کتوں کی خوراک

کتے کے ناخن کو خون بہنے سے روکنے کے 6 طریقے

کتے کے بہت سے مالکان اپنے کتے کے ناخن تراشنے سے ڈرتے ہیں۔ یہ پالتو جانوروں کے مالکان اور ان کے پیارے دوستوں دونوں کے لیے ایک دباؤ اور مشکل تجربہ ہو سکتا ہے۔ ناخن میں بہت دور تراشنے اور جلدی کاٹنے کا خدشہ ہے۔

یہ کام آسان لگتا ہے لیکن یہاں تک کہ تجربہ کار گھریلو سازوں نے غلطی سے جلدی جلدی کاٹ لی ہے اور کتے کے ناخن سے خون بہہ رہا ہے۔ غلطی سے کتے کے ناخن بہت چھوٹے کاٹنا آسان ہے، خاص طور پر اگر آپ کے کتے کے ناخن سیاہ یا گہرے رنگ کے ہوں۔

کتے کے ناخن سے خون بہنے سے کیسے روکا جائے؟ ہم بحث کریں گے۔ کتے کے ناخنوں سے خون بہنے سے روکنے کے چھ آسان طریقے: سٹائپٹک پاؤڈر یا سٹیپٹک پنسل کے استعمال سے قدرتی علاج اور اچھی پرانی پٹیاں! آئیے ہر ایک کو تفصیل سے دیکھتے ہیں۔

اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ اپنے کتے کے ناخن تراشنا کتے کی پرورش کا ایک ضروری حصہ ہے اور اسے کثرت سے تراشنا ضروری ہے – عام طور پر ہر دو سے چار ہفتوں میں۔

1. کتوں کے لیے سٹیپٹک پاؤڈر

جلد میں تراشنے کے بعد خون بہنے پر قابو پانے کا ایک مقبول طریقہ سٹائپٹک پاؤڈر کا استعمال ہے۔ اسٹائپٹک پاؤڈر خون کو روکنے کے لیے تیزی سے کام کرتا ہے کیونکہ اس میں فیرک سبسلفیٹ نامی جز ہوتا ہے۔

فیرک سبسلفیٹ ایک ہیموسٹیٹک ایجنٹ ہے جو خون کی نالیوں کو سکڑتا ہے جس سے خون کا بہاؤ بند ہو جاتا ہے اور چند منٹوں میں خون بہنا بند ہو جاتا ہے۔

مزید برآں، سٹائپٹک پاؤڈر درد سے نجات دہندہ کے طور پر بھی کام کرتا ہے کیونکہ اس میں بینزوکائن ہوتا ہے جو کہ حالات کی بے ہوشی کی طرح کام کرتا ہے۔

بہت سے جانوروں کے ڈاکٹر اور پیشہ ور پالتو جانور پالنے والے اس کا استعمال کرتے ہیں۔ Kwik Stop styptic پاؤڈر کتے کے ناخنوں سے خون بہنے پر قابو پانے کے لیے۔

اگر آپ غلطی سے جلدی میں کلپ کرتے ہیں، تو ٹوپی میں پاؤڈر ڈالیں اور اس میں اپنے کتے کے کیل کو ہلکے سے دبائیں. کیل کو ایک منٹ کے لیے وہاں رکھیں۔ اپنے کتے کو ہر ممکن حد تک خاموش رہنے دیں۔ ایک منٹ بعد خون آنا بند ہو جائے گا۔ اگلے استعمال کے لیے ٹوپی کو اچھی طرح دھو لیں۔

2. Syptic پنسل

سٹائپٹک پنسلیں سٹپٹک پاؤڈر کی طرح ہوتی ہیں۔

سٹپٹک پنسل کس چیز سے بنی ہیں؟ Styptic پنسلوں میں سلور نائٹریٹ ہوتا ہے۔ بہت سے جانوروں کے ڈاکٹر اور پیشہ ور پالتو جانور پالنے والے سٹپٹک پنسل استعمال کرنے سے گریز کرتے ہیں کیونکہ سلور نائٹریٹ رابطے پر ڈنک مارتا ہے۔ تاہم، آپ کے کتے کے ناخن کو خون بہنے سے روکنے کے لیے سٹپٹک پنسلیں کارآمد ہیں۔

سٹپٹک پنسلیں کیسے کام کرتی ہیں؟ اسٹائپٹک پنسل استعمال کرنے کے لیے، پنسل کی نوک کو پانی سے گیلا کریں۔ پھر پنسل کی نوک کو متاثرہ ناخن پر لگائیں اور جلد لگائیں جس سے خون بہنا بند ہو جائے۔ پنسل کو چند منٹ کے لیے متاثرہ کیل پر مضبوطی سے پکڑیں۔ اس کے بعد، پنسل کی نوک سے خون کو کللا کریں۔

