کتوں کی خوراک

کیا کتے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟ کیا شاہ بلوط کتوں کے لیے اچھا ہے؟

بہت سے لوگوں (اور کتوں) کے لیے خزاں، سردیوں اور چھٹیوں کے موسم میں شاہ بلوط ایک مزیدار ناشتہ ہے۔ جب آپ اپنی چمنی میں شاہ بلوط بھون رہے ہوتے ہیں تو سکون کی گرم بو آپ کے گھر کو بھر دیتی ہے۔ شاید آپ پانی والی شاہبلوت کھا رہے ہیں اور سوچ رہے ہیں کہ کیا وہ کتوں کے کھانے کے لیے اچھے یا محفوظ ہیں۔ مختصر جواب یہ ہے۔

کیا کتے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟ ہاں، کتے اعتدال میں شاہ بلوط کھا سکتے ہیں۔ گری دار میوے آپ کے کتوں کے لیے صحت مند سمجھے جاتے ہیں کیونکہ وہ فائبر، پروٹین، وٹامنز اور اومیگا 3 فیٹی ایسڈ سے بھرے ہوتے ہیں۔ تاہم کتوں میں دم گھٹنے کے کسی بھی ممکنہ خطرے یا سوڈیم آئن کے زہر سے بچنے کے لیے استعمال سے پہلے مناسب تیاری کلیدی ہے۔

اس آرٹیکل میں، ہم اس بات پر بات کریں گے کہ آپ کے کتے کس قسم کے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں اور انہیں صحیح طریقے سے کیسے تیار کیا جائے تاکہ ہر کوئی (آپ کے پیارے خاندان کے افراد سمیت) ان سے لطف اندوز ہو سکے۔ آپ کے K9 دوست شاہ بلوط سے بہت لطف اندوز ہو سکتے ہیں لہذا محتاط رہیں کہ آپ انہیں کتنا دے رہے ہیں۔ بہت سے بیجوں یا گری دار میوے کی طرح، سٹور سے خریدے گئے شاہ بلوط عام طور پر ذائقہ کے لیے نمک کے ساتھ بھیگ جاتے ہیں۔

کیا شاہ بلوط کتوں کے لیے اچھا ہے؟

کیا کتے پانی کی شاہبلوت کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کم مقدار میں، شاہ بلوط کتوں کے لیے اچھے ہیں۔ یقینی بنائیں کہ وہ ہیں۔ پہلے سے پکایا نہیں جیسا کہ وہ شاہ بلوط انسانوں کے لیے ذائقے کے لیے نمک اور چینی کے ساتھ تیار کیے جاتے ہیں۔

شاہ بلوط میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے لہذا وہ آپ کے کتے کے نظام انہضام کو صحیح طریقے سے کام کرنے اور اسہال یا قبض سے بچنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

کے مطابق امریکی محکمہ زراعت1 کپ شاہ بلوط پر مشتمل ہے:

  • 7.29 گرام فائبر۔
  • 4.53 گرام پروٹین۔
  • 3.15 گرام چربی۔
  • 847 ملی گرام پوٹاشیم۔
  • 47.2 ملی گرام میگنیشیم۔
  • کیلشیم 41.5 ملی گرام۔
  • 37.2 ملی گرام وٹامن سی۔
  • 2.86 ملی گرام سوڈیم۔
  • 1.3 ملی گرام آئرن۔
  • 0.711 ملی گرام وٹامن بی 6۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ شاہ بلوط پوٹاشیم سے بھرپور ہوتے ہیں جو دماغ اور دل کے افعال کو بہتر بنانے، اعصابی تحریکوں کو کنٹرول کرنے اور پٹھوں کی سرگرمیوں کو منظم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ ان میں چکنائی کم ہوتی ہے لہذا آپ کو اپنے کتے کو وہ مزیدار چیسٹ نٹ بطور خاص ٹریٹ دیتے وقت اپنے آپ کو مجرم محسوس کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

