کتے کے بارے میں عمومی سوالات

کتے اپنی دمیں ٹانگوں کے درمیان کیوں رکھتے ہیں؟

جب میں نے پہلی بار اپنے دوست کے چہواہوا کوکو کو کتے کو بٹھایا تو میں دیکھ سکتا تھا کہ کوکو کتنا خوفزدہ تھا۔ دن بھر، کوکو، چیہواہوا بہت زیادہ بھونکتا رہا اور اپنی دم ٹانگوں کے درمیان رکھ کر گھر کے گرد گھومتا رہا۔ کیا یہ ہو سکتا ہے کہ وہ خوفزدہ ہو رہی تھی؟ پیچھے مڑ کر دیکھیں تو کوکو کی ٹانگوں کے درمیان اپنی دم رکھنے کی اور بھی بہت سی وجوہات تھیں (میں ذیل میں ان سب کی وضاحت کروں گا)، لیکن پہلے مختصر اور آسان جواب۔

کتے اپنی دم ٹانگوں کے درمیان کیوں رکھتے ہیں؟ کتے اپنی دموں کو اپنی ٹانگوں کے درمیان کیوں رکھتے ہیں اس کی بہت سی وجوہات ہیں جن میں خوفزدہ، خوفزدہ، خوفزدہ ہونا یا تسلیم کرنا شامل ہیں۔ ہوسکتا ہے کہ آپ کا کتا یہ نہ چاہے کہ دوسرے کتے اس کے اعضاء کو سونگھیں اس لیے وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان رکھ سکتا ہے تاکہ ملاوٹ کی کسی کوشش کو روکا جا سکے یا اپنے کمزور علاقے کی حفاظت کی جا سکے۔

کتے اپنی دم ٹانگوں کے درمیان کیوں رکھتے ہیں؟

کتے ٹانگوں کے درمیان دم کیوں رکھتے ہیں؟
ٹانگوں کے درمیان چیہواہوا دم

تو کتے اپنی دم کو ٹانگوں کے درمیان کیوں رکھتے ہیں؟ کتے کی دم کی پوزیشن ہمیں اس بارے میں بہت کچھ بتاتی ہے کہ ہمارے کتے کے دوست کیسا محسوس کر رہے ہیں۔

مثال کے طور پر، جب کوئی کتا خوش محسوس کر رہا ہو، تو آپ توقع کر سکتے ہیں کہ اس کی دم سیدھی گولی مارے گی اور غصے سے یا تیز رفتاری سے ہلے گی جیسے کہ کل نہیں ہے۔ یہ اس وقت ہوسکتا ہے جب:

  • آپ کا کینائن دوست آپ کو دیکھ کر خوش ہے۔
  • جب آپ اپنے کتے کو پالتے ہیں۔
  • آپ کا کتا اپنا کھانا کھانے کا انتظار نہیں کر سکتا۔
  • جب آپ کا پوچ اپنا پسندیدہ کھلونا دیکھتا ہے۔
  • آپ کا پیارا دوست گھر سے آپ کی واپسی کی توقع کر رہا ہے تاکہ آپ دونوں باہر چہل قدمی کر سکیں۔

دوسری بار، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ آپ کا کتا اس کی دم لٹکا ہوا ہے اور اس کی باڈی لینگویج سے آپ کو یہ بتاتا ہے کہ وہ اداس ہے۔

ایسے اوقات ہوتے ہیں جب ایک کتا اپنی دم کو قدرتی اور آرام دہ طریقے سے اوپر یا نیچے رکھ سکتا ہے۔ یہ ظاہر کر سکتا ہے کہ کتا پرسکون ہے اور اس لمحے سے لطف اندوز ہو رہا ہے۔

