Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
کتے پرر کرتے ہیں؟ » Genxam - جنزیم
کتے کی صحت

کتے پرر کرتے ہیں؟

کیا آپ کام پر ایک طویل دن سے گھر آنے کے فوراً بعد اپنے کتوں کو گلے لگاتے ہیں یا پالتے ہیں؟ تم اکیلے نہیں ہو. بہت سے کتے کے مالک بھی ایسا ہی کرتے ہیں۔ کچھ کتوں کے مالکان کو رونے کی ہلکی آواز کے ساتھ استقبال کیا جاتا ہے کیونکہ ان کے کتے بھوکے ہوتے ہیں جبکہ دوسروں کا استقبال بوسوں اور پرجوش دم ہلاتے ہوئے کیا جاتا ہے۔ زیادہ تر کا خیرمقدم ایک دھیمی آواز کے ساتھ کیا جائے گا۔ یہ آواز آپ کو بلی کی ہچکی کی یاد دلا سکتی ہے، لیکن کیا ایسا ہے؟

آئیے معلوم کرتے ہیں کہ کتے بلیوں کی طرح چیختے ہیں۔

کتے Purr کرتے ہیں؟

کتے واقعی میں چیختے نہیں ہیں۔ کینائن آواز جو لوگ purring کے ساتھ الجھتے ہیں اسے "rumbling” کہا جاتا ہے اور یہ بلی کی آواز سے زیادہ گہری ہوتی ہے۔ یہ purr کے مقابلے میں زیادہ "burr” یا نرم گرج کی طرح لگتا ہے۔

جب ان کے مالکان ان کو گلے لگاتے یا گلے لگاتے ہیں تو کیا کتے پُر کرتے ہیں؟

کتے اس وقت آواز نکالتے ہیں جب ان کے مالکان انہیں پیار دکھاتے ہیں۔ یہ ایک purr کی طرح لگ سکتا ہے، لیکن یہ اصل میں rumbling کہا جاتا ہے. جب آپ ان کے ساتھ گلے لگتے ہیں یا گلے لگاتے ہیں تو آپ اپنے کتے کو گڑگڑاتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔ یہ آواز بتاتی ہے کہ آپ کا پوچ سرگرمی سے لطف اندوز ہوتا ہے اور چاہے گا کہ آپ جاری رکھیں۔

جب میں اسے پالتا ہوں تو میرا کتا کیوں پُر کرتا ہے؟

کتے پالتو جانور پالنا پسند کرتے ہیں، اور وہ اس کے لیے اپنی تعریف کا اظہار گہرے گڑبڑ جیسی آواز یا گڑگڑاہٹ کی صورت میں کر سکتے ہیں۔ آپ کا پوچ آپ کو یہ بتانے کے لیے گڑبڑ کر سکتا ہے کہ آپ جو کچھ کر رہے ہیں اسے وہ پسند کرتا ہے اور چاہتا ہے کہ آپ اسے کرتے رہیں۔

میرا کتا بلی کو کیوں پسند کرتا ہے؟

کینائن زبان صرف آوازوں پر منحصر نہیں ہے بلکہ کرنسی اور جسمانی زبان پر بھی منحصر ہے۔ دی آپ کا کتا جو کر رہا ہے اس کا مطلب اس وقت کیا ہو رہا ہے، آپ کا پیارا دوست کیسا محسوس کر رہا ہے، اور اس کی باڈی لینگویج کیا دکھاتی ہے اس پر منحصر ہے کہ کئی چیزوں کا مطلب ہو سکتا ہے۔

ایسا کیوں لگتا ہے جیسے میرا کتا پرنگ کر رہا ہے؟

کبھی کبھی جب کتے کو پالا جا رہا ہو، گلے لگایا جا رہا ہو، یا کسی تفریحی سرگرمی کی توقع ہو، تو وہ ہلکی گرج یا نرم آوازیں نکال سکتا ہے۔. ماہرین کے پاس اس آواز کا نام ہے: گڑگڑاہٹ. اگرچہ ایک بلی کی آواز اس کی عام آواز کی حد کا حصہ نہیں ہے، ایک کتے کی گڑگڑاہٹ معمول کی آواز کا ایک ٹونڈ-ڈاؤن ورژن ہے۔

