کتے کی تربیت

کتے کے مغز کس لیے استعمال ہوتے ہیں؟

کتے کا منہ متعدد وجوہات کی بناء پر استعمال کیا جاتا ہے – توتن کی تربیت سے لے کر کھانے کے قابل اشیاء کھانے سے بچنے اور زخموں کو چاٹنے تک۔ زندگی کے تمام مراحل اور ہنگامی حالات میں اس کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ ذیل میں ہم چھ وجوہات کا احاطہ کرتے ہیں جن کی وجہ سے پالتو جانور کا مالک کتے کا منہ استعمال کرے گا۔

توتن کی تربیت

آپ کے پاس نیا کتے کا بچہ ہوسکتا ہے۔ آپ کتے کو دوسرے پالتو جانوروں یا کنبہ کے ممبروں پر بھونکنے یا کاٹنے کی تربیت دینے کے لیے کتے کا منہ استعمال کرنا چاہیں گے۔ اگر وہ آپ کے گھر میں نئی ​​ہے، تو وہ متجسس ہو سکتی ہے اور آپ کے گھر میں ناقابل خوردنی اشیاء چبانا شروع کر سکتی ہے۔ شاید آپ کے دوست یا کنبہ کے ممبر ہیں جو پہلی بار اپنے نئے پیارے دوست سے ملتے وقت گھبرا جاتے ہیں۔ اپنے کتے کو کتے کا منہ پہنانے سے ان حالات میں کاٹنے کے رویے کا خطرہ دور ہو جاتا ہے۔

کتوں میں اچانک جارحیت

آپ کے پاس پہلے سے ہی ایک کتا ہو سکتا ہے جو بوڑھا ہو رہا ہے۔ جیسے جیسے اس کی عمر بڑھتی جاتی ہے، وہ آپ یا اپنے آس پاس کے دوسرے لوگوں سے ناراض ہو سکتی ہے۔ آپ کو کتے کا منہ استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ وہ آپ کو یا آپ کے خاندان کے افراد کو کاٹنے سے روکے۔ کتے کے تھنوں کی کئی قسمیں ہیں اور اس معاملے میں ٹوکری کتے کا منہ مدد کرے گا۔

کھانے کا نیا رویہ

آپ کے پیارے دوست کو اس کی نئی خوراک اور صحت کی صورتحال کی وجہ سے کھانے کے نئے رویے کو اپنانے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ آپ کتے کا منہ استعمال کر سکتے ہیں تاکہ اسے وہ کھانا کھانے سے روکا جائے جو اسے نہیں کھانا چاہیے۔

ناکارہ اشیاء کھانے سے پرہیز کریں۔

اگر آپ کے کتے کو آپ کی چہل قدمی کے دوران زمین سے کھانے کے قابل اشیاء کھانے کی عادت ہے تو، کتے کا منہ اس مسئلے کو حل کردے گا۔ یہ اسے غلطی سے غیر ملکی اشیاء کھانے سے روکے گا جو اس کے گلے میں داخل ہو جائیں گی اور دم گھٹنے کا سبب بنیں گی۔

درد سے باہر کاٹنے سے بچیں

ہو سکتا ہے آپ کا قیمتی کتا زخمی ہو گیا ہو۔ جب شدید درد ہو، تو بہتر ہے کہ اسے مضبوطی سے نہ پکڑیں ​​ورنہ وہ کاٹنے سے رد عمل ظاہر کر سکتی ہے۔ اسے ہسپتال پہنچانا کوئی آسان کام نہیں ہے۔ جب آپ اسے چھونے کی کوشش کرتے ہیں، تو وہ کاٹنے سے ردعمل ظاہر کر سکتی ہے۔ ایک بار ہسپتال میں، وہ درد سے باہر علاج کرنے والے ڈاکٹر کو کاٹ سکتی ہے۔ کچھ کتے قدرتی طور پر اپنے زخموں کو چاٹنا شروع کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے صرف زخم خراب ہوتا ہے۔ درد اور تناؤ کی وجہ سے، وہ درد کو دور کرنے کے لیے خود کو کاٹنا شروع کر سکتی ہے۔

لہذا، آپ کے کتے کو اس کے زخموں کو چاٹنے، خود کو یا اس کے آس پاس کے دوسروں کو نقصان پہنچانے سے روکنے کے لیے ایک عارضی کتے کا منہ استعمال کیا جانا چاہیے۔ یا، وہ سرجری سے صحت یاب ہو سکتی ہے اور قدرتی طور پر ٹانکے چاٹنے کی کوشش کرے گی۔ اس صورت حال میں، کتے کا منہ اسے سرجیکل ٹانکے کو نقصان پہنچانے سے روکتا ہے۔ نتیجے کے طور پر، وہ تیزی سے صحت یابی اور جراثیم سے پاک شفا یابی کے عمل کی طرف گامزن ہو جائے گی۔

احتیاطی تدابیر

اگر آپ کے پاس رد عمل والا کتا ہے اور آپ گھبراتے ہیں کہ وہ آپ کے چہل قدمی کے دوران یا ڈاگ پارک میں دوسرے کتوں یا اجنبیوں کے ساتھ کیا رد عمل ظاہر کر سکتا ہے، تو آپ احتیاطی تدابیر کے طور پر کتے کے منہ کا استعمال کر سکتے ہیں تاکہ وہ دوسروں کو بھونکنے یا کاٹ نہ سکے۔

کتے کے تھپڑ کا استعمال آپ کے پیارے دوست اور ہر اس شخص کو محفوظ رکھتا ہے جس سے اس کا سامنا ہوتا ہے اور وہ آپ کے کنٹرول میں رہتا ہے۔ آپ کے کتوں کی صورت حال پر منحصر ہے، آپ اپنے کتے کے لیے مناسب قسم کے مزل حاصل کرنا چاہیں گے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کے پاس مختصر تھوتھنی کتا ہے، تو مختصر تھوتھنی مزل بہترین ہوگا۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، کتے کے منہ صرف نافرمان، جارحانہ یا رد عمل والے کتوں کے لیے نہیں ہیں۔ کتے کو کتے کی توتن پہننے کی مختلف وجوہات ہیں۔ کتے کے منہ صرف کاٹنے یا بھونکنے سے نہیں روکتے۔ یہ آپ کے نئے کتے یا پرانے کتوں کو ان کی کھانے کی عادات کو کنٹرول کرنے کے لیے تربیت دینے میں مدد کرنے کے لیے تھپڑ کی تربیت کا ایک بہترین ٹول ہیں چاہے صحت کی وجوہات کی بنا پر ہو یا نہیں۔ وہ کتوں کو تیز رویوں کے ساتھ تربیت دینے میں بھی مدد کر سکتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button