37.2 ملی گرام وٹامن سی۔ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا ہے۔ وٹامن سی ایک اینٹی آکسیڈینٹ ہے اور شاہ بلوط وہ واحد قسم کی گری دار میوے ہیں جن میں وٹامن سی ہوتا ہے۔ اگر آپ کے بوڑھے کتے جوڑوں کے درد میں مبتلا ہیں تو وٹامن سی سوزش کو کم کرنے اور علمی عمر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سب سے بہتر، یہ اومیگا 3 فیٹی ایسڈز سے بھرا ہوا ہے جو آپ کے کتے کی جلد، کوٹ، جوڑوں کو بہتر بنا سکتا ہے اور اس کی توانائی کی سطح کو بھی بڑھا سکتا ہے۔ شاہ بلوط میں موجود تین اہم omega-3 فیٹی ایسڈز میں سے ایک DHA یا docosahexaenoic acid ہے، جو کتوں میں آنکھ اور دماغ کی صحیح نشوونما میں مدد کرتا ہے۔ یہ علمی عمر کو بھی کم کر سکتا ہے اور بوڑھے کتوں میں گردے کی دائمی بیماری کو بہتر بنا سکتا ہے۔

کیا شاہ بلوط کتوں کے لیے برا ہے؟

شاہ بلوط کتوں کے لیے نقصان دہ ہیں اگر ان میں بہت زیادہ نمک شامل ہو۔ بہت سے سٹور سے خریدے گئے شاہ بلوط کو نمک یا حتیٰ کہ چینی کے ساتھ سیر کیا جاتا ہے تاکہ انسانی تالو کو مطمئن اور خوش کیا جا سکے۔

حادثاتی طور پر سوڈیم سے بھرے ہوئے شاہ بلوط کھانے سے کتوں میں سوڈیم آئن زہر پیدا ہوسکتا ہے جس کی وجہ سے وہ پانی کی کمی کا باعث بنتے ہیں۔ کچھ علامات جو آپ دیکھیں گے وہ ہیں ضرورت سے زیادہ پیاس، بہت زیادہ پیشاب، اسہال، الٹی، سستی، اور یہاں تک کہ کوما۔

مزید برآں اتفاقی طور پر بہت زیادہ شاہ بلوط کھانے سے معدے میں تکلیف ہو سکتی ہے کیونکہ چیسٹ نٹ جیسے پنیر کی بالز یا پنیر کے پف میں نشاستہ ہوتا ہے جو کینائنز کے لیے مناسب طریقے سے ہضم کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ بہت زیادہ نشاستہ اور آپ کے پوچ کو الٹیاں آنا شروع ہو سکتی ہیں، پیٹ خراب ہو سکتا ہے یا اسہال ہو سکتا ہے۔

بدترین صورت حال میں، بہت زیادہ نشاستہ بھی لبلبے کی سوزش کا سبب بن سکتا ہے۔ اس لیے ہفتے میں ایک بار اپنے کتے کو تھوڑی تعداد میں شاہ بلوط ضرور کھلائیں۔

اگرچہ شاہ بلوط سائز میں چھوٹے دکھائی دے سکتے ہیں، لیکن یہ بہت سے چھوٹے سے درمیانے سائز کے کتوں کے لیے دم گھٹنے کا خطرہ ہو سکتے ہیں۔ اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو یہ لذیذ شاہ بلوط دینے سے پہلے، یقینی بنائیں کہ آپ انہیں صحیح طریقے سے تیار کر رہے ہیں اور خول چھلکا ہوا ہے۔

بہتر ہے کہ پہلے انہیں پکائیں اور اپنے کینائن ساتھیوں کو دینے سے پہلے ان کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں توڑ دیں۔ کچے شاہ بلوط کو نہ صرف چبانا مشکل ہے بلکہ دم گھٹنے کا خطرہ بھی ہے۔ اگر آپ کا کتا غلطی سے پوری شاہ بلوط نگل لیتا ہے، تو یہ اس کے گلے، پیٹ یا آنتوں میں بھی پھنس سکتا ہے۔

