کتوں کی خوراک

کیا کتے امرانتھ کھا سکتے ہیں؟

اس ہفتے کے آخر میں، میں نے اپنی اسٹرابیری اسموتھی میں کچھ امرانتھ شامل کرنے کا فیصلہ کیا۔ امرانتھ نے اسموتھی کو تھوڑا سا کرنچی، گری دار میوے اور میٹھا ذائقہ دیا اور یہ کافی لذیذ تھا۔ میرے دو کتے دوڑتے ہوئے آئے جب میں اپنی اسموتھی کھا رہا تھا اور کچھ چاہتا تھا، لیکن میں نے سوچا کہ کیا امرانتھ کتوں کے کھانے کے لیے محفوظ ہے۔

کیا کتے امرانتھ کھا سکتے ہیں؟ ہاں، Amaranth بالغ کتوں کے لیے محفوظ ہے۔ یہ قدیم جنوبی امریکی سٹیپل کتے کے کھانے میں اناج کا صحت مند متبادل سمجھا جاتا ہے۔ تاہم، امرانتھ کی فزیبلٹی پر تحقیق جاری ہے اور اس بیج کو اب بھی کینائنز کے لیے تجرباتی سمجھا جاتا ہے۔

کیا امرانتھ کتوں کے لیے اچھا ہے؟

کتے کے کھانے کے زیادہ تر مینوفیکچررز اپنے کتے کے کھانے میں بکواہیٹ، جو، جئی اور باجرے کا آٹا استعمال کرتے ہیں۔

تاہم، کتے کے لیے اناج کی مناسبیت کے حوالے سے بڑھتے ہوئے خدشات نے کتے کے مالکان کو ان آٹے کے اختیارات پر سوالیہ نشان لگا دیا ہے۔ ان خدشات نے پالتو جانوروں کے والدین، غذائیت کے ماہرین اور چند ایک کو بنا دیا ہے۔ ڈاگ فوڈ مینوفیکچررز امرانتھ کو کتے کے کھانے میں اناج کے محفوظ اور صحت مند متبادل کے طور پر دیکھتے ہیں۔.

یہاں چھ وجوہات ہیں کہ امرانتھ، ایک چھدم سیریل، کیوں مقبول ہو رہا ہے:

  • گلوٹین پر مشتمل نہیں ہے۔. اگر آپ کا کتا گلوٹین عدم برداشت کا شکار ہے یا اسے گلوٹین سے الرجی ہے، تو آپ شاید کتے کے کھانے پر جانا چاہیں جس میں امارانتھ ہو۔
  • ایک دانہ نہیں۔ اگر آپ اپنے کتے کی خوراک میں اناج کی موجودگی کے بارے میں فکر مند ہیں، تو آپ یہ جان کر آرام کر سکتے ہیں کہ امارانتھ اناج نہیں ہے۔ بنیادی طور پر، اگر آپ کے پوچ کو اناج سے الرجی ہے تو یہ بیج ایک بہترین آپشن ہوگا۔
  • پروٹین کے ساتھ پیک. اس میں دودھ اور دیگر تمام قسم کے اناج سے زیادہ پروٹین ہوتا ہے۔ چونکہ کتوں کو پروٹین کی زیادہ غذائی ضرورت ہوتی ہے، اس لیے امارانتھ کتے کے کھانے کو زیادہ پروٹین سے بھرپور بناتا ہے۔
  • غذائی معدنیات سے بھرپور۔ کیلشیم، آئرن، فاسفورس، تانبا، مینگنیج اور زنک جیسے معدنیات امرانتھ میں وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔
  • تمام ضروری امینو ایسڈ پر مشتمل ہے۔ امرانتھ کو سپر فوڈ سمجھا جانے کی ایک وجہ یہ ہے کہ اس میں تمام نو ضروری امینو ایسڈ ہوتے ہیں۔ یہ ایسی چیز نہیں ہے جو آپ کو دوسرے اناج میں ملے گی۔
  • کولیسٹرول کو کم کرتا ہے اور آپ کے کتے کے آنتوں کو صحت مند رکھتا ہے۔ امرانتھ میں فائبر کا زیادہ مقدار آپ کے کتے کی آنتوں کو صحت مند اور صاف رکھتا ہے۔ امرانتھ خون میں اضافی کولیسٹرول جذب کرتے ہوئے آنتوں کی صحت مند حرکت کو بھی فروغ دیتا ہے۔

