کتوں کی خوراک

کیا مجھے کتا ملنا چاہیے؟ خود سے پوچھنے کے لیے 9 سوالات

کیا آپ اپنا چھوٹا کتا رکھنا پسند کریں گے؟ کیا یہ آپ کا خواب تھا جب آپ چھوٹے تھے؟ کتے کا مالک ہونا بلاشبہ بہت کام ہے۔ اگر آپ پالتو جانوروں کی ملکیت کے بارے میں نئے ہیں، تو پہلی بار کتے کے مالکان کے لیے چند تجاویز جاننا آپ کو آگے کی تیاری میں مدد کرنے اور آپ کا وقت اور پریشانی بچانے میں مدد دے گا۔

بہت سی نئی ذمہ داریاں سنبھالنے کے لیے تیار رہیں۔ اس میں کتے کی تربیت، ان کو محفوظ رکھنے کے لیے وائرلیس کتے کی باڑ لگانا اور آپ کے احاطے میں شامل کرنا، اور انہیں صحت بخش خوراک فراہم کرنا شامل ہے۔ آخر میں، آپ کو بہت سارے بوسے، ہنسی اور خوشی سے نوازا جائے گا۔

یہ دباؤ کا شکار ہو سکتا ہے اور ہو سکتا ہے آپ کو معلوم نہ ہو کہ کہاں سے آغاز کرنا ہے۔ خوش قسمتی سے، ہم نے ذیل میں سوالات اور بیانات کی ایک فہرست مرتب کی ہے تاکہ آپ اپنے کتے کو خریدنے یا گود لینے سے پہلے سوچ سکیں۔ کوئز سے گزرنے کے بعد، آپ کو اس بات کی بہتر تفہیم ہوگی کہ پوچ رکھنے میں کیا ضرورت ہے۔

کیا مجھے کتے کا کوئز لینا چاہیے؟

1) ہر ہفتے، آپ اپنے پیارے دوست کو تربیت دینے کا کتنا وقت بناتے ہیں؟

آپ کو اپنے پیارے دوست کو تربیت دینے میں جتنا وقت لگتا ہے اس کی منصوبہ بندی کرنی چاہیے۔ آپ کو اپنے کتے کی تربیت کرنے، انہیں بنیادی احکامات سکھانے، اور اپنے کتے کو پٹے پر چلنے کی تربیت دینے کی ضرورت ہوگی۔

چونکہ ہر کتا اپنی رفتار سے سیکھتا ہے، اس لیے آپ کے چھوٹے بچوں کو تربیت دینے کے لیے درکار وقت کی مقدار مختلف ہوتی ہے۔

شاید آپ نے ایک بڑا کتا گود لیا ہے۔ اگر آپ کے پاس چند ہفتوں کا کتے کا بچہ ہے تو اسے سیکھنے اور تربیت دینے میں زیادہ وقت لگے گا۔ صبر کی مشق کریں اور اپنے پوچ کے ساتھ مسلسل کام کرنے کے لیے جتنا وقت درکار ہے اس وقت تک لگائیں جب تک کہ وہ مسئلہ کے علاقوں سے سیکھ نہ لیں۔

تربیت آپ اور آپ کے بچے دونوں کے لیے تفریحی ہو سکتی ہے۔ تربیت کے نتیجے میں، آپ کے پاس مناسب آداب کے ساتھ اچھا سلوک کرنے والا کتا ہوگا۔

2) آپ کے پاس اپنے کتے کے ساتھ کھیلنے اور ورزش کرنے کے لیے ایک دن میں کتنا فارغ وقت ہوتا ہے؟

اپنے کتے کے چائے کے کپ چیہواہوا کے ساتھ کھیلیں اور ورزش کریں۔

یہ سفارش کی جاتی ہے کہ آپ دن میں کم از کم ایک سے دو گھنٹے اپنے کتے کے ساتھ کھیلنے اور ورزش میں گزاریں۔ بلاشبہ، کتوں کی مختلف نسلوں میں توانائی کی سطح مختلف ہوتی ہے، اس لیے روزانہ کم از کم ایک گھنٹہ تربیت، چہل قدمی، یا ان کے ساتھ دوڑنے کا منصوبہ بنائیں۔