اگر آپ کے پوچ کو چیسٹ نٹ کھانے سے منفی ردعمل ہو رہا ہے تو ہم فوری طور پر جانوروں کے ڈاکٹر سے ملنے کی تجویز کرتے ہیں۔ یہ بھی ایک اچھا خیال ہے کہ اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اگر آپ کے پیارے دوست بہت زیادہ شاہ بلوط کھاتے ہیں، یا ہاضمے کے مسائل درپیش ہیں۔

شاہ بلوط اور کتے

وہاں کچھ قسم کے شاہ بلوط ہیں: شاہ بلوط، پانی کے شاہ بلوط، اور ہارس چیسٹ نٹ۔ ان سب کا اپنا الگ ذائقہ اور ساخت ہے۔

ہم نے اوپر بات کی ہے کہ شاہ بلوط اعتدال میں کتوں کے لیے اچھے ہیں۔ لیکن واٹر چیسٹنٹ اور ہارس چیسٹنٹ کا کیا ہوگا؟ آئیے ان پر تفصیل سے آگے چلتے ہیں۔

کیا کتے واٹر چیسٹ نٹ کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے اعتدال میں پانی کی چٹنی کھا سکتے ہیں جب تک کہ وہ تازہ ہوں نہ کہ ڈبے سے۔

واٹر چیسٹنٹ کیا ہیں؟

آپ شاید سوچ رہے ہوں گے کہ چیسٹ نٹ اور واٹر چیسٹ نٹ میں کیا فرق ہے۔ جب کہ دونوں کا نام "شاہ بلوط” ہے، یہ بتانا ضروری ہے کہ واٹر چیسٹ نٹ اور چیسٹ نٹ کا درحقیقت کوئی تعلق نہیں ہے۔ آپ شاہ بلوط اور اس کے برعکس واٹر چیسٹ نٹ کا متبادل نہیں لے سکتے۔

یہاں دونوں کے درمیان اختلافات ہیں.

شاہ بلوط پانی کی چٹنی
-ہیں۔ گری دار میوے سمجھا جاتا ہے جیسا کہ انہیں ٹری چیسٹ نٹ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ -ہیں۔ گری دار میوے نہیں سمجھا جاتا ہے، لیکن corms ہیں.
امریکہ، ایشیا اور یورپ میں اگایا جاتا ہے۔ -صرف جنوب مشرقی ایشیا میں اگایا جاتا ہے۔
-کیپسول میں بند ہے جو تیز ہیں۔ -زیر زمین اگتا ہے اور دلدلی، گیلے کھیتوں میں پھلتا پھولتا ہے۔
-ہر خول میں 2 سے 7 گری دار میوے ہوتے ہیں۔ – آبی شاہ بلوط کی بھوری جلد درخت کے شاہ بلوط کی جلد سے ملتی جلتی نظر آتی ہے۔
جب چٹنی کچی ہو تو کھانے کے قابل نہیں۔ -دی واٹر چیسٹنٹس کا گوشت سیب جیسا، کرسپی بناوٹ کا ہوتا ہے۔.
ان کے چھلکوں میں ابالنے یا بھوننے پر میٹھا ذائقہ کریں۔
-دی درخت کا گوشت شاہ بلوط کی ساخت میٹھی اور نشاستہ دار ہوتی ہے۔.

