کتوں کی خوراک

کتے کی اسکوٹنگ کے گھریلو علاج: 10 آسان طریقے جو تیزی سے کام کرتے ہیں!

چاہے آپ پہلی بار کتے کے والدین ہیں یا آپ نے کئی سالوں سے کتے پالے ہیں، اپنے کتے کو دن میں کئی بار فرش پر اسکوٹنگ کرتے یا اپنے کتے کے بچے کو دیکھ کر کافی تشویشناک ہو سکتی ہے۔

اس سے پہلے کہ ہم کتے کے اسکوٹنگ کے 10 مؤثر اور آسان گھریلو علاج پر جائیں، آئیے پہلے یہ بتائیں کہ آپ کا کتا فرش پر اپنی بٹ کیوں نچوڑ رہا ہے۔ ان میں سے کچھ وجوہات آپ کو حیران کر سکتی ہیں!

کتے اپنے کولہوں کو کیوں نوچتے ہیں؟

کتے کی کھجلی بٹ
کتے کیوں گھومتے ہیں؟

آپ نے ابھی اپنے کتے کو دوبارہ فرش پر اپنے بٹ کو اسکوٹنگ کرتے دیکھا ہے۔ آپ الجھن میں ہیں کیونکہ ابھی ایک گھنٹہ بھی نہیں گزرا ہے اور آپ کا کینائن ساتھی اس کے بٹ کو دوبارہ گھسیٹ رہا ہے۔

جب کتے بھاگتے ہیں، تو آپ انہیں اپنے بٹ کو مسلسل گھسیٹتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں اور یہ پریشان کن ہو سکتا ہے۔ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کے پیارے دوست اس وقت کہاں ہیں، یہ فرش، قالین، زمین یا گھاس پر ہوسکتا ہے۔

اب آپ شاید سوچ رہے ہوں گے، "میرا کتا اسکوٹنگ کیوں کر رہا ہے؟” یا "میرا کتا اپنے بٹ کو کیوں گھسیٹتا ہے؟”

یہاں کیوں ہے.

درج ذیل وجوہات کی بناء پر کتے کا بٹ سکوٹ:

  • آپ کے کینائن دوست کے مقعد کے غدود (یا تھیلیاں) سوجن یا بھری ہوئی ہیں اور ان کا اظہار کرنے کی ضرورت ہے۔
  • آپ کے پیارے دوستوں میں آنتوں کے پرجیوی ہوسکتے ہیں جن میں گول کیڑے، ہک کیڑے، داد، یا ٹیپ کیڑے شامل ہیں۔
  • ہو سکتا ہے کہ آپ کے کتے کے منہ پر کچھ گندگی یا گندگی ہو۔
  • آپ کے چار ٹانگوں والے دوست طویل سفر یا دوڑ سے واپس آنے کے بعد پسو یا ٹکڑوں سے متاثر ہو سکتے ہیں۔
  • آپ کے کتے کے پیچھے جلد میں جلن ہوسکتی ہے۔
  • ہو سکتا ہے آپ کے پوچ کو قبض ہو۔
  • کھانے کی الرجی۔

تو، فرش یا قالین پر ان کے بٹ کو اسکوٹنگ کرنے سے کس طرح مدد ملتی ہے؟ آئیے اس پر اگلی بات کرتے ہیں۔

میرا کتا بوم اسکوٹنگ کیوں کرتا ہے؟

ڈاگ اسکوٹس بٹ
ڈاگ بٹ اسکوٹنگ

کتے کھردری سطحوں جیسے آپ کے سخت لکڑی کے فرش، قالین یا باہر کی زمین پر اپنی چوتیاں کھینچتے ہیں کیونکہ یہ اس تکلیف کو عارضی طور پر راحت فراہم کرتا ہے جو وہ اپنے پچھلے سرے پر محسوس کر رہے ہیں۔ تکلیف عموماً اوپر دی گئی وجوہات میں سے کسی ایک وجہ سے ہوتی ہے، جس پر ہم ذیل میں مزید تفصیل سے بات کریں گے۔

مقعد غدود کا انفیکشن یا کتوں میں مقعد کی تھیلی کا انفیکشن

چاہے آپ کے پاس مادہ ہو یا نر کتا، تمام کتوں میں مقعد کے غدود ہوتے ہیں۔ ہمارے پیارے دوستوں کے پاس دو چھوٹی مقعد کی تھیلیاں ہیں جو بیضوی شکل کی ہیں اور مقعد کے دونوں طرف واقع ہیں۔ اگر آپ مقعد کی تھیلیوں کو تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، تو وہ تقریباً 4 بجے اور 8 بجے کے مقامات پر واقع ہوتے ہیں۔

