Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
ڈاگ آئی بوجرز کو نرم کیسے کریں؟ » Genxam - جنزیم
کتے کے بارے میں عمومی سوالات

ڈاگ آئی بوجرز کو نرم کیسے کریں؟

کچھ راتوں میں میرا لیبراڈور کتا اپنی آنکھیں کھول کر سوتا ہے اور صبح جب میں اسے جلدی سے برش دیتا ہوں تو میں نے دیکھا کہ اس کے پاس یہ سخت کرسٹی آئی بوگر ہوگی جو گہرا بھورا ہے اور اس کی آنکھ کے کونے میں بندوق کی طرح نظر آتا ہے۔ کیا یہ عام ہے اور میں اپنے کتے کی آنکھوں کے بوجرز کو کیسے صاف کروں؟ اس سوال کا مختصر جواب یہ ہے۔

کتے کی آنکھ کی پرت کو کیسے نرم کیا جائے؟ ڈاگ آئی بوجر نارمل ہے۔ آپ آسانی سے ایک نرم تانے بانے یا تولیہ استعمال کر سکتے ہیں، اسے گرم پانی سے گیلا کر سکتے ہیں، اور اسے اپنے کتے کی آنکھ کے بوگر پر آہستہ سے دبا سکتے ہیں۔ گرم پانی قدرتی طور پر سخت کرسٹی آئی بوگر کو نرم کر دے گا۔ دوسرے طریقوں میں خاص طور پر ڈاگ آئی بوگر کے لیے آئی ڈراپ کا استعمال شامل ہے تاکہ اسے محفوظ طریقے سے نرم اور باہر نکالا جا سکے۔

جب آپ ڈاگ آئی بوجرز کو دیکھتے ہیں، تو پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ہے۔ جس طرح ہمیں صبح کے وقت آنکھوں میں گندگی ملتی ہے، ہمارے کتوں کو بھی یہ ہوتا ہے۔ تاہم، آپ کو اپنے کتے کی آنکھوں کے بوگرز کو صاف کرنے کی حوصلہ شکنی کی جا سکتی ہے کیونکہ وہ سخت، کچے اور گندے ہو سکتے ہیں اور انہیں صاف کرنے میں کچھ وقت اور محنت لگ سکتی ہے۔

ہم یہاں مدد کرنے کے لیے موجود ہیں اور آپ کے کتے کی آنکھوں کی پرت کو نرم کرنے اور صاف کرنے کے 5 محفوظ طریقے فراہم کریں گے اور 4 ممکنہ وجوہات کی وضاحت کریں گے جو کتے کی آنکھوں کی بوگروں کا سبب بن سکتی ہیں۔

ڈاگ آئی بوجرز: ایک جائزہ

آپ کے کتے کی آئی بوگر یا کرسٹ مختلف رنگوں میں آسکتی ہے جیسے سبز، پیلا یا بھورا۔ کتے کی آنکھ کے بوگر کے لیے طبی اصطلاح کتے کی آنکھ سے خارج ہونا ہے۔ کتے کی آنکھ سے خارج ہونے والا مادہ اس وقت ہوتا ہے جب جسم سے اور اس صورت میں آپ کے کتے کی آنکھ سے سیال خارج ہوتا ہے۔

کتے کی آنکھ سے خارج ہونے والا مادہ مختلف مستقل مزاجی میں بھی آسکتا ہے جیسے سخت اور کرسٹ، پیپ کی طرح یا پانی۔ ذہن میں رکھیں کہ کتے کی آنکھ کے بوگر کے مختلف مستقل مزاجی اور رنگ آپ کو مختلف چیزیں بتا سکتے ہیں۔

کچھ مستقل مزاجی اور رنگ بنیادی صحت کے مسائل کی نشاندہی کر سکتے ہیں لہذا جب آپ اپنے کتے کی آنکھ کے بوگر کو صاف کر رہے ہوں تو ہوشیار رہیں اور اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں اگر آپ نے کبھی محسوس کیا کہ کچھ بند ہے۔

