کتے کے بارے میں عمومی سوالات

کیا کتے سیاہ آنکھوں والے مٹر کھا سکتے ہیں؟

آپ شاید بلیک آئیڈ پیز کے ساتھ ایک ڈش تیار کر رہے ہیں اور چونکہ وہ صحت مند اور مزیدار ہیں، آپ سوچ رہے ہیں کہ کیا آپ ان پھلیوں کو اپنے کتوں کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں۔ اس مضمون میں، ہم اس بات پر بات کریں گے کہ کیا آپ اپنے کینائن دوستوں کو بلیک آئیڈ پیز کھلا سکتے ہیں۔ پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا کتے بلیک آئیڈ پیز کھا سکتے ہیں؟ ہاں، کتے بلیک آئیڈ پیز اعتدال میں کھا سکتے ہیں کیونکہ یہ غذائیت سے بھرپور پھلیاں پروٹین، آئرن، فائبر، وٹامن K اور پیچیدہ کاربوہائیڈریٹ سے بھری ہوتی ہیں۔ وہ آپ کے کتے کے اہم کھانے کے لئے کبھی کبھار کی دعوت یا ضمیمہ کے طور پر بہترین طور پر پیش کیے جاتے ہیں۔

کیا کتوں کو بلیک آئیڈ پیز ہو سکتے ہیں؟

کیا کتوں کو بلیک آئیڈ پیز ہو سکتے ہیں؟
کیا میرا کتا بلیک آئیڈ پیز کھا سکتا ہے؟

ہاں، کتوں کو بلیک آئیڈ پیز ہو سکتے ہیں۔. اگرچہ انہیں بلیک آئیڈ "مٹر” کہا جاتا ہے، لیکن یہ واقعی صرف پھلیاں ہیں۔ یہ پھلیاں غذائیت سے بھرپور ہیں اور اگر اعتدال میں کھائی جائیں تو یہ آپ کے کتے کی صحت کے لیے انتہائی فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہیں۔

آئیے مزید گہرائی میں غوطہ لگائیں اور معلوم کریں کہ ہم نے اوپر جن غذائیت کی خصوصیات کا ذکر کیا ہے ان میں سے ہر ایک آپ کے کتے کی مجموعی صحت کو کیسے فائدہ پہنچاتی ہے۔

کیا بلیک آئیڈ مٹر کتوں کے لیے اچھے ہیں؟

بلیک آئیڈ مٹر فوڈ نیوٹریشن ویلیو
بلیک آئیڈ مٹر غذائیت سے بھرپور اور پروٹین اور فائبر سے بھرے ہوتے ہیں!

بلیک آئیڈ مٹر میں پروٹین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو کتوں میں مضبوط پٹھے بنانے میں مدد کرتی ہے۔

اپنے پوچ کو کبھی کبھار بلیک آئیڈ پیز کی معتدل مقدار میں کھانا کھلانا ایک اچھا خیال ہے کیونکہ یہ پھلیاں پروٹین سے بھری ہوتی ہیں۔ آپ کے پوچ کو پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ اس کا جسم صحیح طریقے سے کام کر سکے۔

جب کتے بلیک آئیڈ پیز کھاتے ہیں، تو وہ پروٹین سے ضروری امینو ایسڈ حاصل کرتے ہیں جو صحت مند اور مضبوط پٹھوں، لیگامینٹ، کنڈرا، کارٹلیج، جلد، بال اور ناخن بنانے میں مدد کرتے ہیں۔

مزید برآں، آپ کے کتے کے ہارمون کی پیداوار کے لیے پروٹین بہت ضروری ہے۔ آپ کے کینائن دوستوں کو ہر روز اپنے مثالی جسمانی وزن میں فی پاؤنڈ 1 گرام پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے۔ مثال کے طور پر، ایک 40 پاؤنڈ کے کتے کو اس کے مثالی جسمانی وزن میں روزانہ 40 گرام پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے۔