آپ یہ گھنٹہ ان کے ساتھ جنگ ​​کی بازی یا ٹگ آف وار کھیلنے میں بھی گزار سکتے ہیں۔ اگر آپ کے پیارے دوست گھر کے پچھواڑے میں کھیلنا پسند کرتے ہیں، تو انہیں محفوظ رکھنے کے لیے ایک وائرلیس کتے کی باڑ لگانے پر غور کریں اور انھیں آپ کے صحن سے فرار ہونے سے روکیں۔

اچھا سلوک کرنے والے کینائن ساتھیوں کا ایک اور طریقہ یہ ہے کہ ان کے ساتھ مستقل ورزش کرنے اور کھیلنے کے لیے وقت نکالیں۔ یہ یقینی بنائے گا کہ ان کے پاس بہت زیادہ توانائی نہیں ہے۔ ضرورت سے زیادہ اور کم توانائی والے کتے اس توانائی کو خرچ کرنے کے لیے بری عادتوں کا سہارا لے سکتے ہیں۔

بری عادات میں فرنیچر چبانا، آپ کے گھریلو سامان کو تباہ کرنا، کاٹنا، یا بھونکنا بھی شامل ہے۔

3) جب آپ کے پاس کتا ہے تو آپ صبح سب سے پہلے کیا کریں گے؟

جب آپ کے پاس پوچ ہے، تو آپ کو اپنی صبح کی روٹین کو ایڈجسٹ کرنا پڑے گا۔ کتوں کو ہر صبح اپنے کاروبار کے لیے باہر لے جانا پڑتا ہے۔

اگر آپ گھر میں کتے کا بچہ لا رہے ہیں، تو یہ ضروری ہے کہ آپ اسے اپنے صبح کے معمولات میں شامل کریں۔ کتے کے بچوں کو یہ سیکھنے کی ضرورت ہے کہ صبح باہر چہل قدمی کا مطلب ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ وہ پاٹی جائیں یا اپنا کاروبار کریں۔ اس کے لیے لمبے لمبے چہل قدمی کی ضرورت نہیں، بس جب تک وہ اپنا کاروبار نہ کر لیں۔

اگر آپ کے پوچ نے ابھی تک اپنا کاروبار نہیں کیا ہے تو گھر واپس نہ جائیں۔ انتظار کریں جب تک کہ وہ اپنا کاروبار ختم نہ کر لیں اور پھر انہیں فوری طور پر انعام دیں۔ اس سے آپ کے کتے کو یہ سیکھنے میں مدد ملتی ہے کہ یہ کرنا صحیح ہے۔ ان کے شام کے کھانے کے بعد، آپ کو انہیں دوبارہ سیر کے لیے باہر لے جانا پڑے گا۔

4) صحیح یا غلط۔ آپ کے کتے کے لیے دوسرے کتوں کے ساتھ ملنا ضروری ہے، لیکن لوگوں سے نہیں۔

جھوٹا آپ کے کتے کے لیے یہ ضروری ہے کہ وہ دوسرے کتوں کے ساتھ ساتھ لوگوں کے ساتھ بھی ملیں۔

آپ کے کتے کی عمر سے کوئی فرق نہیں پڑتا، تمام کتوں کے لیے سماجی کاری بہت ضروری ہے۔ آپ کے پوچ کو یہ سیکھنے کی ضرورت ہے کہ دوسرے کتوں اور آس پاس کے لوگوں کو رکھنے کی عادت کیسے ڈالی جائے۔ انہیں بلاک کے ارد گرد سیر کے لیے باہر لے جائیں، ڈاکٹر یا ڈاگ پارک میں جائیں تاکہ وہ دوسرے کتوں اور لوگوں کے ساتھ مل سکیں۔

اگر کتے دوسروں کے ساتھ اچھی طرح سے میل جول نہیں رکھتے ہیں، تو وہ دوسرے کتوں یا لوگوں کے ارد گرد پریشان ہو سکتے ہیں اور حملہ کر کے ردعمل کا اظہار کر سکتے ہیں جو ایک خطرناک صورت حال میں بدل سکتا ہے۔ آپ کا کتا دوسرے کتوں کی طرف آگے بڑھ سکتا ہے، ان کی پٹی سے بچ سکتا ہے، اور پھر سڑک پر بھاگ سکتا ہے۔

