Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کتے کے ذمہ دار مالک بننے کے 6 طریقے » Genxam - جنزیم
کتے کی تربیت

کتے کے ذمہ دار مالک بننے کے 6 طریقے

کتے کے ذمہ دار مالک ہونے کا مطلب صرف اپنے کتے کو کھانا کھلانا اور پیار کرنا ہے۔ کتے کی ملکیت آپ کا بہت زیادہ وقت اور توانائی لے گی۔ آپ کو کتے کی تربیت کرنی ہوگی، اپنے کتے کو معمول کے مطابق پالنا ہوگا، صحت مند کھانا فراہم کرنا ہوگا، اور انہیں ایسی چیزیں کھانے سے محفوظ رکھنا ہوگا جو ان کے معدے کو خراب کرسکتی ہیں اور اس کے نتیجے میں کتے کو اسہال ہوسکتا ہے۔

اپنے کتوں کو محفوظ رکھنے کے لیے، بہت سے مالکان اپنے بالوں والے ہوڈینی کو اپنے گھر کے پچھواڑے سے فرار ہونے اور حادثات یا مصیبت میں پڑنے سے روکنے کے لیے کتے کی وائرلیس باڑ لگاتے ہیں۔ اگرچہ کتے ہوشیار ہیں، وہ بھاگنے کے بعد کھو سکتے ہیں۔

اس مضمون میں، آپ کتے کے ذمہ دار مالک بننے کے چھ طریقے سیکھیں گے۔ ایک ذمہ دار مالک کو بہت ساری ہنسی، بوسے اور صحبت سے نوازا جائے گا۔ فیصلہ کریں کہ کیا آپ کتے کے مالک ہونے کے چیلنج کے لیے تیار ہیں اور آپ انہیں کیسے محفوظ اور صحت مند رکھیں گے۔

1. ویٹرنری کیئر

انسانوں کی طرح، کتوں کو بھی سالانہ جسمانی معائنے، ویکسین، پرجیوی ٹیسٹ، دانتوں کی جانچ، اور کسی بھی ضروری خون کے کام یا دیگر ٹیسٹوں کی ضرورت ہوتی ہے جو آپ کے جانوروں کا ڈاکٹر تجویز کرتا ہے۔ لہذا، آپ کو اپنے کتے کو باقاعدگی سے جانوروں کے ڈاکٹر کے پاس لانے کی ضرورت ہوگی۔

ایک سے دس سال کی عمر کے بالغ کتوں کو جانوروں کے ڈاکٹر سے سالانہ ملاقات کی ضرورت ہوتی ہے اور بزرگ کتوں کو عمر رسیدہ مسائل کی نشاندہی کرنے کے لیے دو سالہ دوروں کی ضرورت ہوتی ہے۔ جب بھی آپ کو اپنے کتے میں کوئی غیر معمولی علامات نظر آئیں جیسے الٹی، ضرورت سے زیادہ ہانپنا، یا سستی تو آپ کو فوراً اپنے ڈاکٹر کو کال کرنا چاہیے۔

آسان ٹپ: میں جانتا ہوں کہ یہ ناگوار لگتا ہے، لیکن آپ کے کتے کا پاخانہ آپ کو آپ کے کتے کی صحت کے بارے میں بہت کچھ بتا سکتا ہے۔ مختلف رنگوں کا پاخانہ چھوٹی آنتوں یا پیٹ میں اندرونی خون بہنے کی علامت ہو سکتا ہے۔

2. کتے کے ٹیکے لگوانا

اپنے کتے کو ٹیکہ لگانا بہت ضروری ہے تاکہ وہ آرام دہ، لمبی اور خوشگوار زندگی گزار سکیں۔ اپنے پوچ کو تمام تجویز کردہ شاٹس کے ساتھ اپ ٹو ڈیٹ رکھنے کے لیے باقاعدگی سے اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے ملیں، بشمول پارو وائرس، ڈی ایچ پی پی، ریبیز، ڈسٹیمپر، اور دیگر سنگین بیماریاں۔

5 سے 20 ہفتوں کی عمر کے درمیان، کتے کے بچوں کو متعدد ٹیکے لگوانے کی ضرورت ہوتی ہے جس کا مطلب ہے کہ ڈاکٹر کے متعدد دورے۔ بالغ کتوں کو بھی سالانہ ویکسینیشن کی ضرورت ہوگی اس لیے اپنے کتے کو ڈاکٹر کے پاس لے جانے کے لیے کچھ وقت ضرور نکالیں۔