آپ کو عام طور پر اپنے مقامی گروسری اسٹور پر جارڈ یا ڈبہ بند واٹر چیسٹ نٹ ملیں گے کیونکہ تازہ تلاش کرنا مشکل ہے۔ تاہم، ڈبہ بند واٹر چیسٹ نٹ کتوں کے لیے خراب ہیں کیونکہ ان میں سوڈیم کی زیادہ مقدار ہوتی ہے جو کتوں کے لیے خطرناک ہے۔

ہمارے کینائن دوست نمک کے لیے انتہائی حساس ہیں۔ درحقیقت، اپنی روزمرہ کی خوراک میں، انہیں صرف نمک کی تھوڑی مقدار کی ضرورت ہوتی ہے: ہر 100 گرام کھانے کے لیے 0.25 گرام سے 1.5 گرام نمک۔ اس مقدار سے زیادہ نمک کا استعمال کتوں میں سوڈیم زہر کا سبب بن سکتا ہے۔

چونکہ واٹر چیسٹ نٹ بھی ہمارے کتے کے بچوں کو بہت نشاستہ دار ذائقہ دے سکتے ہیں، اس لیے وہ ذائقہ بھی پسند نہیں کر سکتے اور اسے تھوک دیں گے۔ اگر آپ کا پوچ واٹر چیسٹ نٹ سے لطف اندوز ہوتا ہے، تو آگے بڑھیں اور صرف تھوڑی مقدار میں یا اعتدال میں دیں۔

بہت زیادہ پانی کھانے سے شاہ بلوط آپ کے کتے کے پیٹ میں خرابی پیدا کر سکتے ہیں۔

اپنے کتے کو چیسٹ نٹ کیسے تیار کریں اور کھلائیں۔

کیا کتوں کو پانی کی شاہبلوت مل سکتی ہے؟

شاہ بلوط آپ کے کتوں کے لیے خوراک کا بنیادی ذریعہ نہیں ہونا چاہیے۔ اس کے بجائے، اسے صرف بطور استعمال کیا جانا چاہیے۔ کبھی کبھار علاج ہفتے میں ایک بار اور 5 شاہ بلوط تک آپ کے پوچ کے سائز پر منحصر ہے۔ اگر آپ کا پللا اسے بہت پسند کرتا ہے، تو آپ شاہ بلوط کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں کو ان کے کھانے پر بطور ٹاپر ڈال سکتے ہیں۔

شاہ بلوط پکنے کے بعد بہترین ہیں یا بھنا ہوا اور چند منٹ کے لیے ٹھنڈا ہونے کے لیے چھوڑ دیں۔ کوئی ذائقہ شامل نہ کریں اور سادہ بہترین ہے۔

اپنے کتے کو چیسٹ نٹ کھلانے کا طریقہ یہ ہے:

  1. ایک پکا ہوا یا بھنا ہوا شاہ بلوط حاصل کریں اور سخت جلد کو چھیل دیں۔
  2. اگر شاہ بلوط آسانی سے ٹوٹ جائے تو استعمال کریں اور اسے چھوٹے ٹکڑوں میں توڑ دیں۔
  3. متبادل طور پر، شاہ بلوط کو چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹنے کے لیے چھری کا استعمال کریں۔
  4. اپنے بے چینی سے انتظار کرنے والے کتے کو تھوڑی مقدار میں شاہ بلوط کھلائیں۔

ایک بار پھر، پہلے سے پکے ہوئے شاہ بلوط سے پرہیز کریں کیونکہ وہ نمک یا چینی جیسے اضافی ذائقوں کے ساتھ انسانوں کے لیے تیار کیے جاتے ہیں۔ تمام شاہ بلوط کو اپنے کتے کی نظروں سے دور رکھنا یقینی بنائیں۔ انہیں اونچی شیلف پر رکھیں تاکہ آپ کے پیارے ساتھی ان تک یا ریفریجریٹر میں نہ پہنچ سکیں۔

جنگل میں یا شاہ بلوط کے درختوں کے قریب چہل قدمی کرتے ہوئے، اپنے چار ٹانگوں والے ساتھی پر نظر رکھیں تاکہ وہ غلطی سے نہ کھائیں اور نہ ہی شاہ بلوط کھا لیں۔

