کتے کی صحت

کیا کتے خلیج کے پتے کھا سکتے ہیں؟ کیا خلیج کے پتے کتوں کے لیے خراب ہیں؟

میری ماں کو دال کا سوپ بنانا پسند ہے۔ وہ چائے اور مینتھول جیسا ذائقہ کے ساتھ تھوڑا سا میٹھا ذائقہ دینے کے لیے سوپ میں کچھ خلیج کے پتے ڈالے گی۔ کل، اس نے ایک خلیج کا پتی فرش پر گرا دیا اور ہمارے کتے اس تک پہنچنے سے پہلے اسے فوراً اٹھا لیا۔ اس نے اتنی جلدی رد عمل کا اظہار کیا کیونکہ اسے یقین نہیں تھا کہ کیا خلیج کے پتے کتے کے استعمال کے لیے محفوظ ہیں۔

کیا کتے خلیج کے پتے کھا سکتے ہیں؟ نہیں، کتے کو خلیج کے پتے نہیں کھانا چاہیے۔ خلیج کے پتوں میں ضروری تیل اور کیمیکل ہوتے ہیں جو کتوں کے لیے نقصان دہ ہیں۔ خلیج کے پتے کھانے سے اسہال، الٹی اور ہاضمے کے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اپنے کتے کو خلیج کے پتے کھلانے سے گریز کریں۔ اگر آپ کا پوچ اسے غلطی سے کھا لیتا ہے، تو فوراً اپنے جانوروں کے ڈاکٹر کو کال کریں۔

کیا خلیج کے پتے کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

ہاں، بہت سی وجوہات ہیں کہ خلیج کے پتے کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔

سب سے پہلے، وہ جڑی بوٹیوں کی ایک قسم ہیں جو کہ ہے کتوں کے لیے آسانی سے ہضم نہیں ہوتا۔

دوسرا، خلیج کے پتوں کے کنارے تیز ہوتے ہیں۔. جب آپ کے پیارے دوست غلطی سے ایک کھاتے ہیں، تو خلیج کے پتوں کے سائز کی وجہ سے ان کے دم گھٹنے کا خطرہ ہوتا ہے۔ تیز دھارے آپ کے کتے کے گلے اور ہاضمے کو بھی کاٹ سکتے ہیں یا پھاڑ سکتے ہیں۔ اس سے اندرونی خون بہے گا اور نظام انہضام کو نقصان پہنچے گا۔

اس جڑی بوٹی میں محفوظ سے زیادہ نقصان دہ اور خطرناک کیمیکلز بھی ہیں۔ آئیے یہ جاننے کے لیے پڑھنا جاری رکھیں کہ آپ کے کینائن ساتھیوں کو خلیج کے پتوں سے کیوں دور رہنا چاہیے اور خلیج کے پتوں میں کون سے کیمیکل کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔

خلیج کے پتے کیا ہیں؟

کیا بے پتی کتوں کے لیے محفوظ ہے۔

خلیج کے پتے بے لارل کے درخت سے آتے ہیں، جو ایک سدا بہار جھاڑی ہے جو عام طور پر بحیرہ روم یا گرم آب و ہوا والے علاقوں میں اگتی ہے۔ جب کہ خلیج کے پتوں کو اکثر جڑی بوٹی کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے، وہ اس کے خوشبودار اور قدرے میٹھے ذائقے کی وجہ سے خشک، پیک، اور سوپ اور سٹو میں استعمال ہوتے ہیں۔

چمڑے دار اور موٹے خلیج کے پتے اپنی اقسام کے لحاظ سے تقریباً 1 سے 3 انچ لمبے ہوتے ہیں۔ خلیج کے پتوں کی بہت سی قسمیں ہیں:

کیلیفورنیا کے خلیج کے پتے (کیلیفورنیا لاریل)

کیلیفورنیا کے خلیج کے پتے عام طور پر تنگ ہوتے ہیں اس لیے وہ لمبے اور پتلے ہوتے ہیں۔ وہ عام طور پر 2 سے 3 انچ لمبے ہوتے ہیں۔ کیلیفورنیا کے خلیج کے پتوں میں تھوڑا سا مینتھول یا پودینہ ذائقہ ہوتا ہے اور یہ زیادہ طاقتور ہوتے ہیں۔

ترکی کی خلیج کے پتے (بحیرہ روم)

ترکی کے خلیج کے پتے (بحیرہ روم) عام طور پر چوڑے، موٹے، چھوٹے اور بیضوی شکل کے ہوتے ہیں۔ وہ عام طور پر 1 سے 2 انچ لمبے ہوتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کا دعویٰ ہے کہ ترکی کے خلیج کے پتے بہترین ذائقہ رکھتے ہیں اور ان کا ذائقہ زیادہ لطیف ہوتا ہے۔

ریاستہائے متحدہ میں، اگر آپ تازہ پتے خریدتے ہیں، تو وہ غالباً کیلیفورنیا کی خلیج کے پتے ہیں۔ میری والدہ کی طرح زیادہ تر لوگ خشک ترک خلیج کے پتوں کے لطیف ذائقے کو ترجیح دیتے ہیں تاکہ وہ سوپ کے ذائقے پر حاوی نہ ہوں۔