کتے Purr کر سکتے ہیں؟

purring کے برابر کتے
جب مالکان ان کو پالتے ہیں تو کتے کی چیخیں

نہیں، کتے پُر نہیں کر سکتے۔ کتے جو گہرے گڑگڑاتے ہوئے آواز دیتے ہیں وہ ان کی پیورینگ کا ورژن ہے۔. Rottweilers کے مالکان اکثر اپنے کتوں کی آوازوں کا مشاہدہ کرتے ہیں جب وہ انہیں پکڑتے یا پالتے ہیں، لیکن وہ purr سے کم گرجنے کے قریب ہوتے ہیں۔

کتے پُر کیوں کرتے ہیں؟

ایک کتے کا پیور کئی مختلف جذبات کا اظہار کر سکتا ہے، جیسے:

1. توقع

سیر کے لیے جانا

کتے باہر سے محبت کرتے ہیں، اور سیر کے لیے باہر جانا ہر کتے کو جوش و خروش سے بھر دیتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر وہ کوئی آواز نہیں نکالتے ہیں، تو وہ امید کی کم گرج کو چھپا نہیں سکتے ہیں، جو ایک purr کی طرح ہے.

تفریح ​​حقیقت: میرے چہواہوا اور لیبراڈور دونوں بہت پرجوش ہو جاتے ہیں جب وہ مجھے چابیاں اور اپنے کتے کی پٹیوں تک پہنچتے ہوئے دیکھتے ہیں۔ میرا کتا امید اور جوش میں میرے ارد گرد حلقوں میں چلتا ہے اور یہ سلوک ہمیشہ مجھے کریک کرتا ہے۔

کھیل کا وقت

ایک پسندیدہ کھلونا دیکھنے کا مطلب ہے کہ یہ کھیلنے کا وقت ہے، اور یہ تمام کتوں کو پرجوش کرتا ہے۔ جب کھیل کا وقت ہوتا ہے، کتوں کو عام طور پر ان کے جوش و خروش پر قابو پانے میں مشکل پیش آتی ہے اور وہ توقع میں ہلکی ہلکی آوازیں نکالتے ہیں۔

ایک دعوت دیکھ کر

کتے کھانا پسند کرتے ہیں۔ اگر آپ کا پیارا پال آپ کو ناشتہ کے لیے پہنچتے ہوئے دیکھتا ہے، تو وہ سمجھتے ہیں کہ یہ ان کے لیے بھی ہے۔ وہ اس پیاری آواز کو صاف کریں گے اور انتظار کریں گے کہ آپ انہیں دعوت دیں گے۔

کسی عزیز کو دیکھنا

اس کی ایک وجہ ہے کہ کتے ہمارے بہترین دوست اور ہمارے سب سے وفادار دوست سمجھے جاتے ہیں۔ وہ ہم سے غیر مشروط اور بے لوث محبت کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ جب وہ اپنے مالک یا پیاروں کو دور ہونے کے بعد قریب آتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو وہ اپنے جوش پر قابو نہیں پا سکتے۔ ہمارے کینائن ساتھی اس جوش و خروش کو رگڑنے یا purring کی شکل میں ظاہر کرتے ہیں۔

2. لطف اندوز ہونا

petted ہو رہی ہے

ہمارے چار ٹانگوں والے دوست اپنے مالکان کی طرف سے انہیں پالنے کے پیچھے پیار کو سمجھتے ہیں اور وہ اس کے ہر سیکنڈ سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ فالج زدہ ہونے پر وہ کبھی کبھی جو رگڑتی ہوئی آواز نکالتے ہیں وہ اسی طرح کی ہوتی ہے جیسے ایک بلی کی آواز اسی حالت میں ہوتی ہے۔ شاید یہی وجہ ہے کہ سرگوشیوں کی گرج کو پیورنگ کے ساتھ الجھایا جاتا ہے۔

