Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا کتے انڈے کا سلاد کھا سکتے ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا کتے انڈے کا سلاد کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو انڈے کا سلاد نہیں کھانا چاہیے کیونکہ اس میں چند اجزاء شامل ہیں جو کتوں کے لیے نقصان دہ ہیں، یعنی کٹی ہوئی پیاز، سرسوں اور نمک۔ اپنے کتے کو انڈے کا سلاد کھلانے سے گریز کریں اور اس کے بجائے، اپنے کتے کو کھلانے کے لیے کینائن فرینڈلی انڈے سلاد کا انتخاب کریں۔ اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ مایونیز میں چکنائی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اور استعمال ہونے والی کچھ مصالحے کتوں میں پانی کی کمی اور فوڈ پوائزننگ کا سبب بن سکتے ہیں۔

Lasagna جیسے بہت سے انسانی کھانے ایسے اجزاء کے ساتھ بنائے جاتے ہیں جو ہمارے کینائنز کے لیے زہریلے ہوتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ ہم اپنے کھانے میں موجود اجزاء کو اپنے چار پیروں والے دوستوں کو پیش کرنے سے پہلے ان کا خیال رکھیں۔ یہاں تک کہ جب ایک خاص کھانا کتوں کے لیے محفوظ ہے، اعتدال کی کلید ہے۔ کسی بھی چیز کی بہت زیادہ مقدار کتوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتی ہے۔

انڈے کا ترکاریاں کیا ہے؟

انڈے کا ترکاریاں ایک کلاسک ڈش ہے جو صدیوں سے پوری دنیا میں پسند کی جاتی رہی ہے۔ اس کے اہم اجزاء میں میئونیز، سرسوں، کٹی پیاز اور اجوائن، کالی مرچ، نمک، اور تھوڑا سا پیپریکا کے ساتھ ملا کر کٹے ہوئے سخت ابلے ہوئے انڈے شامل ہیں۔ بعض اوقات، کٹے ہوئے سخت ابلے ہوئے انڈوں کو دودھ کی مصنوعات جیسے پگھلا ہوا مکھن کے ساتھ ملایا جاتا ہے۔

اگرچہ اسے انفرادی طور پر ڈش کے طور پر یا مزیدار سبز سلاد کے لیے ٹاپنگ کے طور پر پیش کیا جا سکتا ہے، لیکن بہت سے لوگ انڈے کے سلاد کو انڈے کے سینڈوچ میں بھرنے کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔

انڈے کے ترکاریاں کی روانی اسی لیے بہت مشہور ہے۔ آپ انڈے کے سلاد کے اوپر مختلف قسم کے ٹھنڈے کھانے بھی شامل کر سکتے ہیں جیسے گھنٹی مرچ، پنیر، کیپر، بیکن، کھیرے، اچار، اچار کا ذائقہ، لیٹش، اور کلاسک کیچپ۔

یہودی کھانوں میں، انڈے کا سلاد عام طور پر پیاز، شملٹز اور گریبینز کے ساتھ بنایا جاتا ہے۔ چلہ یا میٹزو میں سے کسی ایک کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے، انڈے کا سلاد عام طور پر جمعہ کی رات شبت کے کھانے کے پہلے کورس کا حصہ ہوتا ہے۔

انڈے کا ترکاریاں دوپہر کے کھانے کا ایک مشہور کھانا ہے اور عام طور پر انڈے کے سینڈوچ کی شکل میں آتا ہے۔ یہ اپنی سستی کی وجہ سے مقبول ہے۔ اس کے پروٹین کے مواد کے ساتھ، اس کا موازنہ ہیم سلاد، ٹونا سلاد، چکن سلاد، یا سالمن سلاد سے کیا جاسکتا ہے۔ آج، بہت سے انڈے کے سینڈوچ میں ٹماٹر کے ٹکڑے اور لیٹش کے پتے شامل ہیں۔