لیکن، اگر آپ کا کتا ٹانگوں کے درمیان دم کو ٹکائے رکھتا ہے تو کیا ہوگا؟ اگر آپ کا کتا اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکائے رکھتا ہے، تو یہ وہ چیز ہے جس پر آپ کو پوری توجہ دینے کی ضرورت ہوگی۔ اس کی باڈی لینگویج اور اس کی ٹانگوں کے درمیان اس کی دم آپ کو بہت کچھ بتا سکتی ہے کہ وہ کیسا محسوس کر رہی ہے۔

یہ جاننے کے لیے پڑھتے رہیں کہ اس دم کے رویے کا کیا مطلب ہے، آپ کو کس چیز سے آگاہ ہونا چاہیے، اور ان اوقات میں اپنے کتے کی مدد کیسے کریں۔

شاید آپ یہ بھی پسند کریں: میرا کتا نشے میں اور ہلچل سے کام کر رہا ہے – کیا مجھے فکر مند ہونا چاہئے؟

جب میرے کتے کی دم اس کی ٹانگوں کے درمیان ٹکی ہوئی ہے تو اس کا کیا مطلب ہے؟

میرا کتا کیوں ہل رہا ہے اور دم ٹانگوں کے درمیان کیوں ہے؟
ٹانگوں کے درمیان کتے کی دم اور ہلنا

آپ کے کتے کی دم اس کی پچھلی ٹانگوں کے درمیان ٹکی ہوئی ہے کیونکہ وہ خوفزدہ یا خوفزدہ ہے۔ اگر آپ کے کتے کی دم اس کی ٹانگوں کے درمیان ہے جب اس کے آس پاس دوسرے کتے ہوں تو یہ تسلیم کرنے کی علامت ہوسکتی ہے۔ آپ کا کتا دوسرے کتوں سے ڈر سکتا ہے۔

بعض اوقات اگر مالک ان کے کتے پر چیختا ہے، تو کتا خوفزدہ ہو سکتا ہے اور اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان رکھ دے گا۔ کتے جن کو مسلسل اذیت دی جاتی ہے یا چیختے رہتے ہیں وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکانے کی عادت ڈالیں گے۔

یہ سلوک ظاہر کرتا ہے کہ کتے کتنے صدمے کا شکار ہیں اور آپ کو ریسکیو مراکز میں کتوں میں یہ باڈی لینگویج نظر آئے گی۔

کتے کھاتے وقت اپنی دم کیوں ٹکاتے ہیں؟

جس طرح ہم کھاتے وقت اپنے کھانے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں، اسی طرح کتوں کو بھی اپنے کھانے پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جب وہ کھاتے ہیں۔ تاہم، جب کتے بھوکے ہوتے ہیں اور کھانا چاہتے ہیں لیکن اپنے اردگرد کے ماحول سے خوفزدہ ہوتے ہیں، تو وہ کھانا کھاتے وقت اپنی دمیں اندر لے لیتے ہیں۔

اس سے آپ کو پتہ چلتا ہے کہ وہ اپنے کھانے پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور اپنے اردگرد کے ماحول سے زیادہ چوکنا محسوس کر رہے ہیں اگر انہیں اپنا دفاع کرنے کی ضرورت ہو۔ جب کتا کھانا کھاتے ہوئے اپنی دم ٹکراتا ہے تو یہ سلوک تحفظ کا احساس فراہم کرتا ہے۔

کبھی کبھار میں کتے کو اپنے دوست کے چیہواہوا کے پاس بٹھاتا تھا اور میں دیکھتا تھا کہ اس کے کتے کی ٹانگوں کے درمیان دم ہے اور جب بھی کھانے کا وقت ہوتا ہے ہلتا ​​رہتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ ایک غیر مانوس ماحول (میرے گھر) میں ہے اور جب وہ کھانا کھا رہی ہے، تب بھی وہ خوف زدہ اور کمزور محسوس کرتی ہے اس لیے وہ کھانا کھاتے ہوئے بھی اپنی دم ٹانگوں کے درمیان ٹکائے گی۔

