Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کیا میرا کتا وہ بیج کھا سکتا ہے؟ » Genxam - جنزیم
کتوں کی خوراک

کیا میرا کتا وہ بیج کھا سکتا ہے؟

آئیے ایماندار بنیں، جب بھی آپ کے کینائن ساتھی آپ کو کچھ بھی کھاتے ہوئے دیکھتے ہیں، وہ ہمیشہ اسے آزمانا چاہتے ہیں۔ ذمہ دار مالکان کے طور پر، ہمیں اس بات کا خیال رکھنا چاہیے کہ ہم اپنے کتوں کو جو کچھ کھلا رہے ہیں وہ ان کے لیے محفوظ ہے۔

اپنے کینائن ساتھی کو کوئی بھی بیج کھلانے سے پہلے اس بات کو یقینی بنائیں کہ پہلے انہیں کمرے کے درجہ حرارت کے پانی میں ہلکے سے دھولیں۔ جلدی سے کلی کرنے سے کسی بھی کیمیکل کو دھو دیا جائے گا جس نے پروسیسنگ کے دوران بیجوں پر اپنا راستہ تلاش کیا ہو۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ اپنے کتے کو کھانا دینے سے پہلے اسے ہمیشہ دھو لیں، اپنے کتے کو دینے سے پہلے ہری سبزیوں جیسے برسل اسپراؤٹس جیسی چیزوں پر توجہ دیں اور انہیں دھو لیں۔ کوئی بھی کھانا ممکنہ طور پر کیڑے مار ادویات سے داغدار ہو سکتا ہے اور کون جانتا ہے کہ اور کیا ہے۔

ہم کئی قسم کے بیجوں اور آپ کے کتے کی صحت پر ان کے اثرات پر غور کریں گے۔ اگرچہ یہاں کی معلومات ایک اچھا نقطہ آغاز ہے، براہ کرم ہمیشہ اپنے کتے کی نگرانی کریں تاکہ کچھ بیجوں پر کوئی منفی رد عمل ہو۔

کیا کتے سورج مکھی کے بیج کھا سکتے ہیں؟

مختصر جواب ہے۔ ہاں، کتے محفوظ طریقے سے سورج مکھی کے بیج کھا سکتے ہیں۔. جب کہ کتے سورج مکھی کے بیج لے سکتے ہیں تو اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کے کتے کو ہاضمے کی کوئی پریشانی نہیں ہے اس کے لیے کچھ چیزوں کا خیال رکھنا چاہیے۔

اپنے کتے کے لیے بیج تیار کرنا

اپنے کتے کو کوئی بھی بیج یا گری دار میوے کھلانے سے پہلے ہمیشہ کسی بھی خول کو ہٹا دیں۔ یہ وقت طلب ہوسکتا ہے لیکن آپ کے پیارے دوست اس کی تعریف کریں گے۔ بیج میں کیڑے مار ادویات اور دیگر گندے کیمیکلز شامل ہو سکتے ہیں جو آپ اپنے کتے کو نہیں کھانا چاہتے۔ یہاں انگوٹھے کا ایک اچھا اصول یہ ہے کہ اسے نامیاتی اور کیمیائی اضافے سے پاک رکھا جائے۔

سوڈیم مواد

سٹور سے خریدے گئے نامیاتی سورج مکھی کے بیجوں پر نظر رکھنے کی ایک چیز سوڈیم کی مقدار ہے۔ مینوفیکچررز ان بیجوں میں بہت زیادہ نمک ڈالتے ہیں جو وہ انسانی استعمال کے لیے بیچ رہے ہیں جو آپ کے کتے کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

ہمیشہ ایسے بیجوں کے لیے جائیں جن پر بغیر نمکین کا لیبل لگا ہوا ہو یا اس میں کوئی نمک شامل نہ ہو۔ دوسرے عجیب و غریب اجزاء کو تلاش کرنا اور جب ممکن ہو تو نامیاتی خریدنا دانشمندی ہوگی۔ پروسیسڈ فوڈز سے ہر قیمت پر پرہیز کریں۔

ہمیشہ کی طرح محتاط رہیں کہ اپنے کتوں کو زیادہ نہ کھلائیں، انہیں ہماری طرح کیلوریز کی ضرورت نہیں ہے۔ اسے دھیان میں رکھیں اور اپنے K9 انسانی کھانوں کو کھلاتے وقت اعتدال کی طرف جھک جائیں۔

