Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا کاکر اسپینیئلز ہائپواللجینک ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا کاکر اسپینیئلز ہائپواللجینک ہیں؟

کیا آپ ایک hypoallergenic کتے کی تلاش کر رہے ہیں کیونکہ آپ کو کینائن الرجی یا حساسیت ہے؟ تم تنہا نہی ہو. امریکہ میں، الرجی والے 10 میں سے 3 افراد کتوں کی الرجی میں بھی مبتلا ہیں۔ درحقیقت، الرجی کے شکار بعض کتے کی نسلوں کے لیے زیادہ حساس ہو سکتے ہیں۔ کیا Cocker Spaniels ان میں سے ایک ہو سکتا ہے یا وہ کتے کی شدید الرجی والے لوگوں کے لیے محفوظ ہیں؟ پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا کاکر اسپینیئلز ہائپواللجینک ہیں؟ نہیں، Cocker Spaniels hypoallergenic نہیں ہیں۔ Cocker Spaniels میں ایک ڈبل کوٹ ہوتا ہے جو اعتدال سے گرتا ہے اور خشکی، کھال اور یہاں تک کہ لعاب بھی خارج کرتا ہے جو کچھ لوگوں میں الرجی کا باعث بن سکتا ہے۔ ان کے پاس بہانے کے موسم بھی ہوتے ہیں جن میں وہ اور بھی زیادہ بہاتے ہیں۔ جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، Cocker Spaniels میں hypoallergenic کوٹ نہیں ہوتے ہیں۔

اس جامع گائیڈ میں، ہم کوکر اسپانیئلز کے کوٹ کی قسم، وہ کتنی بار شیڈ کرتے ہیں، اور انہیں ہائپوالرجینک کتے کیوں نہیں سمجھا جاتا اس بارے میں تفصیلات دیکھیں گے۔

کیا کوکر اسپینیل ہائپوالرجنک ہے؟

کاکر اسپینیل شیڈنگ کی سطح
کیا Cocker Spaniel puppies hypoallergenic ہیں؟

بدقسمتی سے، Cocker Spaniels hypoallergenic کتے نہیں ہیں۔ Cocker Spaniels اسپانیئل نسل کے خاندان سے کتے کی چھوٹی نسلیں ہیں۔ اس پر یقین کریں یا نہیں، اسپینیل کتے کی کم از کم 20 قسمیں ہیں۔ وہ ذیل میں حروف تہجی کے لحاظ سے درج ہیں:

  • امریکن کاکر اسپینیل۔
  • امریکن واٹر اسپینیل۔
  • بلیو پیکارڈی اسپینیل۔
  • بوائکن اسپینیل۔
  • برٹنی اسپینیل۔
  • کیولیئر کنگ چارلس اسپینیل۔
  • کلمبر اسپینیل۔
  • کاکر اسپینیل۔
  • انگلش کاکر اسپینیل۔
  • انگلش اسپرنگر اسپینیل۔
  • انگریزی کھلونا Spaniel.
  • فیلڈ اسپینیل۔
  • جرمن اسپینیل۔
  • آئرش واٹر اسپینیل۔
  • نیدرلینڈی کوئیکر ہونڈجے۔
  • پاپیلین کتا۔
  • پونٹ آڈیمر اسپینیل۔
  • روسی اسپینیل۔
  • سسیکس اسپینیل۔
  • ویلش اسپرنگر اسپینیل۔

ان کے چھوٹے سائز کی وجہ سے، وہ بہت اچھے گود والے کتے ہیں اور حیرت انگیز کتے کے ساتھی ہیں جو اپنے انسانی خاندان کے ممبروں کے ساتھ وقت گزارنا اور ان سے ملنے والی تمام گڈیاں حاصل کرنا پسند کرتے ہیں۔

تفریحی، محبت کرنے والی اور وفادار شخصیت کے ساتھ، کاکر اسپانیئلز ان خاندانوں کے لیے ایک بہترین اضافہ ہیں جو کینائن الرجی کا شکار نہیں ہیں یا جو کھال، خشکی، تھوک اور دیگر بہانے والی کینائن الرجی کے لیے انتہائی حساس نہیں ہیں۔