کمزوری کی بات کرتے ہوئے، کتوں کا پیٹ اور خاص طور پر ان کے جنسی اعضاء ان کے سب سے زیادہ کمزور علاقے ہیں۔ جب کتے خوف یا خطرہ محسوس کرتے ہیں، تو وہ ان کمزور علاقوں کی حفاظت کے لیے ان علاقوں کو اپنی دم سے ڈھانپ لیتے ہیں۔

آپ کو اس میں بھی دلچسپی ہو سکتی ہے: کتا کب تک کھائے بغیر جا سکتا ہے؟

کتے کی دم کی پوزیشن کا کیا مطلب ہے؟

جب ہمارے کتے کی دم کی پوزیشن کی بات آتی ہے، تو ان کی باڈی لینگویج کو بھی پڑھنا اور وہ جس ماحول میں ہیں اسے سمجھنا ضروری ہے۔ چونکہ کتے ہم سے زبانی طور پر بات چیت نہیں کر پاتے، اس لیے ہمیں یہ معلوم کرنے کی ضرورت ہے کہ ان کی دم ان کی ٹانگوں کے درمیان کیوں ٹکی ہوئی ہے۔ ان کی باڈی لینگویج کو غور سے پڑھ کر۔

آپ کے کتوں کی دم کی پوزیشن کے ساتھ ساتھ ان کی جسمانی زبان کا امتزاج یہ جاننے کے لیے اہم ہے کہ وہ کیسا محسوس کر رہے ہیں۔

ذیل میں ایک فہرست ہے کہ کتے کی دم کی پوزیشن کا کیا مطلب ہے:

  • ٹانگوں کے قریب دم والا کتا: اگر ایسا ہوتا ہے، تو غالب امکان ہے کہ آپ کا بچہ تناؤ، غیر محفوظ یا غیر محفوظ محسوس کر رہا ہے۔
  • کتے کی دم پچھلی ٹانگوں کے درمیان مضبوطی سے ٹک گئی: جب ایسا ہوتا ہے، تو آپ کا پیارا دوست خوفزدہ، خوفزدہ اور خوفزدہ محسوس ہوتا ہے۔ جب کتے کمزور محسوس کرتے ہیں، تو وہ اکثر تابعدار ہو جاتے ہیں اور یہ تسلیم کرنے کی علامت ہے۔
  • پونچھ والا کتا پچھلی ٹانگوں کے درمیان تھوڑا سا ٹکا ہوا ہے: اگرچہ آپ کا کتا اب بھی خوفزدہ یا خوفزدہ ہے، لیکن وہ مطیع ہونے سے انکار کر رہا ہے اور اگر ضرورت ہو تو حملہ کر سکتا ہے۔
  • کتے کی دم اوپر کی لکیر سے تھوڑا نیچے رکھی ہوئی ہے: ہچکچاہٹ اور غیر محفوظ محسوس کرتے ہوئے، آپ کا پوچ اپنی دم کو اوپر کی لکیر سے تھوڑا نیچے رکھ سکتا ہے۔
  • دم کو زیادہ اوپر رکھا ہوا ہے اور ہلانا: اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کا پیارا دوست خوش اور پرجوش ہے اور اپنی دم کو بڑی تیز حرکتوں میں ہلائے گا۔
  • دم کو زیادہ نیچے رکھا جاتا ہے اور ہلانا: آپ کا پوچ اس بات کو یقینی بنانا چاہتا ہے کہ وہ محفوظ ہے اور چھوٹی چھوٹی حرکتیں کرکے صورتحال کا اندازہ لگا رہا ہے۔
  • کتے کی دم ہلکی سی ہلچل کے ساتھ سیدھی اور سخت ہوتی ہے: جب کتے کی دم ہلکی ہلکی ہلکی حرکت کے ساتھ سخت اور سیدھی ہو تو اس کا مطلب ہے ہوشیار رہو۔ کسی ایسے کتے کو پار نہ کریں جو دشمنی اور جارحانہ محسوس کر رہا ہو۔
  • کتے کی دم ہلکی حرکت کے ساتھ افقی اور سخت ہے: ہائی الرٹ یا انتہائی چوکس رہنے والے کتے اپنی دم افقی طور پر رکھیں گے۔
  • دم نیچی، بے فہرست، اور جھکی ہوئی ہے: کتے جو بیمار ہیں یا ٹھیک محسوس نہیں کر رہے ہیں ان کی دُم اکثر نچلی ہوئی ہوتی ہے جو بے فہرست ہوتی ہے۔

