کتوں کی خوراک

کیا میزبان کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

ہوسٹا خوبصورت پودے ہیں جو آپ کے باغ میں باہر اگائے جا سکتے ہیں یا یہ گھر کے بہترین پودے ہو سکتے ہیں۔ جب کہ ہوسٹا کے پودے آپ کے گھر کے پچھواڑے یا گھر کو اشنکٹبندیی پودوں کے ساتھ مختلف رنگوں اور سائز میں پیش کرتے ہیں، کتے کے مالکان کو انہیں لگانے اور اگانے سے پہلے دو بار سوچنے کی ضرورت ہے۔

کیا میزبان کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟ ہاں، ہوسٹاس کتوں کے لیے زہریلے ہیں کیونکہ ان میں گلائکوسائیڈ سیپوننز نامی زہر ہوتا ہے جو کتوں میں شدید ردعمل کا باعث بن سکتا ہے۔ اگر آپ کے کتے کسی بھی چیز اور ہر چیز کو چبانا پسند کرتے ہیں یا آپ کے گھر میں میزبان ہیں، تو براہ کرم اسے اونچی سطح پر رکھیں یا اس پودے تک اپنے کتے کی رسائی کو محدود کریں۔

کیا ہوسٹا پودے کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

میزبان کتوں کے لیے زہریلا
کیا Hosta کتوں کے لیے زہریلا ہے؟

ہاں، ہوسٹا کے پودے کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔ مکمل طور پر یہ سمجھنے کے لیے کہ میزبان ہمارے پیارے دوستوں کے لیے کیوں زہریلے ہیں، آئیے اس پودے کو قریب سے دیکھیں۔

میزبان کیا ہیں؟

بہت سے لوگ ہوسٹاس لگانے کو ترجیح دیتے ہیں کیونکہ یہ کم دیکھ بھال والے پودے ہیں جن پر زیادہ توجہ کی ضرورت نہیں ہے۔ ہوسٹا کے پودے خوبصورت ہیں اور آپ کے گھر کے پچھواڑے یا گھر کو رنگوں، سائزوں اور پودوں کی ایک قسم فراہم کرتے ہیں۔ میزبان بارہماسی ہیں جو سایہ دار حالات میں زندہ رہ سکتے ہیں، جس کی وجہ سے وہ سایہ برداشت کرتے ہیں۔ انہیں صبح کے وقت صرف چند گھنٹے براہ راست سورج کی روشنی کی ضرورت ہوتی ہے اور وہ بہت تیزی سے بڑھ سکتے ہیں۔

ہوسٹاس پلانٹ اور آپ کا کتا درحقیقت ایک چیز مشترک ہے: وہ دونوں سایہ دار علاقے میں رہنا پسند کرتے ہیں، خاص طور پر گرمی کے دن۔ جب آپ کا پوچ آپ کے باغ کے سایہ دار علاقے میں ٹھنڈا ہونے کے لیے بچھا ہوا ہے، تو اندازہ لگائیں کہ اس کے ساتھ کون سا پودا ہو سکتا ہے؟ ہوسٹاس پلانٹ!

اگر آپ کا کتا تھوڑا بور محسوس کرتا ہے اور اپنے آپ کو تفریح ​​​​کرنا چاہتا ہے، تو وہ اپنے سر کے ساتھ میزبان کے پاس پہنچ سکتا ہے اور اس پودے کو سونگھ سکتا ہے۔ اب، ہم جانتے ہیں کہ کتے جو کچھ دیکھتے ہیں اسے چبا کر کھانا پسند کرتے ہیں۔ اگرچہ کچھ کتوں کو پودوں کا ذائقہ نہیں ہوتا ہے، لیکن دوسرے انہیں چبانا شروع کر سکتے ہیں۔

تو ہوسٹا پلانٹ کتوں کے لیے زہریلا کیسے ہے؟

ہوسٹا کے پودے کتوں کے لیے زہریلے ہیں کیونکہ ان میں ایک زہریلا کیمیکل ہوتا ہے جو کتوں کے لیے نقصان دہ ہے۔ اس ٹاکسن کو گلائکوسائیڈ سیپوننز کہتے ہیں۔ Saponins کو دراصل اس کا نام صابن ورٹ پلانٹ سے ملا ہے۔ یہ زہر صابن کی طرح جھاگ سکتا ہے۔