مقعد کی تھیلیاں ایک دیوار سے گھری ہوئی ہیں جو بہت سے پسینے (sebaceous) غدود سے جڑی ہوتی ہیں، جو مچھلی کی طرح بو آتی ہے۔ اس کے علاوہ مقعد کی تھیلیاں بھی سیال کو ذخیرہ کرتی ہیں اور یہ رطوبت ایک چھوٹی نالی یا نالی کے ذریعے خارج ہوتی ہے۔ یہ نہر کتے کے مقعد کے بالکل اندر کھلتی ہے۔

تو، مقعد غدود کا مقصد کیا ہے؟

مقعد غدود کے بنیادی مقاصد میں سے ایک کتوں کو اپنے علاقے کو نشان زد کرنے میں مدد کرنا ہے۔ جب کتے اپنے مقعد کی تھیلی کا سیال خارج کرتے ہیں، تو وہ دوسرے کتوں یا جانوروں کو ان کی موجودگی سے آگاہ کرنے کی کوشش کر رہے ہوتے ہیں۔ مقعد کی تھیلی کے رطوبت میں دراصل کیمیکل یا ایک مخصوص بو ہوتی ہے، جسے دوسرے کتے اور جانور سونگھ سکتے ہیں اور اس کا پتہ لگا سکتے ہیں۔

مقعد کی تھیلی کا سیال عام طور پر اس وقت نچوڑا جاتا ہے جب آپ کے کتے پپ کرتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں، آپ کے کتے کے پاخانے میں ایک مخصوص بو آئے گی۔ ہمارے پیارے دوست اپنے آس پاس کی دنیا کو تلاش کرنا اور سونگھنا پسند کرتے ہیں۔ اس طرح، یہ کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ وہ کسی دوسرے کتے کے پاخانے کو سونگھنا کیوں پسند کرتے ہیں۔

متعلقہ مضمون: کتوں میں Coprophagia | حیران کن طور پر آسان حل اور علاج

ایسے اوقات ہوتے ہیں جب تھیلے اپنے طور پر سیال کو خارج نہیں کر پاتے ہیں کیونکہ وہ نالی جو سیال کے اخراج کی اجازت دیتی ہیں سوجن ہو جاتی ہیں۔ نتیجے کے طور پر، تھیلے بھری ہوئی، پلگ ان یا متاثر ہو جاتی ہیں۔

اگر یہ آپ کے کینائن دوستوں کے ساتھ ہو رہا ہے، تو پریشان نہ ہوں۔ مقعد کی تھیلی کی بیماری دراصل کتوں میں کافی عام ہے۔ جب سیال تھیلیوں کے اندر رہتا ہے، تو وہ گاڑھا ہونا شروع ہو جاتے ہیں اور یہ بیکٹیریا کے بڑھنے کے لیے بہترین ماحول ہے۔ نتیجتاً، مقعد کی تھیلیاں پھر پھولی ہوئی اور سوجن ہونے لگتی ہیں۔

جیسے جیسے مقعد کی تھیلیاں گاڑھے سیال سے بھرتی رہیں گی، وہ سوجن اور پیپ سے بھر جائیں گی۔ اسے مقعد کی تھیلی کے پھوڑے کے نام سے جانا جاتا ہے۔

یہ سب تکلیف، درد، اور یہاں تک کہ خارش کا باعث بن سکتے ہیں۔ جب مقعد کے غدود کچھ دیر کے لیے ضرورت سے زیادہ بھر جاتے ہیں، تو وہ پھٹ سکتے ہیں یا انفیکشن کا شکار ہو سکتے ہیں، جس سے صحت کے دیگر سنگین مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔

مزید برآں، یہ آپ کے کینائن دوستوں کے لیے مسحور کن ہو سکتا ہے۔

اس طرح، اگر آپ اپنے کتے کو کم از کم دو یا تین دن تک دن میں کئی بار اپنے نیچے سے فرش پر گھومتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو ہو سکتا ہے کہ انہیں مقعد کی تھیلی سے متعلق مسائل ہوں۔ کچھ کتے بھی اپنے پچھلے سروں کو دن بھر مسلسل چاٹ سکتے ہیں یا اپنی دم کا پیچھا کر سکتے ہیں۔

کتوں کو قبض ہو سکتی ہے۔

جب کتوں کو دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے، تو یہ تکلیف دہ اور تکلیف دہ ہو سکتا ہے۔ اس تکلیف میں سے کچھ کو عارضی طور پر دور کرنے کے لیے، وہ اپنے بٹ کو پورے فرش پر کھینچیں گے۔

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ کے کتے روزانہ چہل قدمی کے دوران پوپ نہیں کر رہے ہیں اور گھر پہنچنے کے بعد وہ فرش یا قالین پر چہچہانا شروع کر دیتے ہیں، تو یہ ان کی خوراک کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ بعض اوقات ایک سادہ غذا میں تبدیلی یا ایڈجسٹمنٹ آپ کے کتے کو دوبارہ پوپ کرنے کے لیے کافی ہوتی ہے۔