اگر آپ کے پالتو جانوروں کی جلد پر ہلکے کٹ لگے ہیں تو ایک سٹپٹک پنسل بھی ایک بہترین انتخاب ہے۔ اسٹائپٹک پنسل میں ایلومینیم سلفیٹ نامی ایک جز بھی ہوتا ہے جو خون کو روکنے اور جلد کی سطح کو جلد سیل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ گندگی یا جراثیم کو جلد کے نیچے جانے سے روکے گا۔

3. قدرتی علاج: بیکنگ سوڈا اور کارن اسٹارچ یا آٹا

کتے کے بہت سے مالکان قدرتی علاج کے راستے پر جانے کو ترجیح دیتے ہیں۔ خوش قسمتی سے، کچھ ایسی مصنوعات ہیں جو آپ کو اپنے گھر کے آس پاس آسانی سے مل سکتی ہیں جو بیکنگ پاؤڈر، بیکنگ سوڈا، کارن سٹارچ، یا آٹا سمیت سٹائپٹک پاؤڈر کے اثرات کی نقل کرتی ہیں۔

یہ قدرتی اجزاء آپ کے کتے کے لیے مکمل طور پر محفوظ ہیں۔ آپ اسے لاگو کرنے کے دو طریقے ہیں۔

پہلا طریقہ یہ ہے کہ تھوڑا سا بیکنگ سوڈا یا کارن اسٹارچ کو تھوڑا سا پانی میں ملا کر ایک گاڑھا پیسٹ بنائیں۔ روئی کے جھاڑو کی طرح ایپلی کیٹر کا استعمال کرتے ہوئے، اسے قدرتی مکسچر پر آہستہ سے ڈبکیں اور خون بہنے والے کیل پر آہستہ سے لگائیں۔ اسے چند منٹوں کے لیے وہاں رکھیں۔

متبادل طور پر، آپ اپنے ہاتھ میں ایک چھوٹا سا ڈھیر بنا سکتے ہیں۔ پھر آپ اپنے کتے کے کیل کو پاؤڈر میں ڈبو کر صاف کاغذ کے تولیے سے ڈھانپ دیں۔ چند منٹ کے لیے دباؤ ڈالیں اور چیک کریں کہ آیا خون جمنا شروع ہو گیا ہے۔

آپ جو بھی طریقہ استعمال کرتے ہیں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا کتا پرسکون رہے اور خاموش لیٹا ہو۔ قدرتی علاج کو لاگو کرنا آسان ہے جب وہ پرسکون، خاموش، اور خاموش ہو.

4. قدرتی علاج: صابن کا ایک بار

صابن کا کتا اسٹاپ بار

اگر آپ کے پاس بیکنگ سوڈا اور کارن سٹارچ یا آٹا ختم ہو گیا ہے تو، صابن کا ایک بار کتے کے ناخن کو خون بہنے سے روکنے کے لیے بھی کام کرتا ہے۔

جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا۔ صابن بھی ناخنوں کے خون کو روک سکتا ہے۔

قدرتی خوشبو سے پاک اینٹی بیکٹیریل صابن کا استعمال کرنا بہتر ہے۔ یہ ایک پلگ کے طور پر کام کرتا ہے اور خون کو جمتا ہے۔ غیر خوشبو والے صابن میں الکحل نہیں ہوتا ہے اور کسی قسم کی الرجی سے بچتا ہے۔

صابن کی بار کو گیلا کریں تاکہ یہ نرم ہو جائے اور سخت پتھر نہ ہو۔ اس کے بعد، کچھ صابن لینے کے لیے خون بہنے والے کیل کو بار کے پار آہستہ سے گلائیڈ کریں۔ اگر آپ کو ضرورت ہو تو، اپنی انگلی کا استعمال صابن کو اس طرف کرنے کے لیے کریں جہاں آپ اسے جانا چاہتے ہیں۔

دوسرا طریقہ یہ ہے کہ صابن کے چھوٹے ٹکڑے کو توڑ دیا جائے۔ اسے پانی سے نرم کریں اور صاف پٹی سے اپنے کتے کے ناخن کے گرد لپیٹ دیں۔

یاد رکھیں کہ یہ تکنیک ہلکے سے خون بہنے کے لیے بہترین ہے۔ یہ سنگین چوٹوں یا بھاری خون بہنے کے لیے نہیں ہے۔

5. Cyanoacrylate چپکنے والی زبردست گون

جی ہاں، سپر گلو. لیکن وہ نہیں جسے آپ اپنے ٹول باکس میں رکھتے ہیں!