تو جب ہماری پوچ ہوسٹاس کے پودوں کو کھاتا ہے، چینی سے جڑے مالیکیولز جو سیپونین بناتے ہیں الگ ہونا شروع ہو جاتے ہیں اور اس سے جھاگ نکلتے ہیں۔ جب آپ کے کتے کے ہاضمے میں داخل ہوتے ہیں تو سیپونین جھاگ اٹھتے ہیں اور اسے مفلوج کردیتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، نظام انہضام کا مفلوج آنتوں کے مروڑ کا سبب بنے گا۔ saponins کے زہریلے پن کی علامات کی فہرست کے لیے صفحہ کے وسط تک سکرول کریں۔

جب کہ انسانی جسم میں کولیسٹرین ہوتا ہے جو سیپوننز کو غیر فعال کر سکتا ہے، ہمارے پیارے دوست کے جسم میں یہ صلاحیت نہیں ہے کہ وہ سیپوننز ٹاکسن کو غیر فعال کر سکے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کے کتے کی جلد ہوسٹاس کے ساتھ رابطے میں آجاتی ہے تو، سیپوننز ٹاکسن کتوں میں درد، جلن اور تکلیف کا سبب بن سکتا ہے۔

ہانڈی اشارہ: Lasagna میں 3 زہریلے اجزاء ہوتے ہیں جن سے آپ کے کتوں کو پرہیز کرنا چاہیے۔ چیک کریں کیا کتے لاسگنا کھا سکتے ہیں؟ یہ جاننے کے لیے کہ یہ زہریلے اجزاء کیا ہیں۔

کیا میزبان کتوں کے لیے محفوظ ہیں؟

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، میزبان کتوں کے لیے محفوظ نہیں ہیں۔ میزبان آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں پر کتنا برا اثر ڈال سکتے ہیں اس کا انحصار 3 عوامل پر ہے:

  1. ہوسٹاس پلانٹ میں سیپوننز کا ارتکاز۔
  2. آپ کے کتے کا سائز۔
  3. آپ کا کتا کتنا میزبان کھاتا ہے۔

اس طرح، کتے کے مالکان کے لیے یہ بہت ضروری ہے کہ وہ ہوسٹاس پلانٹ کو اپنے پپلوں سے دور رکھیں۔ اس کا مطلب ہے کہ برتنوں والے ہوسٹاس کو لگانا اور ہوسٹاس کے پودے کو اونچی سطح پر رکھنا یا انہیں چھت سے لٹکانا تاکہ آپ کے پیارے دوست اچھل کر انہیں چبا نہ سکیں۔

اگر آپ اپنے باغ یا گھر کے پچھواڑے میں باہر ہوسٹاس کے پودے اگاتے ہیں، تو ان کے ارد گرد ایک باڑ لگائیں تاکہ آپ کے کتے پودے سے دور رہیں۔ باڑ کافی اونچی ہونی چاہئے تاکہ آپ کے بچے اس پر کود نہ سکیں۔

یہ ضروری ہے کیونکہ اگر آپ کے کینائن دوستوں نے ہوسٹاس کو نہیں کھایا تو صرف پودے کے ساتھ رابطے میں رہنا بھی ہوسٹاس کو زہر دینے کا سبب بن سکتا ہے۔ جب پودا آپ کے کتے کی جلد کے ساتھ رابطے میں آتا ہے، تو وہ چند منٹوں میں سیپونن زہریلے پن کی علامات ظاہر کرنا شروع کر سکتا ہے۔

لہذا چاہے آپ کا پوچ ہوسٹاس کے پودوں سے رابطہ میں آئے یا ہوسٹا کے کچھ پتے کھائے، یہاں ہوسٹاس کے زہر کی کچھ فوری علامات ہیں جن پر دھیان رکھنا چاہیے:

  • پیٹ کا درد. عام طور پر، آپ کا چار ٹانگوں والا دوست پہلے اس کا تجربہ کرے گا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ہوسٹاس پلانٹ صرف پیٹ میں داخل ہوتا ہے اور اس کے ہضم ہونے کے ساتھ ساتھ زہریلا کیمیکل فوری طور پر پیٹ میں درد کا باعث بن سکتا ہے۔
  • آنتوں کا پھولنا اور مروڑنا۔ آپ کے کتے کا معدہ اور جسم پھولے ہوئے ہو کر زہریلے مواد پر رد عمل ظاہر کر سکتا ہے اور آپ کا پوچ آنتوں میں گھماؤ محسوس کر سکتا ہے۔ یہ دونوں علامات ہمارے K9 دوستوں کے لیے انتہائی ناگوار ہو سکتی ہیں۔
  • تکلیف. یہ تمام علامات آپ کے پیارے دوست کے لیے پریشانی کا باعث بنیں گی۔
  • بھوک میں کمی. نتیجے کے طور پر، مصیبت اور ذہنی دباؤ، آپ کا K9 پال اپنی بھوک کھو سکتا ہے۔
  • قے اور اسہال ہوسٹاس زہر کے شکار کتوں سے دونوں کی توقع کی جا سکتی ہے۔

علامات اس بات پر بھی مختلف ہو سکتی ہیں کہ آپ کے K9 pals نے کتنا Hostas کھایا ہے۔ اگر آپ کا پوچ زیادہ مقدار میں ہوسٹا استعمال کرتا ہے، تو وہ درج ذیل کا تجربہ بھی کر سکتے ہیں:

  • غیر معمولی دل کی دھڑکن اور دل کی شرح.
  • متلی قے کی طرف جاتا ہے.

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ کے کتے ان علامات اور علامات میں سے کسی کا سامنا کر رہے ہیں یا آپ کو شبہ ہے کہ آپ کے کتے آپ کے ہوسٹاس پلانٹس میں داخل ہو گئے ہیں، تو بہتر ہے کہ فوراً اپنے ڈاکٹر کو کال کریں۔ اس وقت فوری طبی امداد اور مداخلت کی ضرورت ہے۔

ہانڈی اشارہ: کتے کی الٹی پیچیدہ ہوسکتی ہے۔ بعض اوقات کتے کے مالکان غلطی سے ریگرگیشن یا کھانسی کو الٹی سمجھ سکتے ہیں۔ یہ معلوم کرنے کے لیے کہ آیا آپ کا کتا واقعی الٹی کر رہا ہے یا کچھ اور ہے۔

Hosta کھانے والے کتے کا علاج

اپنے کتے کو سیپونن کے زہریلے یا ہوسٹاس کے زہر کا صحیح علاج کرنے کے لیے، آپ کا ڈاکٹر آپ سے پوچھ سکتا ہے۔ اپنے پیارے دوست کو جسمانی معائنہ یا چیک اپ کے لیے دفتر میں لے آئیں۔ ڈاکٹر بھی آپ سے پوچھ سکتا ہے۔ ہوسٹاس پلانٹس کا ایک چھوٹا سا نمونہ لائیں جسے آپ کے کتے نے کھایا ہے۔ یہ ویٹرنری پروفیشنل کو آپ کے پوچ کی صحیح تشخیص کرنے کی اجازت دے گا۔

سب سے پہلے، وہاں ہو جائے گا خون کے ٹیسٹ. پھر، آپ کے ڈاکٹر کو لینے کی ضرورت ہوگی۔ پیشاب کے نمونے آپ کے کتے کا پیشاب ڈاکٹر کو اس کا تجزیہ کرنے اور کسی زہر کا پتہ لگانے کی اجازت دے گا۔ پشوچکتسا آپ کے کینائن دوست کے منہ کے علاقے کے ساتھ ساتھ جلد کو بھی چیک کر سکتا ہے کہ چپچپا اور دودھ والے رس سے کسی قسم کی جلن ہو۔

آپ کے کتے کا ڈاکٹر آپ کے پوچ کو ہائیڈروجن پیرو آکسائیڈ دے کر ہلکے کلینزر سے قے کرنے اور جراثیم سے پاک کرنے پر مجبور کر سکتا ہے۔ 3 فیصد حل۔ اگر آپ کا کتا قے یا اسہال سے پانی کی کمی کا شکار ہے، ڈاکٹر آپ کے کتے کے جسم کو ہائیڈریٹڈ اور متوازن رکھنے کے لیے IV (اندرونی) سیالوں کا انتظام کرے گا۔ آپ کے کتے کو ویٹرنری ہسپتال میں رات بھر رہنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ وہ صحت یاب ہونا شروع کر دے گا اور چند گھنٹوں میں دوبارہ بہتر محسوس کرے گا اور آپ کا ڈاکٹر آپ کو اسے گھر لانے کی اجازت دینے سے پہلے اس کے بڑے نظاموں کی نگرانی کرتا رہے گا۔