ذیل میں ہمارے گھریلو علاج کے سیکشن میں، ہم خوراک کی تبدیلیوں اور ایڈجسٹمنٹ پر مزید تفصیل سے بات کریں گے۔ آپ ابھی اس سیکشن تک سکرول کر سکتے ہیں یا دیگر وجوہات جاننے کے لیے پڑھتے رہ سکتے ہیں جن کی وجہ سے آپ کے کتے آپ کے فرش یا قالین پر اپنے بٹ کو کھینچ رہے ہیں۔

اپنے کتے کے نچلے حصے پر گندگی یا گندگی

دوسری طرف، اگر آپ کے کتے پوپ کر رہے ہیں اور وہ پوپ کرنے کے بعد اسکوٹنگ کر رہے ہیں، تو یہ ہو سکتا ہے کہ ان کے پیچھے ڈھیلے پاخانہ رہ گئے ہوں۔ یہ عام طور پر اس وقت ہوتا ہے جب آپ کے کینائن دوستوں کو ڈھیلا یا پانی بھرا اسہال ہوتا ہے۔

بعض اوقات، ڈھیلا پاخانہ آپ کے کتے کے پیچھے پھنس سکتا ہے یا آپ کے کتے کے بٹ کے گرد بالوں میں پھنس سکتا ہے۔

اگر آپ کا پوچ گھر کے پچھواڑے میں یا کتے کے پارک میں کھیل رہا ہے اور غلطی سے کسی دوسرے کتے کے پاخانے میں بیٹھ گیا ہے یا کوئی گندی چیز ہے، تو یہ آپ کے کتے کے پچھلے حصے میں خارش اور چڑچڑاپن کا سبب بھی بن سکتا ہے۔
آپ ان کے پچھلے سرے کو چیک کرنا چاہیں گے اور دیکھیں گے کہ آیا وہاں کچھ بھی ہے۔ یہ گندگی، پاخانہ یا کسی اور قسم کا ملبہ ہو سکتا ہے۔

اگر آپ کے پاس لمبا کوٹ والا کتا ہے جیسا کہ لمبے بالوں والا Chihuahua یا لمبے بالوں والا Dachshund، تو آپ ان کے بالوں کو تراشنا چاہیں گے تاکہ بالوں پر یا پچھلے سرے کے قریب گندگی یا گندگی کو چپکنے سے روکا جا سکے۔

آنتوں کے پرجیوی انفیکشن

ایک اور وجہ جو آپ اپنے کتے کو پوپ کرنے کے بعد اسکوٹنگ کرتے ہوئے دیکھ رہے ہیں یا یہ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کے کتے کے بٹ میں خارش ہے آنتوں کے پرجیوی انفیکشن کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔

جب کتوں کو آنتوں میں پرجیوی انفیکشن ہوتا ہے، تو یہ نہ صرف آپ کے پیارے دوستوں میں معدے سے متعلق مسائل کا باعث بنتا ہے، بلکہ یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کا کتا فرش یا قالین پر کیوں گھوم رہا ہو۔

آنتوں میں پرجیوی انفیکشن ہونے کے بارے میں جو چیز خطرناک ہے وہ یہ ہے کہ یہ ایسی چیز نہیں ہے جسے پالتو جانوروں کے مالکان فوری طور پر دیکھ سکتے ہیں اور شناخت کر سکتے ہیں۔

کتے پر سوکھے ہوئے مردہ ٹک کو دیکھنے کی صلاحیت کے برعکس، یہ صرف اس وقت ہوتا ہے جب آپ کے کتے معدے سے متعلق مسائل کا تجربہ کرنے لگتے ہیں کہ پالتو جانوروں کے مالکان یہ جاننے کی کوشش کرتے ہیں کہ مسئلہ کیا ہے۔ اور اس وقت تک، پہلے سے ہی ایک انفیکشن ہو سکتا ہے اور یہ کافی شدید ہو چکا ہے۔

جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے، آنتوں کے سب سے عام پرجیویوں میں درج ذیل شامل ہیں:

  • ٹیپ کیڑے۔
  • گول کیڑے۔
  • Whipworms.
  • کوکسیڈیا
  • ہک کیڑے۔
  • جیارڈیا

آپ کے کتے نے اپنا کاروبار کرنے کے بعد، آپ کو کتے کے پاخانے میں سفید دھبے نظر آئیں گے یا کیڑے ان کے پاخانے میں گھومتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔ یہ بھی ممکن ہے کہ کیڑے ان کے بٹ ایریا کے گرد گھوم رہے ہوں جس کی وجہ سے ان کے پچھلے حصے میں خارش ہو رہی ہو۔