کتے کی دم کی ان مختلف پوزیشنوں کے بارے میں جاننے سے آپ کو یہ طے کرنے میں مدد ملے گی کہ آپ کا پیارا دوست کیسا محسوس کر رہا ہے اور سوچ رہا ہے۔

تاہم، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ کتے کی تمام نسلیں دم کی صحیح زبان نہیں دکھائے گی۔ مثال کے طور پر، جب Chow Chow اور Terrier کی نسلیں خوف محسوس کرتی ہیں یا تابعدار ہوتی ہیں، تو وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان نہیں رکھیں گے۔

ایک اور مثال کتوں کی ہے جن کے پاس اتنی لمبی دم نہیں ہوتی ہے کہ وہ آپ کو دکھا سکیں کہ وہ کیسا محسوس کر رہے ہیں یا سوچ رہے ہیں۔ فرانسیسی Bulldogs لے لو. ان کی چھوٹی چھوٹی دم دار دم ہے کہ اس کا کوئی وجود ہی نہیں ہے۔ اس طرح، وہ اپنی ٹانگوں کے درمیان اپنی دم کو ہلانے یا یہاں تک کہ ٹکنے کی صلاحیت نہیں رکھتے ہیں۔

کتے کی دم ٹانگوں کے درمیان ٹکی ہوئی ہے، کیوں؟

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، آپ کے بچے آپ کو یہ بتانے کے لیے اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکائیں گے کہ وہ خوفزدہ، خوفزدہ، خوفزدہ، یا تابعداری محسوس کر رہے ہیں۔ یہ سمجھنا بھی ضروری ہے کہ آپ کا کتا کس حالت میں ہے۔

یہاں پانچ ایسے حالات ہیں جن کی وجہ سے کتا اپنی دم کو ٹانگوں کے درمیان رکھ سکتا ہے۔

1. کتے کی دم کو ٹانگوں کے درمیان ٹکرا کر کسی برے کام کے لیے معافی مانگنا

آپ کے سب سے مہنگے فرنیچر کو بری طرح سے نوچ لیا گیا تھا اور اسے چبایا گیا تھا کہ یہ تقریباً غیر محفوظ ہونے کے قریب ہے۔ جب آپ کو پتہ چلتا ہے، تو آپ اس سے اتنے خوفزدہ ہو جاتے ہیں کہ آپ اپنے کتے کو چیخ کر ردعمل ظاہر کرتے ہیں۔

اس صورتحال میں کتے کے کچھ مالکان اپنے کتے کو بری نظر یا چکاچوند بھی دے سکتے ہیں۔ چاہے آپ ان پر چیخیں یا انہیں بری نظر دیں، وہ فوراً جان جائیں گے کہ انہوں نے کچھ برا کیا ہے۔

آپ کا کتا آہستہ آہستہ اپنی دم کو ٹانگوں کے درمیان اندر کی طرف گھما کر، اس کا جسم جھک جاتا ہے، اس کا سر اچانک گر جاتا ہے، اور آپ کی آنکھ سے ملنے سے گریز کرتا ہے۔ یہ باڈی لینگویج آپ کو یہ بتا رہی ہے، "میں آپ کے فرنیچر کو خراب کرنے کے لیے معذرت خواہ ہوں اور مجھے بہت افسوس ہے۔ میں آپ سے معافی مانگتا ہوں۔”

