کتے کی صحت

کیا چکن پوپ کتوں کے لیے برا ہے؟

میرے سب سے اچھے دوست نے حال ہی میں مرغیوں کی پرورش شروع کی۔ اس نے اپنے گھر کے پچھواڑے میں چھوٹے چھوٹے کوپ بنائے اور اپنی مرغیوں کو دن میں آزادانہ گھومنے پھرنے دیا۔ مسئلہ یہ ہے کہ وہ چار کتوں کی بھی مالک ہے اور اس نے دیکھا کہ ان میں سے دو چکن پوپ کھانا پسند کرتے ہیں۔ جب وہ چکن کے پاخانے کو صاف کرنے والی ہے، تو اسے اپنے دو کتے اسے کھا رہے ہیں۔ وہ صحت کے ان مسائل کو جان کر حیران رہ گئی جو اس کے کتے کو چکن کا پاخانہ کھانے سے پیدا ہو سکتے ہیں۔

کتے چکن پوپ کیوں کھاتے ہیں؟ کتے چکن پوپ کیوں کھاتے ہیں اس کی بہت سی وجوہات ہیں، جن میں محض اس کے ذائقے سے لطف اندوز ہونا، ان کی خوراک میں ضروری وٹامنز کی کمی، علیحدگی کی پریشانی، بوریت محسوس کرنا، یا اسے نمٹنے کے طریقہ کار کے طور پر کھانا شامل ہے۔ وجہ سے قطع نظر، یہ نقصان دہ ہو سکتا ہے جب کتے چکن پپ کھاتے ہیں۔

مرغیوں اور کتوں دونوں کو پالنے کا منصوبہ بنانے سے پہلے، آپ دونوں کو ہونے کے چیلنجز اور خطرات اور چکن کا پاخانہ کھانے سے آپ کے کتوں کی صحت پر ہونے والے منفی نتائج کے بارے میں جاننے کے لیے پڑھنا جاری رکھنا چاہیں گے۔

کچھ کتے کچھ بھی کھا لیں گے – دوسرے کتے کے پاخانے سے لے کر چکن کے پاخانے تک۔ اس گائیڈ میں، ہم اس بات پر تبادلہ خیال کریں گے کہ کتے چکن پوپ کیوں کھاتے ہیں اور کیا چکن پوپ کتوں کے لیے برا ہے۔

کتے چکن پوپ کیوں کھاتے ہیں؟

کیا کتوں کے لیے چکن کا پاخانہ کھانا برا ہے؟
میرا کتا چکن کا پپ کھا رہا ہے! میں کیا کروں؟

اگر آپ سوچ رہے ہیں، "میرا کتا چکن کا پپ کیوں کھا رہا ہے؟” ہمارے کتے ایسا کرنے کی بہت سی وجوہات ہیں۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ آپ کے پیارے دوست کو چکن کے پوپ کے ذائقے سے لطف اندوز ہوتا ہے۔

دوسری وجہ یہ ہے کہ آپ کے کینائن دوست کی خوراک میں وٹامن بی کی کمی ہو سکتی ہے اور وہ چکن کا پوپ کھانے کی کوشش کر رہے ہیں تاکہ وٹامن بی حاصل کرنے کی کوشش کریں۔ یہ ایسے ہی ہے جیسے کتے گھاس کھانا پسند کرتے ہیں کیونکہ ان میں ضروری غذائی اجزاء، وٹامنز یا معدنیات کی کمی ہو سکتی ہے۔

آپ کے کتے کے چکن پپ کھانے کی تیسری وجہ یہ ہے کہ اسے علیحدگی کی پریشانی یا دوسری قسم کی پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ علیحدگی کی پریشانی یا دیگر قسم کی پریشانیوں سے نمٹنے کے طریقے کے طور پر، وہ چکن پوپ کھا سکتا ہے۔ لہذا بنیادی طور پر، یہ ان کا مقابلہ کرنے کا طریقہ کار ہوسکتا ہے۔

اگر آپ کا چار ٹانگوں والا دوست بور ہے یا آپ کی توجہ مبذول کرنے کی کوشش کر رہا ہے، تو وہ یہ جانتے ہوئے کہ آپ اس کے پاس آئیں گے اور اسے ایسا نہ کرنے کو کہیں گے، چکن پپ کھا سکتا ہے۔

بہت سے کتے کے لیے، ہو سکتا ہے کہ وہ چکن پوپ کھا رہے ہوں کیونکہ وہ اس سے بہتر کچھ نہیں جانتے اور صرف اپنے آس پاس کی دنیا کو تلاش کر رہے ہیں۔ وہ غالباً متجسس ہوتے ہیں جب وہ چکن کا پاخانہ دیکھتے ہیں اور وہ اسے یہ جاننے کے لیے کھا سکتے ہیں کہ یہ کیا ہے۔