انڈے سلاد میں کیا ہے؟

کیا کتوں کو انڈے کا ترکاریاں مل سکتی ہیں؟

آئیے انڈے سلاد کے مخصوص اجزاء پر بات کرتے ہیں اور یہ کہ آیا ہر ایک محفوظ ہے یا ہمارے کینائن دوستوں کے لیے ممکنہ طور پر نقصان دہ ہے۔

سخت ابلے ہوئے انڈے (محفوظ)

انڈے کتوں کے لیے بہت اچھے ہیں کیونکہ وہ پروٹین سے بھرے ہوتے ہیں۔ مزید برآں، جب کتے انڈے کھاتے ہیں، تو ان کے بال کوٹ اور جلد صحت مند ہوگی کیونکہ انڈے لینولک ایسڈ کا ایک شاندار ذریعہ ہیں۔ لینولک ایسڈ ایک اومیگا 6 فیٹی ایسڈ ہے جو کتوں کے لیے ضروری ہے۔ سخت ابلے ہوئے انڈوں میں وٹامن اے بھی ہوتا ہے، جو چربی میں گھلنشیل وٹامن ہے۔

کتے جن کے پاس کافی یا کافی لینولک ایسڈ نہیں ہے وہ کئی صحت کے مسائل پیدا کر سکتے ہیں جن میں شامل ہیں:

  • ناقص کوٹ۔
  • کمزور جلد۔
  • کمزور مدافعتی نظام۔
  • غیر معمولی نمو۔

اپنے کتے کو دینے سے پہلے انڈوں کو ابالنا یقینی بنائیں۔ کوئی بھی کم پکے یا کچے انڈے کتوں کے لیے خطرناک ہیں۔ کچے انڈوں میں سالمونیلا ہو سکتا ہے اور آپ کے پوچ کی صحت پر منفی اثر ڈال سکتا ہے۔

جب کہ کچھ کھانا پکانے پر اپنے غذائی اجزاء کھو دیتا ہے، پکے ہوئے انڈے بالکل برعکس ہیں. پکے ہوئے یا ابلے ہوئے انڈوں میں پروٹین باقی رہتا ہے۔

آپ کولیسٹرول اور اپنے کتے کے بارے میں فکر مند ہو سکتے ہیں۔ خوش قسمتی سے، کولیسٹرول کتوں پر اس طرح اثر انداز نہیں ہوتا جس طرح انسانوں پر ہوتا ہے، اس لیے انڈے کو زردی کے ساتھ کھانا ٹھیک ہونا چاہیے۔

ذہن میں رکھیں کہ اپنے کتے کے انڈوں کو اعتدال میں کھانا کھلانا اب بھی ضروری ہے، بصورت دیگر، آپ کا وزن بڑھ سکتا ہے۔

میئونیز (زیادہ تر محفوظ)

میئونیز زہریلا نہیں ہے اور زیادہ تر کتوں کے لیے محفوظ ہے لیکن کتوں کے لیے اس میں بہت زیادہ غذائیت کے فوائد نہیں ہیں۔ بہت زیادہ مایونیز آپ کے کتے کے وزن میں اضافے سمیت متعدد صحت کے مسائل کا باعث بھی بن سکتی ہے۔

یہ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ نے اپنے انڈے کے سلاد کے لیے کتنی مایونیز استعمال کی۔ اگر آپ بہت زیادہ مایونیز استعمال کریں، پھر بہتر ہے کہ اپنے کتے کو انڈے کا سلاد نہ دیں۔ اس کے بجائے، مایونیز اور دیگر اجزاء کے بغیر کتے کے موافق انڈے کا سلاد بنائیں جو کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔

چونکہ انڈے مایونیز میں ایک اہم جزو ہیں، اس لیے سالمونیلا ہونے کا خطرہ ہے۔ اگر آپ گھر میں مایونیز کو شروع سے بنا رہے ہیں تو سالمونیلا لگنے کا زیادہ امکان ہے اس کے مقابلے میں اگر آپ اسٹور میں مایونیز خرید رہے ہوں۔

اگر آپ اسٹور سے خریدی گئی مایونیز استعمال کر رہے ہیں، تو اجزاء کو چیک کریں اور دیکھیں کہ آیا کوئی مصنوعی اجزاء یا سویا پروڈکٹس ہیں جو کتوں میں الرجی کا باعث بن سکتے ہیں۔