3. اسپے اور نیوٹر

اگر آپ پہلی بار کتے کے مالک ہیں، تو آپ سوچ سکتے ہیں کہ کیا آپ کے کتے کو نیوٹر کرنے سے انہیں کسی بھی طرح سے مدد ملے گی۔ مختصر جواب ہاں میں ہے۔ یہ صحت کے بہت سے مثبت فوائد فراہم کرتا ہے، بشمول ان کی عمر میں اضافہ، صحت اور طرز عمل کے مسائل کو کم کرنا، اور انہیں صحت مند زندگی گزارنے کی اجازت دینا۔

کیا آپ جانتے ہیں کہ سپینگ اور نیوٹرنگ میں فرق ہوتا ہے؟ ذیل میں ہم دونوں کے درمیان فرق کا احاطہ کرتے ہیں۔

سپینگ مادہ کتے

اگر آپ کے پاس مادہ کتے ہیں، تو آپ انہیں سپی کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔ جب ایک مادہ کتے کو اسپے کیا جاتا ہے، تو ڈاکٹر بیضہ دانی اور بچہ دانی دونوں کو ہٹاتا ہے جو ایک طریقہ کار ہے جسے اووریو ہسٹریکٹومی کہتے ہیں۔ جب صرف بیضہ دانی کو ہٹایا جاتا ہے، اس طریقہ کار کو اوورییکٹومی کہا جاتا ہے۔

پریشان نہ ہوں، دونوں سرجری محفوظ اور موثر ہیں۔ ایک بار جب آپ کی مادہ کتے کو اسپے کیا جاتا ہے، تو یہ اس کے حرارت کے چکر کو ختم کر دیتا ہے اور وہ دوبارہ پیدا کرنے کے قابل نہیں رہتا ہے۔ افزائش کی جبلت سے متعلق کوئی بھی رویہ رک جائے گا لیکن یہ ہر کتے کے لیے درست نہیں ہو سکتا۔

Neuter Male Dogs

اگر آپ کے پاس نر کتے ہیں، تو آپ ان کو خصیوں کے کینسر کی نشوونما سے روکنے کے لیے ان کا علاج کروانا چاہیں گے۔ نیوٹرنگ کا عمل خصیوں اور ان سے منسلک ڈھانچے دونوں کو ہٹا دیتا ہے جسے کاسٹریشن کہا جاتا ہے۔

ایک بار جب آپ کے نر کتے کو ختم کر دیا جائے تو وہ دوبارہ پیدا نہیں کر سکے گا۔ افزائش کی جبلت سے متعلق کوئی بھی رویہ جیسے کہ کوہان لگانا عام طور پر رک جاتا ہے لیکن ہو سکتا ہے کہ تمام نر کتوں کے لیے درست نہ ہو۔ یہ واقعی کتے کی عمر اور دیگر عوامل پر منحصر ہے۔ نیوٹرڈ نر کتے کم جارحانہ ہوتے ہیں اور گھر سے بھٹکنے کا امکان کم ہوتا ہے۔

نر کتوں کے لیے ویکسیٹومی جیسے متبادل طریقہ کار بھی ہیں جس میں خصیوں سے نطفہ لینے والی ٹیوبوں کو کاٹ دیا جاتا ہے۔ یہ طریقہ کار عام طور پر انجام نہیں دیا جاتا ہے۔

4. کتے کی حفظان صحت

کتے کی حفظان صحت

چاہے آپ اپنے کتے کو کسی پیشہ ور گرومر کے پاس لے جائیں یا گھر پر خود کریں، کتے کی پرورش ایک اور ذمہ داری ہے جس سے بہت سے مالکان کو آگاہ ہونا ضروری ہے۔ جب وہ مٹی یا کیچڑ میں کھیلنے سے گندے ہوجاتے ہیں تو ان سے بدبو آنے لگتی ہے۔

جب ایسا ہوتا ہے، تو انہیں نہلانا یقینی بنائیں۔ عام طور پر، آپ کے کتے کی نسل کے لحاظ سے مہینے میں ایک بار نہانا ٹھیک ہونا چاہیے۔ ناخن ہر 2 سے 4 ہفتوں میں تراشے جائیں اور آپ کو اپنے کتے کے دانت روزانہ یا ہفتے میں 1 سے 2 بار برش کرنے چاہئیں۔ پیریڈونٹل بیماری کتوں میں نمبر ایک بیماری ہے۔