ہم جس سپر گلو کی بات کر رہے ہیں اسے سکن گلو یا سرجیکل گلو کہتے ہیں۔ یہ سپر گلو cyanoacrylate چپکنے والی چیزوں کا استعمال کرتا ہے جسے اکثر فوری چپکنے والے کہا جاتا ہے۔

سپر گلو کا استعمال غیر روایتی لگتا ہے، لیکن یہ کتوں کے لیے نسبتاً محفوظ طریقہ ہے جب تک کہ اسے استعمال نہ کیا جائے۔ وہ ان سے کم زہریلے ہیں جو آپ کو اپنے ٹول باکس میں ملتے ہیں۔ جلد کی گوند میں پلاسٹکائزر بھی ہوتے ہیں تاکہ انہیں مزید لچکدار بنایا جا سکے۔

اپنے کتے کے ناخن پر تھوڑی مقدار میں صاف گوند لگائیں۔ اپنے کتے کے پنجے کو چند منٹ کے لیے پکڑو۔ یہ آپ کے کتے کو خشک ہونے سے پہلے اسے چاٹنے سے روکتا ہے۔ جلد کی گوند جلد سوکھ جاتی ہے اور خون کو روکنے کے لیے کافی سخت ہوجاتی ہے۔

کچھ دنوں کے بعد، گوند قدرتی طور پر گر جائے گا جب آپ کے کتے کے ناخن ٹھیک ہونے لگیں گے۔

6. پٹیوں میں لپیٹیں اور حفاظتی کتے کے بوٹ پہنیں۔

اگر آپ نے سب کچھ آزما لیا ہے اور کتے کے ناخن سے خون بہہ رہا ہے تو کتے کی کیل کو پٹیوں میں لپیٹنے کی کوشش کریں۔ اس سے خون جمنے میں مدد ملے گی اور کیل پر دباؤ برقرار رہے گا۔ زخمی کیل کو پٹیوں میں لپیٹنا بھی کتے کو اپنے زخم کو چاٹنے اور اسے مزید خراب کرنے سے روکتا ہے۔

زخمی کیل کو لپیٹنے کے لیے، کتے کے ٹخنوں کے اوپر لپیٹ کر شروع کریں تاکہ پٹی گرے یا ڈھیلی نہ ہو۔ اپنے کتے کو زخم پر چاٹنے سے روکنے کے لیے، اضافی مدد کے لیے لپیٹ کو ٹیپ کرنے پر غور کریں۔

اگر آپ کے پاس پٹیاں نہیں ہیں تو صاف جراب بھی کام کرتا ہے۔ ٹیوب جراب کو کتے کے پنجے پر اس وقت تک پھسلائیں جب تک کہ یہ اچھی طرح سے فٹ نہ ہوجائے۔ پھر جراب کے ٹیوب والے حصے کو ٹخنوں تک ٹیپ کریں تاکہ یہ گر نہ جائے۔

متبادل طور پر، آپ اپنے کتے کو حفاظتی کتے کے جوتے پہنا سکتے ہیں۔ کتے کا بوٹ اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ جب آپ کا کتا اس پر چلتا ہے تو پنجے پر کوئی دباؤ نہیں ہوتا ہے اور یہ خون کے زیادہ بہاؤ کی تحریک کو بھی روکتا ہے۔

بلیک ڈاگ ناخن پر فوری تلاش کرنے کا طریقہ

کتے کے ناخن کو تراشنے سے پہلے، شناخت کریں کہ جلدی کہاں سے شروع ہوتی ہے۔ ہر کتے کے ناخن میں جلدی ہوتی ہے۔ یہ مرکز میں کٹیکل جیسا حصہ ہے جس میں اعصابی سرے اور خون کی نالیاں ہوتی ہیں۔ بنیادی طور پر انسان کے کیل بستر کا کتا ورژن۔

چونکہ جلد خون کی نالیوں، اعصابی سروں، جلد کے ٹشوز اور کنیکٹیو ٹشوز سے بھرا ہوا ہے، اس لیے یہ بہت حساس ہے۔ حادثاتی طور پر اس کے کاٹنے سے بہت زیادہ خون بہے گا اور آپ کا کتا زور زور سے چیخنا شروع کر دے گا!

