Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا کتے سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کھا سکتے ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا کتے سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کھا سکتے ہیں؟

اگر آپ کے پاس سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں باقی ہیں تو کیا آپ اپنے کتے کو پورک ریب بون دے سکتے ہیں؟ کتے کے مالکان کے طور پر، ہم اپنے کتے کے ساتھیوں کے ساتھ اپنا بہت سا کھانا بانٹتے ہیں۔ بیف ریب کی ہڈیوں کے برعکس، سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں سائز میں چھوٹی ہوتی ہیں جس میں ہڈیوں کے قریب پٹھوں میں چربی زیادہ ہوتی ہے۔ تو، کیا کتوں کو پورک ریب بونز دینا محفوظ ہے؟ پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا کتے سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کھا سکتے ہیں؟ نہیں، کتوں کو خام یا پکی ہوئی پورک ریب بونز نہیں کھانا چاہیے۔ خام سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں ممکنہ طور پر بیکٹیریا، آلودگیوں اور سالمونیلا سے لیپت ہو سکتی ہیں۔ پکی ہوئی سور کی پسلی کی ہڈیاں آسانی سے ٹکڑوں میں پھٹ سکتی ہیں جو آپ کے کتے کے منہ، ہونٹوں، زبان اور گلے کو پھاڑ سکتی ہیں اور خون بہنے کا سبب بن سکتی ہیں۔ چونکہ سور کی پسلی کی ہڈیاں چھوٹی ہوتی ہیں، اس لیے وہ دم گھٹنے کا خطرہ بن سکتی ہیں اور آنتوں میں رکاوٹ کا سبب بن سکتی ہیں۔

اس مضمون میں، ہم ان وجوہات کی فہرست فراہم کریں گے کہ کیوں اپنے پیارے دوستوں کو پورک ریب بونز دینا اچھا خیال نہیں ہے، چاہے ہڈیاں پکی ہوں یا کچی۔ ہم آپ کے کتوں کے لیے محفوظ متبادلات پر بھی بات کریں گے اگر وہ چبانا پسند کرتے ہیں یا زیادہ چبانے والے ہیں۔ یہ جاننے کے لیے پڑھتے رہیں۔

کیا کتوں میں سور کی پسلی کی ہڈیاں ہوسکتی ہیں؟

کیا کتے سور کا گوشت ہڈیوں کی پسلی کھا سکتے ہیں؟
کیا کتے سور کی پسلیوں کی ہڈیاں کھا سکتے ہیں؟

اگر آپ سوچ رہے ہیں، "کیا کتوں کو سور کے گوشت سے پسلی کی ہڈیاں مل سکتی ہیں؟” جواب نہیں ہے. اپنے بچ جانے والے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں کو بانٹنا ایک بے ضرر خیال لگ سکتا ہے، ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے کینائن دوستوں کو صحت کے ممکنہ مسائل کے خطرے میں ڈال رہے ہوں۔

کتوں کو کئی وجوہات کی بنا پر سور کی پسلی کی ہڈیاں نہیں ہونی چاہئیں۔ ذیل میں، ہم مختلف وجوہات پر بات کریں گے کہ آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں کے ساتھ کچے یا پکے ہوئے پورک ریب بونز کا اشتراک کرنا اچھا خیال کیوں نہیں ہے۔

کیا سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے محفوظ ہیں؟

کیا کتا سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کھا سکتا ہے؟
کیا آپ کتوں کو سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں دے سکتے ہیں؟

سور کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے محفوظ نہیں ہیں۔ کتے کے مالکان کو اپنے پیارے ساتھیوں کے ساتھ سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں بانٹنے سے گریز کرنا چاہیے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ سور کی پسلی کی ہڈیاں کچی ہیں یا پکی، دونوں ہی اختیارات حد سے باہر ہیں۔

میز کے سکریپ سے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں کو بھی فوراً پھینک دینا چاہیے۔ وہ کتے کے اچھے سلوک نہیں کرتے ہیں اور ہمارے چار ٹانگوں والے دوستوں کو ان سے ہر وقت پرہیز کرنا چاہئے۔

اگلے حصے میں، ہم اس بات پر بات کریں گے کہ سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے کیوں خراب ہیں۔

کیا سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے خراب ہیں؟

ہاں، سور کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے خراب ہیں۔ یہاں کیوں ہے:

1. سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے دم گھٹنے کا خطرہ ہو سکتی ہیں۔