تفریح ​​حقیقت: بہت سے لوگ اپنی کرافش کے ابال میں خلیج کے پتے استعمال کرتے ہیں۔ خلیج کے پتے مچھلی کے ذائقے کو متوازن کرنے کے لیے سمندری غذا کی ڈش کو مینتھول جیسا ذائقہ دیتے ہیں۔

بے لاریل (امریکی خلیج کے پتے)

امریکی خلیج کے پتے اکثر سٹو، سوپ اور بہت سے پکوانوں میں استعمال ہوتے ہیں۔ ان کی ایک الگ خوشبو اور ذائقہ بھی ہے۔ آپ کو عام طور پر ہلکے سبز یا درمیانے سبز رنگ میں امریکی خلیج کے پتے مل سکتے ہیں۔ خلیج کے پتوں کی لمبائی سے نیچے جانے والی ایک لمبی رگ ہے۔

کھانے سے پہلے خلیج کے پتوں کو کھانے سے نکال دینا بہتر ہے کیونکہ انہیں کھانا مناسب نہیں ہے۔

ہندوستانی خلیج کے پتے

ہندوستانی خلیج کے پتے چوڑائی میں چوڑے اور لمبائی میں لمبے ہوتے ہیں۔ صرف ایک لمبی رگ کے بجائے، تین رگیں ہیں جو ہندوستانی خلیج کے پتوں کی لمبائی سے نیچے چلتی ہیں۔ وہ زیتون کے سبز ہیں۔ بہت سے لوگ ہندوستانی خلیج کے پتے پسند کرتے ہیں کیونکہ ان میں دار چینی کی چھال کا ذائقہ اور خوشبو ہوتی ہے۔

ویسٹ انڈیز خلیج چھوڑتا ہے۔

جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، ویسٹ انڈیز کے خلیج کے پتے ویسٹ انڈین خلیج کے درخت سے آتے ہیں۔ وہ بہت سے کیریبین پکوانوں میں استعمال ہوتے ہیں۔

میکسیکن بے کے پتے

کیا خلیج کے پتے کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔

جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، میکسیکن خلیج کے پتے میکسیکو میں اگائے جاتے ہیں اور بہت سے لاطینی امریکی پکوانوں میں استعمال ہوتے ہیں جیسے بریزڈ میٹ، سٹو، سوپ، میرینیڈز اور سمندری غذا۔

قطع نظر اس کے کہ آپ کونسی خلیج کے پتے استعمال کرنے کا انتخاب کرتے ہیں، تمام قسم کے خلیج کے پتوں میں درج ذیل شامل ہیں:

  • ضروری تیل.
  • یوکلپٹول۔
  • ٹیرپینس۔
  • ٹیرپینائل ایسیٹیٹ۔
  • Sesquiterpenes.
  • میتھیلیوجینول۔
  • α- اور β-پینینس۔
  • فیلینڈرین۔
  • لنالول۔
  • جیرانیول
  • ٹیرپینول۔
  • لورک ایسڈ۔

انڈونیشین خلیج کے پتے (انڈونیشین لاوریل)

انڈونیشیا کے خلیج کے پتے عام طور پر صرف انڈونیشیا میں پائے جاتے ہیں اور انڈونیشیا سے باہر رہنے والوں کو اس قسم کے خلیج کے پتے نہیں مل پائیں گے۔ عام طور پر، انڈونیشی اس جڑی بوٹی کو اپنے گوشت کے پکوان میں استعمال کرتے ہیں۔

آئیے خلیج کے پتوں میں کیمیکلز کی فیصد پر ایک نظر ڈالیں اور ہر ایک کیمیکل پر بحث کریں:

کیمیکل فیصد
ضروری تیل 1.3%
یوکلپٹول 45%
ٹیرپینس 12%
ٹیرپینائل ایسیٹیٹ 8% سے 12%
Sesquiterpenes 3% سے 4%
میتھیلیوجینول 3%

ضروری تیل

خلیج کے پتوں سے ضروری تیل کتوں کے لیے محفوظ نہیں ہیں۔ عام طور پر، کتے کے مالکان کو چاہیے کہ ضروری تیلوں کو اپنے کتے سے دور رکھیں کیونکہ ان میں زہریلے کیمیکل ہوتے ہیں جو آپ کے کتے کو چاٹتے وقت یا جب تیل ان کی جلد پر لگتے ہیں تو اسے زہر دے سکتے ہیں۔

حادثاتی طور پر ضروری تیل کھانے سے درج ذیل علامات پیدا ہو سکتی ہیں۔

  • کشودا.
  • قے
  • اسہال۔
  • معدے کی خرابی۔
  • نیورولوجک علامات: بے ہودگی، کوما، ایٹیکسیا، دورے، اور شدید صورتوں میں موت۔

جب ضروری تیل کھایا جاتا ہے تو وہ بہت تیزی سے جذب ہو جاتے ہیں اس لیے یہ بہت ضروری ہے کہ آپ اپنے ویٹرنری پروفیشنل سے فوراً رابطہ کریں تاکہ جلد از جلد علاج کرایا جا سکے۔

اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ خلیج کے پتے پکے ہوئے ہیں یا کچے، بہتر ہے کہ اپنے پیارے دوستوں کو یہ لذیذ جڑی بوٹی کھلانے سے گریز کریں۔

یوکلپٹول

ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ خلیج کے پتوں کو اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں سے دور رکھیں کیونکہ ان میں یوکلپٹول ہوتا ہے۔

یوکلپٹول ایک ضروری تیل ہے جو ہمارے کینائن دوستوں کے لیے زہریلا ہے۔ ایک بار پینے کے بعد، آپ کے پوچ کو درج ذیل تجربہ ہو سکتا ہے:

  • قے
  • اسہال۔
  • پٹھوں کی کمزوری.
  • ذہنی دباؤ.
  • تھوک

ٹیرپینس

خلیج کے پتوں میں موجود کیمیکلز میں سے ایک جو کتوں کے لیے محفوظ ہے وہ ٹیرپینز ہے۔ یہ کیمیکل کتوں میں درد کے علاج میں مدد کر سکتا ہے اور درد سے نمٹنے میں ان کی مدد کر سکتا ہے۔ کچھ ویٹرنری پیشہ ور افراد درج ذیل کے ساتھ کینائنز کے لیے ٹیرپینز تجویز کرتے ہیں۔

  • دائمی درد۔
  • بھوک میں کمی.
  • نیند کی خرابی.
  • مرگی

آپ کتوں کے لیے سی بی ڈی آئل میں ٹیرپینز تلاش کر سکتے ہیں۔ اس سے پہلے کہ آپ اپنے کتے کے درد کے علاج میں مدد کے لیے اس کیمیکل کا استعمال کریں، مشورہ اور سفارش کے لیے پہلے اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Sesquiterpenes

چونکہ خلیج کے پتوں میں Sesquiterpenes ہوتے ہیں، اس لیے بہتر ہے کہ اپنے پیارے دوستوں کو اس جڑی بوٹی کو کھلانے سے گریز کریں۔

sesquiterpenes کیمیکل ہمارے کینائن دوستوں میں ہم آہنگی کی کمی اور قے کا سبب بن سکتا ہے۔

میتھیلیوجینول

کتے نے خلیج کی پتی کھا لی

دی میتھیلیوجینول کیمیکل ایک کیمیکل پر مشتمل ہے جو کتوں کے لیے بہت زہریلا ہے: یوجینول۔

یوجینول درحقیقت مختلف مقاصد کے لیے استعمال کیا جاتا ہے جس میں ایک کیڑے مار دوا اور کیڑوں کو کشش کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے تاکہ آپ کے پوچ کو ٹِکس، بیرونی پرجیویوں اور پسووں سے بچایا جا سکے۔

مزید برآں، بہت سے ضروری تیلوں میں اروما تھراپی اور مساج آئل کے مقاصد کے لیے میتھیلیوجینول ہوتا ہے۔ میتھیلیوجینول نہ صرف کھانے میں استعمال ہوتا ہے بلکہ بیت الخلاء، پرفیوم اور ڈٹرجنٹ میں بھی خوشبو شامل کرنے کے لیے ایک جزو ہے۔

اگر آپ کے کینائن دوست غلطی سے یوجینول کی زیادہ مقدار کھا لیتے ہیں، تو وہ ان علامات کا تجربہ کر سکتے ہیں:

  • قے
  • جسم کے درجہ حرارت میں کمی۔
  • پچھلی ٹانگیں ٹھیک سے حرکت کرنے سے قاصر ہیں۔
  • موٹر کی خرابی
  • سنگین صورتوں میں موت۔

تو، کیا کتے خلیج کے پتے کھا سکتے ہیں؟

جیسا کہ آپ اوپر دی گئی معلومات سے دیکھ سکتے ہیں، خلیج کے پتے کتوں کے لیے محفوظ نہیں ہیں۔ ان میں زہریلے کیمیکل ہوتے ہیں جو کتوں میں صحت کے مختلف مسائل پیدا کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کا پوچ اتفاقی طور پر خلیج کا پتی کھا لیتا ہے یا علامات کا سامنا کر رہا ہے، تو فوراً اپنے ڈاکٹر کے پاس جانا یقینی بنائیں۔

اگر آپ کو اپنے سوپ، سٹو یا ڈش کے اجزاء میں سے ایک کے طور پر خلیج کے پتوں کا استعمال کرنا ضروری ہے تو، کسی بھی غیر استعمال شدہ خشک خلیج کے پتوں کو کچن کے بند دراز میں، اونچی شیلف پر، یا ریفریجریٹر کے اوپر رکھنا یقینی بنائیں۔ یہ یقینی بنائے گا کہ آپ خلیج کے پتوں کو اپنے پیارے دوست کی پہنچ سے دور رکھیں گے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Bay_leaf

https://www.aspca.org/pet-care/animal-poison-control/toxic-and-non-toxic-plants/bay-laurel

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button