انسانوں کی طرح، ہمارے پیارے دوستوں کی آنکھیں تب ہی ٹھیک سے کام کریں گی جب وہ صاف، چکنا اور گیلی ہوں گی۔ کتے کی آنکھوں کا بہت زیادہ اخراج آپ کے کتے کی آنکھ میں بن سکتا ہے اور سخت ہو سکتا ہے اور کرسٹ اور گندا ہو سکتا ہے۔ اس سے نہ صرف ان کی بینائی متاثر ہوتی ہے بلکہ یہ خارش، چڑچڑاپن اور پریشان کن بھی ہو سکتا ہے۔

ہو سکتا ہے کہ آپ کا کتا فرش سے رگڑنے یا اپنے پنجوں سے اپنے چہرے اور آنکھوں کو نوچنے کی کوشش کرے۔ اس لیے یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے کتے کی آنکھیں صاف رکھیں اور اپنے کتے کو ان کے آئی بوجرز کو ہٹانے میں مدد کریں۔

آئیے اس بات پر تبادلہ خیال کرتے ہیں کہ آپ کے کتے کی آنکھوں کے بوگروں کو کیسے صحیح طریقے سے صاف کیا جائے۔

آسان اشارہ: جس طرح ڈاگ آئی بوجر مختلف رنگوں اور مستقل مزاجی میں آ سکتا ہے، اسی طرح ہمارے کتے کی قے بھی مختلف رنگوں اور ساخت میں آ سکتی ہے۔ یہ جاننے کے لیے کہ آپ کے کتے کی الٹی کا کیا مطلب ہے، کتے کی الٹی کلر گائیڈ دیکھیں۔

کتے کی آنکھوں کی پرت کو کیسے صاف کریں: کتے کی آنکھوں کی پرت کو صاف کرنے کے 5 طریقے

کتوں کی آنکھوں کے بوگروں کو کیسے صاف کریں۔
کتوں کی آنکھوں کے بوگروں سے کیسے چھٹکارا حاصل کریں۔

کچے کتے کی آنکھوں کو صاف کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ پہلے کتے کی آنکھ کی بندوق کو نرم کریں۔ خوش قسمتی سے، کتے کی آنکھوں کے بوگروں کو نرم کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ اپنے کتے کی آنکھ کے گن کو صاف کرنے کے 5 طریقے یہ ہیں۔ اس سے پہلے کہ ہم شروع کریں درج ذیل کو نوٹ کرنا ضروری ہے:

اہم مشورہ: اپنے کتے کے آئی بوجرز کو ہٹانے کے لیے اپنی انگلیوں کا استعمال کرنے سے گریز کریں۔ اپنی انگلیوں کا استعمال کتوں میں آنکھوں کے دردناک انفیکشن کا سبب بن سکتا ہے، خاص طور پر اگر آپ کے ہاتھ صاف نہ ہوں۔ اگرچہ کتے کی آنکھ کے بوگر سے چھٹکارا پانے کے لیے اپنی انگلیوں کا استعمال تیز تر ہو سکتا ہے، لیکن یہ طریقہ خراب بیکٹیریا کی غیر ضروری منتقلی کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

کتے کی آنکھوں کے بوگروں کو نرم کرنے کا طریقہ

سب سے پہلے، آپ کو اپنے کتے کی آنکھ کے بوگر کو نرم کرنے کی ضرورت ہوگی۔ سخت کرسٹی آئی بوگر کو نرم کرکے، یہ ہٹانے کے عمل کو آپ کے پوچ کے لیے بہت آسان اور کم تکلیف دہ بناتا ہے۔

1. ایک گرم نرم تولیہ استعمال کریں اور اسے اپنے کتے کی آنکھ کے بوگر پر آہستہ سے دبائیں

آپ ایک نرم صاف تانے بانے یا تولیہ استعمال کرنا چاہیں گے تاکہ یہ آپ کے کتے کی جلد پر نرم اور نرم ہو جب کہ یہ اتنا مضبوط ہو کہ یہ کاغذ کے تولیے کی طرح پھٹ نہ جائے۔ نرم تولیہ کو گرم پانی کے نیچے ایک یا دو منٹ تک چلائیں۔

اس کے بعد، آپ گرم گیلے تولیے کو آہستہ سے اپنے کتے کی آنکھ کے بوگر پر لگانا چاہیں گے اور اسے تقریباً 25 سے 30 سیکنڈ تک پکڑ کر رکھنا چاہیں گے۔ اس سے کتے کی آنکھوں کے بوگروں کو نرم ہونے کے لیے کافی وقت ملتا ہے۔

