کتوں کی خوراک

کیا کتوں کو پیپرمنٹ کی چائے مل سکتی ہے؟

کبھی حیرت ہے کہ کیا آپ کے کتے کو تازہ ٹھنڈی پیپرمنٹ چائے مل سکتی ہے؟ آپ نے سنا ہو گا کہ پیپرمنٹ چائے آپ کے کتوں کو صحت کے کئی فوائد فراہم کر سکتی ہے۔ تو وہ بالکل کیا ہیں؟ لیکن پہلے، کیا ہمارے کتے کو واقعی پیپرمنٹ چائے مل سکتی ہے؟ آئیے یہ جاننے کے لیے مزید گہرائی میں جائیں۔

کیا کتوں کو پیپرمنٹ چائے مل سکتی ہے؟ ہاں، کتے اعتدال میں پیپرمنٹ ٹی پی سکتے ہیں اور اگر اس میں کیفین کی کمی ہو۔ پیپرمنٹ چائے، عام طور پر، آپ کے کتے کے پینے کے لیے نسبتاً محفوظ ہونی چاہیے اور یہ انسانوں میں ہاضمے کے کچھ مسائل میں مدد کرنے کے لیے جانا جاتا ہے اور آپ کے کتوں کے لیے بھی صحت کے لیے وہی فائدہ ہو سکتا ہے۔ کچھ احتیاطی تدابیر ہیں جن پر عمل کرنے کی ضرورت ہے، تاہم، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے کتے کو پیپرمنٹ چائے دینے سے پہلے پڑھ لیں!

کیا کتے پیپرمنٹ چائے پی سکتے ہیں؟

کتے چائے پی سکتے ہیں؟

جی ہاں، کتے اعتدال میں پیپرمنٹ ٹی پی سکتے ہیں اور صرف اس صورت میں جب پیپرمنٹ ٹی ڈی کیفینیٹ ہو۔ کاربونیٹیڈ مشروبات کے برعکس، پیپرمنٹ چائے کو محفوظ اور کینائن دوستانہ سمجھا جاتا ہے کیونکہ اس میں کیفین نہیں ہوتی۔ تاہم، آپ کو اب بھی کسی بھی اضافی اضافی چیزوں کا خیال رکھنا چاہیے جو آپ کے پیپرمنٹ ٹی کے مخصوص برانڈ میں موجود ہو سکتے ہیں۔

جب بھی آپ اپنے کتے کو انسانی خوراک یا مشروبات دے رہے ہیں جو خاص طور پر کینائنز کے لیے نہیں بنائے گئے ہیں، تو ہمیشہ اعتدال اور تحمل کی مشق کریں۔ اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کو تھوڑا سا پیپرمنٹ چائے پلائیں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ آیا ان کے مشروب سے کوئی منفی ردعمل تو نہیں ہے۔

اگر سب کچھ ٹھیک ہے، تو آپ انہیں کچھ اور پیپرمنٹ چائے بہت کم اور کبھی کبھار دینے پر غور کر سکتے ہیں۔

کیا Peppermint Tea کتوں کے لیے محفوظ ہے؟

ہاں، Peppermint Tea کتوں کے لیے اعتدال میں محفوظ ہے اگر یہ ڈیکیفینیٹڈ ہے اور اگر آپ کے پیارے دوست اس سے الرجک نہیں ہیں۔ دی پیپرمنٹ چائے میں اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات جگر اور آنتوں کی سوزش کو کم کر کے آپ کے کینائن دوستوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے حالانکہ کسی بھی تحقیق نے اس کی تائید نہیں کی ہے۔

اس کے ساتھ ہی، اپنے K9 دوستوں کو دینے کے لیے بہترین مشروب اب بھی صرف اچھا پرانا سادہ نل یا بوتل کا پانی ہے۔ پانی آپ کے پوچ کے لیے ہائیڈریشن کا بنیادی ذریعہ ہونا چاہیے اور اس کے قریب کوئی چیز نہیں آنی چاہیے۔

تاہم، ایسے اوقات ہوتے ہیں جب آپ کا قیمتی پللا بیمار یا بیمار محسوس کر سکتا ہے اور اپنی بھوک کھو سکتا ہے۔ اگر آپ کا کینائن دوست بیمار یا بیمار محسوس کر رہا ہے، تو یقینی طور پر کتے کے لیے محفوظ مشروبات ہیں جن پر آپ غور کر سکتے ہیں۔

تو، کیا اس کا مطلب یہ ہے کہ تمام کتے پیپرمنٹ چائے پی سکتے ہیں؟ ضروری نہیں. ایسے اوقات ہوتے ہیں جب کتوں کو پیپرمنٹ والی چائے نہیں پینی چاہیے۔ دو ممکنہ وجوہات ہیں کہ آپ کے پیارے دوستوں کو پیپرمنٹ چائے کیوں نہیں پینی چاہئے۔

