کتوں کی خوراک

میرے کتے کا پیشاب اتنا زیادہ کیوں ہوتا ہے؟

اگرچہ اس میں کوئی شک نہیں کہ ہمارے کتے ہمارے لیے رفاقت، وفاداری، خوشی اور ہنسی لاتے ہیں، بہت سے مالکان اس بات سے اتفاق کر سکتے ہیں کہ کتے کی ملکیت کے پہلے چند ماہ ہم پر اثر انداز ہو سکتے ہیں۔ اور اس کا زیادہ تر سر درد اس سلگتے ہوئے سوال کی وجہ سے ہے:میرے کتے کا پیشاب اتنا زیادہ کیوں کرتا ہے؟

ہمارا روزانہ کا نظام الاوقات ہمارے کتے کے مثانے (اور پیٹ) کے گرد گھومتا ہے۔

سردیوں کے موسم میں، آپ اپنے آپ کو دن میں 5 بار سے زیادہ منجمد اور کانپتے ہوئے پاتے ہیں کیونکہ آپ کے کتے کو بہت زیادہ پیشاب کرنے کی ضرورت ہوتی ہے صرف یہ جاننے کے لیے کہ وہ ہر بار تھوڑی مقدار میں پیشاب کرتا ہے۔

آپ اپنے کتے کو گھر میں مسلسل پیشاب کرتے ہوئے بھی دیکھ سکتے ہیں۔ اس کے بعد آپ کو جتنی جلدی ہو سکے فرش یا قالین سے پیشاب کو صاف کرنا ہو گا تاکہ گھر کو بھرنے سے بدبو کو روکا جا سکے۔

معاملہ کچھ بھی ہو، آپ کتے کے بہترین مالک بننے اور اس کے پیشاب کرنے کے رویے کو سیکھنے کے لیے پرعزم ہیں۔ اس جامع گائیڈ میں، آپ کو سوالات کے جوابات ملیں گے جیسے، "کیا کتے کے بچوں کے لیے بہت زیادہ پیشاب کرنا معمول ہے؟” اور "کتے کے بچوں میں ضرورت سے زیادہ پیشاب کی وجہ کیا ہے؟”

یہ صحت کے کچھ مسائل کی وجہ سے ہو سکتا ہے جن کے بارے میں آپ کو علم نہیں تھا اور اسے نظر انداز نہیں کیا جانا چاہیے۔ چلو شروع کریں!

متعلقہ مضمون: ایک کتے کو دن میں کتنی بار پوپ کرنا چاہیے؟

اہم نکات: میرے کتے کا پیشاب اتنا زیادہ کیوں کرتا ہے؟

ہر 15 منٹ بعد کتے کا پیشاب کرنا
میرا کتا ہر 5 منٹ میں پیشاب کیوں کر رہا ہے؟
  • یہ ہے کتے کا زیادہ کثرت سے پیشاب کرنا معمول ہے۔ بالغ کتوں کے مقابلے میں جب سے ان کے پاس ہے۔ بہت چھوٹے مثانے اور اب بھی بڑھ رہے ہیں.
  • کتے کو چاہئے کم از کم ایک بار فی گھنٹہ ہر ماہ کی عمر میں پیشاب کریں۔، البتہ، اگر انہیں اس سے زیادہ پیشاب کرنے کی ضرورت ہو تو وہ صحت کے سنگین مسئلے میں مبتلا ہو سکتے ہیں۔. (نیچے دی گئی وضاحت کو پڑھنے کے لیے وسط تک سکرول کریں)۔
  • کئی ہیں۔ صحت کے مسائل جو کتے میں ضرورت سے زیادہ پیشاب کرنے کا سبب بن سکتے ہیں۔سمیت شدید گردوں کی ناکامی، پیشاب کی نالی کے انفیکشن (UTI)، اور ذیابیطس، چند نام
  • کتے کا اچانک بہت زیادہ پیشاب کرنا رویے کے مسائل کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے۔. اگر آپ کے کتے کو علیحدگی کی پریشانی کا سامنا ہے یا آپ کی طرف سے خاطر خواہ توجہ نہیں مل رہی ہے تو، وہ زیادہ کثرت سے پیشاب کر کے کام کر سکتے ہیں۔
  • آپ کا ہو سکتا ہے کتے نے گھر کی تربیت کے اصولوں کو پوری طرح سے نہیں سمجھا ہو۔ اس بارے میں کہ وہ کہاں اور کب پیشاب کر سکتے ہیں۔ اگر یہ وجہ ہے تو مسلسل گھر کی تربیت کلیدی ہے۔

