کتوں کی خوراک

کیا آسٹریلوی چرواہے بچوں کے ساتھ اچھے ہیں؟

کیا آپ چھوٹے بچوں اور بچوں کے ساتھ اپنے خاندان کے لیے کتا لینے کے بارے میں سوچ رہے ہیں؟ کیا آپ آسٹریلین شیفرڈز کو کتوں کی دوسری نسلوں پر ترجیح دیتے ہیں؟ اگر ایسا ہے تو، آپ سوچ رہے ہوں گے، "کیا ایک آسٹریلین شیفرڈ میرے بچوں اور بچوں کے لیے ایک اچھا خاندانی کتا ہے؟” اگرچہ تمام کتے مختلف ہوتے ہیں، آسٹریلیا میں کچھ فطری رویے ہوتے ہیں جن سے آپ کو آگاہ ہونا چاہیے۔ پہلے مختصر جواب یہ ہے۔

کیا آسٹریلین شیفرڈ بچوں کے ساتھ اچھے ہیں؟ یہ منحصر کرتا ہے. عام طور پر، آسٹریلوی شیپرڈز بچوں اور بچوں کے ساتھ ایک جیسے ہوتے ہیں۔ تاہم، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ آسٹریلین شیفرڈ کو چرواہے والے کتے کے طور پر درجہ بندی کیا گیا ہے۔ اس وجہ سے، ان کے پاس ٹخنوں پر چٹکی بجانے اور آپ کے چھوٹے بچوں کو پکڑنے کی فطری جبلت ہوتی ہے اور وہ ان سے ٹکرا بھی سکتے ہیں۔ اچھی خبر یہ ہے کہ اس رویے کو ابتدائی تربیت کے ذریعے کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔

اس مضمون میں، ہم آسٹریلین شیفرڈ رکھنے کے فوائد اور نقصانات پر بات کریں گے اگر آپ کا خاندان چھوٹے بچوں اور بچوں والا ہے۔ ہم آپ کے آسٹریلوی باشندوں کو تربیت دینے کے چند طریقوں پر جائیں گے کہ وہ آپ کے بچوں کا گلہ نہ کریں اور اپنے بچوں کو تربیت کے عمل میں کیسے شامل کریں۔ اس مضمون کے اختتام تک، آپ اپنے لیے اس سوال کا جواب دینے کے قابل ہو جائیں گے، "کیا ایک آسٹریلین شیفرڈ میرے اور میرے بچوں کے لیے صحیح کتا ہے؟”

آسٹریلین شیفرڈ بچوں کے ساتھ اچھا ہے یا نہیں؟

آسٹریلوی چرواہے بچوں کے ساتھ اچھے ہیں۔
بچوں کے ساتھ آسٹریلیائی شیفرڈ

عام طور پر، ہاں، آسٹریلوی شیپرڈز بچوں اور بچوں کے ساتھ اچھے ہوتے ہیں۔ تاہم، اس سوال کے ہمیشہ دو پہلو ہوتے ہیں۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ واقعی آپ کے آسٹریلیا کے مزاج پر منحصر ہے، اس کی تربیت اور پرورش کیسے ہوئی، آپ کے گھر کا ماحول، اور آپ کے بچوں کا طرز عمل اور آپ کے آسٹریلیا کے ساتھ تعامل اس سوال کے جواب کو واقعی متاثر کر سکتا ہے۔

مجموعی طور پر، اگر آپ کے بچے ہیں اور آپ آسٹریلین شیفرڈ حاصل کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں، تو درج ذیل کی وجہ سے آسٹریلوی حاصل کرنا اچھا خیال ہے:

  • ایک ساتھ بہت ساری سرگرمیوں سے لطف اٹھائیں۔
  • اپنے بچوں کو اپنے آسٹریلیا پر بھروسہ کرنا سکھائیں اور اس کے برعکس۔
  • ایک ساتھ بہت ساری خوشگوار یادیں بانٹیں اور بنائیں۔
  • اپنے بچوں کو اپنے کتے کے ساتھ جوڑنا سکھائیں۔
  • آپ کے خاندان کے ہر فرد کے لیے ایک زبردست تناؤ کو دور کرنے والا۔
  • آپ کا آسٹریلیا فیملی پیک کے حصے کے طور پر آپ کے چھوٹے بچوں کی شناخت کرنا سیکھے گا۔

آئیے اس کے بعد مزید تفصیل سے دیکھیں اور معلوم کریں کہ کیا ایک آسٹریلوی شیفرڈ بطور خاندانی کتا ایک اچھا خیال ہے۔

اگلا پڑھیں: Catahoula آسٹریلین شیفرڈ مکس (مکمل گائیڈ)