تولیہ سے گرم پانی کو درج ذیل میں مدد کرنی چاہئے:

  • کتے کی آنکھ کے بوگر کو آہستہ آہستہ نرم کریں۔
  • اپنے کتے کی آنکھ سے بندوق کو صاف کریں۔
  • سخت آنکھ بوگر کے لیے باہر گرنا آسان بناتا ہے۔

نرم لیکن مضبوط ہونا یاد رکھیں۔ اگر اس سے کتے کو تکلیف ہوتی ہے، تو وہ خوفزدہ ہو سکتا ہے اور اگلی بار جب آپ کو آنکھوں کی سخت پرت کو صاف کرنے کی ضرورت ہو تو یہ زیادہ مشکل ہو سکتا ہے۔

ایک بار جب آنکھ کا مادہ نرم ہو جاتا ہے، تو آپ اسے اپنے کتے کی آنکھوں سے آسانی سے صاف کر سکتے ہیں۔

شاید آپ یہ بھی پسند کریں: گھر میں کیا اور نہ کرنا شروع کرنے والوں کے لیے کتے کی تیاری

2. کینائن آئی ڈراپس استعمال کریں۔

جب آنکھوں کے قطروں کی بات آتی ہے، تو آپ ایک ایسا استعمال کرنا چاہیں گے جو خاص طور پر آپ کے کتوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہو۔ اس سے آپ کے کتے کی آنکھ میں جلن نہیں ہونی چاہئے اور اگر آپ کا پوچ غلطی سے آئی ڈراپ محلول کو چاٹتا ہے تو یہ غیر زہریلا ہونا چاہئے۔

آپ توقع کر سکتے ہیں کہ کینائن آئی ڈراپس آپ کے عام معیاری نمکین یا جراثیم سے پاک محلول سے کچھ زیادہ مہنگے ہوں گے۔

جب میرے لیبراڈور کے آئی بوگرز سخت اور کرسٹی ہوں تو میں اس کینائن آئی ڈراپ کا استعمال کروں گا خاص طور پر جب میں مصروف ہوں:

مجھے اس آئی ڈراپ کے بارے میں جو چیز پسند ہے وہ یہ ہے کہ یہ کثیر العمل ہے۔ یہ نہ صرف آنکھوں کو صاف کرنے والا ہے، بلکہ یہ میرے کتے کی آنکھ کو چکنا، نم بھی رکھتا ہے، اور الرجک رد عمل کا علاج کر سکتا ہے۔

3. کتے کے آنسو داغ ہٹانے والا استعمال کریں۔

کتے کے آنسو داغ ہٹانے والے کا استعمال آپ کے کتے کی ضدی آنکھوں کے بوگروں کو نرم کرنے میں بھی مدد کرسکتا ہے، خاص طور پر اگر آپ کے پوچ میں ایپیفورا ہے۔ جب ہمارے پیارے دوست پھڑپھڑاتے ہیں یا آنکھیں پانی دار ہوتی ہیں، تو یہ سخت، کچے، اور ضدی آنکھوں والے بوجروں کو پیچھے چھوڑ سکتی ہے۔

کتے کی آنکھوں سے سخت کرسٹ کو کیسے ہٹایا جائے؟

کتے کی آنکھ کی پرت کو ہٹانا
کتے کی آنکھ سے خارج ہونے والے مادہ کو کیسے دور کریں۔

اپنے کتے کی آنکھوں سے سخت کرسٹ کو کامیابی سے ہٹانے کے لیے، آپ یہ کر سکتے ہیں۔

1. کتے کی آنکھ میں کنگھی استعمال کریں۔

اگر آپ مادہ سے پاک راستے پر جانے کو ترجیح دیتے ہیں، تو کتے کی آنکھ کی کنگھی یا پسو کی کنگھی بھی اس کرسٹ ڈاگ آئی بوجرز کو دور کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے۔ بعض اوقات کتے کی آنکھ کے بوگر کتے کی آنکھ کے ارد گرد کی کھال پر پھنس سکتے ہیں جس سے جلن بھی ہو سکتی ہے۔