آسان اشارہ: گردے کی خرابی صرف بوڑھے کتوں کو نہیں ہوتی، یہ کتے سمیت کسی بھی عمر کے کتوں کو ہو سکتی ہے۔ زیادہ تر امکان ہے کہ، یہ صحت کا مسئلہ اس وقت ہوتا ہے جب ہمارے کتے زہریلے مادوں یا انفیکشن کا شکار ہوتے ہیں۔ یہ جان لیوا ہے اور اسے فوری طبی امداد کی ضرورت ہے۔ اچھی خبر یہ ہے کہ تیز اور جارحانہ علاج کے ساتھ، گردے یا گردوں کی ناکامی کو تبدیل کیا جا سکتا ہے۔

کتے کو کتنی بار پیشاب کرنا چاہئے؟ کیا عام سمجھا جاتا ہے؟

اگر آپ کے پاس بالغ کتا ہے، تو آپ کو پہلے ہی معلوم ہوگا کہ وہ اپنے مثانے کو چند گھنٹوں سے زیادہ روک سکتا ہے۔ آپ کا یومیہ نظام الاوقات (چاہے آپ گھر سے کام کریں، یا نہ کریں) عام طور پر پلان کے مطابق ہوتا ہے کیونکہ آپ کو ہر روز تین سے زیادہ پاٹی ٹرپس میں رکاوٹ نہیں آتی۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ ہر پاٹی سیشن کے درمیان کم از کم 8 گھنٹے انتظار کر سکتے ہیں۔

متعلقہ: کتے کب تک اپنے مسام کو پکڑ سکتے ہیں؟

تاہم، جب ہمارے چھوٹے چھوٹے کتے کی بات آتی ہے، تو یہ ایک مختلف کہانی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ان کے مثانے قدرتی طور پر چھوٹے ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، ہمارے کتے اب بھی بڑھ رہے ہیں اور اپنے مثانے کے کنٹرول کو ترقی دے رہے ہیں۔ لہذا نوجوان کتے کا بالغ کتوں سے موازنہ کرنا سیب کا کیلے سے موازنہ کرنے جیسا ہے۔ چھوٹے کتے کے مثانے کا کنٹرول خراب ہوتا ہے۔

یہی وجہ ہے کہ آپ کو اپنا مل جائے گا۔ نر اور مادہ کتے دن بھر اور کم مقدار میں بالغ کتوں کے مقابلے میں زیادہ کثرت سے پیشاب کرتے ہیں۔

یاد رکھیں کہ آپ کے چھوٹے کتے کے لیے وقت زیادہ لگتا ہے۔ اس لیے اگر آپ اپنے کتے کو گھر سے باہر ہونے کے فوراً بعد پیشاب کرتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو پرسکون رہنے اور سمجھنے کی کوشش کریں۔

آئیے ایک بالغ کتے بمقابلہ ایک نوجوان کتے کی مثال دیکھیں اور دیکھیں کہ انہیں کتنی بار پیشاب کرنے کی ضرورت ہے۔

لمبی چہل قدمی کے بعد، آپ کا بالغ کتا اپنے کتے کے بستر پر سونے سے پہلے اپنے پانی کے پیالے کا سارا پانی پی سکتا ہے۔ وہ پاٹی جانے کی ضرورت کے بغیر پوری رات سو سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس کے مثانے کا کنٹرول اچھا ہے لہذا وہ صبح تک انتظار کر سکتا ہے اس سے پہلے کہ اسے واقعی پیشاب کرنے کی ضرورت ہو۔

اس کے برعکس، ہمارے کتے کے بچوں کو پانی پینے اور کھانے کے بعد 10 سے 30 منٹ کے اندر اپنے مثانے کو صاف کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔.