میرا کتا چکن پپ کیوں کھاتا ہے؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، ہمارا کتا مختلف وجوہات کی بناء پر چکن کا پوپ کھاتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ اگر وہ چکن پوپ کھاتے ہیں تو کیا ہوسکتا ہے۔

کیا چکن کا پاخانہ کتوں کے لیے برا ہے؟

ہاں، چکن پپ کتوں کے لیے برا ہے۔ اگر کتا چکن کا گوشت کھا لے تو کیا ہوتا ہے؟ اگر کتا چکن کا پاخانہ کھاتا ہے تو یہ اس کی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ تو کیا چکن کا پاخانہ کتوں کے لیے زہریلا ہے؟ بالکل نہیں۔ یہ چکن کا پوپ نہیں ہے جو کتوں کے لیے زہریلا ہے، لیکن اس میں دوسرے عناصر شامل ہو سکتے ہیں جو آپ کے کتے کی صحت کو نقصان پہنچا سکتے ہیں۔

مثال کے طور پر، کتے چکن کے پوپ کے ارد گرد رہنے سے بیمار ہو سکتے ہیں۔ پاخانہ میں جراثیم ہو سکتے ہیں اور جب یہ جراثیم ہوا میں جاتے ہیں تو آپ کا قیمتی پوچ انہیں سانس لے سکتا ہے۔

خوش قسمتی سے، خطرہ بہت کم سے اعتدال پسند ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کی مرغیاں یا مرغیاں صحت مند ہیں اور ان میں کوئی پرجیوی یا بیماری نہیں ہے۔ اگر آپ کی مرغیاں بیمار ہیں یا پرجیویوں کو لے کر جا رہی ہیں، تو یہ پرجیوی جانوروں کے فضلے کے ذریعے ایک جانور سے دوسرے جانور میں منتقل ہو سکتے ہیں۔ اسی طرح بیماریوں کے ساتھ بھی۔

تو، کیا کتوں کے لیے چکن کا پاخانہ کھانا برا ہے؟ ہاں، کتوں کے لیے چکن کا پاخانہ کھانا برا ہے اور اس رویے کی حوصلہ شکنی کی جانی چاہیے۔ آئیے 4 وجوہات کا پتہ لگائیں کہ کتوں کو چکن پوپ کھانے سے کیوں گریز کرنا چاہیے۔

کتا چکن کا پاخانہ کھا رہا ہے: 4 ممکنہ صحت کے خطرات

1. کتوں کو چکن کا پاخانہ کھانے سے پارو وائرس ہو سکتا ہے۔

Parvovirus دراصل ایک انتہائی متعدی بیماری ہے۔ کتے پاروو وائرس کا شکار ہو سکتے ہیں جب وہ پاروو سے آلودہ کتے کا پاخانہ کھاتے ہیں۔ خوش قسمتی سے، چکن کا پوپ کھانے سے آپ کے پوچ کو پارو وائرس ہونے کا بہت کم امکان ہے۔

2013 میں لکھے گئے ایک تحقیقی مقالے کے مطابق، parvovirus چکن کے پوپ کے ذریعے منتقل ہو سکتا ہے کیونکہ چکن کو بھی parvovirus ہو سکتا ہے۔ماخذ دیکھیں)۔ جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، وہ مرغیاں جو بیمار ہیں اور ان میں پاروووائرس ہونے کا امکان ہے کہ اس بیماری پر مشتمل ہے۔

جب کتے متجسس ہوتے ہیں اور وہ چکن کا پوپ کھاتے ہیں، تو وہ پاروو کو بھی معاہدہ کر سکتے ہیں۔ لہذا اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ کا چکن بیمار ہے، تو یقینی بنائیں کہ آپ کا کتا چکن کوپ یا گھر کے پچھواڑے سے دور رہے جہاں مرغیاں ہیں۔

اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ چکن پپ میں کوئی پرجیوی یا متعدی وائرس موجود ہے لہذا اپنے کتوں کو اس سے جتنا ممکن ہو سکے دور رکھنے کی کوشش کریں۔

2. کتوں کو چکن کا پاخانہ کھانے سے سالمونیلا ہو سکتا ہے۔

آپ کے کتے کو چکن کا پاخانہ کھانے سے صحت کا سب سے بڑا خطرہ سالمونیلا حاصل کرنا ہے۔ کیا کتوں کو چکن کا پاخانہ کھانے سے سالمونیلا لگ سکتا ہے؟ اگر آپ کے چکن میں سالمونیلا ہے، تو اس بات کا بہت زیادہ امکان ہے کہ یہ بیکٹیریا آپ کے کتے میں منتقل ہو سکتا ہے جب وہ چکن کا پاخانہ کھاتا ہے۔