تفریح ​​حقیقت: گوجی بیریز کو ایک سپر فوڈ بھی سمجھا جاتا ہے جو کتوں کے لیے بہترین ہے۔ وہ آئرن، امینو ایسڈ اور زنک جیسے معدنیات سے بھی بھرے ہوتے ہیں۔

امرانتھ کیا ہے؟

امرانتھ ایک اناج جیسی فصل ہے جسے دنیا بھر میں گندم اور دیگر اناج کے گلوٹین سے پاک متبادل کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کی متحرک شکل کی وجہ سے، اس پودے کو سجاوٹی مقاصد کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔

امرانتھ کہاں سے آتا ہے؟

امارانتھ کا تعلق جنوبی امریکہ سے ہے لیکن یہ ہندوستانی، چینی اور میکسیکن کھانوں میں بھی بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے۔

کیا کتے امرانتھ کے بیج کھا سکتے ہیں؟

امارانتھ کے بیجوں کی غذائیت
کیا کتے کچے مرغ کے بیج کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے امرانتھ کے بیج کھا سکتے ہیں۔ کیونکہ وہ کتے کے استعمال کے لیے محفوظ ہیں۔ اپنے کتے کے کھانے میں شامل کرنے سے پہلے انہیں مکمل اور مناسب طریقے سے پکانا یقینی بنائیں۔

کیا کتے امرانتھ کا دانہ کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے امرانتھ کے دانے کو کھا سکتے ہیں، لیکن صرف اس صورت میں جب یہ پوری طرح پکا ہوا ہو۔. خام امرانتھ کا دانہ کتوں کے لیے ہضم کرنا بہت مشکل ہو سکتا ہے۔

کیا کتے امرانتھ کا آٹا کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے امرانتھ کا آٹا کھا سکتے ہیں۔ امرانتھ کا آٹا اناج کے آٹے کا گلوٹین سے پاک متبادل ہے۔ اپنے کینائن دوست کے کھانے میں شامل کرنے سے پہلے اسے اچھی طرح پکا لیں۔

کیا کتے لال پتی امرانتھ کھا سکتے ہیں؟

کتوں کو صرف سرخ پتے امرانتھ کے بیج کھانے چاہئیں۔ سرخ پتوں کا امرانتھ – جسے چینی پالک بھی کہا جاتا ہے – میں کھانے کے قابل بیج ہوتے ہیں، لیکن تنے، پتے اور جڑیں کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔ سرخ پتوں کے امرانتھ کو اپنے پیارے دوستوں سے دور رکھنا بہتر ہے۔

کیا کتے امارانتھ کا تنا کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو امارانتھ کا تنا نہیں کھانا چاہیے۔ امارانتھ کا تنا کتوں میں زہریلے ردعمل کا سبب بنتا ہے۔

آپ کو اپنے کتے کو امرانتھ کب نہیں کھلانا چاہئے؟

امارانتھ کتے کی قدرتی غذا نہیں ہے۔ اگر آپ کے پیارے دوست کھانا کھانے کے بعد تکلیف کی علامات ظاہر کریں تو آپ اسے بند کر سکتے ہیں۔

جبکہ امارانتھ کتے کے لیے محفوظ ہے، انہیں اپنے کھانے کے ایک بڑے حصے کے طور پر کلاسک صحت مند اور متوازن کتے کے کھانے پر قائم رہنا چاہیے۔ کبھی کبھار کتے کو تھوڑا سا امرانتھ کھلانا ٹھیک ہے۔

کتے کو امرانتھ کے بیج کچے ہونے پر نہیں کھانا چاہیے۔ کتے کے لیے بیج ہضم کرنے کے لیے بہت مشکل ہو سکتے ہیں جب تک کہ انہیں پہلے پکا نہ لیا جائے۔

کیا امرانتھ آپ کے کتے کے لیے غذائیت کی قیمت فراہم کرتا ہے؟

امارانتھ کی غذائیت کا پروفائل
امرانتھ کے صحت کے فوائد

امرانتھ ایک بہت غذائیت سے بھرپور کھانا ہے اور آپ کے کتے کو کئی طریقوں سے فائدہ پہنچا سکتا ہے۔

اکثریت امرانتھ میں کاربوہائیڈریٹ ریشے دار ہوتے ہیں۔. یہ اعلیٰ فائبر مواد آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دیتا ہے اور آپ کے کینائن دوست کے نظام انہضام کو اعلیٰ شکل میں رکھتا ہے۔ فائبر خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے اور کتوں میں قلبی صحت کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔

پروٹین کتے کی خوراک کی بنیاد ہے۔ یہ سفارش کی جاتی ہے کہ کتے اپنی روزانہ کی زیادہ تر کیلوریز پروٹین سے حاصل کریں۔ امرانتھ ہمارے پیارے دوستوں کے لیے پروٹین کا ایک محفوظ اور بھرپور ذریعہ ہے۔. پروٹین سے بھرپور خوراک پر کھلائے جانے والے کتے مضبوط، صحت مند اور صحت مند اولاد پیدا کرنے کے زیادہ قابل ہوتے ہیں۔

اینٹی آکسیڈنٹس خلیوں کی تنزلی کو کم کرتے ہیں اور کتے کے جسم کو ماحولیاتی زہریلے مادوں سے نجات دلاتے ہیں۔ امرانتھ کا اینٹی آکسیڈینٹ مواد عضو کے گوشت سے موازنہ ہے۔ تاہم، اعضاء کے گوشت میں چکنائی زیادہ ہو سکتی ہے، جو امرانتھ کو صحت مند متبادل بناتی ہے۔

جبکہ دوسرے اناج میں کچھ امینو ایسڈ ہوتے ہیں، امرانتھ تمام نو امینو ایسڈز سے بھرا ہوا ہے۔. ناقابل یقین، ٹھیک ہے؟ ان میں سے ایک Lysine ہے۔ لائسین ایک امینو ایسڈ ہے جو جسم کی چربی کو کنٹرول کرتا ہے، توانائی فراہم کرتا ہے، کیلشیم کو جذب کرتا ہے، اور آپ کے پیارے کتے کی کھال اور جسم کو صحت مند رکھتا ہے۔

اپنے کتے کی خوراک میں امرانتھ کو کیسے شامل کریں۔

اپنے پوچ امرانتھ کو کھلانے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اس کے کھانے میں پکے ہوئے امرانتھ کے بیج شامل کریں۔ آپ اناج کے آٹے کے بجائے امرانتھ کے ساتھ کتے کا کھانا بھی خرید سکتے ہیں۔

اگرچہ امارانتھ کینائن کے استعمال کے لیے محفوظ ہے، لیکن کوئی بھی نیا کھانا ابتدائی طور پر کتے کو ہاضمے کی تھوڑی پریشانی دے سکتا ہے۔

اگر آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں نے پہلے کبھی امرانتھ نہیں کھایا ہے، تو بہتر ہے کہ پہلے بہت کم مقدار میں امرانتھ متعارف کروائیں۔ پھر اگر سب کچھ ٹھیک لگتا ہے، تو آپ اپنے کتے کی خوراک میں امرانتھ کی مقدار اور تعدد کو بڑھا سکتے ہیں۔

اس بات کو ذہن میں رکھنا ضروری ہے کہ امارانتھ کھانے میں اضافہ ہے، قدرتی کتوں کے کھانے کا متبادل نہیں۔ امرانتھ کو اعتدال سے کھلایا جانا چاہئے اور آپ کے پیارے دوست کی روزانہ کیلوری کی زیادہ تر مقدار گوشت سے آنی چاہئے۔

آسان اشارہ: کتوں کو مرغی کا گوشت پسند ہے! جب آپ کے پیارے دوستوں کو گوشت کھلانے کی بات آتی ہے، تو یقینی بنائیں کہ یہ خراب گوشت نہیں ہے، بلکہ گوشت تازہ اور پوری طرح پکا ہوا ہے۔

کیا میں اپنے کتے کو ہر روز امارانتھ کھلا سکتا ہوں؟

جبکہ امرانتھ کو محفوظ سمجھا جاتا ہے، یہ کتے کا قدرتی کھانا نہیں ہے۔ اگرچہ اسے گندم سے زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے، لیکن امرانتھ کو اپنے کتے کی خوراک کا روزمرہ کا حصہ بنانے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے۔.

اپنے کتے کے ساتھی کے لیے نئے کھانے کی کوشش کرتے وقت، پہلے اپنے ڈاکٹر سے بات کرنا یقینی بنائیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے کتے کو اس نئے کھانے کے اجزاء سے الرجی نہیں ہے۔

کیا امرانتھ کھانے سے کتے بیمار ہو سکتے ہیں؟

جب بات کینائن کے استعمال کی ہو تو، امرانتھ کے پودے کا واحد خوردنی حصہ اس کا بیج ہے۔ امرانتھ کے پتے، تنے اور جڑیں کتوں کے لیے انتہائی زہریلے ہیں۔ ان زہریلے حصوں میں سے کسی ایک کو پینا کتوں میں فوڈ پوائزننگ کا سبب بن سکتا ہے۔

فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن نے کمرشل ڈاگ فوڈ میں اناج کے متبادل کے طور پر امرانتھ کی منظوری نہیں دی ہے۔ اگرچہ کتوں نے امارانتھ کے کوئی مضر اثرات نہیں دکھائے ہیں، یہ بہتر ہے کہ احتیاط برتیں اور پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

اگر میرے کتے نے غلطی سے بہت زیادہ امرانتھ کھا لیا تو کیا ہوگا؟

امارانتھ میں نسبتاً زیادہ گلیسیمک انڈیکس (GI) ہوتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ بہت زیادہ خون میں شکر میں اضافے کا سبب بن سکتا ہے۔ اس لیے امرانتھ کو براہ راست کھلانے کے بجائے اعتدال پسند مقدار میں کتے کے کھانے میں ملانا چاہیے۔

اگر آپ کے پوچ نے حادثاتی طور پر بہت زیادہ امرانتھ کھا لیا ہے، تو آپ پیٹ میں کچھ پریشانیوں کی توقع کر سکتے ہیں۔ تاہم، کسی بھی شدید بیماری کا امکان نہیں ہے. احتیاط کے طور پر، اپنے پیارے دوست کو باقی دن کے لیے کسی بھی شکر والی کاربوہائیڈریٹ کو کاٹ دیں اور وافر مقدار میں پانی دستیاب ہو۔

امرانتھ کے پودے کی جڑیں، تنے اور پتے کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔ ان حصوں کو پینا کتے کو بیمار کر سکتا ہے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو، اپنے کتے کے منہ کو ٹھنڈے پانی سے دھوئیں اور اپنے جانوروں کے ڈاکٹر کو فوراً کال کریں۔

اگر آپ سجاوٹی وجوہات کی بناء پر اپنے گھر کے آس پاس امرانتھ کے پودے رکھتے ہیں تو انہیں اپنے کتے کی پہنچ سے دور رکھیں۔ انہیں اونچی سطحوں پر رکھیں یا انہیں ان جگہوں پر لٹکا دیں جہاں آپ کے چار ٹانگوں والے دوست چھلانگ نہیں لگا سکتے اور ان میں سے جلدی سے کاٹ لیں۔

کچھ کتے کے موافق کھانے کون سے ہیں جو امارانتھ سے ملتے جلتے ہیں؟

امرانتھ آپ کے کتے کے کھانے کو ضروری غذائی اجزاء کے ساتھ بڑھا سکتا ہے۔ تاہم، اگر آپ کو اپنے کتے کے ساتھیوں کو امرانتھ کھلانے کے بارے میں یقین نہیں ہے، تو یہاں آپ کے کتے کے کھانے کی غذائیت کی قیمت کو بڑھانے کے لیے کچھ اور قدرتی اضافی چیزیں ہیں۔

انڈے

انڈے نہ صرف آپ کے کتے کے کھانے کے ذائقے اور ساخت کو بہتر بناتے ہیں بلکہ وہ اسے پروٹین، ملٹی وٹامنز، فولیٹ، ضروری فیٹی ایسڈز اور سیلینیم سے بھی مضبوط کرتے ہیں۔ اگرچہ کتے کچے انڈے کھا سکتے ہیں، سالمونیلا کے خطرے سے بچنے کے لیے انہیں پہلے پکانا بہتر ہے۔

خمیر شدہ کھانے

ہم نے اس بات کا احاطہ کیا ہے کہ کس طرح Sauerkraut کی پروبائیوٹک خوبی آپ کے پیارے دوست سے بہت سی بیماریوں کو دور رکھ سکتی ہے۔ دیگر خمیر شدہ غذائیں جیسے کیفر، کاٹیج پنیر، دہی، اور خمیر شدہ سبزیاں بھی کتے کے جسم سے زہریلے مادوں کو ختم کرتی ہیں اور ان کی آنتوں کی صحت کو بہتر بناتی ہیں۔

مچھلی کا گوشت

مچھلی کا گوشت اومیگا 3 فراہم کرتا ہے، ایک ضروری امینو ایسڈ جو کتوں میں دل کی صحت کو فروغ دیتا ہے۔ مچھلی کی چربی آپ کے کتے کے جسم میں اچھی اور بری چربی کو متوازن کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔

مچھلی جیسے کوڈ، سارڈینز، سالمن اور ہیرنگ آپ کے کتے کی خوراک میں شامل کرنے کے لیے بہترین گوشت ہیں۔