اگر آپ یا آپ کے خاندان میں کوئی بھی کتے کی الرجی کا شکار ہے، تو کاکر اسپانیئلز مناسب نہیں ہو سکتے۔

چونکہ یہ ہوشیار اور پیارے کتوں کو اپنے مالکان کی توجہ کی ضرورت ہوتی ہے (اور اس میں بہت کچھ)، آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ چھینک آنے، ناک اڑانے، آنکھیں دھوئے بغیر ان کے ساتھ وقت گزارنے اور گلے ملنے کے قابل ہیں۔ ، یا ہر چند سیکنڈ بعد اپنے ہاتھ دھوئے۔

کیا ایک کاکر اسپینیل ایک ہائپوالرجنک کتا ہے؟

Cocker Spaniel Hypoallergenic
کیا کاکر اسپینیئلز بہت زیادہ بال گرتے ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، ایک Cocker Spaniel ایک hypoallergenic کتا نہیں ہے۔ آئیے اس کتے کی نسل کو ہائپوالرجینک کیوں نہیں سمجھا جاتا ہے اس کی سخت تفصیلات میں جائیں۔ آئیے پہلے ان کے کوٹ کی قسم سے شروع کریں۔

کاکر اسپینیل کوٹ کی قسم

Cocker Spaniels اپنے لمبے بالوں کے کوٹ کے لیے مشہور ہیں جو اعتدال سے بہہ جاتے ہیں۔ ان کے پاس ڈبل کوٹ ہے جس کا مطلب ہے کہ ان کے پاس انڈر کوٹ اور بیرونی کوٹ دونوں ہیں۔ انڈر کوٹ عام طور پر بیرونی کوٹ سے چھوٹا ہوتا ہے۔

انڈر کوٹ اور بیرونی کوٹ دونوں اعتدال سے گرتے ہیں لہذا یہ عام طور پر زیادہ تر کینائن الرجین کے شکار افراد کے لیے پریشانی کو دوگنا کردیتا ہے۔

Cocker Spaniels کا کوٹ سیدھا (یا فلیٹ)، لمبا، پرتعیش، اور کافی ریشمی ہے جو مختلف رنگوں میں آتا ہے، بشمول سفید، ٹین، چاکلیٹ اور سیاہ۔

ان کے پورے جسم میں ان کی دم، پیٹ اور ٹانگوں سمیت لمبے پروں والے کوٹ ہوتے ہیں۔ اگر آپ امریکن کاکر اسپینیئلز کو ترجیح دیتے ہیں، تو یاد رکھیں کہ ان کے پاس انگلش کاکر اسپانیئل کے مقابلے میں زیادہ پروں والا wispy کوٹ ہے۔

جب آپ کے لیے بہترین ہائپواللجینک کتے کا انتخاب کرنے کی بات آتی ہے، تو آپ کو ایک پیارے دوست چاہیں گے جس میں لہر دار یا گھوبگھرالی کوٹ ہو جیسے کہ پوڈل۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ گھوبگھرالی اور لہراتی کوٹ کسی بھی خشکی، تھوک یا جسم سے خارج ہونے والے دیگر کھالوں کو پکڑنے میں مدد کر سکتا ہے۔

نتیجے کے طور پر، زیادہ خشکی یا کھال ہوا میں تیرنے یا زمین پر نہیں گرتی ہے۔

چونکہ Cocker Spaniels کی کھال سیدھی اور لمبی ہوتی ہے، اس لیے یہ تھوک، کھال یا خشکی کو پکڑنے میں مدد نہیں کرتا۔ اس طرح، کھال، خشکی، اور لعاب وہ جو بہاتے ہیں ماحول میں خارج ہو جاتے ہیں۔ اس ماحول میں آپ کے گھر کے اندر بھی شامل ہے، یہی وجہ ہے کہ آپ کو اپنے صوفے، قالین، کپڑوں اور بستر پر کتے کی بہت سی کھال مل جائے گی۔

