کتے کی صحت

کیا کتے لیما پھلیاں کھا سکتے ہیں؟

آپ شاید لیما بینز اور مکئی کی ڈش تیار کر رہے ہیں اور غلطی سے کچھ فرش پر گرا رہے ہیں۔ اس سے پہلے کہ آپ انہیں اٹھا سکیں، آپ کے کینائن دوست پہلے ہی انہیں چاٹ چکے ہیں۔ اب آپ پریشان ہیں کہ کیا اس قسم کی پھلیاں کتے کے استعمال کے لیے محفوظ ہیں؟ پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا کتے لیما پھلیاں کھا سکتے ہیں؟ ہاں، کتے اعتدال میں لیما پھلیاں کھا سکتے ہیں کیونکہ وہ فائبر، پروٹین، وٹامنز اور معدنیات سے بھرے ہوتے ہیں۔ لیما پھلیاں یا مکھن پھلیاں آپ کے کتے کی خوراک میں ایک بہترین اضافہ ہیں اور ذیابیطس کے شکار کتوں کے لیے بہترین ہیں۔

کیا کتوں کو لیما پھلیاں مل سکتی ہیں؟

کتوں کے لئے لیما پھلیاں
کتوں کے لیے لیما پھلیاں

ہاں، کتے اعتدال میں لیما پھلیاں کھا سکتے ہیں۔ لیما پھلیاں میں فائبر اور پروٹین دونوں ہوتے ہیں جو آپ کے کتے کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ کتے کے مالکان کو اپنے کتے کے اہم کھانے کو مکمل طور پر لیما بینز سے نہیں بدلنا چاہیے۔ اس کے بجائے، آپ کبھی کبھار اپنے کینائن دوست کے اہم کھانے میں کچھ لیما پھلیاں شامل کر سکتے ہیں اور یہ آپ کے پیارے دوست کی خوراک کے لیے ایک بہترین تکمیلی جزو ہیں۔

آئیے اس بات کی گہرائی میں غوطہ لگائیں کہ کتوں کے آگے لیما پھلیاں کیوں ہو سکتی ہیں۔

کیا لیما پھلیاں کتوں کے لیے اچھی ہیں؟

لیما پھلیاں کتوں کے لیے محفوظ ہیں۔
کیا لیما پھلیاں کتوں کے لیے محفوظ ہیں؟

ہاں، لیما پھلیاں اعتدال میں کتوں کے لیے اچھی ہیں۔ لیما پھلیاں تقریباً 24% پروٹین، 73% کاربوہائیڈریٹس اور صرف 3% چکنائی سے بنی ہیں۔ جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، وہ زیادہ تر صحت مند کاربوہائیڈریٹ اور پروٹین اور بہت کم چکنائی والے مواد سے بنتے ہیں۔

پروٹین اور فائبر کے علاوہ، اس پھلی میں وٹامنز اور معدنیات بھی شامل ہیں جو آپ کے کتے کی صحت کے لیے مددگار ہیں، بشمول پوٹاشیم، آئرن، مینگنیج اور فولیٹ۔

لیما بینز کا غذائیت کا پروفائل (1 چمچ یا 11.7 گرام)

نام، یونٹ رقم
کیلوریز، کیلوریز 13.5
شوگر، جی 0.339
سوڈیم، ملی گرام 0.234
کاربوہائیڈریٹ، جی 2.44
کل چربی، جی 0.044
پروٹین، جی 0.913
فائبر، جی 0.819
آئرن، ملی گرام 0.28
کیلشیم، ملی گرام 1.99
میگنیشیم، ملی گرام 5.03
فاسفورس، ملی گرام 13
پوٹاشیم، ملی گرام 59.4
زنک، ملی گرام 0.111
مینگنیج، ملی گرام 0.06
سیلینیم، µg 0.526
تھامین، ملی گرام 0.019
ربوفلاوین، ملی گرام 0.006
نیاسین، ایم جی 0.049
وٹامن B-6، ملی گرام 0.019
فولیٹ، µg 9.71
سے حساب اور معلومات امریکی محکمہ زراعت

لیما پھلیاں میں موجود فائبر کتوں میں صحت مند نظام انہضام کی حمایت کرتا ہے۔

فائبر آپ کے کتے کی خوراک کا ایک اہم جزو ہے۔ فائبر آپ کے کتے کے نظام انہضام کو سپورٹ کرتا ہے اور اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ وہ باقاعدگی سے رہ رہا ہے۔ بالکل انسانوں کی طرح، اگر ہمارے کینائن دوستوں کو ان کے ضروری فائبر کی مقدار نہیں ملتی ہے، تو وہ صحت کے متعدد مسائل کے خطرے میں پڑ جائیں گے۔

