کتوں کی خوراک

کیا کتے سلامی کھا سکتے ہیں؟

آپ شاید کسی سلامی پر چبھ رہے ہیں اور آپ کے K9 دوست وہاں بیٹھے اپنی کتے کی آنکھوں سے آپ سے ایک یا دو کاٹنے کی بھیک مانگ رہے ہیں۔ اس سے پہلے کہ آپ انہیں ایک ٹکڑا دیں، آپ نے شاید سوچا ہوگا، "کیا میرا کتا سلامی کھا سکتا ہے؟”

سلامی کا علاج ساسیج گوشت ہے لہذا یہ پیپرونی کی طرح نمکین ہے۔ کیا اس کا مطلب یہ ہے کہ سلامی کتے کے استعمال کے لیے برا ہے؟ سلامی اور کتوں کے بارے میں جاننے کے لیے آپ کو درکار ہر چیز جاننے کے لیے پڑھیں۔ اس دوران، یہاں کیا کتا سلامی کھا سکتا ہے کا مختصر جواب ہے۔

کیا کتے سلامی کھا سکتے ہیں؟ نہیں، کتوں کو سلامی نہیں کھانی چاہیے۔ اگرچہ سلامی کتوں کے لیے زہریلا نہیں ہے، لیکن یہ کتوں کے لیے صحت مند نہیں ہے کیونکہ اس میں چربی اور سوڈیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ بہت زیادہ سلامی کھانے سے آپ کے کتوں کو نمک کے زہر، وزن میں اضافے اور دیگر صحت کے مسائل کا خطرہ لاحق ہو جاتا ہے۔ سلامی میں ایسے اجزاء بھی ہوسکتے ہیں جو کتوں کے لیے زہریلے ہیں جیسے لہسن اور پیاز۔

کیا کتوں کو سلامی مل سکتی ہے؟

کتوں کے لیے سلامی
کیا سلامی کتوں کے لیے زہریلی ہے؟

مثالی طور پر، کتوں کو سلامی نہیں کرنی چاہیے، تاہم، اگر وہ سلامی کے ایک یا دو کاٹ لیتے ہیں، تو انہیں ٹھیک ہونا چاہیے۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ مالکان کو اپنے پوچ سلامی کو مستقل بنیادوں پر کھلانے سے گریز کرنا چاہیے۔ ایسا کرنے سے آپ کے پیارے دوست کی ہائیڈریشن لیول اور وزن متاثر ہوگا۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ سلامی ایک نمکین علاج شدہ گوشت ہے اس لیے اس میں بہت زیادہ چکنائی اور سوڈیم ہوتا ہے جو ہمارے پیارے دوستوں کے لیے خطرناک ہو سکتا ہے اگر ہم احتیاط نہ کریں اور انہیں سلامی کا زیادہ استعمال کرنے دیں۔

کیا سلامی کتوں کے لیے خراب ہے؟

کیا تھوڑی سی سلامی کتوں کے لیے محفوظ ہے؟
کیا کتا سلامی کھا سکتا ہے؟

ہاں، کچھ سلامی کتوں کے لیے خراب ہو سکتی ہے، خاص طور پر وہ جن میں کسی بھی شکل میں لہسن یا پیاز جیسے اجزاء ہوتے ہیں۔

یاد رہے کہ لہسن اور پیاز کی درج ذیل شکل کتوں کے لیے زہریلی اور خطرناک ہے۔

  • پاؤڈر۔
  • خام
  • خشک
  • مائع
  • پکایا۔

ہوشیار رہیں اگر سلامی میں طاقتور یا خشک لہسن اور پیاز شامل ہیں کیونکہ وہ زیادہ مرتکز ہوتے ہیں اس لیے یہ کتوں کے لیے انتہائی خطرناک ہیں۔

اگر آپ کے پیارے دوست بہت زیادہ سلامی کھاتے ہیں، تو وہ نمک کے زہر، وزن میں اضافے، اور پیاز اور لہسن کے زہر کے خطرے میں پڑ سکتے ہیں۔ آپ کے چار ٹانگوں والے دوست درج ذیل علامات کا تجربہ کر سکتے ہیں:

  • اسہال۔
  • قے
  • پیٹ کا درد.
  • بہت زیادہ پیاس بار بار پیشاب کی طرف جاتا ہے.