ایسی غذا جس میں مایونیز ہو وہ ہر روز آپ کے کتے کو نہیں کھلانا چاہیے کیونکہ ایسا کرنے سے وزن بڑھ سکتا ہے۔ مایونیز میں چکنائی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اور بہت سے دوسرے پراسیس شدہ کھانے یا مصالحہ جات کی طرح اس میں بھی بہت کم غذائی اجزاء ہوتے ہیں جن میں کافی مقدار میں کیلوریز ہوتی ہیں۔

یقین کریں یا نہیں، کچھ مایونیز سویا بین سے بنتی ہیں اور کتوں کو عام طور پر سویا سے الرجی ہوتی ہے، چاہے ان کی نسل یا عمر کچھ بھی ہو۔

اگر آپ کے پوچ کو مایونیز یا مایونیز میں موجود اجزاء سے الرجی ہے تو آپ کو درج ذیل علامات نظر آئیں گی۔

  • کھجلی جلد.
  • قے
  • اسہال۔
  • متلی۔
  • سستی
  • بخار.

سرسوں (نقصان دہ)

اگر اس میں سرسوں ہو تو اپنے کتے کو انڈے کا سلاد نہ کھلائیں۔ تھوڑی سی سرسوں کے ساتھ انڈے کا سلاد کتوں کے لیے زہریلا ہے۔

سرسوں کتوں کے لیے بہت نقصان دہ ہے کیونکہ اسے سرسوں کے بیجوں سے بنایا جاتا ہے۔ اگر آپ کا کتا سرسوں کے بیج کھاتا ہے تو کیا ہوگا:

  • خراب پیٹ.
  • پیٹ کا درد.
  • سوجن پیٹ۔
  • اسہال۔
  • قے
  • آنتوں کی نالی کی سوزش۔
  • گیسٹرو.

سرسوں کو اپنے کتے کی پہنچ سے دور رکھیں۔ خوش قسمتی سے، اپنی پلیٹ سے تھوڑی سی سرسوں کو چاٹنا ٹھیک ہونا چاہیے۔ اگر آپ کا کتا آپ کی سرسوں کی بڑی مقدار کھاتا ہے تو یہ نقصان دہ ہو جاتا ہے۔

اگر آپ کا کینین غلطی سے بہت زیادہ سرسوں کا استعمال کر لیتا ہے، تو فوری طور پر اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

کٹی پیاز (نقصان دہ)

اپنے کتے کو انڈے کا سلاد دینے سے گریز کریں اگر اس میں پیاز ہو۔ پیاز چاہے وہ تلی ہوئی ہو، کیما بنایا ہوا ہو، پاؤڈر ہو، پکایا ہو یا کچا کتوں کے لیے بہت نقصان دہ ہے۔ اگر آپ کا 44 پاؤنڈ وزنی کتا 100 گرام درمیانے سائز کا پیاز کھاتا ہے تو اسے تجربہ ہو گا۔ پیاز زہریلا اور خون کی کمی.

پیاز میں ایک زہریلا کیمیکل ہوتا ہے جو استعمال کرنے پر آپ کے کتے کے خون کے سرخ خلیوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آکسیڈیٹیو نقصان ہو گا جس میں خون کے سرخ خلیات تباہ ہو جائیں گے اور آپ کے پوچ کو ہیمولٹک انیمیا ہو گا۔

پیاز کو اپنے کینائن ساتھیوں سے دور رکھیں۔

کیما بنایا ہوا اجوائن (محفوظ)

انڈے کے سلاد میں کیما بنایا ہوا اجوائن عام طور پر کتوں کے لیے محفوظ ہے۔ کیونکہ اجوائن کتوں کے کھانے کے لیے ایک محفوظ سبزی ہے۔ بہت سے ویٹرنری پیشہ ور کتوں کے وزن میں کمی کے علاج کے طور پر اجوائن کی سفارش کرتے ہیں۔ درحقیقت، اجوائن آپ کے کتے کی سانسوں کو تازہ کرنے میں بھی مدد کر سکتی ہے۔