کیا کتے کدو کے بیج کھا سکتے ہیں؟

جی ہاں، آپ کے کینائن دوست ضرور کدو کے بیج کھا سکتے ہیں۔ کدو کے بیج کتوں کے لیے بہترین کیوں ہیں اس کی مکمل وضاحت کرنے کے لیے، آئیے اس چبائے ہوئے بیجوں کے غذائیت کی پروفائل پر ایک نظر ڈالیں۔

کدو کے بیج کے غذائی حقائق (1 اونس یا 28 گرام)

یہاں 1 اونس یا 28 گرام کدو کے چھلکے کے بیجوں کے غذائی حقائق ہیں:

نام، یونٹ رقم
کیلوریز، کیلوریز 126
کاربوہائیڈریٹس، جی 5
فائبر، جی 1.7
پروٹین، جی 7
چربی، جی 13
تانبا RDI کا 19%
لوہا RDI کا 23%
میگنیشیم RDI کا 37%
مینگنیز RDI کا 42%
فاسفورس RDI کا 33%
وٹامن K RDI کا 18%
زنک RDI کا 14%

جیسا کہ آپ اس غذائی پروفائل سے دیکھ سکتے ہیں، کدو کے بیج ایک سپر فوڈ ہیں جس میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ جب ہمارے کینائن دوست کدو کے چند بیج کھاتے ہیں، تو یہ ان کے نظام انہضام کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے اور ہمارے پیارے دوستوں کو باتھ روم میں آسانی سے جانے کی اجازت دیتا ہے۔

اگر آپ کے کتے کا وزن زیادہ ہے تو کدو کے چند بیج کھانے سے بھی وزن کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

فائبر کی مقدار زیادہ ہونے کے علاوہ، کدو کے بیجوں میں صحت کے لیے بہت سے فوائد بھی ہیں۔ چونکہ یہ سبز، چپٹے اور بیضوی بیج میگنیشیم سے بھرے ہوتے ہیں، اس لیے ان میں سے کچھ کھانے سے دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے، صحت مند بلڈ شوگر اور پریشر کی سطح کو فروغ دینے اور کتوں کی مضبوط ہڈیوں کو برقرار رکھنے میں مدد ملے گی۔

آپ نیوٹریشن پروفائل سے یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ کدو کے بیجوں میں 13 گرام چکنائی ہوتی ہے۔ اس 13 گرام چکنائی میں سے 6 گرام اومیگا 6s چربی ہے۔ اومیگا 6 ایک فیٹی ایسڈ ہے جو کینائنز کے لیے بہت اچھا ہے کیونکہ یہ کتوں میں سیل کے افعال اور سیل جھلی کی ساخت میں مدد کرتا ہے۔

ہمارے چار ٹانگوں والے دوستوں کو صحت مند کوٹ اور جلد رکھنے، قوت مدافعت کو بہتر بنانے اور ترقی کو فروغ دینے کے لیے اومیگا 6 کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر آپ کتے پال رہے ہیں تو کدو کے بیج کھانے سے جن میں اومیگا 6 فیٹی ایسڈ ہوتا ہے اس سے بھی عام تولید میں مدد ملتی ہے۔

کدو کے بیجوں میں اینٹی آکسیڈنٹس بھی ہوتے ہیں جو کتوں کو آزاد ریڈیکلز سے بچاتے ہیں اور صحت مند مدافعتی نظام کو برقرار رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔

مزید برآں، کدو کے بیجوں میں قدرتی طور پر پائے جانے والے کیمیکلز آپ کے کتے کو پرجیویوں سے پاک رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔ نوآبادیاتی دور میں کدو کے بیج کتوں کو کھلائے جاتے تھے کیونکہ ان میں کیوکربیٹاسن، ایک امینو ایسڈ ہوتا ہے جو کیڑوں کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

سوڈیم کی سطح پر نظر رکھیں اور پروسیس شدہ برانڈز سے پرہیز کریں۔ اگر سب کچھ چیک کرتا ہے تو آپ کے پاس اپنے کتے کے لئے ایک بہترین صحت مند علاج ہے۔ بالکل اسی طرح جیسے سورج مکھی کے بیجوں کے ساتھ، اپنے کتے کو کھلانے سے پہلے کدو کے بیجوں کے چھلکوں کو اچھی طرح سے دھو کر ہٹا دیں۔