کلیدی ٹیک ویز

کتے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں جب تک کہ انہیں ہفتے میں ایک بار کبھی کبھار کھانے کے لیے استعمال کیا جائے۔ شاہ بلوط کتوں کے لیے بہت سے فائدہ مند معدنیات اور غذائی اجزاء فراہم کرتے ہیں جن میں فائبر، پروٹین، وٹامنز اور اومیگا 3 فیٹی ایسڈز شامل ہیں۔ ان میں چکنائی بھی کم ہوتی ہے جس کی وجہ سے ان کتوں کے لیے بہترین علاج ہوتا ہے جن کا وزن زیادہ ہے۔

کچے پورے شاہ بلوط سے پرہیز کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا کینائن دوست باہر چلتے وقت غلطی سے ایک کو کھا نہ جائے۔ شاہ بلوط کو ہمیشہ پکائیں یا بھونیں اور اپنے کتے کو کھلانے سے پہلے ان کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں توڑ دیں۔

اگر آپ کا پیارا دوست پہلی بار شاہ بلوط آزما رہا ہے، تو یقینی بنائیں کہ صرف ایک چھوٹی سی رقم دیں اور دیکھیں کہ وہ ان پر کیا ردعمل ظاہر کرتے ہیں۔ قبض یا اسہال جیسے رد عمل کی جانچ کریں، بہتر ہے کہ انہیں مزید شاہ بلوط نہ دیں۔ اگر آپ کے کتے شاہ بلوط کے ساتھ ٹھیک ہیں تو آگے بڑھیں اور انہیں معتدل مقدار دیں۔

عام سوالات

کیا کتے بھنے ہوئے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے بھنے ہوئے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں جب تک کہ وہ سادہ ہوں جس میں نمک جیسا ذائقہ شامل نہ ہو۔ ایک بار پھر، اپنے کتے کو صرف تھوڑی مقدار اور اعتدال میں دیں۔

کیا کتے پکے ہوئے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے بالکل پکا ہوا شاہ بلوط کھا سکتے ہیں۔ یقینی بنائیں کہ آپ انہیں خود پکا رہے ہیں اور آپ نمک جیسے ذائقوں میں شامل نہیں کر رہے ہیں۔ پانی کو چسٹ نٹ خود پکا کر، آپ جانتے ہیں کہ آپ کے کتے کے کھانے میں کیا ہے۔

کیا کتے کچے شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟

بالکل نہیں، کتوں کو کچا شاہ بلوط نہیں کھانا چاہیے۔ کیونکہ ان میں ٹینک ایسڈ کا مواد زیادہ ہوتا ہے جو آپ کے کتے کے جگر اور گردوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اگر آپ کا کتا غلطی سے کچے شاہ بلوط کھاتا ہے، تو اسے پیٹ میں درد، اسہال، سستی، اور یہاں تک کہ الٹی ہو سکتی ہے۔ کچے شاہ بلوط میں بھی سخت خول ہوتا ہے۔ جب کتے اسے چباتے ہیں، تو وہ تیز ہو سکتے ہیں اور آپ کے کتے کا منہ، زبان یا گلا کاٹ سکتے ہیں۔

کیا کتے گھوڑے کی شاہ بلوط کھا سکتے ہیں؟

بالکل نہیں، کتوں کو گھوڑے کی چیسٹ نٹ نہیں کھانا چاہیے۔ ہارس چیسٹنٹس میں ایسکولن نامی زہریلا مادہ ہوتا ہے جو کتوں میں بدگمانی، معدے کی تکلیف، اینٹھن اور یہاں تک کہ موت کا سبب بن سکتا ہے۔ کتوں میں ہارس چیسٹ نٹ کے زہر کی کچھ علامات میں ضرورت سے زیادہ لاول آنا، اسہال، الٹی اور فالج شامل ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.outdoorlife.com/8-common-wild-plants-that-are-poisonous-to-your-dog/

https://en.wikipedia.org/wiki/Chestnut

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button