فائبر نہ صرف آنتوں میں اچھے اور برے بیکٹیریا کے توازن کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے بلکہ یہ بڑی آنت کو تناؤ یا اندرونی چوٹ سے ٹھیک ہونے میں بھی مدد کرتا ہے۔ کافی فائبر کی کھپت کے بغیر، آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں کو قبض اور اسہال جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

مزید یہ کہ، فائبر آپ کے قیمتی پوچ کو اس کے صحت مند وزن کو برقرار رکھنے میں مدد کرنے کے لیے ذمہ دار ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ریشے دار کھانا زیادہ پیٹ بھرتا ہے اس لیے فائبر سے بھرپور کھانا کھانے سے آپ کے کتے کو زیادہ دیر تک پیٹ بھرنے میں مدد ملتی ہے حالانکہ اس کھانے میں کیلوریز کم ہوتی ہیں۔

زیادہ دیر تک بھرا محسوس کرنا آپ کے کتے کو زیادہ کھانے سے روکتا ہے۔ اگر آپ کے K9 دوستوں کو وزن کم کرنے میں مدد کی ضرورت ہو تو بہت سے ڈاکٹر اعلیٰ فائبر والی غذا تجویز کرتے ہیں۔

آخر میں، چونکہ فائبر کو ہضم ہونے میں زیادہ وقت لگتا ہے، اس لیے یہ سست ہضم دراصل کتوں کے لیے مددگار ہے۔ کھانے سے وہ ساری چینی ایک ساتھ حاصل کرنے کے بجائے، آہستہ ہاضمہ بھی سست ہوجاتا ہے کہ کتنی شوگر خون میں داخل ہوتی ہے۔

مجموعی طور پر، آپ کا پوچ اس کے لیے آپ کا شکریہ ادا کرے گا کیونکہ ان کے بلڈ شوگر کی سطح میں اتنی تیزی سے اضافہ نہیں ہوگا جو درحقیقت ان کے مزاج اور توانائی کی سطح کو منفی طور پر متاثر کر سکتا ہے۔

اگر آپ کے کینائن دوست ذیابیطس یا پری ذیابیطس ہیں، تو وہ اعلیٰ فائبر والی خوراک سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

لیما پھلیاں میں پروٹین آپ کے کتوں کو مضبوط رکھتا ہے۔

فائبر کے علاوہ، لیما پھلیاں میں پروٹین آپ کے کتے کی خوراک کے لیے بہت اہم ہے۔ پروٹین آپ کے کتے کو مضبوط اور صحت مند رکھتا ہے۔ کافی پروٹین کے بغیر، آپ کے کتے کے پٹھے کمزور ہو سکتے ہیں اور آہستہ آہستہ خراب ہو سکتے ہیں۔

سینئر کتے لیما پھلیاں میں پروٹین سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ درحقیقت، جیسے جیسے کتے کی عمر بڑھتی جاتی ہے، ان کی پروٹین کی ضرورت بڑھتی جاتی ہے۔ اگرچہ بزرگ کتے پہلے سے کم متحرک ہیں اور انہیں پہلے کی طرح زیادہ کھانے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن ان کی پروٹین کی ضرورت درحقیقت 50 فیصد بڑھ جاتی ہے۔

پرانے کتے زیادہ نازک ہوتے ہیں۔ وہ قدرتی طور پر کم فعال ہونے کی وجہ سے پٹھوں کا حجم کھو دیتے ہیں۔ اس طرح، ان کی جان خطرے میں ہے اگر وہ مضبوط پٹھوں کو برقرار رکھنے کے لیے کافی مقدار میں پروٹین حاصل نہیں کرتے ہیں۔ بزرگ کتے بھی عمر سے متعلقہ صحت کے مسائل کا زیادہ شکار ہوتے ہیں اور یہ سب جلد اموات میں حصہ ڈال سکتے ہیں۔

بہت سے جانوروں کے ڈاکٹر تجویز کرتے ہیں کہ بزرگ کتے اپنی کیلوریز کا تقریباً 25% پروٹین پر مبنی کھانے سے حاصل کرتے ہیں۔