5) اگر آپ کتے کو خریدنے یا گود لینے والے ہیں، تو آپ کے کتے کی ضروریات کے لیے کون ادائیگی کرے گا؟

پیلے لیب کے لوازمات کے اخراجات

اگر آپ کتے کو خریدنے یا گود لینے والے ہیں، تو آپ کو اپنے کتے کی ضروریات کے لیے ادائیگی کرنے والا بنیادی فرد ہونا چاہیے۔ بہت سے مالکان اپنے شریک حیات، اہم دوسروں، یا والدین کے ساتھ رہتے ہیں۔ اگر وہ آپ کے کتے کی ضروریات کو پورا کرنے میں مدد کرنے پر راضی ہیں، تو یہ ٹھیک ہے۔

اگر آپ دوسروں کے ساتھ رہ رہے ہیں تو آپ کے کتے کی ضروریات کی ادائیگی کون کرے گا اس کے لیے ایک منصوبہ بنائیں۔ کچھ اخراجات میں ویٹرنری بلز، کھانے کے اخراجات، کھلونوں کے اخراجات، لوازمات کے اخراجات وغیرہ شامل ہیں۔ یہ مہنگا ہو سکتا ہے لہذا اسی کے مطابق منصوبہ بندی کریں۔

6) آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ آپ کا کتا جارحیت کے آثار دکھا رہا ہے؟

جارحیت کی نشانیاں چائے کا کپ chihuahua

آپ کے کینائن ساتھی دکھا رہے ہوں گے۔ جارحیت کی علامات اگر انہوں نے اپنی پیٹھ پر بال اٹھائے ہیں، بھونک رہے ہیں، دانت نکال رہے ہیں، یا بڑھ رہے ہیں۔ بھونکنا اور گرنا آوازی جارحانہ اشارے ہیں۔ اگر وہ اپنی پیٹھ پر بال اٹھاتے ہیں یا اپنے دانت نکال رہے ہیں، تو یہ غیر زبانی جارحانہ اشارے ہیں۔

کچھ ایسے رویوں کو غلط نہ سمجھیں جو جارحانہ لگتے ہیں لیکن ان کے کان پیچھے رکھنا یا بٹ سونگھنا جیسے نہیں ہیں۔ یہ طرز عمل دراصل دوستی یا تابعداری کی علامتیں ہیں۔

7) جب آپ کے پاس اپنا نیا کتا ہے، تو آپ خود کو کیا کرتے ہوئے دیکھتے ہیں؟

جب آپ کے پاس کتے ہیں، تو آپ کو ان کے لیے وقت اور توانائی وقف کرنی ہوگی۔ آپ اپنے دن کو معمول کے مطابق گزار سکتے ہیں جیسے کہ ٹی وی دیکھنا، چہل قدمی کرنا یا لمبی سیر کرنا، یا گھومنا پھرنا لیکن اپنے کینائن ساتھی کو اپنی روزمرہ کی سرگرمیوں میں شامل کرنا یقینی بنائیں۔

اس طرح وہ آپ کے آس پاس کے لوگوں کے ساتھ مل سکتے ہیں اور آپ کی سرگرمیوں سے راحت محسوس کر سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ بستر پر لیٹ رہے ہیں تو ، اپنے کتوں کے ساتھ وقت گزارنا یقینی بنائیں۔

ایسی سرگرمیاں شامل کرنا بھی ضروری ہے جو آپ کے بچے پسند کریں گے۔ اس میں کتے کے پارک میں جانا، تربیت، ایک ساتھ کینائن کی اطاعت کی کلاس لینا، کسی بھی چستی کی کارکردگی میں اپنی مہارت کا مظاہرہ کرنا، یا کتے کے کھیلوں کے مقابلوں میں مقابلہ کرنا شامل ہے۔

اپنے کتے کے ساتھ وقت گزارنا آپ کو اپنے کتے کے ساتھ جوڑنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کے کتے کو یہ بھی بتاتا ہے کہ آپ پیک کے لیڈر ہیں کیونکہ تمام کتے اپنے پیک پر انحصار کرتے ہیں۔