اگر آپ اپنے K9 دوستوں کو مندرجہ بالا علامات میں سے کسی کو دکھاتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو فوراً اپنے کتوں کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں تاکہ انہیں فوری طبی امداد اور علاج مل سکے۔

کیا سلامی کتوں کے لیے اچھی ہے؟

نہیں، سلامی کتوں کے لیے اچھی نہیں ہے۔ سلامی کا اصل مطلب نمکین گوشت ہے اور یہ لاطینی لفظ "سالومین” سے آیا ہے۔ سلامی ایک ساسیج ہے جو ٹھیک ہو چکی ہے اور اسے درج ذیل کے ساتھ ملایا جاتا ہے:

  • مصالحے، بشمول لہسن، کالی مرچ، نمک، سرکہ۔
  • جڑی بوٹیاں
  • موٹا

علاج کے عمل کے دوران، سلامی گوشت کو علاج کرنے والے نمکیات کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔ اس سے سلامی گوشت کو گلابی رنگ دینے میں مدد ملتی ہے اور گوشت کو محفوظ رکھنے میں مدد ملتی ہے تاکہ یہ زیادہ دیر تک تازہ رہے۔ علاج کا عمل سلامی کے گوشت میں بیکٹیریا کو بڑھنے سے بھی روکتا ہے۔

مزید برآں، سلامی میں شامل مصالحے کتے کے استعمال کے لیے نہ تو محفوظ ہیں اور نہ ہی صحت بخش۔ یہاں کیوں ہے:

  • لہسن کتوں کے لیے زہریلا ہے۔
  • بہت زیادہ نمک کا استعمال کتوں میں سوڈیم پوائزننگ کا سبب بن سکتا ہے۔
  • کتوں کو کھانے میں کالی مرچ جیسے مصالحوں کی ضرورت نہیں ہوتی۔ وہ اپنے کھانے کو ہلکا پسند کرتے ہیں اور بہت زیادہ کالی مرچ ان کے ذائقے کے لیے بہت زیادہ مسالہ دار ہو سکتی ہے۔
  • سرکہ کتوں کے لیے خوفناک ہے کیونکہ یہ انہیں معدے کو پریشان کر سکتا ہے۔*
  • لہسن، چائیوز، لیکس، پیاز، اور کیمومائل جیسی جڑی بوٹیاں کتوں کے لیے خطرناک ہیں۔ اگر سلامی میں ان جڑی بوٹیوں میں سے کوئی بھی شامل ہو تو انہیں سلامی کھلانے سے گریز کریں۔**
  • زیادہ چکنائی والی خوراک یا نمکین کتوں کے لیے برا ہے۔ زیادہ چکنائی والے کھانے کو باقاعدگی سے کھانا وزن میں اضافے اور کینائن کے موٹاپے کا سبب بن سکتا ہے، جو صحت کے دیگر مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔

*اگر آپ کے کتے گردے کی خرابی یا بیماری میں مبتلا ہیں یا چھوٹے کتے ہیں جن کے پیٹ حساس ہیں تو انہیں سرکہ والی غذا کھلانے سے گریز کریں۔ آپ گھر کے ارد گرد سرکہ استعمال کر سکتے ہیں لیکن اسے اپنے کتے کے کھانے میں شامل نہ کریں۔

**اپنے پوچ کے لیے صحت مند اور محفوظ جڑی بوٹیوں سے جڑی رہیں۔ مثال کے طور پر، ادرک آپ کے پیارے دوست کے نظام انہضام اور صحت کے لیے بہت اچھا ہے اور اس میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی سوزش خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔

تو کیا کتوں کے لیے سلامی ٹھیک ہے؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، سلامی عام طور پر کتوں کے لیے ٹھیک نہیں ہے۔ اپنے پوچ سلامی کو کھلانے سے پہلے اجزاء کی جانچ کرنا ہمیشہ بہتر ہے۔

چونکہ سلامی ٹھیک اور پراسیس کی جاتی ہے، اس لیے یہ بہت نمکین ہے، اور بہت زیادہ نمک کا استعمال ہمارے کتے کی صحت کے لیے برا ہے۔ مزید برآں، سلامی میں عام طور پر ایسے اجزاء ہوتے ہیں جو یا تو آپ کے کتے کے پیٹ کے ساتھ اچھی طرح نہیں بیٹھتے یا ان کے لیے زہریلے ہوتے ہیں۔