چاہے آپ اپنے پیارے دوستوں کو کچی یا پکی ہوئی سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں دے رہے ہوں، آپ کے کتوں کو چبانے، چبانے یا کھانے کی اجازت دینا دم گھٹنے جیسے سنگین نتائج کا باعث بن سکتا ہے۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ سور کی پسلی کی ہڈیاں چھوٹی ہوتی ہیں اور جب آپ کے چار ٹانگوں والے دوست انہیں چباتے ہیں تو وہ چھوٹے ٹکڑے ہو جاتے ہیں۔ یہ چھوٹے ٹکڑے آپ کے کتے کی غذائی نالی یا گلے میں جم سکتے ہیں اور اس کی ہوا کی نالی کو روک سکتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، آپ کا پوچ دم گھٹ سکتا ہے۔

اگر آپ کا کتا سور کی پسلی کی ہڈیوں کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں کو نگلنے میں کامیاب ہو جاتا ہے، تو وہ ممکنہ طور پر آپ کے کتے کی آنتوں میں بھی پھنس سکتے ہیں۔ یہ آنتوں میں رکاوٹ اور آنتوں میں رکاوٹ کا باعث بن سکتا ہے۔ آپ کے پوچ کو شدید قبض کا سامنا ہو سکتا ہے۔

اگر آپ کو یہ معلوم ہوتا ہے تو فوراً اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اور اپنے کتے کو اپنے قریبی کتے کے ایمرجنسی ہسپتال میں لے جائیں۔ جب آپ کے کتے کی آنتوں یا پیٹ میں چھوٹے ٹکڑے پھنس جاتے ہیں، تو وہ غیر ملکی جسم کے طور پر جانے جاتے ہیں اور ان ٹکڑوں کو ہٹانے کے لیے ہنگامی سرجری کی ضرورت پڑ سکتی ہے جو رکاوٹ کا سبب بن رہے ہیں۔

تجویز کردہ: کیا کتے سور کے پاؤں کھا سکتے ہیں؟

2. پکی ہوئی سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں آسانی سے پھٹ سکتی ہیں اور کتوں میں اندرونی خون بہنے کا سبب بن سکتی ہیں۔

جب کتے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں کو چبا رہے ہوں تو اس بات کا زیادہ امکان ہوتا ہے کہ ہڈیاں تیز ٹکڑوں میں پھٹ جائیں۔ یہ ہو سکتا ہے چاہے سور کی پسلی کی ہڈیاں پکی ہوں یا کچی ہوں۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں نرم ہوتی ہیں اس لیے وہ آسانی سے پھٹ جاتی ہیں۔

ہمارے K9 دوست اس سے بہتر کچھ نہیں جانتے اور کرچ سے ہڈیوں کو چباتے رہیں گے۔ نتیجے کے طور پر، کرچ آپ کے کتے کے ہونٹوں، زبان اور منہ کو نوچنا یا کاٹنا شروع کر دے گا اور اس سے خون بہنے لگے گا۔ کچھ معاملات میں، کرچ آپ کے کتے کی ناک کو بھی نوچ سکتا ہے۔

پورک ریب کی ہڈیوں کو اپنے پیارے دوستوں سے جتنا ممکن ہو دور رکھنے کی کوشش کریں۔ اگر آپ کا فیڈو سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈی کو چرانے کا انتظام کرتا ہے اور اسے چبا رہا ہے تو جتنی جلدی ہو سکے اس کی ہڈی کو ہٹا دیں۔ اپنے کتے کے منہ، ہونٹوں اور ناک کے ارد گرد خون بہنے کا خطرہ نہ رکھنا بہتر ہے۔

مزید برآں، جب کتے غلطی سے تیز دھاروں کو نگل لیتے ہیں، تو وہ چپکنا شروع کر سکتے ہیں۔ شارڈز کے تیز دھارے آپ کے کتے کی غذائی نالی اور گلے کی پرت کو بھی پھاڑ دیں گے اور اندرونی خون بہنے کا سبب بنیں گے۔ مالکان کے لیے اسے دیکھنا اور اس کا پتہ لگانا اکثر مشکل ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ اور بھی خطرناک ہوتا ہے۔

بھی دیکھو: میرا کتا ہچکی اور نگلتا رہتا ہے (اسباب، علامات اور علاج)

اگر تیز دھاریاں یا شارڈ آپ کے کتے کے پیٹ اور آنتوں تک جانے میں کامیاب ہو جاتے ہیں، تو وہ پیٹ اور آنتوں کے استر کو بھی پھاڑ سکتے ہیں یا پنکچر کر سکتے ہیں اور اندرونی خون بہنے کا سبب بن سکتے ہیں۔

اس کے لیے فوری طبی امداد اور ہنگامی سرجری کی ضرورت ہے۔ اگر اس کا فوری طور پر خیال نہ رکھا گیا تو یہ موت کا باعث بن سکتا ہے۔