سالمونیلا کے ساتھ چکن کے پپ میں سالمونیلا بیکٹیریا ہوں گے۔ جب کتے چکن کا پوپ کھاتے ہیں تو ان میں سالمونیلا بھی ہو سکتا ہے۔

3. کتوں کو چکن کا پوپ کھانے سے کیڑے لگ سکتے ہیں۔

چکن کے پوپ میں کیڑے جیسے ٹیپ کیڑے، گول کیڑے، یا ہک کیڑے شامل ہو سکتے ہیں۔ جب کتے چکن کا پاخانہ کھاتے ہیں، تو انہیں یہ کیڑے بھی لگ سکتے ہیں۔ یہ کیڑے ایک جانور سے دوسرے جانور میں پوپ کے ذریعے منتقل ہو سکتے ہیں جو متاثر ہوا ہے۔

کیڑے دو طریقوں میں سے کسی ایک طریقے سے چکن کے پاخانے پر آ سکتے ہیں۔ سب سے پہلے، مرغی کیڑے کے لیے میزبان ہو سکتی ہے۔ مرغی کے جسم میں کیڑے ہو سکتے ہیں۔ جب مرغی کا فالج نکلتا ہے تو اس کے اندر کیڑے یا لاروا ہو سکتا ہے۔

دوسرا طریقہ یہ ہے کہ اگر آس پاس کوئی کیڑے ہوں جو چکن کے پاخانے پر رینگتے ہوں۔ اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ چکن کا پوپ گرم اور نم ہوتا ہے جو کیڑوں کو اگنے کے لیے درکار ہوتا ہے۔

جب کتے چکن کا پوپ کھاتے ہیں جس میں کیڑے کے انڈے ہوتے ہیں، تو وہ کیڑے یا دوسرے پرجیویوں کے میزبان بن جاتے ہیں۔

4. کتوں کو چکن کا پاخانہ کھانے سے جیارڈیا ہو سکتا ہے۔

آخر میں، کتوں کو چکن کا پاخانہ کھانے سے جیارڈیا ہو سکتا ہے۔ دی CDC.gov ویب سائٹ بیان کرتا ہے کہ جارڈیا اس سے پھیلتا ہے:

"کوئی بھی چیز جو متاثرہ انسانوں یا جانوروں سے چھوتی ہے وہ Giardia کے جراثیم سے آلودہ ہوسکتی ہے۔ جب لوگ اور جانور Giardia کے جراثیم کو نگلتے ہیں تو ان میں انفیکشن ہو جاتا ہے۔”

بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز یہ بھی بتاتے ہیں کہ کتے گیئرڈیا کا شکار ہو سکتے ہیں جب وہ متاثرہ پوپ کے ساتھ رابطے میں ہوں، آلودہ مٹی میں کھیلنے یا رول کرنے سے، یا پرجیویوں سے بھرا ہوا آلودہ پانی پینے سے۔

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، یہ ماحول چکن کوپ جیسا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے پوچ کو چکن کوپ سے دور رکھیں۔

جن کتوں کو چکن کا پوپ کھانے سے جیارڈیا ہوتا ہے ان میں بھی گیئرڈیا سے متاثرہ پوپ ہو سکتا ہے۔ بدقسمتی سے، جیارڈیا پرجیوی اتنا چھوٹا ہے کہ آپ اسے اپنے کتے کے پاخانے میں نہیں دیکھ پائیں گے، دوسرے پرجیویوں کے برعکس جو آپ کتے کے پاخانے میں دیکھ سکتے ہیں۔

کیا کتا چکن کا پاخانہ کھانے سے بیمار ہو سکتا ہے؟

کیا کتے چکن کا پاخانہ کھانے سے بیمار ہو سکتے ہیں؟
کیا کتے چکن کا پاخانہ کھانے سے بیمار ہو سکتے ہیں؟

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، ہاں، ایک کتا چکن کا پپ کھانے سے بیمار ہو سکتا ہے۔ چاہے یہ پاروو، سالمونیلا، جیارڈیا، یا کیڑے ہوں، ہم انتہائی مشورہ دیتے ہیں کہ اگر آپ کے پوچ نے چکن کا پپ کھایا ہے تو آپ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔ یہ خاص طور پر اہم ہے اگر آپ کا چکن بیمار ہے۔

اگر میرا کتا چکن کا پاخانہ کھاتا ہے تو کیا ہوگا؟

اگر آپ کا کتا چکن کا پوپ کھاتا ہے تو فوراً گھبرائیں یا گھبرائیں نہیں۔ اگرچہ آپ کے پوچ کے لیے اسے کھانا ناگوار ہو سکتا ہے، لیکن یہ کہنا مناسب ہے کہ اگر آپ کا چکن صحت مند ہے اور اس میں کوئی پرجیوی یا بیماری نہیں ہے تو پوپ کی دو یا تین گولیاں آپ کے پوچ کو نقصان نہیں پہنچائیں گی۔