مسلسل خارش تکلیف کا باعث بن سکتی ہے اور آپ کے کینائن دوست اس کے نیچے گھسیٹ کر یا اس کے چوڑے پر بیٹھ کر اس تکلیف اور خارش کو دور کرنا چاہتے ہیں۔

ہر قسم کے کیڑے کے لیے زندگی کا چکر مختلف ہوتا ہے۔ نیز، بالغ گول کیڑے میزبان میں 2 سال تک زندہ رہ سکتے ہیں جبکہ بالغ ٹیپ کیڑے میزبان میں 30 سال تک زندہ رہ سکتے ہیں۔

اس لیے، اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ کے کینائن دوستوں کو آپ کے قالین یا فرش پر دن بھر اپنا بٹ لگاتے ہیں اور یہ ایک یا دو دن سے زیادہ ہو رہا ہے، تو آپ ان کے پاخانے یا بٹ کے حصے کو چیک کرنا چاہیں گے کہ آیا وہاں کیڑے ہیں یا نہیں۔

اگر آپ پرجیویوں کو دیکھتے ہیں، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے فورا رابطہ کریں. آپ کا ڈاکٹر آپ کو کیڑے مارنے کا بہترین علاج فراہم کرے گا اس پر منحصر ہے کہ آپ کے پیارے دوستوں میں کس قسم کے کیڑے پائے گئے ہیں۔

جب پچھلے سال میرے کتوں کو آنتوں میں پرجیوی انفیکشن ہوا تو ہمارے ڈاکٹر نے اس کیڑے کے علاج کی سفارش کی۔ یہ مؤثر تھا اور ان کے جسم میں ٹیپ ورم کو دور کرنے میں کامیاب تھا۔

الرجی

ہمارے کتے کے ساتھی وقت کے ساتھ ساتھ کچھ کھانے یا موسمی تبدیلیوں سے بھی الرجک ہو سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، کچھ کتوں کو گندم یا سویا کی مسلسل کھپت کے بعد اچانک گندم کی الرجی یا سویا الرجی ہو سکتی ہے۔

کچھ الرجی کتوں میں جلد کی بیماریوں کا سبب بھی بن سکتی ہے جیسے خمیر ڈرمیٹیٹائٹس یا مالاسیزیا ڈرمیٹیٹائٹس۔ جب آپ کے کتے کی جلد پر خمیر کا غیر معمولی اضافہ ہوتا ہے، تو یہ جلد کی سوزش یا جلد کی سوزش کا باعث بن سکتا ہے۔

جب کتوں کو خمیر کا انفیکشن ہوتا ہے، تو یہ خارش، خشک اور فلکی جلد کا سبب بن سکتا ہے جس کی وجہ سے آپ کے کتے کو اس کے نچلے حصے کو چھو سکتا ہے۔

اگر آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کا کتا گھوم رہا ہے اور شبہ ہے کہ یہ کچھ الرجک رد عمل یا الرجی کی وجہ سے ہو سکتا ہے، جتنی جلدی ہو سکے اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اور اپنے کتے کی خوراک کے بارے میں ڈاکٹر کو مطلع کریں۔ ہو سکتا ہے کہ وہ کچھ کھا رہا ہو جو الرجک رد عمل اور خارش، خشک جلد کا سبب بن رہا ہو جس کی وجہ سے وہ سکوٹ کر رہا ہو۔

مت چھوڑیں: کیا کتے گندم کی پتلی کھا سکتے ہیں؟

اس کے بعد، ہم کتے کی اسکوٹنگ کے لیے 10 آسان گھریلو علاج پر جائیں گے۔

10 آسان گھریلو علاج برائے کتوں کی اسکوٹنگ

  1. اپنے کتے کے نیچے کو باقاعدگی سے صاف کریں۔
  2. سوزش سے بچنے والے علاج جیسے ڈائن ہیزل آپ کے کتے کے زخموں کو کچھ راحت فراہم کر سکتے ہیں۔
  3. اپنے کتے کے مقعد کے غدود کو ظاہر کرنے کے لیے اپنی انگلیاں استعمال کریں۔
  4. اپنے کتے کی سوجن مقعد غدود پر گرم کمپریسس لگائیں۔
  5. اپنے کتے کے وزن پر نظر رکھیں۔
  6. اپنے کتوں کو ہائیڈریٹڈ رکھیں، اپنے کتے کے کیبل میں پانی ڈالیں، اور انہیں بہت زیادہ پانی پلائیں۔
  7. اپنے کتے کو ریشہ دار غذا کھلائیں۔
  8. اپنے کتے کی خوراک میں پروبائیوٹک سے بھرپور کھانا شامل کریں، بشمول پروبائیوٹک سپلیمنٹس یا علاج۔
  9. سوجن اور سوجن مقعد کے غدود کو کم کرنے کے لیے مچھلی کا تیل لگائیں۔
  10. ورزش، ورزش، ورزش!

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button