مثالی طور پر، یہ بہتر ہے اگر آپ کدو کے بیجوں کو چھوٹے ٹکڑوں میں کچل دیں تاکہ کتوں میں دم گھٹنے سے بچا جا سکے۔

اس کا خلاصہ یہ ہے کہ ہمارے پیارے دوستوں کے لیے کدو کے بیجوں کے صحت سے متعلق فوائد کی فہرست یہ ہے:

  • صحت مند دل کو فروغ دیں: کدو کے بیج دل کی بیماری کو روکنے میں مدد دیتے ہیں۔
  • کینسر سے بچاؤ: کدو کے بیج کتوں میں کینسر کی مختلف اقسام کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔
  • کم بلڈ شوگر لیول: کدو کے بیجوں میں موجود میگنیشیم کتے کے بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔
  • صحت مند مثانہ: جب کتے کدو کے چند بیج کھاتے ہیں تو ان کا مثانہ صحت مند ہوتا ہے۔
  • سوزش کو کم کریں: اگر آپ کے کینائن دوستوں کو سوزش ہے تو کدو کے چند بیج آزمائیں۔
  • نیند کو بہتر بنائیں: کدو کے چند بیج کھانے کے بعد آپ کے بچے بہتر سو جائیں گے۔

اس کے ساتھ، اگرچہ کدو کے بیج کتوں کے لیے بہت اچھے ہیں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے پوچ کو معتدل مقدار میں دے رہے ہیں۔ اعتدال کلید ہے۔

کیا کتے چیا کے بیج کھا سکتے ہیں؟

یہ جنوبی امریکی بیج آپ کے چار ٹانگوں والے دوستوں کے لیے ایک طاقتور غذائی کارٹون پیک کرتا ہے۔ اس کے بہت سے صحت سے متعلق فوائد میں سے، یہ آپ کے کتے کو توانائی بخشے گا اور انہیں بہترین محسوس کرے گا۔ فائبر اور اومیگا 3 فیٹی ایسڈ سے بھری ہوئی ہے۔ چیا کے بیج اعتدال میں آپ کے کتے کی خوراک میں ایک بہترین اضافہ ہیں۔.

چیا کے بیج پروٹین اور بی وٹامنز کا بہترین ذریعہ ہیں جو ان کی اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات کو بڑھانے میں مدد کرتے ہیں۔ چیا کے بیجوں کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ وہ زیادہ تر بے ذائقہ اور خوشبو کے بغیر ہوتے ہیں، اس لیے انہیں آپ کے کتے کے کھانے میں آسانی سے شامل کیا جا سکتا ہے۔

بیج پانی جذب کرتے ہیں اور جب گیلے کتے کے کھانے کے ساتھ ملایا جائے تو وہ بہت اچھے ہوتے ہیں۔ اس فہرست میں موجود ہر چیز کی طرح چیا کو اعتدال میں اپنے کتے کو کھلائیں۔ اوسطاً ہر 5 پاؤنڈ جسمانی وزن کے لیے، اپنے کتے کو روزانہ ⅛ چائے کا چمچ کھلانا محفوظ ہے۔

کیا کتے سن کے بیج کھا سکتے ہیں؟

مختصر جواب یہ ہے کہ ہاں آپ اپنے کتے کو سن کے بیج کھلا سکتے ہیں۔. تمام انسانی کھانوں کی طرح، یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے کتے کو کھانا کھلانے کی مقدار کو معتدل کریں۔ فلیکس سیڈ کے پودے شمالی امریکہ اور کینیڈا میں اگتے ہیں۔ ان کے گری دار میوے کے ذائقہ کے لئے مشہور فلیکس بیج کتوں میں بہت مشہور ہیں۔

ایک قدرتی detoxifier وہ آپ کے کتے کے لیے پروٹین کا ایک بڑا ذریعہ ہیں اور ان کے نظام کو detoxify کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ سن میں پایا جانے والا ریشہ ایک معمولی جلاب کے طور پر کام کرکے آپ کے کتے کو باتھ روم جانے میں مدد کرتا ہے۔