8) صحیح یا غلط۔ جب کھانے کی بات آتی ہے تو کتے انسانوں کے تمام کھانے کھا سکتے ہیں۔

کیا کتے انسان کا کھانا کھا سکتے ہیں؟

جھوٹا کتے نہیں کھا سکتے تمام انسانی خوراک. اگر آپ اور آپ کا خاندان دسترخوان پر کھانا کھا رہے ہیں تو کوشش کریں کہ اپنے کتوں کو اپنی میز پر کھانا نہ دیں۔ اگرچہ ان کو اسکریپ دینا بے ضرر معلوم ہو سکتا ہے، لیکن یہ کھانے کے لیے بھیک مانگنے جیسے برے رویے کو فروغ دیتا ہے۔

اس کے علاوہ، زیادہ تر کھانا جو ہم کھاتے ہیں وہ کتوں کے ہضم کرنے کے لیے محفوظ نہیں ہے۔ وہ انسانی کھانوں کی فہرست کھا سکتے ہیں، لیکن یقینی طور پر تمام نہیں۔ جب تک کہ آپ کو صحیح اجزاء کا علم نہ ہو، اپنے کینائن ساتھی کو دینے سے پہلے یہ معلوم کرنا بہتر ہے۔

ہم اپنے کینائن ساتھیوں کے ساتھ ہر چیز کا اشتراک کرنا چاہتے ہیں، لیکن انہیں کھانا دینا جو ان کے جسم کے لیے نقصان دہ ہو، غیر منصوبہ بند ہنگامی ڈاکٹر کے دورے کا باعث بن سکتا ہے۔ حد کو جاننا بہت ضروری ہے، خاص کر جب بات کھانے کی ہو۔

9) صحیح یا غلط۔ اگر آپ کھلے میدان میں ہیں، تو میرے کتے کو پٹا دینے دینا ٹھیک ہے۔

جھوٹا اپنے کتوں کو پٹے سے باہر نہ جانے دیں اگر وہ ابھی تک پٹے کی تربیت یافتہ نہیں ہیں۔ جب تک کہ آپ کو یقین نہ ہو کہ آپ کے کتے دوسرے کتوں یا لوگوں کی طرف سے رد عمل ظاہر نہیں کریں گے یا متحرک نہیں ہوں گے، یہ بہتر ہے کہ آپ اپنے کتوں کو کھلے میدان میں بھی پٹے پر رکھیں۔

اگر آپ کسی غیر مانوس یا غیر باڑ والے علاقے میں ہیں تو اپنے کتے کو پٹے پر رکھنے کی کوشش کریں۔ گرے ہاؤنڈز جیسی کتوں کی نسلیں بہت تیز ہوتی ہیں اور ان کا شکار زیادہ ہوتا ہے۔ ان کی فطری جبلت چھوٹے جانوروں کا پیچھا کرنا ہے اور اس کی وجہ سے وہ سیکنڈوں میں آپ سے دور بھاگ سکتے ہیں۔

کلیدی ٹیک وے

مندرجہ بالا نو سوالات اور بیانات آپ کو یہ سوچنے میں مدد کریں گے کہ آیا آپ کو کتا لینا چاہیے۔ آپ کو اپنے چار ٹانگوں والے دوستوں کے ساتھ تربیت، کھیلنے اور ورزش کرنے میں بہت زیادہ وقت گزارنے کی ضرورت ہوگی۔

اگر آپ مندرجہ بالا جواب کو سمجھتے ہیں اور اس سے اتفاق کرتے ہیں، تو یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ نے اس کے بارے میں اچھی طرح سے سوچا ہے اور اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ آپ کے کتے کے لیے ایک محفوظ اور پیارا گھر ہوگا۔ بلاشبہ، ابھی بھی بہت کچھ سیکھنا باقی ہے لیکن کتا رکھنے کے بارے میں صحیح ذہنیت اور بنیادی معلومات کا ہونا بہت ضروری ہے۔

اگرچہ یہ پارک میں کوئی آسان چہل قدمی نہیں ہے، یہ یقینی طور پر فائدہ مند ہے اور آپ کو برسوں کی ہنسی، خوشگوار یادیں اور بوسے ملیں گے!

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button