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، اپنے پوچ کو سور کی پسلی کی ہڈیاں دینا اسے دم گھٹنے اور صحت کے سنگین نتائج کے ساتھ ساتھ ایک غیر متوقع مہنگے ویٹرنری دورے کے خطرے میں ڈالتا ہے جس کا آپ نے منصوبہ یا بجٹ نہیں بنایا تھا۔

3. خام سور کا گوشت پسلی کی ہڈیوں میں بیکٹیریا، سالمونیلا، یا دیگر آلودگی شامل ہو سکتی ہیں۔

اس کے علاوہ، سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں بیکٹیریا، سالمونیلا اور دیگر آلودگیوں سے لیپت ہو سکتی ہیں۔ سالمونیلا سے متاثرہ کتے بیکٹیریا کے کیریئر بن سکتے ہیں اور دوسروں کو بھی متاثر کر سکتے ہیں۔

سالمونیلا انفیکشن کی علامات اور علامات میں درج ذیل شامل ہیں:

  • قے
  • بار بار اور خونی اسہال۔
  • بخار.
  • بھوک میں کمی.
  • پیٹ کا درد.
  • سستی

اگر آپ کو شبہ ہے کہ آپ کے K9 دوست کو کچے سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کھانے یا چبانے سے سالمونیلا انفیکشن یا دیگر بیکٹیریل انفیکشن ہیں تو فوری طور پر اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

مزید برآں، کچے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں پر موجود گوشت میں راؤنڈ ورم ہو سکتا ہے جسے Trichinella spiralis کہتے ہیں، جو آپ کے کتے میں Trichinosis کا باعث بن سکتا ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ Trichinellosis یا Trichinosis ایک طفیلی بیماری ہے اور بدقسمتی سے یہ لوگوں میں منتقل ہو سکتی ہے۔

مت چھوڑیں: کتے کے پاخانے میں سفید دھبے (ہلتے نہیں): آپ کو کیا کرنا چاہیے؟

Trichinosis یا Trichinellosis انفیکشن والے کتے درج ذیل علامات اور علامات کا تجربہ کر سکتے ہیں۔

  • Myalgia.
  • کشودا.
  • اسہال۔
  • قے
  • جسم کے درجہ حرارت میں اضافہ۔
  • دل کی دھڑکن میں غیر معمولی یا اضافہ۔
  • وزن میں کمی.
  • بھوک میں کمی.
  • پٹھوں میں درد.
  • پٹھوں کی کمزوری.
  • سستی
  • ورم کی وجہ سے چہرے یا پیٹ میں سوجن۔
  • ذہنی دباؤ.

اگر آپ کو شبہ ہے کہ آپ کے پوچ میں سالمونیلا انفیکشن ہے، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ فوری طور پر اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اور اپنے کتے کو قریبی ایمرجنسی ہسپتال لے جائیں۔

4. سور کا گوشت پسلی کی ہڈیوں کا استعمال کتوں میں جان لیوا بیماری کا باعث بن سکتا ہے۔

ہم نے ذکر کیا ہے کہ ہمارے پیارے دوستوں کے لیے سور کی پسلی کی ہڈیاں کتنی خطرناک ہیں، لیکن بعض اوقات یہ صرف ہڈیاں ہی نہیں ہوتی جو جان لیوا ہوتی ہیں۔ یہ سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں پر موجود پٹھوں اور چربی والے ٹشوز بھی ہو سکتے ہیں جو صحت کے لیے سنگین خطرات لاحق ہو سکتے ہیں۔

فیٹی ٹشوز کو کھا جانا، عام طور پر، ہمارے کتے کی صحت کے لیے اچھا نہیں ہے۔ درحقیقت، جب کتے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں پر پائے جانے والے فیٹی ٹشوز کھاتے ہیں، تو انہیں الٹی یا اسہال ہو سکتا ہے۔

متواتر اسہال اور قے درج ذیل علامات کا باعث بن سکتے ہیں اور اسے فوری طبی امداد کی ضرورت ہے۔

  • خراب پیٹ.
  • پروٹین کا نقصان۔
  • پانی کی کمی

انگوٹھے کے عام اصول کے طور پر، براہ کرم اپنے کتوں کو زیادہ چکنائی والا کھانا نہ کھلائیں۔ کتے جو سور کا گوشت پسلی کی ہڈیوں کو کھاتے ہیں وہ زیادہ مقدار میں چربی کھا رہے ہیں اور یہ لبلبے کی سوزش کا باعث بن سکتا ہے۔

آپ یہ بھی پسند کر سکتے ہیں: کیا کتے سور کا گوشت کھا سکتے ہیں؟ (چیچاررونز، کریکلنگ، سور کا گوشت کی کھالیں اور خراشیں)