اگر آپ کے پوچ کو ضروری پروٹین کی مقدار نہیں ملتی ہے، تو وہ جلد ہی غذائیت کا شکار ہو جائے گا۔

غذائیت کی علامات اور علامات میں درج ذیل شامل ہیں:

  • مجموعی طور پر جسم کی کمزوری۔
  • توجہ مرکوز کرنے سے قاصر۔
  • سر چکرانا۔
  • لنگڑانا۔
  • لرز رہا ہے۔
  • بھوک میں کمی.
  • وزن میں کمی.
  • فلیکی اور خارش والی جلد۔

بلیک آئیڈ مٹر پیچیدہ کاربوہائیڈریٹ میں زیادہ ہوتے ہیں جو کتوں کو توانائی فراہم کرتے ہیں۔

سادہ کاربوہائیڈریٹس کے برعکس جو آپ کے کتے کو توانائی میں اچانک اضافہ کرتے ہیں صرف چند منٹوں بعد ان کو گرنے اور جلنے کے لیے، پیچیدہ کاربوہائیڈریٹ زیادہ آہستہ ہضم ہوتے ہیں اس لیے وہ آہستہ آہستہ توانائی بھی چھوڑتے ہیں۔ آپ کے پوچ کو پیچیدہ کاربوہائیڈریٹ کی ضرورت ہے تاکہ وہ دن بھر توانائی حاصل کر سکے۔

بلیک آئیڈ مٹر فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہیں جو کتوں میں صحت مند آنت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

آپ کے کتے کی خوراک میں فائبر بھی ضروری ہے۔ مثالی طور پر، کتوں کو اپنی روزمرہ کی خوراک سے 2% سے 4% فائبر حاصل کرنا چاہیے۔ آپ کے کتے کی خوراک میں فائبر کی صحیح مقدار کے ساتھ، وہ صحت مند معدے یا نظام انہضام کا حامل ہوگا۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کے کتے کی آنت میں موجود اچھے بیکٹیریا فائبر کو فیٹی ایسڈ میں ابالتے ہیں جو خراب بیکٹیریا کی افزائش کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ مزید برآں، فیٹی ایسڈ کتوں میں صحت مند بڑی آنت کو برقرار رکھنے میں بھی مدد کرتے ہیں۔

مزید یہ کہ، اگر آپ کے پوچ کو قبض یا اسہال جیسی پریشانی ہو رہی ہے، تو اسے بلیک آئیڈ پیز کی طرح فائبر سے بھرپور کھانا کھلانے کی کوشش کریں۔ ان پھلیوں سے وہ جو ریشہ حاصل کرتا ہے اس سے ان کے پاخانے کو زیادہ بننے اور مضبوط ہونے میں مدد ملے گی کیونکہ ریشہ زیادہ پانی جذب کرتا ہے اور پاخانہ کا بڑا حصہ بڑھاتا ہے۔

کافی فائبر کی مقدار کے ساتھ، آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں میں آنتوں کی باقاعدگی کے ساتھ ساتھ بڑی آنت اور ہاضمہ صحت مند ہوگا۔

آخر میں، اگر آپ کا پوچ ذیابیطس یا پری ذیابیطس ہے، تو کچھ بلیک آئیڈ پیز رکھنا ایک اچھا خیال ہے کیونکہ فائبر خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

بلیک آئیڈ مٹر کتوں میں خون کی کمی کو روکنے کے لیے آئرن سے بھرپور ہوتے ہیں۔

جب کتوں کو بلیک آئیڈ پیز اعتدال میں ہوں گے، تو انہیں مطلوبہ لوہا ملے گا۔ خون کے سرخ خلیات بنانے میں آئرن بہت ضروری ہے جو آپ کے کتے کے تمام اہم اعضاء میں آکسیجن لے جاتے ہیں۔

آئرن کی کافی مقدار کے ساتھ، آپ کو اپنے پوچ میں خون کی کمی کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ خون کی کمی صرف آپ کے K9 pals میں آئرن کی کمی کا نتیجہ ہے جس کا مطلب ہے کہ ان میں خون کے سرخ خلیات نہیں ہیں۔

کتوں میں خون کی کمی کی کچھ علامات اور علامات یہ ہیں:

  • چکر آنا۔
  • کمزوری
  • سانس لینے میں دشواری یا سانس کی قلت۔
  • پیلا جلد.

