کتے کی صحت

کتے پر توتن لگانے کے 4 آسان اقدامات

جب آپ اپنے کتے پر توتن لگاتے ہیں، تو اسے صرف حفاظتی اقدام کے طور پر استعمال کیا جانا چاہیے۔ مخصوص حالات میں صرف مختصر مدت کے لیے کتے کا منہ پہننے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

ایک مناسب طریقے سے نصب توتن اہم ہے. توتن حاصل کرنے سے پہلے اپنے کتے کی تھوتھنی کی پیمائش کریں تاکہ یہ توتن کی تربیت کے دوران محفوظ اور آرام سے رہے۔

کتے پر توتن کیسے لگائیں؟ اپنے کتے پر توتن لگانے سے پہلے، یہ ضروری ہے کہ کتے کو اس سے متعارف کروائیں۔ ذہن میں رکھیں کہ توتن کو متعارف کرانے میں مزہ آنا چاہئے۔ بہت ساری دعوتیں تیار رکھیں!

کتے پر توتن کیسے لگائیں۔

اپنے کتے کو کتے کے منہ سے متعارف کرانے کے لیے ذیل میں چار اہم اقدامات ہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ کتے کے منہ کو صحیح طریقے سے لگانے میں وقت اور صبر کی ضرورت ہوتی ہے۔

اس کے ذریعے جلدی نہ کریں یا اپنے کتے پر توتن کو مجبور نہ کریں۔ ایک سست اور مستحکم رفتار سے آگے بڑھیں۔

اگر آپ کا بچہ ان میں سے کسی ایک مرحلے کے دوران گھبرا جاتا ہے، تو دن بھر کی تربیت روک دیں۔ جب آپ دوبارہ تربیت شروع کرتے ہیں، تو پہلے کے مرحلے سے اٹھائیں.

اس کو ایک بہترین تجربہ بنائیں تاکہ مغز کے ساتھ کوئی منفی تعلق نہ ہو۔

کل وقت درکار:

30

منٹ

کل لاگت:

10 USD – 100

امریکن روپے

مطلوبہ اوزار:

چیزوں کی ضرورت ہے؟

– سلوک کرتا ہے۔ ترجیحی طور پر چھوٹے سلوک کریں تاکہ تربیت کے دوران کتے مشغول نہ ہوں۔

کتے پر توتن لگانے کے 4 اقدامات:

کتوں کے لئے نرم توتن

مرحلہ 1 – کتے کا منہ دکھائیں۔

اپنے کتے کو اپنے سامنے بٹھا دیں۔ گھٹنے ٹیکیں اور توتن کو اپنی پیٹھ کے پیچھے چھپائیں۔ چند سیکنڈ کے بعد، اسے منہ دکھائیں. جب آپ کا کتا اسے دیکھے تو اس کی تعریف کریں "ہاں!” اور اسے ایک دعوت دو. اپنے پیچھے توتن کو دوبارہ چھپائیں۔ اگلے 3-4 دنوں تک اس مشق کو چند بار دہرائیں۔

کتوں کے لیے پنجرے کے منہ

مرحلہ 2 – کتے کے منہ کو دریافت کریں۔

کتے کے منہ کے اندر تھوڑا سا مونگ پھلی کا مکھن احتیاط سے ڈالیں۔ اپنے کتے کو رضاکارانہ طور پر منہ تک جانے اور اسے سونگھنے دیں۔ منہ کے اندر اس کی تھوتھنی کے ساتھ، اسے 10 سیکنڈ تک علاج کو چاٹنے دیں۔

اس کے بعد، اپنے کتے کی تھوتھنی سے توتن کو آہستہ سے ہٹا دیں۔ 5 سیکنڈ گنیں اور اسے رضاکارانہ طور پر تھوتھنی میں واپس ڈالیں۔ اس بار، اپنے کتے کی حوصلہ افزائی کریں کہ وہ 30 سیکنڈ تک اپنی تھوتھنی وہاں رکھے۔ مغز کو دوبارہ ہٹا دیں۔

اس قدم کو چند بار دہرائیں۔ ہر بار، اس کی حوصلہ افزائی کریں کہ وہ منہ کو پہلے سے زیادہ لمبا رکھیں۔

بکسے اور حفاظتی پٹے جاری کریں۔

مرحلہ 3 – ریلیز بکسے اور حفاظتی پٹے متعارف کروائیں۔

اگلا، توتن کے حفاظتی پٹے متعارف کروائیں اور بکسے چھوڑیں۔ اسے حفاظتی پٹے دکھائیں اور بکسے چھوڑ دیں۔ اسے ایک دعوت دیں۔ پھر، بکسوا بند کریں اور اسے ایک دعوت دیں.