احتیاط کی طرف غلطی کرنے کے لیے، بہتر ہے کہ اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو سلامی نہ دیں۔

سلامی اور کتے

آپ نے شاید اپنے مقامی گروسری اسٹور میں سلامی کی مختلف اقسام دیکھی ہوں گی۔ کچھ سلامی پر عملدرآمد کیا جاتا ہے اور دوسروں سے مختلف طریقے سے ٹھیک کیا جاتا ہے اور اس میں مختلف اجزاء شامل ہوتے ہیں۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ کچھ سلامی دوسروں کے مقابلے میں کینائن کے استعمال کے لیے زیادہ خطرناک ہیں۔ ذیل میں کچھ مقبول ترین سلامی کی فہرست دی گئی ہے جو ہمیں اپنی سپر مارکیٹ میں مل سکتی ہیں۔

اگر اس کے بعد بھی آپ کے سوالات ہیں اور معلوم کریں کہ یہ آپ کے پیارے خاندان کے ممبر کو کس طرح خاص طور پر متاثر کر سکتا ہے، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ آپ کے کتے کا ڈاکٹر آپ کے پوچ کو سب سے بہتر جانتا ہے اور یہ کہ سلامی کی مخصوص اقسام اس پر کس طرح اثر انداز ہو سکتی ہیں۔

کیا کتے بے علاج سلامی کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے اعتدال میں بغیر علاج شدہ سلامی کھا سکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ سلامی ٹھیک نہیں ہوتی ہے اس لیے یہ اتنی نمکین نہیں ہوتی جتنی کہ سلمی سے ہوتی ہے۔

تاہم، اعتدال کلیدی ہے اس لیے بہتر ہے کہ اپنے کتے کو بہت زیادہ غیر علاج شدہ سلامی نہ کھلائیں کیونکہ اس میں اب بھی بہت زیادہ چکنائی ہوتی ہے اور بہت زیادہ چکنائی کا استعمال ہاضمے کے مسائل، وزن میں اضافے، دل کے مسائل اور بہت کچھ کا باعث بن سکتا ہے!

اس سے پہلے کہ آپ اپنے پوچ کو غیر علاج شدہ سلامی کھلائیں، پہلے اجزاء کی جانچ کرنا یقینی بنائیں۔ اگر ایسے اجزا موجود ہیں جو کتوں کے لیے خطرناک یا زہریلے ہیں تو انہیں غیر علاج شدہ سلامی نہ کھلائیں۔

کیا کتے سخت سلامی کھا سکتے ہیں؟

یہ منحصر کرتا ہے. اگر سخت سلامی میں ایسے اجزاء شامل ہیں جو کتوں کے لیے نقصان دہ یا زہریلے ہیں، تو نہیں، کتے کو سخت سلامی نہیں کھانی چاہیے۔ اگر سخت سلامی بغیر کسی مصالحہ جات، جڑی بوٹیوں یا اجزاء کے سادہ ہے، تو ایک یا دو کاٹنے سے آپ کو کوئی نقصان نہیں پہنچے گا۔

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے، اپنے پوچ کو سخت سلامی کھانے کی اجازت دینے سے گریز کریں۔

ذہن میں رکھیں کہ سخت سلامی کو خشک سلامی بھی کہا جا سکتا ہے۔

کیا کتے سلامی کی لاٹھی کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو سلامی کی لاٹھی نہیں کھانی چاہیے۔ ہمارے K9 دوستوں کے لیے سلامی کی پوری چھڑی کھانا بہت آسان ہے اور اس سے کتوں میں صحت کے کئی مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ انہیں پانی کی کمی اور نمک کے زہر کے خطرے میں ڈالتا ہے۔

ان وجوہات کی بناء پر، سلامی کی چھڑیوں کو اپنے کتے کی پہنچ سے دور رکھیں۔

کیا کتے جینوا سلامی کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتے کو جینوا سلامی نہیں کھانی چاہیے کیونکہ یہ سور کا گوشت، شراب اور چربی سے بنتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ کافی چکنائی ہے۔ جینوا سلامی عام طور پر بغیر گرمی کے کمرے کے درجہ حرارت پر بوڑھا ہوتا ہے۔