چونکہ آپ کا کتا جانتا ہے کہ وہ مصیبت میں ہے، اس لیے وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکراتا ہے اور آپ کو بتانا چاہتا ہے کہ اسے اپنے برے سلوک پر افسوس ہے۔

2. کتے کی دم ٹانگوں کے درمیان ٹک گئی کیونکہ اس نے غلطی کی ہے۔

زیادہ تر معاملات میں، جب کتے کسی بری چیز پر آپ کا ردعمل دیکھتے ہیں، تو وہ پہلے ہی جانتے ہیں کہ آپ کی آواز اٹھانے سے پہلے ہی انہوں نے کچھ غلط کیا ہے۔ یہ کہنا محفوظ ہے کہ آپ کے کتے پر چیخنا ضروری نہیں ہے کیونکہ کتے بہت ہوشیار ہیں اور جیسے ہی وہ آپ کا ردعمل دیکھیں گے وہ جان جائیں گے کہ انہوں نے کچھ غلط کیا ہے۔

اگر آپ نے اپنے کتے کو کچھ برا کرتے ہوئے پکڑا ہے اور وہ دوبارہ پکڑا جاتا ہے، تو وہ اپنی دم ٹانگوں کے درمیان ٹکا کر جائے وقوعہ سے چلا جائے گا جو آپ کو بتاتا ہے کہ وہ جانتا ہے کہ اس نے کچھ غلط کیا ہے اور وہ شرمندہ ہے۔

3. کتے کی پونچھ کو ٹانگوں کے درمیان ٹکایا جاتا ہے جو کہ تسلیم کرنے کی علامت ہے۔

مالکان کو خود کو الفا کے طور پر قائم کرنا چاہیے اور اپنے کتوں کو بتانا چاہیے کہ وہ کنٹرول میں ہیں۔ ایک بار جب ان کے کتے یہ سمجھ جائیں گے تو وہ مطیع ہو جائیں گے۔ کتے اپنی دموں کو اپنی ٹانگوں کے درمیان اس وقت ٹکاتے ہیں جب ان کا پیک لیڈر ان کے کیے سے خوش نہیں ہوتا ہے۔

جب انہیں پیک لیڈر کی طرف سے سزا ملے گی، تو کتے اپنی دم ان کی ٹانگوں کے درمیان ڈال دیں گے۔ اس سے نہ صرف معافی کی علامتیں ظاہر ہوتی ہیں بلکہ یہ کہ وہ مطیع ہو رہے ہیں۔

چونکہ آپ ان کے پیک لیڈر ہیں، اگر وہ آپ کی طرف سے سرزنش کرتے ہیں، تو وہ آپ کو یہ بتانے کے لیے اپنی دم ٹانگوں کے درمیان ٹکائیں گے کہ وہ اپنے برے سلوک کے لیے معذرت خواہ ہیں اور آپ کے تابع ہو رہے ہیں۔

یاد رکھیں کہ کتے کی کچھ نسلیں ہیں جیسے بیگلز، سائبیرین ہسکیز، اور جرمن شیپرڈز جو آپ کو پیک کا لیڈر ماننے سے انکار کر سکتے ہیں کیونکہ وہ بہت ضدی ہیں۔ اس کی وجہ سے، وہ انہیں اپنی دموں کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکاتے ہوئے نہیں دیکھ سکتے ہیں۔

4. کتے کی دم ٹانگوں کے درمیان ٹک گئی ہے کیونکہ وہ نئے ماحول میں ہے اور خود کو غیر محفوظ محسوس کر رہا ہے۔