تاہم، اگر آپ کی مرغیاں بیمار ہیں اور ان میں پرجیویوں یا دیگر بیماریاں ہیں، تو بہتر ہے کہ آپ اپنے کتے کو فوری طور پر ڈاکٹر کے پاس لے جائیں اگر اس نے چکن کا پوپ کھایا ہو۔ وقت کی اہمیت ہے کیونکہ چکن کا پوپ کھانے سے بیماری یا پرجیویوں کے لگنے اور بیمار ہونے کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔

اگر چکن کے پاخانے میں سالمونیلا ہوتا ہے، تو علامات اور علامات جیسے کہ:

  • خونی اسہال۔
  • قے
  • بھوک کی کمی وزن میں کمی کا سبب بن سکتی ہے۔
  • درد
  • پیٹ میں درد پیدا کرنے والے کتے شکار کرتے ہیں۔
  • سستی
  • بخار.
  • سوجن پیٹ۔
  • پٹھوں کی کمزوری.

کتے کو چکن پوپ کھانے سے کیسے روکا جائے؟

آپ کے کتے کو چکن پپ کھانے سے روکنے کے کئی طریقے ہیں۔ کتے کو چکن کا پاخانہ کھانے سے روکنے کے لیے یہاں تین مفید نکات ہیں۔

1. چکن کے پوپ پر چلی سوس یا لال مرچ چھڑکیں۔

چکن کے پوپ پر مرچ کی چٹنی یا لال مرچ چھڑکنے سے، یہ آپ کے پوچ کو چکن کا پوپ کھانے سے روک سکتا ہے۔ مرچ یا گرم ذائقہ کتے کی زبان پر جلن کا احساس چھوڑتا ہے اور اس سے کتوں کو یہ سیکھنے میں مدد ملے گی کہ چکن کا پوپ کھانا برا ہے۔ اس سے ان کی چکن پوپ کھانے کی عادت بھی ختم ہو سکتی ہے۔

2. کوپ کو صاف اور محفوظ رکھیں

اگر آپ کے پاس مرغیاں ہیں تو چکن کوپ کو محفوظ کرنے کی کوشش کریں تاکہ آپ کے کینائن دوستوں کو اس تک رسائی حاصل نہ ہو۔ میرا دوست چکن کوپ کے لیے صحن میں ایک الگ جگہ بناتا ہے اور اپنے کتوں کو چکن کوپ میں فرار ہونے سے روکنے کے لیے کتے کی الیکٹرانک باڑ کا استعمال کرتا ہے۔

اپنے کتے پر نظر رکھیں اور اطاعت کی تربیت کے ساتھ ساتھ اپنے کتے کو چکن کے کوپ تک پہنچنے اور ان کے پوپ کھانے سے روکنے کی کوشش کریں۔

3. اپنی چکن کی خوراک میں انناس جیسے پھل شامل کریں۔

آخر میں، اگرچہ اعتدال میں انناس کتوں کے لیے اچھا ہے، کتے عام طور پر اس کا ذائقہ پسند نہیں کرتے کیونکہ یہ کھٹا اور ٹینگا ہوتا ہے۔ اگر آپ اپنی چکن کی خوراک میں انناس شامل کرتے ہیں، تو جو کچھ اندر جاتا ہے وہ باہر آجاتا ہے تاکہ آپ کے چکن کے گودے میں انناس شامل ہو۔

جب کتے چکن پوپ کے لیے جاتے ہیں تو وہ دلچسپی نہیں لیں گے کیونکہ وہ انناس کی بو کو جانتے ہیں۔ آپ کو یہ ایک یا دو ہفتے کرنے کی ضرورت ہوگی کیونکہ آپ کے کتوں کو یہ جاننے میں وقت لگے گا کہ چکن کا پوپ کھانا برا ہے۔

حتمی خیالات

چکن کا پاخانہ کتوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے اس لیے اگر آپ کر سکتے ہیں تو بہتر ہے کہ چکن کے کوپ کو صاف اور محفوظ رکھنے کی کوشش کریں۔ خوش قسمتی سے، خطرہ بہت کم سے اعتدال پسند ہے۔ چونکہ کتے کچھ بھی اور سب کچھ کھا لیں گے (یہاں تک کہ گندی چیزیں بھی)، یہ کتے کے مالکان کے طور پر ہمارا کام ہے کہ انہیں ایسا کرنے سے روکیں۔

یہ جاننا کہ کیا ہو سکتا ہے اور ممکنہ صحت کے لیے خطرہ پہلا قدم ہے۔ آپ اپنے کتے کے ڈاکٹر سے بھی رابطہ کر سکتے ہیں اور ان کے مشورے یا مشورے طلب کر سکتے ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.fda.gov/animal-veterinary/animal-health-literacy/get-facts-about-salmonella

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button