ان کی خشکی خوردبینی ہے اس لیے غالب امکان ہے کہ آپ انہیں اپنی ننگی آنکھوں سے نہیں دیکھ پائیں گے، لیکن کاکر اسپینیئلز کے جسموں سے آزاد ہونے کے بعد وہ آپ کے گھر میں تیر رہے ہیں۔

کچھ پالتو جانوروں کے مالکان بہت زیادہ چھینکیں گے یا ان کی آنکھوں میں پانی آئے گا اور ہو سکتا ہے کہ انہیں یہ احساس بھی نہ ہو کہ انہیں اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں سے الرجی ہے۔

ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ HEPA فلٹر کے ساتھ ایئر پیوریفائر میں سرمایہ کاری کریں کیونکہ اس قسم کا ایئر فلٹر نقصان دہ ذرات کو پھنسانے میں مدد کرتا ہے، بشمول آپ کے کتے کی خشکی، دھول کے ذرات، جرگ اور دھواں۔

میرے اپنے دو کتے ہیں، میرا خاندان اور میں اس ایئر پیوریفائر پر انحصار کرتے ہیں۔ فرق پہلے دن سے ہی نمایاں تھا اور ہمارے پورے گھر میں یہ ہے:

کاکر اسپینیل شیڈنگ فریکوئنسی

کاکر اسپانیئلز کے نہ صرف لمبے، چپٹے اور ریشمی بال ہوتے ہیں بلکہ وہ درمیانے درجے کے شیڈر بھی ہوتے ہیں۔ جب کہ وہ سال بھر اعتدال سے بہاتے ہیں، آپ کو ان کو بہانے کے موسموں میں بہت زیادہ بہاتے ہوئے پائیں گے۔

Cocker Spaniels کے بہانے کے موسم بہار اور خزاں کے موسموں میں ہوتے ہیں۔ ان دو موسموں کے دوران، وہ معمول سے بہت زیادہ بہاتے ہیں اور آپ اس وقت کے دوران اپنے گھر میں بہت زیادہ کھال اور خشکی کی توقع کر سکتے ہیں۔

اس وقت کے دوران، آپ کو معمول سے زیادہ ویکیوم کرنے کی بھی ضرورت ہوگی۔ طاقتور اور ہیوی ڈیوٹی ویکیوم کلینر میں سرمایہ کاری کرنے سے مدد مل سکتی ہے۔ میں نے اسے تقریباً 5 سال سے استعمال کیا ہے اور جب میں ویکیوم کر رہا ہوں تو میرے کتوں کو کوئی اعتراض نہیں ہے کیونکہ یہ بہت پرسکون اور پائیدار ہے۔

میں کہہ سکتا ہوں کہ یہ ہر ایک پیسہ کے قابل ہے۔ یہ نہ صرف قالین پر ایک شاندار کام کرتا ہے، بلکہ سخت لکڑی کے فرش پر بھی۔ میرا لیبراڈور گرمیوں میں ٹھنڈی لکڑی کے فرش پر لیٹنا پسند کرتا ہے اور وہاں ہمیشہ کھال بیٹھی رہتی ہے۔ Miele ویکیوم کلینر کے ساتھ، میں اسے آسانی سے پینتریبازی کرنے اور فرنیچر کے نیچے بھی ویکیوم کرنے کے قابل ہوں۔

چاہے آپ کا کتا کھڑکی کے قریب گھومنا پسند کرتا ہے یا اپنے کتے کے بستر پر، Miele ویکیوم کلینر میں چھ مختلف سکشن پاور سیٹنگز ہیں جو کہ مجھے جس بھی سطح کو صاف کرنے کی ضرورت ہے اس کے لیے مخصوص ہے۔ موٹر اور کیسنگ پر 7 سالہ مینوفیکچرر وارنٹی اور پرزہ جات اور لیبر پر 1 سال کی مینوفیکچرر وارنٹی کے ساتھ، کھونے کے لیے کچھ نہیں ہے۔