اجوائن جب کیما بنایا جائے تو آپ کے کتے کے لیے محفوظ ہے کیونکہ اس سے دم گھٹنے کا خطرہ نہیں ہوتا۔ چاہے آپ کے پاس چھوٹے یا بڑے کتے ہوں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ اجوائن کٹی ہوئی ہے یا کاٹنے کے سائز کی ہے۔

تاہم، آپ کو ہر روز اپنے کتے کو اجوائن نہیں کھلانا چاہیے۔ آپ اپنے کتے کو اجوائن کبھی کبھار دعوت کے طور پر دے سکتے ہیں اور یقینی طور پر ان کے باقاعدہ کھانے کا متبادل نہیں۔ کتوں کو ان کی غذائی ضروریات ان کے باقاعدگی سے متوازن کتے کے کھانے سے حاصل کرنی چاہئیں نہ کہ اجوائن سے۔

یاد رکھیں، علاج آپ کے کتے کی روزانہ کی خوراک کا صرف 10 فیصد بنتا ہے اور اس سے زیادہ نہیں۔

نمک (نقصان دہ)

اگر آپ نے شامل کیا۔ آپ کے انڈے کے سلاد میں بہت زیادہ نمک، اس ڈش کو اپنے کتے کو کھلانے سے گریز کریں۔ ایک صحت مند کتا جس کا وزن 33 پاؤنڈ ہے اسے روزانہ 100 ملی گرام سے زیادہ سوڈیم نہیں کھانی چاہیے۔ اس مقدار سے زیادہ نمک کا استعمال اس کا سبب بن سکتا ہے۔ سوڈیم آئن زہر یا کتوں میں نمک زہر۔

آپ کے کتے کی موجودہ صحت پر منحصر ہے، محتاط رہیں کہ آپ کا کتا کتنا نمک کھا رہا ہے۔ مثال کے طور پر، دل کی بیماری والے کتوں کو بہت کم سوڈیم کی ضرورت ہوتی ہے لہذا آپ کو انہیں زیادہ نمک کے ساتھ کھانا دینے سے گریز کرنا چاہیے۔

یاد رکھیں کہ انسانوں کے مقابلے کتوں کو اپنی خوراک میں نمک کی ضرورت نہیں ہوتی۔ ان میں نمک کی برداشت بھی انسانوں سے کم ہے۔

نمک زہر کی علامات یہ ہیں:

  • پانی کی کمی اور بہت پیاس۔
  • منحوس۔
  • لنگڑانا۔
  • معمول سے زیادہ کھرچنا۔
  • سستی یا کمزور۔
  • کوما یا دوروں کا امکان۔
  • بھوک میں کمی۔

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے کتے کو نمک میں زہر ہے، تو فوراً اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں، اور اس دوران، اپنے کتے کو وافر مقدار میں تازہ پانی دے کر ہائیڈریٹ رکھیں تاکہ علامات مزید خراب نہ ہوں۔

کالی مرچ (زیادہ تر اعتدال میں محفوظ)

انڈے کا سلاد عام طور پر کالی مرچ کی طرح مسالا استعمال کرتا ہے۔ اگر آپ کا کتا تھوڑی مقدار میں کالی مرچ کھاتا ہے تو یہ عام طور پر ٹھیک ہے۔ اگر آپ کے انڈے کے سلاد میں کالی مرچ بہت زیادہ ہوتی ہے تو اسے اپنے کتے سے دور رکھیں۔

جو کتے زیادہ مقدار میں کالی مرچ کھاتے ہیں ان کا پیٹ خراب ہو سکتا ہے اور بہت زیادہ کالی مرچ کتوں کے لیے مسالہ دار ہوتی ہے جس کا ذائقہ وہ پسند نہیں کرتے۔

پیپریکا (زیادہ تر اعتدال میں محفوظ)