گلے لگانا

اگر آپ کتوں کی چہچہاتے ہوئے ویڈیوز دیکھتے ہیں، تو یہ عام طور پر اس وقت ہوتا ہے جب ان کا مالک انہیں گلے لگا رہا ہوتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ان کے مالک کے ساتھ جسمانی رابطے میں رہنا انہیں تسلی دیتا ہے۔ کتے – خاص طور پر Rottweilers – اکثر اپنی خوشی کو purrs کی طرح کم، پیار بھرے گرہوں کی شکل میں ظاہر کرتے ہیں۔

تیار کرنے کا وقت

آپ نے اکثر دیکھا ہوگا کہ جب آپ ان کی کھال برش کرتے ہیں، ان کے ناخن کاٹ رہے ہوتے ہیں یا انہیں صاف کرتے ہیں تو آپ کے کتے کو گڑبڑ کی آواز آتی ہے۔ ان کی صفائی کے لیے اسے شکر گزاری کی علامت کے طور پر لیں۔ وہ اکثر آنکھیں بند کرکے اور نرمی سے گڑگڑا کر اسے ظاہر کرتے ہیں۔

مساج

جس طرح مساج ہمارے لیے آرام دہ ہے، اسی طرح ہمارے پیارے دوست بھی مساج کو آرام دہ سمجھتے ہیں۔ مالش کے دوران کتے ہم سے بات کرنے کے لیے چیخیں گے کہ وہ اس سے لطف اندوز ہوں گے اور چاہیں گے کہ آپ آگے بڑھیں۔

3. وارننگ

دوسرے کتے یا انسان کو دھمکانا

جب کتے خراب موڈ میں ہوتے ہیں یا جب وہ کسی شخص یا جانور کو پسند نہیں کرتے ہیں تو پیورینگ جیسی آواز نکالتے ہیں۔ وہ جو آواز نکالتے ہیں وہ جارحانہ لہجے کے ساتھ ایک باقاعدہ ہڑبڑاہٹ سے تھوڑی گہری ہوتی ہے، اور یہ عام طور پر ننگے دانتوں کے ساتھ ہوتی ہے۔

ناپسندیدہ سرگرمی

اگر آپ کے کتے کچھ پسند نہیں کرتے ہیں، تو وہ ہمیشہ آپ کو بتائیں گے۔ ان کا کھلونا چھیننے کی کوشش کرنا، کسی اجنبی سے ملنا، اور جسم کے زخمی حصے کو چھونے سے کتوں کو تکلیف ہو سکتی ہے۔ وہ اسے کم گرہن کے طور پر ظاہر کرتے ہیں۔

مادرانہ جبلت

ماں کتے فطری طور پر اپنے نوزائیدہ بچوں کی حفاظت کرتے ہیں اور دوسروں کو ان کے زیادہ قریب آنا پسند نہیں کرتے۔ اگر ماں کتے کو اپنے کتے کے پاس آنے والے کسی کی طرف سے کوئی بدنیتی پر مبنی ارادہ محسوس ہوتا ہے، تو وہ گہری grrr آوازوں کے ذریعے انتباہ جاری کرے گی۔

چنچل انتباہات

کتے ایک دوسرے کے ساتھ کھیلتے ہیں اور اکثر ایسی آوازیں نکالتے ہیں جو ان کی لڑائی کی آوازوں کے ٹونڈ ڈاون ورژن کی طرح ہوتی ہے۔ جب کہ کتے حقیقی لڑائی کے دوران گرجتے اور گرجتے ہیں، کھیل کی لڑائی بلی کے پیور کی طرح ایک نرم ورژن پیش کرتی ہے۔