سب سے پہلے، آپ کے کتے کو اس سے الرجی ہو سکتی ہے، جیسا کہ کچھ کتوں کو ریز کے ٹکڑوں میں مونگ پھلی کے مکھن سے الرجی ہوتی ہے۔ دوسری وجہ یہ ہے کہ پیپرمنٹ ٹی کے کچھ اجزاء پیٹ کی خرابی یا کتوں میں زہر کا باعث بھی بن سکتے ہیں۔

کتوں کے لیے پیپرمنٹ چائے کتے کے پیٹ یا آنتوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتی ہے اس لیے اسے صرف کبھی کبھار کی دعوت کے طور پر دی جانی چاہیے۔

سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ اپنے کتے کو کتنی بار اور کتنا دیتے ہیں۔ عام طور پر، کسی ایسی چائے سے پرہیز کرنا بہتر ہے جس میں اضافی چیزیں ہوں اور خاص طور پر کیفین سے بچیں کیونکہ یہ آپ کے پیارے دوست کے لیے بری خبر ہو سکتی ہے۔ ہمیشہ اعتدال کی مشق کریں اور اگر آپ کو اپنے کتے کی طرف سے کوئی منفی ردعمل محسوس ہوتا ہے تو پیشہ ورانہ ویٹرنری مدد حاصل کریں۔

کیا کتے گرم چائے پی سکتے ہیں؟

اگر آپ اپنے کتے کو پیپرمنٹ چائے دینے کا فیصلہ کرتے ہیں تو یقینی بنائیں کہ آپ اسے کمرے کے درجہ حرارت پر دیں کیونکہ زیادہ تر کتے اسے ترجیح دیتے ہیں۔ اگر آپ کا کتا اسے پینے کا فیصلہ کرتا ہے تو تھوڑی گرم چائے اچھی ہونی چاہئے کیونکہ اس سے انہیں سردیوں کے سرد دنوں یا خاص طور پر ٹھنڈی راتوں میں گرم رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

اپنے کتے کو کبھی بھی گرم یا ابلتی ہوئی چائے نہ ڈانٹیں، چھونے پر ہلکی سی گرم چائے اتنی ہی گرم ہوتی ہے جتنا آپ کے کتے کو دیا جانے والا مشروب ہونا چاہیے۔ زیادہ تر کتے ابلتے ہوئے گرم مشروبات یا مشروبات کو مسترد کر دیں گے جنہیں وہ بہت گرم سمجھتے ہیں، اپنے کتے کو پینے پر مجبور کرنے کی کوشش نہ کریں کیونکہ اس سے ان کے منہ میں دردناک جلن ہو سکتی ہے۔

کیا میرے کتے کو چائے دینا ٹھیک ہے؟

چائے کتوں کے لیے اچھی ہے؟

اپنے کتے کو عام کمرے کے درجہ حرارت کے پانی کے علاوہ کچھ اور دینے سے گریز کرنا اچھا خیال ہے۔ انسانوں کے لیے مشروبات کے ممکنہ صحت کے خطرات بہت زیادہ ہیں۔

انسانی استعمال کے لیے بنائے گئے بہت سے مشروبات میں پائی جانے والی اضافی چیزیں کتوں کے لیے بہت نقصان دہ اور جان لیوا بھی ہو سکتی ہیں۔ یاد رکھیں کہ ہمارے مشروبات ہمارے لیے بنائے گئے ہیں، ہم بہت بڑے ہیں اور کتوں سے مختلف میک اپ رکھتے ہیں۔

اگر چائے ڈی کیفین والی ہے اور اس میں کوئی اضافی چیزیں شامل نہیں ہیں تو اسے اپنے کتے کو دینا محفوظ ہو سکتا ہے۔ کیفین ایک محرک ہے اور آپ کے کتے کے دل کی دھڑکن کو بڑھا سکتا ہے اور ان کے اعصابی نظام کو متاثر کر سکتا ہے۔

ہر کتا انسانوں کی طرح مختلف مادوں پر مختلف رد عمل ظاہر کرے گا، بہتر ہے کہ انہیں تھوڑا سا پیپرمنٹ چائے دیں تاکہ یہ معلوم ہوسکے کہ آیا وہ اسے سنبھال سکتے ہیں۔ کچھ کتوں کو پیپرمنٹ ٹی میں پائے جانے والے اجزا سے الرجی ہو سکتی ہے اس لیے کسی بھی منفی اثرات کی تلاش میں رہیں۔

کیا چائے کتوں کو مار سکتی ہے؟

پیپرمنٹ چائے آپ کے کتوں کے لیے نسبتاً محفوظ کبھی کبھار علاج ثابت ہو سکتی ہے، لیکن آپ کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ یہ ڈی کیفین والی قسم ہے کیونکہ کیفین والی چائے میں دل کی دھڑکن، تھرتھراہٹ، پھیپھڑوں کی خرابی، دورے اور کتوں میں الٹی ہونے کی صلاحیت ہوتی ہے اگر بہت زیادہ دی جائے۔ ایک بار یا وقت کے ساتھ.