تفریح ​​حقیقت: بہت سے لوگ بین انکرت کو پھلی اور سبزی کی ایک قسم سمجھتے ہیں۔ وہ دونوں کرچی، مزیدار، اور کتوں کے لیے بھی صحت کے فوائد سے بھرپور ہیں۔ چیک کریں کیا کتے بین انکرت کھا سکتے ہیں؟ صحت سے متعلق فوائد جاننے کے لیے یہ سبزی آپ کے پوچ کو فراہم کر سکتی ہے۔

کیا لیما پھلیاں کتوں کے لیے خراب ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، لیما پھلیاں کتوں کے لیے اچھی ہیں۔ البتہ، ایسے معاملات ہوتے ہیں جب لیما پھلیاں کتوں کے لیے خراب ہو سکتی ہیں۔ آئیے اب ان پر چلتے ہیں۔

سب سے پہلے، لیما پھلیاں کتوں کے لیے خراب ہو سکتی ہیں اگر وہ ڈبے میں بند ہوں۔ ڈبے میں بند لیما پھلیاں میں پریزرویٹوز جیسے پوٹاشیم سلفائٹ اور سلفر ڈائی آکسائیڈ ہوتے ہیں۔ جو کتوں کے لیے انتہائی غیر صحت بخش ہیں اور ان میں نمک کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ نمک کی زیادہ مقدار صحت کے دیگر سنگین مسائل کے علاوہ کتوں میں نمک کے زہر کا سبب بن سکتی ہے۔

دوسرا، خشک لیما پھلیاں کتوں کے لیے خراب ہو سکتی ہیں۔ کیونکہ وہ چبانے میں مشکل ہوتے ہیں اور ایک بار نگلنے کے بعد کتے کے نظام انہضام پر سخت ہوتے ہیں۔ خشک لیما پھلیاں سخت ہوتی ہیں اس لیے وہ آپ کے کتے کے دانتوں کو نقصان پہنچا سکتی ہیں اور ہضم کرنا مشکل ہو سکتی ہیں۔

دوسرا، لیما پھلیاں کتوں کے لیے خراب ہو سکتی ہیں کیونکہ وہ سب کے بعد پھلیاں ہیں اور پھلیاں کتوں میں گیس پیدا کر سکتی ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ لیما بینز میں ایک خاص چینی ہوتی ہے جسے رفائنوز کہتے ہیں، جو کہ ایک پیچیدہ چینی ہے جسے کتے کے نظام انہضام کو ہضم کرنے میں مشکل پیش آتی ہے۔

اس کی وجہ سے، آپ کا پوچ بہت گیسی ہوسکتا ہے. شکر ہے، لیما پھلیاں اتنی گیس کا باعث نہیں بنتی ہیں کہ آپ کا قیمتی کتے کو تکلیف اور تکلیف محسوس ہونے لگے۔

کیا لیما پھلیاں کتوں کے لیے محفوظ ہیں؟

لیما پھلیاں کتوں کے لیے محفوظ ہیں اگر آپ انہیں اچھی طرح پکاتے ہیں۔ لہذا اگر آپ سوچ رہے ہیں، "کیا کتے پکی ہوئی لیما پھلیاں کھا سکتے ہیں؟” جواب ہاں میں ہے. جب کتے اچھی طرح سے پکی ہوئی لیما پھلیاں کھاتے ہیں، تو ان کے پاس اتنی گیس نہیں ہوگی۔

آپ لیما بینز کو رات بھر یا کم از کم 5 گھنٹے پکانے سے پہلے پانی میں بھگو دینا چاہیں گے۔

یہ ہے کہ آپ اپنے پوچ کو لیما بینز کیسے پیش کر سکتے ہیں:

  • اپنے کتے کے اہم کھانے کے ساتھ سادہ پکی ہوئی لیما بینز کو بلینڈ اور مکس کریں۔
  • سادہ پکی ہوئی لیما پھلیاں سفید چاول کے ساتھ ملائیں۔
  • اسے بلینڈ کریں اور اپنے کینائن دوست کو ایک چھوٹے سے کبھی کبھار ناشتے کے طور پر پیش کریں۔

اپنے پیارے دوست کو لیما پھلیاں کھانے سے گریز کریں جو کچی یا بغیر پکی ہوں۔ نہ صرف انہیں ہضم کرنا مشکل ہے، بلکہ یہ آپ کے پوچ کے لیے چبانے اور نگلنے کے لیے تکلیف دہ ہو سکتے ہیں۔ آپ کے کتے کو سخت اور کچی لیما پھلیاں سے دانت میں چوٹ لگ سکتی ہے یا اس کا دم گھٹ سکتا ہے۔