4. اداسی

کھیل کا وقت ختم ہو گیا ہے۔

گھر کے اندر واپس جانا، تفریحی جگہ چھوڑنا، یا اپنے دوستوں سے دور جانا کتے کو تھوڑی دیر کے لیے اداس کر سکتا ہے۔ آپ کا کتا اپنی ناخوشی ظاہر کرنے کے لیے چیخ و پکار کر سکتا ہے۔

الوداع کہنا

کھیل کے ساتھی کو الوداع کہنا کوئی بہت خوشی کا لمحہ نہیں ہے۔ آپ کا پیارا دوست اس بات کا اظہار کراہنے یا کراہنے والی آوازیں بنا کر کر سکتا ہے، عام طور پر کان اور دم کے ساتھ۔

تنہائی

کتے پیک جانور ہیں اور ساتھیوں کے آس پاس آرام دہ ہیں۔ اکیلے رہنا ان کے لیے مناسب نہیں ہے، اور وہ سرگوشیوں، گڑگڑاہٹوں، اور گھٹی گھٹی آوازوں کے ذریعے اپنا غم بیان کر سکتے ہیں۔

cooped کیا جا رہا ہے

کتے زیادہ دیر تک گھر کے اندر رہنا پسند نہیں کرتے۔ گڑگڑاہٹ یہ ہے کہ وہ آپ سے انہیں باہر جانے کی درخواست کر رہے ہیں۔ اگر آپ کا پوچ ایسا کر رہا ہے اور وہ تھوڑی دیر میں باہر نہیں گیا ہے، تو اسے تازہ ہوا کے لیے باہر لے جانے کی کوشش کریں۔

صحت کے مسائل

کتوں میں صحت کے کچھ مسائل شدید درد کا سبب بن سکتے ہیں۔ جب کہ کتے اپنا درد ظاہر نہیں کرتے ہیں، وہ اس درد میں سے کچھ کو چھوڑنے کی کوشش کرنے کے لیے ایک کڑکتی آواز کی طرح گرج سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، کتے جو سانس کی نالی کے گرنے میں مبتلا ہیں انہیں سانس لینے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے یا یہ آواز ہو سکتی ہے جیسے وہ اپنے گلے کو صاف کرنے کی کوشش کر رہے ہوں۔

اگر یہ معاملہ ہے تو، ہم انتہائی مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے فوراً مشورہ کریں۔

5. پریشانی

مالک چلا گیا۔

کتے تنہا رہنے سے لطف اندوز نہیں ہوتے ہیں اور علیحدگی کی پریشانی محسوس کر سکتے ہیں۔ اگر کتے کا مالک چلا گیا ہے، تو وہ دھیمی آواز میں بلی کی چیخوں جیسی آواز دے گا۔

اجنبی

ایک عادت جو کتوں کو بہترین محافظ جانور بناتی ہے وہ ہے اجنبیوں کے گرد ان کی بے چینی۔ یہاں تک کہ اگر اجنبی کوئی ہے جسے آپ نے مدعو کیا ہے، آپ کے پیارے دوست کو ان سے گرم جوشی میں کچھ وقت لگے گا۔ ایک مسلسل purring آواز کتے کی تکلیف کا اشارہ کرے گا.

طوفان

گرج اور بجلی کسی کو بھی ڈرا سکتی ہے۔ لیکن جب کہ ہم انسان ان کے پیچھے کی وجہ جانتے ہیں، کتوں کو اونچی آواز میں بیٹھنے میں مشکل پیش آتی ہے۔ آپ کا خوفزدہ پوچ گڑگڑاتا ہوا آواز دے گا، اور ایسا ہونے پر آپ کے قریب جانے کی کوشش کرے گا۔

ماحول کی تبدیلی

جب کتے یا کتے اپنے ہمیشہ کے لیے گھر جاتے ہیں، تو انہیں نئے ماحول میں ایڈجسٹ ہونے کے لیے وقت درکار ہوتا ہے۔ ایڈجسٹمنٹ کی مدت ضروری ہے۔ کتا نئے ماحول میں بے چین اور بے چین ہو گا اور اسے کبھی کبھار بلی کی طرح purrs کے ذریعے آواز دے گا۔

