے میں کوئی اعتراض نہیں کریں گے۔

اگرچہ کتوں کے لیے بعض اوقات مشت زنی کرنا معمول کی بات ہے، لیکن ضرورت سے زیادہ مشت زنی ایک مسئلہ ہو سکتا ہے جس پر آپ کو غور کرنا چاہیے۔ تربیت، ورزش اور ذہنی کنڈیشنگ کے ساتھ، آپ اپنے کتے کی مشت زنی کی عادت کو کنٹرول میں لے سکتے ہیں۔

متعلقہ سوالات

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6162565/

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0196284

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button