کیا سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے ٹھیک ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کتوں کے کھانے کے لیے ٹھیک نہیں ہیں۔ اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو سور کا گوشت کھانے کی اجازت دینا پسلی کی ہڈیوں کو صحت کے سنگین مسائل جیسے معدے کے مسائل، آنتوں میں رکاوٹ اور رکاوٹ، اندرونی خون بہنا، سالمونیلا انفیکشن اور دم گھٹنے کے خطرے میں ڈال دیتا ہے۔

ایک بار پھر، یہ بہتر ہے کہ پورک ریب بونز کو اپنے پوچ سے جتنا دور ہو سکے رکھیں۔ اگر ٹیبل کے سکریپ سے پورک ریب بونز یا سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں باقی ہیں تو انہیں ضائع کر دیں اور اپنے کتوں کو نہ کھلائیں۔

کیا سور کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے اچھی ہیں؟

نہیں، پورک ریب ہڈیاں کتوں کے لیے اچھی نہیں ہیں۔ یہ نہ صرف کتوں کے لیے خطرناک ہیں کہ وہ دم گھٹنے کا خطرہ یا اندرونی خون بہنے کا سبب بن سکتے ہیں، بلکہ یہ صحت کے لیے بھی خطرہ ہو سکتے ہیں۔

ہڈیوں کی دوسری اقسام کے برعکس، آپ کو اپنے کینائن دوستوں کے ساتھ کبھی بھی پورک ریب بونز کا اشتراک نہیں کرنا چاہیے۔ کچے اور پکے ہوئے سور کی پسلی کی ہڈیاں کتوں کے لیے خوفناک ہیں۔

جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے، کچے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں میں سالمونیلا، بیکٹیریا، یا دیگر آلودگی شامل ہو سکتی ہے اور کچی ہڈیوں کو کھانے یا چبانے والے کتے سلمونیلا یا دیگر بیکٹیریل انفیکشن کا خطرہ ہو سکتے ہیں۔

کچے سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں کے پٹھوں میں گول کیڑے بھی ہو سکتے ہیں جنہیں Trichinella spiralis کہتے ہیں، جو آپ کے کتے میں Trichinosis کا باعث بن سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ، سور کی پسلی کی ہڈیوں میں فیٹی ٹشوز ہوتے ہیں۔ جو کتے زیادہ چکنائی والی غذا کھاتے ہیں ان کو صحت کے مسائل جیسے اسہال، الٹی، معدے کی خرابی، پانی کی کمی پروٹین کی کمی، اور یہاں تک کہ لبلبے کی سوزش شروع ہو سکتی ہے۔

کیا کتے پکی ہوئی سور کا گوشت پسلی کی ہڈیاں کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو پکی ہوئی پورک ریب بونز نہیں کھانا چاہیے۔ جب آپ سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں کو پکاتے ہیں تو وہ خشک اور ٹوٹنے والی ہو جاتی ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ جب آپ کے چار ٹانگوں والے دوست انہیں چباتے یا کھاتے ہیں تو سور کی پسلی کی ہڈیاں آسانی سے تیز دھاروں میں پھٹ سکتی ہیں۔

تیز دھاریں آپ کے کتے کے ہونٹوں، زبان، منہ اور یہاں تک کہ غذائی نالی یا گلے کی پرت کو بھی کاٹ سکتی ہیں۔ یہ نہ صرف اندرونی خون بہنے کا سبب بنے گا بلکہ یہ تکلیف دہ بھی ہو سکتا ہے۔

ایک بار جب آپ کا پوچ ٹکڑوں کو نگلنے کا انتظام کر لیتا ہے، تو وہ آپ کے کتے کے پیٹ کے استر اور آنتوں کی پرت کو پنکچر کر سکتے ہیں جو معدے کے صدمے کا سبب بن سکتا ہے۔

صرف یہی نہیں، سور کے گوشت کی پسلی کی ہڈیوں کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے آپ کے کتے کے گلے میں پھنس سکتے ہیں جو دم گھٹنے کا خطرہ ہو سکتا ہے۔ اگر ہڈیوں کے چھوٹے ٹکڑے آپ کے کتے کے پیٹ اور آنتوں تک پہنچ جاتے ہیں تو یہ آنتوں میں رکاوٹ اور رکاوٹ کا سبب بن سکتا ہے۔ یہ آپ کے کتے کی آنتوں کی حرکت کو متاثر کر سکتا ہے اور اسے ہنگامی سرجری کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

لہذا یہ بہتر ہے کہ کتے ہر قیمت پر پکی ہوئی پورک ریب بونز سے بچیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.cdc.gov/salmonella/dog-food-05-12/pet-owners-info.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Pork_ribs

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button