اگر آپ اپنے کتے کے دوست کو ڈاکٹر کے دفتر میں لانے کی اہلیت نہیں رکھتے ہیں، تو اگلا بہترین قدم اسے اپنے قریبی ایمرجنسی ہسپتال میں لانا ہے۔ اس کی ایک وجہ ہے۔ اگرچہ آپ یقینی طور پر خود سے ہائیڈروجن پیرو آکسائیڈ کا انتظام کر سکتے ہیں، اگر آپ کو اس کا انتظام کرنے کا تجربہ نہیں ہے، تو اس بات کا زیادہ امکان ہے کہ آپ غلط مقدار کا انتظام کر سکتے ہیں اور آپ اسے زیادہ کر سکتے ہیں۔

اگر آپ گھر پر اپنے پوچ کو ہائیڈروجن پیرو آکسائیڈ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں تو مشورہ اور مناسب ہدایات کے لیے اپنے ڈاکٹر کو ضرور کال کریں۔

خوش قسمتی سے، یہ شاذ و نادر ہی ہوتا ہے کہ ہوسٹاس کا زہر بہت شدید ہو اور موت کا سبب بنے۔ علامات عام طور پر ہلکی ہوتی ہیں اور مناسب علاج کے بعد آپ کا پوچ ٹھیک ہو جانا چاہیے۔

کیا میزبان کتوں کے لیے خطرناک ہیں؟

میزبان کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔
میزبان کتوں کے لیے خطرناک ہیں؟

چونکہ میزبان کتوں کے لیے خطرناک ہیں بہت سے جانوروں کے ڈاکٹر تجویز کریں گے کہ پالتو جانوروں کے مالکان کتوں کو ان تک رسائی سے روکنے کے لیے ہوسٹاس کے پودوں کو ہٹا دیں۔ ہوسٹاس پلانٹ سے چھٹکارا حاصل کرنے سے، یہ ہوسٹاس پوائزننگ یا سیپونن پوائزننگ کے واقعات کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔

کتے کو پودے سے دور رکھنے کے لیے کچھ پشوچکتسا ریپیلنٹ استعمال کرنے اور ہوسٹاس پر اسپرے کرنے کا مشورہ بھی دے سکتے ہیں۔

ہم بہت زیادہ مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اسکوارٹ بوتل کو پانی اور کچھ لیموں کے رس سے بھریں۔ یہ مرکب 3 سے 1 کا تناسب ہونا چاہیے۔ اس لیے لیموں کے رس سے زیادہ پانی ہونا چاہیے۔ ہوسٹاس پلانٹ کو اس مکسچر سے چھڑکنے سے پہلے اسکوئرٹ بوتل کو بلا جھجھک ہلائیں۔ یہ چال آپ کے کتے کو پودے کو چبانے یا اس کے ساتھ رابطے میں آنے سے روکتی ہے۔

کیا کتے ہوسٹا کو کھا سکتے ہیں؟

نہیں، کتوں کو ہوسٹا نہیں کھانا چاہیے۔ اگرچہ ہوسٹاس سب سے زیادہ نقصان دہ پودے نہیں ہیں جس میں آپ کے کتے اپنے دانت ڈبو سکتے ہیں، لیکن اس پودے کا استعمال اب بھی شدید ردعمل اور زہر کا سبب بن سکتا ہے۔

کیا کتے ہوسٹا کے پتے کھا سکتے ہیں؟ نہیں، کتوں کو ہوسٹا کے پتے نہیں کھانے چاہئیں۔ ہوسٹاس کے پودے کو برتنوں کے اندر رکھیں اور انہیں اونچی سطحوں پر رکھیں یا انہیں چھت سے لٹکا دیں تاکہ آپ کے کتوں کو ان تک آسانی سے رسائی حاصل نہ ہو اور ہوسٹا کے پتے چبائیں۔