سیب کا سرکہ

ایپل سائڈر سرکہ کا ایک ٹکڑا ذائقہ کے ساتھ ساتھ آپ کے کتے کے کھانے کی غذائی قدر کو بھی بڑھا سکتا ہے۔ یہ قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے اور کتے کے معدے کو صحیح طریقے سے انجام دیتا ہے۔ یہ کتے کی جلد اور کھال کو بھی بہتر بناتا ہے۔

عضو کا گوشت

کتے جانوروں کے اندرونی حصے کھانا پسند کرتے ہیں۔ اعضاء کے گوشت میں ضروری معدنیات، امینو ایسڈز اور وٹامنز کی دولت ہوتی ہے جو پٹھوں کی نشوونما، کھال کے معیار اور دل کی صحت کو فروغ دیتے ہیں۔ سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اس کی قیمت زیادہ نہیں ہے۔

یاد رکھیں کہ اعضاء کا گوشت فربہ ہو سکتا ہے اور اسے پہلے اپنے ڈاکٹر کی منظوری سے اعتدال میں کھلایا جانا چاہیے۔

بکری کا دودھ

تمام ستنداریوں کو دودھ کی فطری ضرورت ہوتی ہے۔ تاہم، کتوں میں لییکٹوز عدم رواداری کی وجہ سے، بہت زیادہ دودھ انہیں بیمار کر سکتا ہے۔

بکری کا دودھ ایک استثناء ہے، کیونکہ یہ مویشیوں کے دودھ کے مقابلے میں ہضم کرنا بہت آسان ہے۔ آپ کے کتے کو کم چکنائی والے، آسانی سے ہضم ہونے والے پیکیج میں بکری کے دودھ سے باقاعدہ دودھ کے تمام فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

اگر آپ کے پوچ کو ہاضمے کے مسائل ہیں یا پروبائیوٹک کی ضرورت ہے جو ان کے آنتوں کی صحت میں مدد کرتا ہے، تو ہم اس کی انتہائی سفارش کرتے ہیں:

اگر آپ کے پاس امرانتھ پکانے کا وقت نہیں ہے یا اس کے بجائے کتے کے موافق کھانے کو ترجیح دیتے ہیں، تو اس کے بجائے ہم اپنے کتے کو کھلاتے ہیں:

گھر میں اپنے کتے کے لیے امارانتھ کیسے بنائیں؟

آپ گھر پر امرانتھ پکا سکتے ہیں اور اسے اپنے کتے کے معمول کے کھانے میں شامل کر سکتے ہیں۔ ترکیب میں امرانتھ کے بیجوں اور پانی کے علاوہ کچھ شامل نہیں ہے۔

ایک پین میں ڈیڑھ کپ پانی ابالنے کے لیے لائیں۔ 1 کپ میں ڈالیں۔ امرانتھ کے بیج، برتن کو ڈھانپیں، اور اسے تقریباً آدھے گھنٹے تک پکنے دیں۔ اسے ٹھنڈا ہونے دیں اور فریج میں رکھ دیں۔ اسے اپنے کتے کے پسندیدہ کھانے میں اعتدال پسند مقدار میں ملا دیں۔

تو کیا کتے امرانتھ کھا سکتے ہیں؟

فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (ایف ڈی اے) نے ابھی تک امرانتھ کو کتوں کے کھانے میں استعمال کرنے کی منظوری نہیں دی ہے۔ لیکن اس پروٹین سے بھرے اناج کے حامیوں کو یقین ہے کہ یہ جلد ہی کتے کے کھانے کا ایک اہم جزو بن جائے گا۔

اب تک، امرانتھ کبھی کبھار کینائن کے استعمال کے لیے محفوظ ثابت ہوا ہے۔ اگر آپ اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو امارانتھ سے بھرپور غذا پر رکھنا چاہتے ہیں تو پہلے اپنے ڈاکٹر سے بات کرنا یقینی بنائیں۔

متعلقہ سوالات

کیا کتے امرانتھ اور جوار کھا سکتے ہیں؟

ہاں، کتے امرانتھ اور باجرا کھا سکتے ہیں۔ یہ دونوں اجزاء کتوں کے لیے محفوظ ہیں۔

کیا امرانتھ کتوں کے لیے زہریلا ہے؟

جبکہ امرانتھ کے بیج کینائن کے استعمال کے لیے محفوظ ہیں۔ امرانتھ کے پتے، تنے اور جڑیں کتوں کے لیے زہریلی ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Amaranth

https://en.wikipedia.org/wiki/Pseudocereal

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button