کتے کی آنکھ کی کنگھی یا چہرے کی کنگھی کا استعمال اس کتے کی آنکھ کے بوجر سے چھٹکارا حاصل کر لے گا اور کتے کی آنکھ کے ارد گرد کے بالوں کو قابو کر لے گا۔

یہاں ایک پالنے والا ہے جو کتے کی آنکھوں کے بوگروں سے چھٹکارا پانے کے لیے کتے کی آنکھ میں کنگھی کا استعمال کرتا ہے۔

2. الیکٹرک ٹرمر استعمال کریں۔

آخر میں، لمبے بالوں والے کتوں کے مالکان الیکٹرک ٹرمر یا قینچی استعمال کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔ ایک بار پھر، آئی بوجر کتے کی آنکھ کے گرد کھال پر پھنس سکتے ہیں۔ اگر آپ ایسا کرنے میں آرام محسوس نہیں کرتے ہیں، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اسے کروانے کے لیے کسی گرومر سے ملیں۔

ڈاگ آئی بوجرز: اس کی وجہ کیا ہے؟

ایک بار پھر، جب کتوں کی آنکھوں میں بوگر ہوتے ہیں، اکثر اوقات یہ براہ راست حالت نہیں ہوتی بلکہ صحت کے بنیادی مسئلے کی علامت ہوتی ہے۔ یہاں وہ چیز ہے جس کی وجہ سے کتوں کو ضرورت سے زیادہ آئی بوگرز ہو سکتے ہیں۔

1. الرجک رد عمل

یہاں الرجیوں کی ایک فہرست ہے جو آپ کے پوچ کو متاثر کر سکتی ہے اور اسے کتوں کی آنکھوں کے بوگرز کا سبب بن سکتی ہے:

  • دھول.
  • پولن
  • موسمی الرجی جیسے گھاس بخار۔

انسانوں کی طرح کتوں کو بھی گھاس کا بخار ہو سکتا ہے۔ کتوں میں گھاس بخار کی علامات میں پانی بھری آنکھیں، گلے میں جلن، بار بار چھینکیں، اور ناک بہنا شامل ہیں۔ کتوں میں پانی بھری آنکھیں آئی بوجرز میں جمع ہونے کا سبب بن سکتی ہیں۔

اس کے علاوہ، آپ کے کتے کی آنکھوں کے ارد گرد جرگ یا دھول ہو سکتی ہے اور آپ کے کتے کی آنکھوں سے خارج ہونے یا جلن کی وجہ سے آنکھوں میں پانی آ سکتا ہے۔ ہم آپ کے کتے کی آنکھوں کے ارد گرد کسی بھی دھول یا جرگ کو صاف کرنے کے لئے باقاعدگی سے اپنے کتے کی آنکھوں کو صاف کرنے کی سفارش کرتے ہیں.

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے پوچ کو یا تو جرگ یا دھول سے الرجی ہے یا موسمی الرجی ہے، تو ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ اسے معائنے کے لیے ڈاکٹر کے پاس لے جائیں۔ آپ کا ڈاکٹر مناسب علاج کے اختیارات لے کر آئے گا جیسے ٹاپیکل اینٹی انفلامیٹری سٹیرایڈ آئی ڈراپس یا اینٹی ہسٹامائنز جیسے بینڈریل۔

2. کتوں میں Epiphora

کتوں میں ایپیفورا جب ان کی آنکھیں ضرورت سے زیادہ پھٹ جاتی ہیں اور یہ بہہ جاتی ہے کیونکہ وہاں مناسب یا کافی نکاسی نہیں ہوتی ہے۔ Epiphora چپٹے چہرے والے کتوں کی نسلوں میں عام ہے جیسے کہ فرانسیسی Bulldog، French Mastiff یا Dogue de Bordeaux، اور Boston Terrier میں چند ایک کا نام ہے۔

جب کافی نکاسی آب یا مناسب نکاسی نہ ہو تو، وہ آنسو خشک ہو سکتے ہیں اور آنسو کے داغ یا سخت کرسٹی آئی بوگر بن سکتے ہیں۔