اس لیے آپ کو انتہائی محتاط رہنے کی ضرورت ہے کیونکہ بعض چائے میں کیفین کی بظاہر تھوڑی مقدار بھی سنگین پیچیدگیاں پیدا کر سکتی ہے جو موت کا باعث بن سکتی ہے۔ چونکہ پیپرمنٹ کو عام طور پر ڈی کیفینیٹ کیا جاتا ہے آپ کو ٹھیک ہونا چاہئے لیکن پیکیجنگ کو دو بار چیک کرنے سے تکلیف نہیں ہوتی ہے۔

آپ کو اپنے کتے کو کھانا کھلاتے وقت کیفین کے تمام ذرائع سے پرہیز کرنا چاہیے اور عام روزمرہ کے پانی کو مائع کے اہم ذریعہ کے طور پر استعمال کرنا چاہیے۔

کتوں پر کیفین کے اثرات

کیا کتے پودینہ کھا سکتے ہیں؟

کیفین دنیا میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والے مادوں میں سے ایک ہے۔ چاہے وہ کافی، چائے، سوڈا، یا انرجی ڈرنکس سے ہو، کیفین ہر جگہ مل سکتی ہے۔ کیفین زہریلا کتوں میں اس وقت ہو سکتا ہے جب وہ کیفین پر مشتمل مصنوعات یا ایسی مصنوعات کھاتے ہیں جن میں شامل کیفین والے اجزاء ہوتے ہیں جیسے کہ گارانا ایکسٹریکٹ۔

کیفین کے زہریلے ہونے کی طبی علامات عام طور پر ادخال کے 20 سے 60 منٹ کے اندر شروع ہو جاتی ہیں اور آپ کے کتے کو بےچینی، انتہائی سرگرمی، اشتعال انگیزی، یا یہاں تک کہ قے اور ہانپنا شروع کر سکتے ہیں۔

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ کے کتے کے دل کی دھڑکن بے قاعدگی سے دوڑنا اور دھڑکنا شروع ہو جاتی ہے تو آپ کو فوری طور پر اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔ کیفین پوائزننگ کے ساتھ فوری نگہداشت بہت ضروری ہے، اگر جلد پکڑا جائے تو جانوروں کا ڈاکٹر اکثر زیادہ مقدار کا علاج کر سکتا ہے۔

کیفین کو آپ کے کتے کے نظام سے مکمل طور پر پاک ہونے میں تقریباً ایک دن لگتا ہے، اور زیادہ تر کتے ٹھیک ہو جائیں گے اگر ان کا بروقت علاج کیا جائے۔

کتے دوست چائے

اگرچہ کچھ انسانی چائے آپ کے کتے کے پینے کے لیے ٹھیک ہو سکتی ہیں وہاں ایسی کمپنیاں موجود ہیں جو خاص طور پر تیار کردہ کتے کے برانڈ کی چائے پیش کرتی ہیں جو آپ کے کتے کو بالکل پسند آئیں گی۔ یہ محفوظ متبادل بالکل وہی ہوسکتے ہیں جس کی آپ تلاش کر رہے ہیں اگر آپ اپنے کتے کو محفوظ طریقے سے غیر ملکی چیز کے ساتھ سلوک کرنا چاہتے ہیں۔

اپنے کتے کی خوراک میں تھوڑی سی جڑی بوٹیوں کو شامل کرنے کے لیے، ہم اس کے ساتھ درج ذیل سلوک کرتے ہیں:

خیالات کو بند کرنا

سردیوں کے موسم میں بہت سے لوگ چھٹیوں کے موسم میں مدد کے لیے پیپرمنٹ ٹی کے لیے پہنچتے ہیں۔ چاہے آپ کتے کے مالک ہوں یا نہیں، یہ جاننا ضروری ہے کہ آیا آپ کے کتے کو بھی اس میں سے کچھ آرام دہ مشروب مل سکتا ہے! پیپرمنٹ چائے عام طور پر آپ کے کتے کے پینے کے لیے نسبتاً محفوظ ہونی چاہیے۔ پیپرمنٹ چائے انسانوں میں ہاضمہ کے بعض مسائل میں مدد کے لیے جانا جاتا ہے اور آپ کے کتے کے لیے بھی یہی فائدہ ہو سکتا ہے۔

اعتدال پسندی کی مشق کریں اور یاد رکھیں کہ آپ کا کتا انسان نہیں ہے اور اسے باقاعدگی سے انسانی خوراک یا مشروبات نہیں پینا چاہیے۔ اگر آپ اپنے کتے کو کسی بھی قسم کی خوراک دینے کے بعد کوئی منفی اثرات محسوس کرتے ہیں، تو اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے فوری رابطہ کریں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Peppermint

https://www.medicalnewstoday.com/articles/265214

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button