لہذا اگر آپ کتے کی کھال اور خشکی دونوں کے لیے انتہائی حساس ہیں، تو آپ کے ہاتھوں پر اضافی کام ہو سکتا ہے یا آپ کوکر اسپینیل حاصل کرنے سے پہلے دو بار سوچ سکتے ہیں حالانکہ وہ بہت ہی پیارا اور بہترین لیب ڈاگ ہے۔

وہ موسم بہار کے دوران گرتے ہیں کیونکہ ان کا جسم ہلکی کھال میں بڑھ رہا ہے تاکہ گرمی کے گرم مہینوں کے لیے تیار ہو سکے۔ اس کے بعد، خزاں کے موسم میں، کاکر اسپانیئلز اپنے ہلکے کوٹ سے چھٹکارا پانے کے لیے دوبارہ بہت زیادہ بہائیں گے اور سردیوں کے سرد مہینوں کے لیے تیار ہونے کے لیے موٹے میں بڑھیں گے۔

کاکر اسپینیل تیار کرنے کی ضروریات

اس حقیقت کی وجہ سے کہ Cocker Spaniels کے پروں والے کوٹ لمبے ہوتے ہیں، انہیں کوٹ کو منظم، صاف اور تازہ خوشبو رکھنے کے لیے زیادہ دیکھ بھال کی بھی ضرورت ہوتی ہے۔ Cocker Spaniels کو اعتدال پسند مقدار میں تیار کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

مثال کے طور پر، اگر آپ انہیں باقاعدگی سے تیار نہیں کرتے ہیں، تو ان کے لمبے کوٹ آسانی سے میٹڈ ہو سکتے ہیں، جو کہ اس وقت ہوتا ہے جب کھال گرہ اور الجھ جاتی ہے۔ جب ایسا ہوتا ہے، تو یہ گندگی، بدبو اور خشکی کو پھنس سکتا ہے جس کی وجہ سے آپ کے کینائن ساتھیوں کو بہت بدبو آتی ہے۔

سنگین صورتوں میں، کاکر اسپینیئلز کا کوٹ پیلٹ بن سکتا ہے اور کتے کی جلد پر چٹائی بہت تنگ ہونے کی وجہ سے ہوا کے مناسب بہاؤ کو روک سکتا ہے۔

چٹائی اور snarling کوٹ سے چھٹکارا حاصل کرنے کی پریشانی اور وقت طلب کام سے بچنے کے لیے، آپ باقاعدگی سے تیار کرنا چاہیں گے۔

باقاعدگی سے تیار کرنے سے آپ کے گھر کے اندر تیرنے والی کھال اور خشکی کی مقدار کو کنٹرول کرنے میں مدد ملے گی۔ روزانہ ان کے کوٹ کو برش کرنے سے، آپ ڈھیلے اضافی کھال کو برش پر ہٹانے اور پھنسنے کے قابل ہو جائیں گے۔ نتیجے کے طور پر، آپ کے کاکر اسپانیئلز کم گریں گے اور گھر کے ارد گرد کم کھال ہوگی۔

اگر آپ کے پاس کاکر اسپینیل ہے، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ ان کے کوٹ کو روزانہ برش کریں۔ ان کے کوٹ کو برش کرنا ضروری ہے کیونکہ اس سے درج ذیل میں مدد ملتی ہے:

  • چٹائی اور الجھنے سے روکتا ہے اور لمبے ریشمی کوٹ کو فروغ دیتا ہے۔
  • قدرتی تیل کو آپ کے کتے کی جلد اور کوٹ میں یکساں طور پر تقسیم کرتا ہے جو ان کی جلد اور کوٹ کو صحت مند اور نمی بخشتا ہے۔

یہاں ایک ڈی شیڈنگ برش ہے جو لمبے کوٹ کے ساتھ درمیانے سائز کے کتوں جیسے Cocker Spaniels کے لیے بہترین ہے۔