اگرچہ پیپریکا کتوں کے لیے زہریلا نہیں ہے، لیکن یہ کوئی غذائیت کے فوائد بھی فراہم نہیں کرتا ہے۔ چونکہ پیپریکا کا ذائقہ گرم یا مسالہ دار ہوتا ہے، اس لیے آپ کے کینائن ساتھی کو درج ذیل کا سامنا ہو سکتا ہے اگر وہ اس کا تھوڑا سا بھی استعمال کریں:

  • اعصابی نظام خراب ہو جاتا ہے۔
  • سانس لینے میں دشواری۔
  • غنودگی۔
  • منہ سے جھاگ آنا یا لار آنا ۔
  • کھانسی۔
  • پانی بھری آنکھیں۔
  • بینائی کا مسئلہ۔
  • خشک ہیو یا گیگنگ۔
  • اپنے پنجوں سے ان کا چہرہ نوچنا کیونکہ وہ درد میں ہیں۔
  • سانس لینے میں دشواری۔
  • ناک کی جلن۔
  • جلتے ہونٹ۔

اگر آپ نے اپنے انڈے کے سلاد میں بہت زیادہ پیپریکا شامل کیا ہے، تو اپنے انڈے کا سلاد اپنے کتے کو دینے سے گریز کریں تاکہ وہ محفوظ رہے۔

انڈے کے ترکاریاں کے لئے کینائن دوستانہ متبادل

اپنے کتے کو انڈے کا سلاد دینے کے بجائے، کتے کے لیے کئی ایسے علاج ہیں جو کتوں کے لیے زیادہ موزوں ہیں۔ مثال کے طور پر، جب بھی وہ ہمارے انڈے کے سلاد پر نظر ڈالتی ہے تو ہم اپنے پیارے پوچ کو یہ ٹریٹ دیتے ہیں۔

کتوں میں فوڈ پوائزننگ

انڈے کی کوئی بھی مصنوعات کھانے سے آپ کے کتے کی صحت کو سالمونیلا ہونے کا خطرہ ہوتا ہے۔ فوڈ پوائزننگ مزہ نہیں ہے. کتوں میں فوڈ پوائزننگ کی علامات میں درج ذیل شامل ہیں:

  • بخار.
  • اسہال۔
  • قے
  • سستی یا تھکاوٹ۔
  • پانی کی کمی
  • ڈھیلا پاخانہ۔
  • سوجن لمف نوڈس۔
  • دل کی دھڑکن میں اضافہ۔
  • وزن میں کمی.

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے پوچ کو فوڈ پوائزننگ ہے تو جلد از جلد اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ آپ کا ڈاکٹر آپ کو فون پر رہنمائی کرے گا کہ آگے کیا کرنا ہے یا آپ کو جسمانی معائنہ کے لیے اپنے کینائن کو لانے کے لیے کہے گا۔

تو کیا کتے انڈے کا سلاد کھا سکتے ہیں؟

یہ سب سے بہتر ہے اگر آپ کے پیارے دوست آپ کا انڈے کا سلاد نہ کھائیں اگر اس میں ایسے اجزاء شامل ہوں جو کتوں کے لیے زہریلے ہوں جیسے پیاز، سرسوں اور نمک۔ میئونیز ٹھیک ہے لیکن اس میں چکنائی زیادہ ہوتی ہے۔ اس لیے، ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ اپنے پیارے دوستوں کو کینائن فرینڈلی انڈے کا سلاد فراہم کریں تاکہ ممکنہ فوڈ پوائزننگ، پیاز کی زہریلا، اور نمک کے زہر سے بچا جا سکے۔

متعلقہ سوالات

کیا کتے بغیر پیاز کے انڈے کا سلاد کھا سکتے ہیں؟

جی ہاں، کتے بغیر پیاز کے انڈے کا سلاد کھا سکتے ہیں۔ تاہم، اس بات کو یقینی بنائیں کہ انڈے کے سلاد میں دیگر اجزاء شامل نہیں ہیں جو کتوں کے لیے زہریلے ہیں جیسے سرسوں اور نمک۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Egg_salad

https://vetnutrition.tufts.edu/2018/04/essential-fatty-acids-and-inflammation/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button