سن کے بیجوں میں lignans کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو پورے جسم میں سوزش سے لڑنے میں مدد کرتی ہے۔ سوزش کتوں میں بہت سی دائمی بیماریوں کی وجہ ہے، سن کے بیج عمر سے متعلق بیماری سے لڑنے میں مدد کرنے کے لیے ایک طاقتور ذریعہ ہو سکتے ہیں۔

فلیکس سیڈ اومیگا 3 فیٹی ایسڈز کا ایک بڑا ذریعہ بھی ہے جو آپ کے کتے کی جلد اور کھال کو صحت مند رکھنے میں مدد کر سکتا ہے۔ اس فہرست میں موجود دیگر بیجوں کی طرح یہ بھی ضروری ہے کہ اپنے کتے کو کھانا کھلاتے وقت اعتدال پسندی کی مشق کریں۔ اپنے کتے کے روزمرہ کے کھانے میں ان کے کھانے میں ملانے کے لیے فلیکس سیڈ کی تھوڑی مقدار استعمال کرنے پر غور کریں۔

کیا کتے انار کے بیج کھا سکتے ہیں؟

جبکہ انار کے بیج زیادہ تر معاملات میں آپ کے کینائن ساتھی کے لیے خطرناک نہیں ہوتے انہیں اپنے کتے کو کھانا کھلانا مناسب نہیں ہے۔. یہاں اوسط سفارش یہ ہے کہ آپ اپنے کتے کو انار کے بیجوں کی ایک چھوٹی سی تعداد دیں اور اگر وہ کسی منفی ردعمل کے آثار نہیں دکھاتے ہیں تو وہ شاید ٹھیک ہیں۔

بدترین صورت حال میں، آپ کے کتے کو پیٹ کے کچھ مسائل اور اسہال کا سامنا ہو سکتا ہے۔ لہذا اس کا خلاصہ یہ ہے کہ اپنے کتے کے انار کے بیجوں کی کھپت کو کم سے کم رکھیں، اور اگر آپ ان کو انار کے بیج کھلانا چاہیں تو اسے کم اور کبھی کبھار کریں۔

کیا کتا تل کے بیج کھا سکتا ہے؟

تِل کسے پسند نہیں! خاص طور پر چونکہ وہ ہمارے پسندیدہ کھانوں کے اوپر آتے ہیں۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ آپ کے کتے نے آپ کے برگر اور اس کے ساتھ موجود تل کے سیڈ بن پر تھوک چھوڑا ہے۔ اچھی خبر یہ ہے کہ آپ آرام سے اس خوبصورتی میں سے کچھ اپنے پیارے پال کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں۔

تل کے بیج آپ کے کتے کے کھانے کے لیے محفوظ ہیں۔ تمام انسانی کھانوں کی طرح وہ آپ کے کتے کو اعتدال میں دی جانی چاہئیں۔ کچھ کتے کچھ بیجوں کے لیے حساس ہو سکتے ہیں جس کے نتیجے میں پیٹ کی خرابی یا اسہال ہو سکتا ہے۔ دوسری صورت میں، بیج ایک سپر فوڈ اور غذائیت کا پاور ہاؤس ہیں۔

اگر مناسب طریقے سے متوازن ہو تو وہ آپ کے کتے کی خوراک میں ایک بہترین اضافہ ہو سکتے ہیں۔ نتیجہ آخر میں، یہ اپنے کتے کو انسانوں کے لیے کوئی بھی کھانا کھلاتے وقت اعتدال اور احتیاط دونوں پر عمل کرنے کی ادائیگی کرتا ہے۔

سوڈیم اور دیگر کیمیکلز جیسے اضافی اشیاء پر نظر رکھیں۔ نامیاتی کھانے خریدنے کی کوشش کریں اور اپنے پالتو جانوروں کو ایسی کوئی چیز نہ کھلائیں جو آپ خود نہیں کھاتے۔

نتیجہ

یہ آپ کے کتے کو انسانوں کے لیے کوئی بھی کھانا کھلاتے وقت اعتدال اور احتیاط دونوں پر عمل کرنے کی ادائیگی کرتا ہے۔ سوڈیم اور دیگر کیمیکلز جیسے اضافی اشیاء پر نظر رکھیں۔ نامیاتی کھانے خریدنے کی کوشش کریں اور اپنے پالتو جانوروں کو ایسی کوئی چیز نہ کھلائیں جو آپ خود نہیں کھاتے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ غذائی ضروریات کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button