اگر آپ کے پاس سفید چیہواہوا کی طرح ہلکے رنگ کا کتا ہے، تو آپ کو ان کی آنکھوں کے گرد آنسو کے داغ نظر آئیں گے۔ بہت زیادہ آنسو جمع ہونے کی وجہ سے وہ کتے کی آنکھ کے گرد ایک سیاہ خاکہ دکھائی دیتے ہیں۔

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے پوچ کو ایپیفورا ہے تو فوراً اپنے ڈاکٹر سے بات کریں۔ خوش قسمتی سے، ایپیفورا قابل علاج ہے۔ آپ کا ڈاکٹر آپ کے کتے کا بغور معائنہ کرے گا اور آپ کے کینائن دوست کے لیے مناسب علاج کرے گا۔

3. خشک آنکھ

کتوں کو خشک آنکھیں یا Keratoconjunctivitis sicca بھی ہو سکتا ہے۔ کتوں میں خشک آنکھ کتوں میں ایپیفورا کے برعکس ہے۔

کتوں میں خشک آنکھ یا keratoconjunctivitis sicca بھی سخت کرسٹی آئی بوگرز کا سبب بن سکتا ہے۔ اگر آپ کے K9 پال کی آنکھ میں بجری کے ٹکڑے یا ریت کے دانے ہیں، تو آنکھ کے لیے ان ریت یا بجری کو اپنی آنکھوں سے نکالنا مشکل ہے۔

یہاں تک کہ آپ اپنے کتے کی آنکھ کے گرد سفید بھورے رنگ کی طرح سیاہ ہوتے دیکھ سکتے ہیں۔ صاف آنسو بہانے کے بجائے، آپ کے کتے کی آنکھ سے زرد سبز مادہ نکلے گا۔

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے کتے کی آنکھیں خشک ہیں، تو یقینی بنائیں کہ اسے فوراً ڈاکٹر کے پاس لانا چاہیے۔ اگر علاج نہ کیا جائے تو کیراٹوکونجیکٹیوائٹس سیکا یا کے سی ایس کتوں میں اندھے پن کا سبب بن سکتا ہے۔

4. پنکی یا آشوب چشم

کتوں کو بھی ہو سکتا ہے۔ pinkeye یا conjunctivitis. ایسا اس وقت ہوتا ہے جب آنکھ کی اندرونی اور بیرونی پرت دونوں سوجن ہوجاتی ہیں۔ کچھ معاملات میں، الرجی پنکی کا سبب بن سکتی ہے۔ کتوں کو آنکھ کے بیکٹیریل یا وائرل انفیکشن کے ذریعے بھی آشوب چشم ہو سکتا ہے اور آنکھوں کی سبز یا پیلی کرسٹ یا پیپ جیسی آنکھ کا اخراج ہو سکتا ہے۔

چونکہ آشوب چشم انتہائی متعدی ہے، اس لیے ہم تجویز کرتے ہیں کہ اگر آپ کا کوئی کتا آشوب چشم سے متاثر ہے تو آپ اپنے دوسرے پالتو جانوروں کو ڈاکٹر کے پاس لے جائیں۔ گلابی آنکھ یا آشوب چشم کے علاج میں بار بار آنکھوں کا غسل اور اینٹی بائیوٹکس شامل ہیں۔

حتمی خیالات

اگرچہ کتے کی آنکھوں کے بوگرز معمول کے مطابق ہیں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے کتے کے ڈاکٹر کے پاس باقاعدگی سے جا رہے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ صحت کے کوئی بنیادی مسائل نہیں ہیں جس کی وجہ سے آپ کے کینائن دوستوں کو سخت گنکی آئی بوگرز کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

بعض اوقات، آپ کے کتے کی آنکھ کا بوگر صحت کے مسئلے کی علامت ہو سکتا ہے جس کے بارے میں آپ کو علم نہیں ہوگا۔ اس طرح، یہ بہتر ہے کہ ہمیشہ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں اور حفاظت کی طرف غلطی کریں۔ امید ہے کہ، اس مضمون نے آپ کو کتے کی آنکھ کے گن کو صاف کرنے کے بارے میں کچھ نکات اور چالیں دی ہیں۔

اگر آپ کے پاس اب بھی مزید سوالات یا خدشات ہیں کہ کتوں کی آنکھوں کے بوگرز کو کیسے ہٹایا جائے، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے کتے کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6067592/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button