کتے کے مالکان پریشانی کو کم کرنے کے لیے کیا کر سکتے ہیں؟

جب ہم اسے اضافی پیار اور پیار دکھاتے ہیں تو میرا کتا چیختا ہے۔
میرا کتا اس وقت چیختا ہے جب وہ کنبہ کے افراد کے آس پاس ہوتا ہے۔

اگر آپ کا پوچ پریشانی کا شکار ہے، تو آپ ان کو تسلی دینے کے لیے کیا کر سکتے ہیں:

  • انہیں تنہا محسوس نہ ہونے دیں۔ اگر آپ گھر سے نکل رہے ہیں تو اپنے بچے کو ڈے کیئر سنٹر لے جائیں، یا ریڈیو یا ٹی وی آن کریں۔
  • کتوں کو نئے ماحول کے عادی ہونے میں کچھ وقت لگے گا۔ ان کے ساتھ صبر و تحمل کا مظاہرہ کرتے ہوئے اور اضافی پیار اور پیار کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنے ماحول سے واقف ہونے میں ان کی مدد کریں۔
  • اگر آپ کا کتا لوگوں سے ڈرتا ہے، تو انہیں تربیت دینے کی ضرورت ہے۔ آہستہ آہستہ انہیں ان لوگوں کے ساتھ عادت بنائیں جو اکثر آپ کے گھر آتے ہیں۔
  • بجلی اور گرج چمک کے دوران، اپنے کینائن ساتھی کو اندر لے آئیں۔ اسے گلے لگانے یا پکڑنے کی کوشش کریں تاکہ وہ خوفزدہ اور تنہا محسوس نہ کرے۔ اسے پالنے سے اسے یہ جاننے میں بھی مدد ملے گی کہ وہ اکیلا نہیں ہے اور بہت بہتر محسوس کرے گا۔

کتے پُر نہیں کرتے بلکہ سرگوشی کرتے ہیں۔

کتوں میں چھلنی بلی کی طرح نہیں ہے۔ یہ ایک سرگوشی کی طرح زیادہ ہے. صورتحال اور کتے کی جسمانی زبان کے لحاظ سے اس آواز کا مطلب مختلف چیزیں ہو سکتی ہیں۔

دوسرے کتے کی آواز اور ان کے معنی

1. چھال

بھونکنا کتے کی دستخطی آواز ہے۔ پچ، اونچی آواز اور آپ کے کتے کی باڈی لینگویج پر منحصر ہے، بھونکنا جارحیت، تنبیہ یا خوشی ظاہر کر سکتا ہے۔ بالغ کتے جسمانی نقصان سے بچنے کے لیے بھونکنے والے میچوں میں حصہ لیتے ہیں۔ بھونکنے کا مطلب ہو سکتا ہے:

  • میں یہاں ہوں!
  • چاروں طرف خطرہ ہے۔
  • میں تمہیں دیکھ کر خوش ہوں!
  • چلے جاؤ، ورنہ میں کاٹ لوں گا!

2. گھبراہٹ

Snarls تقریبا ہمیشہ ناراضگی یا غصہ ظاہر کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. سرسراہٹ یا گرہیں عام طور پر کسی زیادہ جارحانہ چیز کا پیش خیمہ ہوتے ہیں، جیسے اونچی آواز میں چھال یا کاٹنا۔

تاہم، کتے بعض اوقات کھیل کے وقت کے دوران اس کا کم آواز والا ورژن استعمال کرتے ہیں۔ کرنسی پر منحصر ہے، snarls ترجمہ کر سکتے ہیں:

  • میں خطرناک ہوں!
  • میں تمہیں کاٹ دونگا!
  • میں شدید تکلیف میں ہوں۔
  • دور رہو!