جب کتوں کے ہلکے مبہم یا سفید ناخن ہوں تو جلدی کو پہچاننا آسان ہوتا ہے۔ آپ کو ایک گلابی جلدی نظر آئے گا۔ جلد کے بہت قریب تراشنے سے گریز کریں۔ اگر آپ کے کتوں کے ناخن کالے ہیں تو جلدی سے نشان لگانا مشکل ہوسکتا ہے۔ جب تک آپ تراشنا شروع نہیں کرتے، آپ جلدی نہیں دیکھ پائیں گے۔

چاہے آپ کے کتے کے ناخن ہلکے سفید ہوں یا کالے ناخن، ہم غلطی سے جلدی میں تراشنے سے بچنے کے لیے کتے کی نیل گرائنڈر کا استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ اگرچہ اس طریقے سے آپ کے کتے کے ناخن تراشنے میں زیادہ وقت لگتا ہے، لیکن جلد کاٹنے سے بچنے کے لیے یہ بہترین شرط ہے۔

نیل گرائنڈر کا استعمال ناخن کو آہستہ سے تراشتا ہے اور سرگوشی والی موٹر نہ صرف پرسکون ہے بلکہ درست بھی ہے۔ بہت سے پالتو جانوروں کے مالکان اس طریقہ کو کتے کے ناخن تراشنے پر ترجیح دیتے ہیں کیونکہ اس سے ان کے کتوں کو خوف نہیں آتا۔

ہر تراشنے کے بعد، کیل کے اندر ایک نظر ڈالیں۔ اگر آپ کیل کے بیچ میں ایک سفید سرمئی ڈاٹ دیکھتے ہیں، تو یہ جلدی ہے۔ اگر سفید سرمئی جگہ زیادہ واضح ہو جاتی ہے، تو آپ جلدی کے قریب ہو رہے ہیں۔ کا استعمال کرتے ہوئے Casfuy کتے کیل گرائنڈر آہستہ آہستہ اور درست طریقے سے کیل کو مونڈنے میں مدد ملے گی۔

تو، کتے کے ناخن کو خون بہنے سے کیسے روکا جائے؟

مذکورہ بالا طریقوں میں سے کسی ایک کو استعمال کرنے سے، یہ کتے کے ناخن تراشنے کے عمل کو کم دباؤ اور آسان بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔ تیاری کلیدی ہے۔ اس سے پہلے کہ آپ اپنے کتے کے ناخن تراشنے کے لیے بیٹھیں، یا تو سٹائپٹک پاؤڈر یا سٹائپٹک پنسل ہاتھ میں رکھیں۔

اگر آپ قدرتی علاج کو ترجیح دیتے ہیں جیسے قدرتی خوشبو سے پاک اینٹی بیکٹیریل بار صابن، بیکنگ سوڈا، کارن اسٹارچ، یا آٹا، تو یہ بھی ٹھیک ہے۔

ان طریقوں میں سے کوئی بھی ٹھیک کام کرے گا۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ حادثاتی طور پر جلدی کاٹنا معمول کی بات ہے جیسا کہ ہر مالک (یہاں تک کہ تیار کرنے والے پیشہ ور افراد) کے ساتھ کم از کم ایک بار ہوتا ہے۔

ایک مفید ٹِپ یہ ہو گی کہ کتے کے ناخن تراشنے کا شیڈول ہر دوسرے ہفتے اپنے فون یا کیلنڈر پر رکھیں۔ اس طرح، باقاعدگی سے ناخن تراشنا کتے کے ناخن کو جلد سے زیادہ لمبا ہونے سے روکتا ہے۔ ہمارے گھر میں، ہم اپنے کتے کے ناخن ہر دو ہفتے بعد تراشتے ہیں تاکہ ہمارے کتے کے ناخن بہت لمبے ہونے اور ان کے پنجوں کے نیچے جھکنے سے بچ سکیں۔

اختتامیہ میں

یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے کتے کے ناخن کو کثرت سے تراشیں تاکہ تھوڑی جلدی برقرار رہے۔ جب کتے کا ناخن بڑھتا ہے تو جلد بھی اس کے ساتھ بڑھتا ہے۔ اس طرح کیل جتنی لمبی ہوگی اتنی ہی جلدی اور جلد کٹنے کے امکانات زیادہ ہیں۔

کلید یہ ہے کہ کسی بھی سنگین طبی مسئلے سے بچنے کے لیے اپنے کتے کے ناخن تراشتے رہیں۔ لیکن حادثات وقتاً فوقتاً ہوتے رہتے ہیں۔ یہ ناگزیر ہے۔ اگر یہ پہلے سے نہیں ہوا ہے تو، اس بات کا ایک اچھا موقع ہے کہ آپ کے کتے کے ناخن تراشتے وقت کسی وقت خون بہے گا۔

پالتو جانوروں کے ایک ذمہ دار مالک کے طور پر، اب آپ کے پاس اپنے کتے کے ناخن سے خون بہنے سے فوری طور پر روکنے کے چھ آسان طریقے ہیں۔ ان تجاویز اور چالوں کے ساتھ، آپ کے پیارے دوست صحت یاب ہونے کے راستے پر ہوں گے اور بہت زیادہ راحت محسوس کریں گے!

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button