کیا آسٹریلین شیفرڈز اچھے خاندانی کتے ہیں؟

آسٹریلیائی شیفرڈ اچھا خاندانی کتا
کیا آسٹریلیا اچھے خاندانی کتے ہیں؟

اگر آپ کا خاندان چھوٹے بچوں اور بچوں کے ساتھ ہے، تو ایسے کتے کی تلاش بہت ضروری ہے جو خاندانی دوست ہو۔ آپ ایک کینائن ساتھی شامل کرنا چاہیں گے جو نہ صرف چھوٹے بچوں اور بچوں کے ساتھ آپ کی گھریلو زندگی سے مطابقت رکھتا ہو، بلکہ گھر میں موجود آپ کے دوسرے پالتو جانوروں کے ساتھ بھی۔ یقینا، یہ کام کرنے سے کہیں زیادہ آسان ہے۔

خوش قسمتی سے، آسٹریلوی شیفرڈز اچھے خاندانی کتے بناتے ہیں کیونکہ وہ توانا، ذہین، وفادار، خاندان کے اراکین کے ساتھ انتہائی بات چیت کرنے والے اور محبت کرنے والی فطرت کے حامل ہوتے ہیں۔

سب سے اچھی بات یہ ہے کہ آسٹریلیا ہمیشہ نئی چیزیں سیکھنے کے لیے بے چین رہتے ہیں اس لیے وہ قابل تربیت بھی ہوتے ہیں۔

یہاں کچھ وجوہات ہیں کہ آسٹریلوی شیفرڈز اچھے خاندانی کتے کیوں بناتے ہیں۔

آسٹریلیا کی توانائی کی سطح بچوں کے لیے موزوں ہے۔

اس میں کوئی شک نہیں کہ ہمارے نوجوان بچے انتہائی متحرک اور توانا ہیں۔ وہ کھیلنا، چلانا، اور گھر کے ارد گرد بھاگنا پسند کرتے ہیں۔

9 سے 5 کام کرنے، رات کا کھانا پکانے، کپڑے دھونے، اور دیگر کاموں کی فہرست کے درمیان، ہمارے بچوں کی توانائی کی سطح کو برقرار رکھنا مشکل ہے۔ زیادہ تر وقت، ہم صرف امن اور پرسکون اور ایک طویل دن کے بعد آرام کرنے کا موقع چاہتے ہیں۔

اگر آپ کے پاس آسٹریلین شیفرڈ ہے، تو آپ کو پہلے ہی معلوم ہو جائے گا کہ وہ بھی اعلیٰ توانائی والے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ کام کرنے اور ریوڑ کے لیے پالے گئے تھے۔ اس کا مطلب ہے کہ آسٹریلوی کھلاڑی کھیل کے وقت کے لیے ہمیشہ تیار رہتے ہیں، چاہے وہ ٹگ آف وار کا کھیل ہو یا کیچ کھیلنا۔

آسٹریلیا عام طور پر بچوں کے ساتھ کھیلنے سے لطف اندوز ہوتا ہے اور یہ ان کے لیے اپنی اضافی توانائی خرچ کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ ان کے کھیلنے کے وقت کے بعد، آپ شرط لگا سکتے ہیں کہ آپ کے آسٹریلیا اور آپ کے بچے دونوں تھکے ہوئے لیکن خوش ہوں گے۔

آسٹریلوی چرواہے بہادر ہیں اور باہر سے محبت کرتے ہیں۔

آسٹریلیائی چرواہے قدرتی طور پر باہر سے محبت کرتے ہیں کیونکہ وہ اصل میں کھیتوں میں کام کرنے اور سارا دن باہر کام کرنے کے لیے پالے گئے تھے۔ لہذا یہ کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ وہ لمبی سیر، ڈاگ پارک، یا قریبی اسٹور میں جانا کیوں پسند کرتے ہیں۔

آپ کو اس میں دلچسپی ہو سکتی ہے: کیا لوز کتوں کی اجازت دیتا ہے؟ کیا لوز پالتو پالیسی کتا دوستانہ ہے؟

اگر آپ کا خاندان بہادر ہے اور آپ کا کینائن ساتھی آپ کے ساتھ آنا چاہتا ہے، تو آسٹریلیا آپ کے خاندان کے لیے بہترین فٹ ہے۔ آسٹریلین شیفرڈز دنیا بھر میں چھٹیوں پر آپ کے خاندان کے ساتھ جانا پسند کرتے ہیں اور انہیں کار کی سواری بھی پسند ہے۔

اپنے آسٹریلیا کو کہیں بھی لانے سے پہلے، یقینی بنائیں کہ وہ پٹے سے تربیت یافتہ ہیں اور پٹے پر اچھی طرح چل سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کا پوچ پٹے پر چلنے میں مہارت حاصل کر لیتا ہے، تو آپ اسے یا اسے کہیں بھی لے جا سکتے ہیں جہاں کتے کی اجازت ہو۔