5. اپنے ماحول کا احترام کریں۔

چاہے آپ گھر میں رہتے ہوں یا اپارٹمنٹ کرائے پر، اچھے پڑوسی ہونے سے ہر ایک کو فائدہ ہوتا ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کا کینائن ساتھی محفوظ رہے اور آپ کے اپنے گھر کے پچھواڑے میں قید رہے۔ اگر آپ کو کرنا پڑے تو آگے بڑھیں اور ایک وائرلیس کتے کی باڑ لگائیں تاکہ وہ اپنے احاطے سے فرار ہونے سے بچ سکیں۔

شور کی سطح پر غور کریں تاکہ آپ اپنے پڑوسی کو پریشان نہ کریں۔ چاہے آپ اپنے کتے کو اپنے پڑوس میں گھوم رہے ہوں یا ڈاکٹر کے پاس جا رہے ہوں، آپ کو ہمیشہ پٹی کے تمام قوانین کی پابندی کرنی چاہیے۔ آخر میں، جب آپ دونوں باہر اور قریب ہوں تو ہمیشہ ان کے پیچھے لگیں۔

6. اپنے کتے کو مائیکروچپ کریں۔

مائکروچپ کتا

کے مطابق امریکن ہیومین ایسوسی ایشن، 3 میں سے 1 پالتو جانور اپنی زندگی میں کسی وقت کھو جاتے ہیں۔ امریکہ میں ہر سال تقریباً 10 ملین کتے اور بلیاں گم یا چوری ہو جاتی ہیں۔ بدقسمتی سے، کھوئے ہوئے پالتو جانوروں میں سے 23% سے بھی کم امریکہ میں اپنے مالکان کے ساتھ مل جاتے ہیں۔

کتے کے بہت سے مالکان کے لیے، یہ ان کے چار ٹانگوں والے دوستوں کو مائیکرو چِپ کرنے کی کافی وجہ ہے۔ اپنے کتے کو مائیکرو چِپ کرنا ایک دانشمندانہ سرمایہ کاری ہے کیونکہ یہ اس موقع کو نمایاں طور پر بڑھاتا ہے کہ اگر وہ گھر سے بھٹک جائے یا اس کی پٹی سے بچ جائے تو آپ کو اپنے کتے کو ڈھونڈنے کا موقع ملے گا۔

مائیکرو چِپ ایک ریڈیو فریکوئینسی شناخت (RFID) ٹرانسپونڈر ہے جو ایک منفرد شناختی نمبر رکھتا ہے۔ اس مائیکرو چِپ کا سائز چاول کے دانے کے برابر ہے۔ اس میں کوئی بیٹری یا پاور شامل نہیں ہے۔ مائیکروچپ انجیکشن کا عمل ویکسینیشن سے زیادہ ناگوار نہیں ہے۔

اپنے کتے کی مائیکرو چپ حاصل کرنے کے لیے اپنے ڈاکٹر سے ملیں۔ وہ آپ کے کتے کی جلد کے نیچے کندھے کے بلیڈ کے درمیان مائیکرو چِپ لگائیں گے۔ جب مائیکرو چِپ کو ڈاکٹر یا شیلٹر کے ذریعے اسکین کیا جاتا ہے، تو یہ شناختی نمبر منتقل کرتا ہے۔ آپ کو قومی پالتو جانوروں کی بازیابی کے ڈیٹا بیس کے ساتھ شناختی نمبر رجسٹر کرنا ہوگا ورنہ اس سے کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔

اپنے کتے کی مائیکرو چِپ کو رجسٹر کرتے وقت اپنی رابطہ کی معلومات اور فون نمبر شامل کرنا یقینی بنائیں۔ اگر گھر کا کوئی دوسرا فرد بھی آپ کے کتے کی ملکیت کا ذمہ دار ہے، تو ان کے رابطے کی معلومات بھی درج کریں تاکہ آپ کو کال کی کمی محسوس نہ ہو۔

نتیجہ

کتے کا مالک ہونا پارک میں چہل قدمی نہیں ہے۔ کتے کے ساتھ آنے والی ذمہ داریاں بے شمار ہیں لیکن آپ کو ان کی زندگی بھر کی وفاداری، صحبت، بوسے اور خوشگوار یادوں سے نوازا جائے گا۔ یقینی بنائیں کہ آپ ایک دھیان رکھنے والے مالک ہوں گے اور اپنے کتے کی بنیادی ضروریات کو پورا کرنے کے قابل ہوں گے۔

حوالہ جات:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7114856/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button