جب کتا نئے ماحول میں ہوتا ہے، تو وہ اکثر الجھن، کمزور اور خوفزدہ محسوس کرتے ہیں۔ اس لیے کہ اس نئے ماحول میں ان کے لیے سب کچھ نیا ہے اور وہ نہیں جانتے کہ ان کو کیا تکلیف پہنچ سکتی ہے۔ لہذا جب بھی کوئی کتا کسی انجان جگہ پر ہوتا ہے، آپ دیکھیں گے کہ وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکا رہا ہے۔

ناواقف جگہیں اور حالات ایک نیا گھر ہو سکتے ہیں، دوسرے کتوں سے ملنا، پہلی بار ڈاگ پارک میں، ڈاکٹر یا کتے پالنے والے کے پاس، یا یہاں تک کہ کسی اور کے گھر میں دوسرے کتوں کے ساتھ۔

اگر آپ گھر میں اپنے کتے کو نہلا رہے ہیں اور آپ جانتے ہیں کہ وہ نہانے کے وقت سے کتنا نفرت کرتا ہے، تو آپ کو غالباً اس کی دم اس کی ٹانگوں کے درمیان ٹکی ہوئی نظر آئے گی۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، کسی غیر مانوس جگہ پر ہونے کی وجہ سے آپ کا کتا اپنی دم کو ٹانگوں کے درمیان ٹکانے کا سبب بن سکتا ہے تاکہ کسی دوسرے کتے کو روکا جا سکے جسے وہ اپنے عضو تناسل کو سونگھنا نہیں جانتا یا اپنے پیٹ کے قریب رہتا ہے۔ لہذا عجیب نئی جگہوں پر، اپنے کتے کو اپنے قریب رکھنا یقینی بنائیں تاکہ وہ محفوظ اور محفوظ محسوس کرے۔

5. کتے کی دم ٹانگوں کے درمیان ٹک جاتی ہے کیونکہ وہ ملن میں دلچسپی نہیں رکھتی

ہماری طرح، ہمارے کتوں کو کبھی کبھی اکیلے وقت کی ضرورت ہوتی ہے اور وہ پریشان نہیں ہونا چاہتے ہیں۔ یہ خاص طور پر سچ ہے جب ایک خاتون کتا گرمی میں ہے. اگر وہ نہیں چاہتی کہ کوئی خاص نر کتا اس کے ساتھ مل جائے تو وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان نیچے رکھ سکتی ہے۔ یہ کسی بھی ناپسندیدہ نر کتے کو اس کے ساتھ ملاپ سے روکنے میں مدد کرتا ہے۔

اگر آپ کتے کے پارک میں ہیں اور وہاں دوسرے نر کتے ہیں جو اسے سونگھنا چاہتے ہیں اور اس کے ساتھ ملنا چاہتے ہیں، تو وہ اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان نیچے بھی رکھ سکتی ہے۔

لہٰذا اگر آپ کی لڑکی گرمی میں ہے تو اسے تسلی دیں اور اسے بتائیں کہ وہ محفوظ ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ دوسرے کتوں سے پریشان نہیں ہے، خاص طور پر نر کتے جو اس کے پاس جانا چاہتے ہیں۔

حتمی خیالات

جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، کتے اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان رکھنے کی بہت سی وجوہات ہیں۔ ہم ہمیشہ یہ فرض نہیں کر سکتے کہ ہمارے کتے اپنی دم کو اپنی ٹانگوں کے درمیان ٹکاتے ہیں کیونکہ وہ اداس یا غیر محفوظ محسوس کر رہے ہیں۔ ہمیشہ ایسا نہیں ہوتا۔ یہ جاننے کے لیے کہ ہمارے کتے کیسا محسوس کر رہے ہیں یا سوچ رہے ہیں، ہمیں ان کی باڈی لینگویج بھی پڑھنی چاہیے۔ اس کے ساتھ ساتھ وہ جس ماحول میں ہیں اس سے آگاہ ہونا۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6116041/

https://centerforshelterdogs.tufts.edu/dog-behavior/dog-communication-and-body-language/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button