کتے کے منہ

مرحلہ 4 – بکسوں کو باندھ کر چھوڑ دیں۔

اب وقت آگیا ہے کہ اپنے کتے کی تھوتھنی پر توتن باندھیں۔ ایک بار پھر، اسے رضاکارانہ طور پر تھوتھنی کے اندر چپکنے دیں۔ "اچھے لڑکے” کے ساتھ اس کی تعریف کریں! جب آپ بکسوا باندھتے ہیں۔ اس کے فوراً بعد، بکسے چھوڑ دیں اور اسے ٹریٹ دیں۔

اس قدم کو چند بار دہرائیں۔ ہر بار جب آپ بکسوا باندھتے ہیں، اسے آخری سے تھوڑی دیر تک بند رہنے دیں۔

کتے پر توتن ڈالنے کے بارے میں تفصیلی معلومات

اپنے کتے کو کتے کے تھنوں کا تعارف کرانا اتنا ہی ضروری ہے جتنا اسے پہننا۔ تربیت کو تفریحی بنائیں تاکہ وہ توتن کے ساتھ ایک مثبت تعلق قائم کرے۔

یاد رکھیں کہ سونگھنا کتوں کے لیے منہ کو دریافت کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ مونگ پھلی کے مکھن کا استعمال کرتے ہوئے، اسے آپ کے کتے کو اپنی تھوتھنی کو منہ کے اندر ڈالنے کے لیے راغب کرنا چاہیے تاکہ وہ اسے چاٹ سکے۔

اپنے کتے کی تھوتھنی پر توتن کو نہ دھکیلیں۔ ایسا کرنے سے وہ دباؤ ڈال سکتا ہے یا وہ بہت پریشان ہو سکتا ہے۔ ان مراحل کے دوران اسے رضاکارانہ طور پر تھوتھنی میں ڈالنے دیں۔

یاد رکھیں کہ کتے شور سے حساس ہوتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ جب آپ اسے باندھ کر چھوڑیں تو آپ کا کتا بکسوں کی آواز سے آرام دہ ہو جائے۔

مرحلہ 3 کو کئی بار دہرانے کے بعد، آپ کے کتے کو بکسوں کی آواز کے ساتھ آرام دہ محسوس کرنا شروع کر دینا چاہیے اور اسے علاج کے ساتھ جوڑنا چاہیے۔

چیک کریں کہ حفاظتی پٹے سایڈست ہیں۔ توتن آپ کے کتے کے تھن پر آرام سے اور محفوظ طریقے سے فٹ ہونا چاہیے۔ یہ نہ تو بہت تنگ ہونا چاہیے اور نہ ہی بہت ڈھیلا۔

ایک مسلط کتے کو کبھی بھی غافل نہ چھوڑیں۔

یاد رکھیں کہ کتے کے منہ کا استعمال ایک عارضی حفاظتی اقدام ہے۔ اپنے کتے کی نگرانی کریں اور کبھی بھی مسلئے ہوئے کتے کو بغیر نگرانی کے یا بغیر نگرانی کے نہ چھوڑیں۔

اس کے علاوہ، براہ کرم کتے کے منہ کو سزا کے طور پر استعمال نہ کریں۔ اسے صرف آپ کے کتے اور اس کے آس پاس والوں کی حفاظت کے لیے استعمال کیا جانا چاہیے۔

ہوشیار رہیں کہ آپ توتن کو کس طرح استعمال کرتے ہیں۔ اگر آپ کے کتے کو بچوں کو کاٹنے کی عادت ہے تو اسے ان کے ارد گرد توتن پہنانے کو کہیں۔ بچوں کو بھی اسے پالنے کی اجازت نہ دیں۔ ایسا کرنے سے وہ دباؤ ڈال سکتا ہے اور اس سے منہ کے مقصد کی نفی ہو جاتی ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button