بلیک آئیڈ مٹر صحت مند جلد اور کتوں میں کوٹ کے لیے وٹامن اے سے بھرپور ہوتے ہیں۔

آپ نے اسے صحیح پڑھا! بلیک آئیڈ مٹر بھی وٹامن اے سے بھرپور ہوتے ہیں۔ وٹامن اے آپ کے پیارے خاندان کے ممبران کی جلد میں نرم بافتوں کی تشکیل میں مدد کرنے کے لیے اہم ہے۔ نتیجے کے طور پر، آپ کے پیارے دوستوں کی جلد صحت مند، ہموار، اور نمی والی جلد اور کوٹ ہوگی۔

بلیک آئیڈ مٹر وٹامن K پر مشتمل ہوتا ہے جو کتوں میں خون جمنے میں مدد کرتا ہے۔

بلیک آئیڈ مٹر میں چربی میں گھلنشیل وٹامن بھی ہوتا ہے جسے وٹامن K کہتے ہیں۔ وٹامن K کتوں میں خون کے افعال کو منظم کرنے کے لیے ضروری ہے۔ اگر آپ کے پوچ میں وٹامن K کی کمی ہے یا وٹامن K کی سطح کم ہے تو ان کے خون میں ٹھیک طرح سے جمنے کی صلاحیت نہیں ہے۔ یہ کتوں میں بہت زیادہ خون بہنے کا باعث بن سکتا ہے۔

اس کے علاوہ، وٹامن K آپ کے کتے کے جسم میں پروٹین کو میٹابولائز کرنے میں مدد کرتا ہے۔

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، اپنے کتے کی اہم خوراک میں کبھی کبھار ٹریٹ یا سپلیمنٹ کے طور پر بلیک آئیڈ پیز کی معتدل مقدار کا ہونا ایک اچھا خیال ہے۔

لیکن کیا بلیک آئیڈ مٹر کتوں کے لیے برا ہو سکتا ہے؟ آئیے آگے معلوم کرتے ہیں۔

کیا بلیک آئیڈ مٹر کتوں کے لیے خراب ہیں؟

بلیک آئیڈ پیز کتوں کے لیے برا ہو سکتا ہے اگر آپ اپنے کتے کو ان میں سے بہت زیادہ کھلائیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ بلیک آئیڈ پیز دراصل پھلیاں ہیں اس لیے ان میں ایک مادہ ہوتا ہے جسے ریفینوز کہتے ہیں۔

Raffinose کتوں میں اپھارہ، گیس، یا پیٹ کی خرابی جیسے ہاضمے کے مسائل کا سبب بن سکتا ہے کیونکہ کتے کے جسم کے لیے اسے ہضم کرنا تھوڑا مشکل ہو سکتا ہے۔

اپنے کتوں کو بہت زیادہ بلیک آئیڈ پیز کھانے کی اجازت دینے کا مطلب ہے کہ رافینوز کی زیادہ مقدار جو کتوں میں ہاضمے کے مسائل بشمول نرم پاخانہ یا اسہال کا باعث بنتی ہے اس لیے بہتر ہے کہ اپنے کینائن دوستوں کو اس پھلی کی معمولی مقدار دیں۔