کتے کے مالکان کے لیے جو اپنے Cocker Spaniels کا کوٹ چھوٹا رکھنا پسند کرتے ہیں، ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ اب بھی ہر تین دن میں ایک بار ان کے کوٹ کو برش کریں۔ اگر یہ شیڈنگ کا موسم ہے (بہار اور موسم خزاں)، تو آپ ان کے کوٹ کو دن میں کم از کم ایک بار برش کرنا چاہیں گے۔

ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے کوکر اسپانیئلز کے کوٹ کو چٹائیوں اور الجھنے سے بچانے کے لیے ایک سلیکر برش استعمال کریں۔ بعض اوقات، اگر چٹائی یا الجھنا بہت سخت ہے، تو آپ انہیں اپنی انگلیوں سے احتیاط سے الگ کرنا چاہیں گے تاکہ اس سے آپ کے K9 دوستوں کو تکلیف نہ ہو۔

یہ خاص طور پر سچ ہے جب آپ ان کے کان کے قریب دھندلے یا الجھے ہوئے بالوں سے نمٹ رہے ہوں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ان کے کانوں کے ارد گرد کی جلد انتہائی پتلی، حساس اور نازک ہے۔

کاکر اسپینیل غسل کی فریکوئنسی

اپنے Cocker Spaniels کے کوٹ کو باقاعدگی سے برش کرنے کے علاوہ، آپ انہیں باقاعدگی سے نہانا بھی چاہیں گے۔ جب آپ کے پیارے ساتھیوں کو نہانے کی بات آتی ہے تو، اعلی معیار کے کتے کے شیمپو کا استعمال یقینی بنائیں۔ صحیح ڈگی شیمپو کا استعمال آپ کے کتے کی جلد اور کوٹ کو صاف رکھے گا، خوشبو تازہ، صحت مند اور نمی بخشے گا۔

شیمپو لگانے اور اسے اپنے Cocker Spaniel کے پورے جسم پر مساج کرنے کے بعد، اچھی طرح سے کللا کرنا یقینی بنائیں کیونکہ صابن کی کوئی باقیات جلد کی جلن اور کوٹ کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

جب ان کے کوٹ کو خشک کرنے کا وقت ہو تو، آپ انہیں ایک بڑے تولیے سے آہستہ سے تھپتھپا سکتے ہیں۔ ان کے کانوں کے ارد گرد کوٹ کو خشک کرنا بھی یاد رکھیں۔ اگر آپ بلو ڈرائر استعمال کرنے کو ترجیح دیتے ہیں تو گرمی کے درجہ حرارت کو کم ترین ترتیب پر رکھیں۔

متعلقہ مضمون: گھر میں ابتدائی افراد کے لیے کتے کی پرورش (کیا کرنا اور نہ کرنا)

کتے کے بہت سے مالکان کے لیے، اپنے Cocker Spaniel کو تیار کرنا وقت طلب اور محنت طلب ہو سکتا ہے۔ اگر ایسا ہے تو پریشان نہ ہوں۔

آپ کے شہر میں بہت سے مشہور پیشہ ور گرومر ہیں جو آپ کو اپنے قیمتی پوچ کو تیار کرنے اور نہانے میں مدد کرسکتے ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کا کوکر اسپانیئل مضبوط اور صحت مند کوٹ کا حامل ہو گا، باقاعدگی سے گرومنگ وزٹ کا شیڈول ضرور بنائیں۔

کیا کاکر اسپانیئلز بہت زیادہ بہاتے ہیں؟

کتے کی بڑی نسلوں کے مقابلے میں، کاکر اسپینیئلز زیادہ نہیں بہاتے ہیں۔ تاہم، ان کے چھوٹے سائز کے لیے، وہ اعتدال سے بہاتے ہیں کیونکہ وہ درمیانے شیڈر ہیں۔ اپنے گھر کے ارد گرد کھال اور خشکی کی مقدار کو کنٹرول کرنے کے لیے، ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ اپنے Cocker Spaniel کو باقاعدگی سے تیار کریں جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Cocker_Spaniel

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5809771/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button