مزید برآں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ لیما پھلیاں آپ کے پوچ کو کھلانے سے پہلے سادہ ہوں۔ نمک، لہسن، یا پیاز جیسے مصالحے کتوں کے لیے انتہائی نقصان دہ اور زہریلے ہیں۔ لیما پھلیاں سادہ رکھیں۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ ہر روز اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو لیما پھلیاں نہ کھلائیں۔ اس پھلی کو کبھی کبھار پیش کرنا ٹھیک ہے، لیکن روزانہ استعمال خراب ہے۔ اعتدال میں اور کبھی کبھار علاج کے طور پر لیما پھلیاں استعمال کرنا اہم ہے۔ انہیں آپ کے کتے کے اہم متوازن کھانے کی جگہ نہیں لینا چاہیے۔

شاید آپ یہ بھی پسند کریں: کیا کتے مکئی کا گوشت کھا سکتے ہیں؟

کیا لیما پھلیاں کتوں کے لیے ٹھیک ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، لیما بینز کتوں کے لیے ٹھیک ہیں جب اچھی طرح پکایا جائے، ہمارے کینائن دوستوں کو سادہ سرو کیا جائے، اور اعتدال میں کھایا جائے۔ لیما پھلیاں کتوں کے لیے ٹھیک نہیں ہیں اگر وہ ڈبے میں بند لیما پھلیاں، کچی، یا نمک، پیاز اور لہسن کے ساتھ پکائی جائیں۔

میرے کتے کو کتنی لیما پھلیاں کھانی چاہئیں؟

جب آپ کے کتے کو لیما پھلیاں کھلانے کی بات آتی ہے تو، اعتدال کی کلید ہے۔ اس کا مطلب لیما پھلیاں آپ کے کتے کی روزانہ کیلوری کی مقدار کا 10% سے زیادہ نہیں ہونی چاہئیں۔ 2 سے 3 کھانے کے چمچ یا 20 سے 30 گرام لیما بینز آپ کے پوچ کے لیے کافی ہونا چاہیے۔

چھوٹے سے درمیانے سائز کے کتوں کو 1 چمچ یا 10 سے 15 گرام لیما بینز سے زیادہ نہیں کھانا چاہیے۔

ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے پوچ لیما پھلیاں ہفتے میں صرف 3 بار کھلائیں اور اس سے زیادہ نہیں۔

کیا کتے لیما پھلیاں اور مکئی کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے اعتدال میں لیما پھلیاں اور مکئی کھا سکتے ہیں۔ کیا کتوں کو لیما پھلیاں اور مکئی مل سکتی ہے؟ ہاں، کتوں میں لیما پھلیاں اور مکئی ہو سکتی ہے۔ لیما بینز اور مکئی ایک ایسی ڈش ہے جس سے دنیا بھر میں بہت سے لوگ لطف اندوز ہوتے ہیں۔

لیما بینز کی طرح کتے بھی اعتدال میں مکئی کھا سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنے پوچ کو کچھ لیما پھلیاں اور مکئی کھلانا چاہتے ہیں، تو انہیں اچھی طرح پکائیں اور انہیں سادہ رکھیں۔

تو، کیا کتے لیما پھلیاں کھا سکتے ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، لیما بینز کتوں کے لیے بالکل محفوظ ہیں اگر اعتدال میں اور کبھی کبھار کی دعوت یا آپ کے کتے کے اہم کھانے میں اضافہ کے طور پر کھائی جائے۔ وہ بہت سارے صحت کے فوائد فراہم کرتے ہیں اور بالکل بھی زہریلے نہیں ہیں۔

اس سے پہلے کہ آپ انہیں اپنے کتے کو کھلائیں، یقینی بنائیں کہ انہیں اچھی طرح پکائیں اور انہیں سادہ رکھیں۔ گھریلو لیما پھلیاں بہترین ہیں اور ڈبے میں بند لیما بینز سے ہر قیمت پر پرہیز کرنا بہتر ہے۔

جب بات آپ کے کتے کی صحت کی ہو تو خوراک اور غذا ایک بہت بڑا اور اہم کردار ادا کرتی ہے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lima_bean

https://www.canr.msu.edu/hrt/uploads/535/78622/Luscious-Legumes-PeasBeans-5pgs.pdf

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button