اگر آپ کے بچوں نے غلطی سے جینوا سلامی کا ایک چھوٹا سا ٹکڑا کھا لیا ہے، تو انہیں ٹھیک ہونا چاہیے۔ تاہم، جان بوجھ کر انہیں بہت زیادہ جینوا سلامی نہ دیں کیونکہ یہ انہیں نمک کے زہر اور پانی کی کمی کے خطرے میں ڈال سکتا ہے۔

کیا کتے سلامی کے ٹکڑے کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے اعتدال میں سلامی کے ٹکڑے کھا سکتے ہیں۔ درحقیقت، اپنے پیارے دوستوں کو سلامی کھلانے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ انہیں سلامی کے ٹکڑے دیں۔ اس طرح وہ زیادہ سلامی نہیں کھا رہے ہیں۔

اگر آپ اپنے پوچ سلامی کے سلائسز کو کھلاتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ یہ کبھی کبھار ایک نایاب دعوت ہے۔ اسے روزانہ یا باقاعدگی سے سلامی کے ٹکڑے کھلانے سے گریز کریں۔

کیا چھوٹے کتے سلامی کھا سکتے ہیں؟

سلامی کے منفی اثرات سے چھوٹے کتے بڑے کتوں کی نسبت بہت جلد متاثر ہو سکتے ہیں۔ اس وجہ سے، محتاط رہیں کہ آپ اپنے چھوٹے کتوں کو کتنی سلامی کھلا رہے ہیں۔

کیا کتے سلامی کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتے کے بچوں کو سلامی نہیں کھانی چاہیے۔ وہ اب بھی بڑھ رہے ہیں اور ہو سکتا ہے کہ ان کا نظام انہضام اتنا مضبوط نہ ہو کہ زیادہ نمک کی مقدار کو سنبھال سکے۔ انہیں سوڈیم زہریلا ہونے کا زیادہ خطرہ ہو سکتا ہے اور ان کا جسم ابھی تک سلامی کے لیے اتنا مضبوط نہیں ہے۔

میرے کتے نے سلامی کھا لی، میں کیا کروں؟

اگر آپ کے کتے نے سلامی کھا لی ہے تو فوراً گھبرائیں نہیں۔ معلوم کریں کہ آپ کے کتے نے کتنی سلامی کھائی اور سلمی کے اجزاء کی جانچ کریں۔ اگر آپ کے پوچ نے ایک یا دو کاٹ لیا، تو غالب امکان ہے کہ وہ ٹھیک ہو جائے گا۔ تاہم، آپ کو اگلے 12 سے 24 گھنٹوں تک اس کی نگرانی کرنی چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ ٹھیک ہے۔

اگر آپ کے K9 دوست نے بہت زیادہ سلامی کھائی تو فوراً اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ اسے سوڈیم، لہسن، یا پیاز کے زہر کا خطرہ ہو سکتا ہے اور اسے فوری طبی امداد کی ضرورت ہو سکتی ہے۔

سلامی کے متبادل جو محفوظ اور کتے کے موافق ہیں۔

سلامی کے بجائے، اپنے پیارے خاندان کے ممبران کو کینائن فرینڈلی ڈاگ ٹریٹ لینے پر غور کریں جیسا کہ نیچے دیا گیا ہے۔ میرے دو کتے یہ سلوک پسند کرتے ہیں اور اپنی پیاری کتے کی آنکھوں سے مجھ سے مزید مانگیں گے۔

تو کیا کتے سلامی کھا سکتے ہیں؟

اگر آپ اپنے بچوں کو سلامی دینے کا ارادہ رکھتے ہیں تو پہلے اجزاء کو چیک کریں اور احتیاط کریں کہ آپ انہیں کتنی سلامی دے رہے ہیں۔

کتے سلامی کو ایک نایاب دعوت کے طور پر ہر وقت لطف اندوز کر سکتے ہیں اور اسے ہر روز نہیں کھانا چاہیے۔

سلامی میں چکنائی اور سوڈیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اور دونوں ہی آپ کے کتے کی صحت کے لیے نقصان دہ ہیں۔ سلامی کا بہت زیادہ استعمال وزن میں اضافے، موٹاپے اور نمک کے زہر کا سبب بن سکتا ہے۔ اپنے ڈاکٹر کو اپنے کتے کے رویے اور اس کی پیشرفت کے بارے میں بتاتے رہیں جب اس نے سلامی کے ایک یا دو سے زیادہ کاٹے ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Salami

https://www.merckvetmanual.com/toxicology/salt-toxicity/overview-of-salt-toxicity

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button