آسٹریلیا آپ کے فعال طرز زندگی کو برقرار رکھ سکتا ہے۔

آسٹریلیا نہ صرف لمبی سیر سے لطف اندوز ہوتے ہیں، بلکہ وہ آپ، آپ کے بچوں اور آپ کے خاندان کے ساتھ دوڑنا اور پیدل سفر کرنا بھی پسند کرتے ہیں۔

اگر آپ، آپ کا خاندان، اور آپ کے بچے پیدل چلنا، دوڑنا، یا تیرنا پسند کرتے ہیں، تو آسٹریلیا اچھے فٹ ہیں کیونکہ وہ جسمانی سرگرمیاں پسند کرتے ہیں۔

آسٹریلوی خاندان میں بچوں سمیت ہر کسی کے ساتھ ملتے ہیں۔

آسٹریلیا سماجی کتے ہیں۔ وہ اپنے خاندان کے آس پاس رہنا پسند کرتے ہیں اور آپ کے خاندان کے ہر فرد کے ساتھ رہنا پسند کرتے ہیں، بشمول بچے، بچے اور آپ کے گھر کے دیگر پالتو جانور۔ ان کی دلکش فطرت اور چنچل رویہ کا مطلب ہے کہ وہ دوسرے پالتو جانوروں، جانوروں اور ہر عمر کے لوگوں کے ساتھ مل جاتے ہیں۔

آسٹریلیا ہمیشہ اپنے مالکان کو خوش کرنے کے لیے بے چین رہتے ہیں۔

اگرچہ آسٹریلوی شیپرڈز اچھی طرح سے گول ہیں اور اپنے اردگرد کے ماحول سے اچھی طرح ڈھلتے ہیں، تربیت اب بھی ضروری ہے۔ اپنے آسٹریلیا کو چھوٹی عمر میں تربیت دینا (جب کہ وہ اب بھی کتے کا بچہ ہے) بہت اہم ہے کیونکہ وہ جتنے چھوٹے ہوں گے، ان کی تربیت کرنا اتنا ہی آسان ہے۔

کتے کی تربیت کی کچھ اقسام ہیں جو آپ ابھی شروع کرنا چاہیں گے۔ وہ ہیں:

  • سماجی کاری کی تربیت۔
  • طرز عمل کی تربیت۔
  • اطاعت کی تربیت۔

آسٹریلیا کے لیے تربیت آسانی سے آنی چاہیے کیونکہ وہ ہمیشہ اپنے مالکان کو خوش کرنے کے لیے بے چین رہتے ہیں اور وہ سیکھنا پسند کرتے ہیں۔ انہیں ابتدائی اور ابتدائی سماجی کاری کی تربیت دینے سے انہیں آپ کے بچوں اور بچوں کے ساتھ ملنے میں مدد ملتی ہے۔ وہ سیکھیں گے کہ بچوں کے ساتھ کس طرح ردعمل اور برتاؤ کرنا ہے۔

اگر پہلے آپ کا آسٹریلیا تربیت کے ساتھ جدوجہد کر رہا ہے، تو پریشان نہ ہوں۔ وہ بہت ہوشیار کتے ہیں لہذا یہ ضروری ہے کہ مالکان تربیت کے ساتھ ہم آہنگ رہیں۔

آسٹریلیا کسانوں یا مویشیوں کے مالکان کے لیے بہت اچھا ہے۔

یاد رکھیں کہ آسٹریلوی چرواہوں کو بھیڑوں، بکریوں اور مویشیوں کے ریوڑ کے لیے پالا گیا تھا۔ ان کی قدرتی گلہ بانی کی مہارتیں اعلیٰ ترین ہیں لہذا اگر آپ مویشیوں کے مالک ہیں یا مویشیوں کے ساتھ کسی فارم پر رہتے ہیں، تو آسٹریلیا خاندان کے لیے ایک بہترین اضافہ ہے۔

گلہ بانی کی یہ مہارتیں اچھی اور بری دونوں ہو سکتی ہیں۔ آپ کے آسٹریلوی کھلاڑی کی چرواہوں کی صلاحیت کا اچھا پہلو یہ ہے کہ اگر آپ چاہتے ہیں کہ وہ آپ کے مویشی چرائے یا فارم پر کام کرے۔ وہ مندرجہ ذیل ہدایات میں اچھے ہیں.

تاہم، یہ برا بھی ہو سکتا ہے کیونکہ وہ آپ کے بچوں یا چھوٹے بچوں کو گھر پر رکھنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ آئیے اس کے اگلے حصے میں تھوڑا گہرائی میں ڈالتے ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://en.wikipedia.org/wiki/Australian_Shepherd

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button