3. چیخنا

کینائن کے آباؤ اجداد لمبی دوری کے مواصلات کے لیے چیخیں استعمال کرتے تھے۔ کتے آج بھی ان کا استعمال آس پاس کے دوسرے کتوں کو اپنی موجودگی کا اعلان کرنے کے لیے کرتے ہیں۔ چیخیں بھی متعدی ہیں – ایک چیخ تقریباً ہمیشہ دوسرے کتے کو ایسا کرنے کے لیے متحرک کرتی ہے۔ چیخ کا مطلب ہے:

  • میں یہاں ہوں!
  • مجھے اپنا پیک یاد آتا ہے۔
  • یہ میرا علاقہ ہے!
  • میں اداس ہوں.
  • میں اکیلا ہوں۔

4. چیخنا

کتے کا کوئی عاشق کتے کی چیخ سننا پسند نہیں کرتا۔ کتے یہ آواز اُس وقت نکالتے ہیں جب انہیں تکلیف ہوتی ہے یا تکلیف ہوتی ہے۔ Yelps کا ترجمہ:

  • میں تکلیف میں ہوں.
  • میں بیمار ہوں یا زخمی ہوں۔
  • میں ہار مان لیتا ہوں۔

5. چیخنا

کراہنا مطیع ناراضگی کی علامت ہے، اور کتے عام طور پر اس آواز کے ساتھ جھکے ہوئے کانوں اور دم دار دم کے ساتھ ہوتے ہیں۔ کتے اسے اپنے دکھ، شرمندگی، اداسی، آرزو، یا خوف کو آواز دینے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ وانز کا مطلب ہے:

  • میں معافی چاہتا ہوں.
  • مجھے کچھ بری طرح کی ضرورت ہے۔
  • میں عرض کرتا ہوں۔
  • میں خوفزدہ ہوں.
  • میں بھوکا ہوں.

6. کھانسی اور چھینکیں۔

کتوں میں کھانسی یا چھینکیں عام طور پر غیر ارادی ہوتی ہیں۔ کبھی کبھار کھانسی یا چھینک اس بات کی علامت ہے کہ آپ کے پوچ نے کوئی پریشان کن چیز سانس لی ہے۔ تاہم، اگر یہ بار بار ہوتا ہے، تو آپ اپنے پیارے دوستوں کو ڈاکٹر کے پاس لے جانا چاہیں گے تاکہ ان کا معائنہ کروائیں۔

نتیجہ

متعلقہ سوالات

جب آپ انہیں پالتے ہیں تو کیا کتے پُر کرتے ہیں؟

ایک طرح سے، ہاں۔ کتے کی چیخنے کی آواز کو گڑگڑانا کہتے ہیں۔ یہ خوشی، اطمینان، یا توقع ظاہر کرتا ہے۔ کتے اکثر یہ آواز کرو جب انہیں اظہار تشکر اور اطمینان کا اظہار کرنے کے لیے پیش کیا جا رہا ہو۔

جب آپ انہیں پالتے ہیں تو کتے کیوں کراہتے ہیں؟

کراہنا صورتحال کے لحاظ سے مختلف چیزوں کا اشارہ دے سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ کا کتا کراہتا ہے جب آپ اسے پالتے ہیں، تو وہ کہہ رہا ہے، "شکریہ، جاری رکھیں۔”

جب کتے خوش ہوتے ہیں تو کیا آوازیں نکالتے ہیں؟

کتے جب خوش ہوتے ہیں تو کئی آوازیں نکالتے ہیں، جن میں گرجنے، گڑگڑانا، کراہنا اور بھونکنا شامل ہیں۔ آوازیں ہلتی ہوئی دم، کھلے منہ اور اٹھائے ہوئے کانوں کے ساتھ ہوتی ہیں۔

حوالہ جات:

https://www.akc.org/expert-advice/advice/canine-communication-deciphering-different-dog-sounds/

https://en.wikipedia.org/wiki/Dog_communication

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button