کیا کتے ہوسٹا کے پھول کھا سکتے ہیں؟ نہیں، کتوں کو ہوسٹا کے پھول نہیں کھانے چاہئیں۔ ہوسٹاس پلانٹس کے تمام حصے کتوں کے لیے زہریلے ہیں۔ اگر آپ کے چار ٹانگوں والے دوست ہوسٹا کے پھول یا ہوسٹاس پلانٹ کا کوئی حصہ کھاتے ہیں تو اپنے ڈاکٹر کو فوراً کال کرنا یقینی بنائیں۔ ہوسٹاس کھانے کے فوراً بعد آپ کے پوچ کو الٹی ہو سکتی ہے، جو کہ عام بات ہے۔

تاہم، اگر کتے کے مالکان کو درج ذیل علامات میں سے کوئی علامت نظر آتی ہے تو انہیں اپنے کتے میں کبھی بھی قے نہیں کرنی چاہیے۔

  • پہلے ہی قے ہو رہی ہے۔
  • بہت سستی محسوس کرنا۔
  • جوابدہ نہیں۔
  • نگلنے اور سانس لینے میں دشواری۔
  • دورے پڑنا۔
  • ہائپر ایکٹو ہونا۔
  • حال ہی میں پیٹ کی سرجری ہوئی تھی۔
  • کوئی تیز یا غیر ملکی چیز نگل لی۔

ایک بار پھر، یہ ہمیشہ بہتر ہے کہ آپ فوری طور پر اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اور اپنے کتے کو فوراً ویٹرنری ہسپتال لے جائیں۔ آپ کے کتے کے ڈاکٹر کو معلوم ہوگا کہ اس قسم کی صورتحال میں آپ کے کتے کی مدد کیسے کی جائے۔

ہانڈی اشارہ: جب بات پودوں، پھلوں اور سبزیوں کی ہو، تو یہ ہمیشہ بہتر ہے کہ دو بار چیک کریں کہ وہ کتوں کے لیے زہریلے یا زہریلے تو نہیں ہیں۔ بہت سے پالتو جانوروں کے مالکان اس بارے میں الجھن میں ہیں کہ آیا وہ اپنے پیارے دوستوں کو بیر کھلا سکتے ہیں۔ چیک کریں کیا کتے بیر کھا سکتے ہیں؟ یہ معلوم کرنے کے لیے کہ آیا بیر کتے کے استعمال کے لیے محفوظ ہیں۔

کیا میزبان کتوں کے لیے زہریلے ہیں؟

چونکہ میزبان کتوں کے لیے زہریلے ہوتے ہیں، اس لیے کتے کے مالکان کو چاہیے کہ وہ اپنے باغ میں یا گھر کے اندر ہوسٹاس کے پودے اگانے پر اضافی احتیاط کریں۔ جب کتے ہوسٹاس کا تھوڑا سا بھی استعمال کرتے ہیں، تو انہیں سیپوننز زہریلا ہونے یا ہوسٹاس کے زہر کا خطرہ ہوتا ہے۔

اس وجہ سے، پالتو جانوروں کے مالکان کو چاہیے کہ ہوسٹاس کو اپنے کتے کی پہنچ سے دور رکھیں، چاہے وہ ہوسٹاس پلانٹ کو اونچی سطح پر لگانا ہو یا پودے کے گرد باڑ لگانا ہو۔ اگر آپ کے کتے نے غلطی سے ہوسٹاس کا تھوڑا سا حصہ کھا لیا ہے، تو فوراً اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کرنا یقینی بنائیں۔ اس کے لیے فوری طبی امداد کی ضرورت ہے۔

چاہے آپ اپنے Hostas کے پودوں کو رکھنے کا فیصلہ کریں یا ان سے چھٹکارا حاصل کریں، ہم امید کرتے ہیں کہ اس مضمون نے آپ کو کلیدی بصیرتیں اور ہر وہ چیز فراہم کی ہوگی جس کی آپ کو Hostas اور کتوں کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Hosta

https://www.merckvetmanual.com/toxicology/poisonous-plants/houseplants-and-ornamentals

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button