شاید آپ یہ بھی پسند کریں: کیا کتے برسل انکرت کھا سکتے ہیں؟

کیا کتے پکے ہوئے بلیک آئیڈ مٹر کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے پکے ہوئے بلیک آئیڈ مٹر کھا سکتے ہیں۔ درحقیقت، یہ پھلیاں اپنے K9 دوستوں کو کھلانے سے پہلے تیار کرنے کا سب سے محفوظ اور بہترین طریقہ ہے۔ آئیے تفصیل سے دیکھیں کہ اپنے کینائن پوچ کے لیے بلیک آئیڈ پیز کو صحیح طریقے سے کیسے تیار کریں۔

اپنے کتے کے لئے بلیک آئیڈ مٹر کیسے تیار کریں۔

اپنے پوچ کو دینے سے پہلے ان پھلیوں کو تیار کرنے کے دو طریقے یہ ہیں۔

1۔ کالی آنکھوں والے مٹر کو رات بھر بھگو دیں۔

آپ ان پھلیوں کو رات بھر بھگو دینا چاہیں گے۔ پھر، آپ انہیں اس وقت تک ابال سکتے ہیں جب تک کہ وہ نرم نہ ہوں۔ اس کے بعد، پانی ڈالیں اور پھلیاں کو ٹھنڈا ہونے دیں اور تھوڑا سا خشک ہونے دیں۔ بلیک آئیڈ پیز کو ہمیشہ مکمل طور پر پکائیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ نمک، لہسن یا پیاز جیسے مصالحے کے بغیر سادہ ہوں۔

2. سیاہ آنکھوں والے مٹر کو گرم پانی کے برتن میں بھگو دیں۔

اگر آپ کے پاس وقت کم ہے، تو وہاں ایک ہے۔ بلیک آئیڈ مٹر بھگونے کا فوری طریقہ. آپ ان پھلیوں کی معمولی مقدار کو پانی کے برتن میں ڈال کر تقریباً 2 منٹ تک ابال سکتے ہیں۔ اس کے بعد برتن کو چولہے سے اتار کر تقریباً ایک گھنٹے تک ٹرائیوٹ پر بیٹھنے دیں۔ گرم پانی پھلیاں کو بہت جلد نرم کر دے گا۔

بلیک آئیڈ پیز فوڈ ٹاپر ہو سکتا ہے جس میں آپ انہیں اپنے کتے کے اہم کھانے کے اوپر چھڑکتے ہیں۔ آپ اپنے کینائن دوستوں کو کبھی کبھار دعوت کے طور پر بلیک آئیڈ مٹر بھی کھلا سکتے ہیں۔

اگر آپ اپنے پوچ کے لیے گھر کا کھانا بنا رہے ہیں، تو آپ کبھی کبھار بلیک آئیڈ پیز کو ان کے کھانے میں ثانوی جزو کے طور پر شامل کر سکتے ہیں۔

تو کیا کتے بلیک آئیڈ پیز کھا سکتے ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، کتے بلیک آئیڈ پیز ضرور کھا سکتے ہیں لیکن اعتدال کی کلید ہے۔ ان پھلیوں کی صرف صحیح مقدار کے ساتھ، وہ آپ کے کینائن کے خاندان کے افراد کو توانائی، صحت مند جلد، کوٹ، اور نظام ہاضمہ فراہم کر سکتے ہیں، خون کی کمی کو روک سکتے ہیں، اور کتوں میں خون کے صحت مند جمنے کی حمایت کر سکتے ہیں۔

ہوشیار رہیں کہ اپنے کتے کو بہت زیادہ بلیک آئیڈ مٹر نہ کھلائیں کیونکہ آپ کے کتے کو پیٹ میں خرابی، اسہال اور بہت گیس ہوسکتی ہے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ پھلیاں اپنے پیارے دوستوں کو پیش کرنے سے پہلے انہیں پوری طرح پکائیں اور لطف اٹھائیں!

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Legume

https://www.webmd.com/diet/health-benefits-black-eyed-peas#1

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button