6 ماہ سے کم عمر کے کتے کے لیے انگوٹھے کا ایک اچھا اصول ہے (تقریباً 24 ہفتے) انھیں ہر 1 سے 2 گھنٹے میں کم از کم ایک بار پیشاب کرنے کے لیے باہر لے جانا ہے۔ یاد رہے کہ ہمارے کتے کے بچے 16 ہفتے کی عمر تک اپنے مثانے پر مکمل کنٹرول حاصل نہیں کر پاتے.

16 ہفتے کے نشان کے بعد (تقریبا 4 ماہ)، اے کے سی کا کہنا ہے۔ کتے کے بچے اس قابل ہیں:

"ان کے مثانے کو اتنے ہی گھنٹوں تک پکڑے رکھیں جتنے ان کی عمر کے مہینوں کے علاوہ ایک. لہذا، ایک چار ماہ کا کتا اسے صرف پانچ گھنٹے تک پکڑ سکتا ہے۔ آپ کے کتے کے باتھ روم کے وقفے کے لیے زیادہ انتظار کرنے کی توقع کرنا ایک حادثے کا باعث بنے گا۔

یہ وہ جگہ ہے عام طور پر ایسا ہوتا ہے جب تک کہ آپ کے کتے 9 ماہ کی عمر تک نہ پہنچ جائیں۔ (تقریباً 36 ہفتے)۔

میرے 8 ہفتے پرانے کتے کا پیشاب اتنا کیوں ہے؟

اگر آپ کا 8 ہفتے کا کتا بہت زیادہ پیشاب کر رہا ہے تو یہ بالکل نارمل ہے لہذا پریشان نہ ہوں۔

8 ہفتے کی عمر میں، آپ کے پاس ایک بہت چھوٹا کتے کا بچہ ہے جس کا نہ صرف ایک چھوٹا مثانہ ہے، بلکہ مثانے کا کنٹرول بھی بہت خراب ہے۔ آپ توقع کر سکتے ہیں کہ پانی پینے کے بعد اسے 10 سے 30 منٹ کے اندر پیشاب کرنے کی ضرورت پڑے گی تاکہ اس کا مثانہ خالی ہو جائے۔

لہذا اگر آپ کا 8 ہفتے کا کتے کا بچہ ہر 15 منٹ میں پیشاب کرتا ہے تو گھبرائیں نہیں۔

میرے 9 ہفتے کے کتے کا پیشاب اتنا زیادہ کیوں ہے؟

9 ہفتے کا کتے کی عمر 8 ہفتے کے کتے سے تھوڑی ہی بڑی ہوتی ہے۔ لہذا اگر آپ سوچ رہے ہیں، "میرا 9 ہفتے کا کتے کا اتنا پیشاب کیوں ہے؟” یقین رکھیں کہ یہ بالکل عام بات ہے۔

میرے پاس اب ایک بالغ کتا ہے، لیکن جب میرا 9 ہفتے کا کتا بہت زیادہ پیشاب کرتا ہے، تو میں عام طور پر اس کے پانی کے پیالے پر ایک نظر ڈالتا اور محسوس کرتا کہ یہ ہمیشہ آدھا خالی ہوتا ہے۔ مجھے احساس ہوا کہ اس نے بہت زیادہ پانی پیا، خاص طور پر میرے گھر کے پچھواڑے میں بھاگنے اور کھیلنے کے بعد۔

اگر آپ کے 9 ہفتے کے کتے کے بچے ہر وقت پیشاب کرتے ہیں تو ان کے پانی کے پیالے پر ایک نظر ڈالیں اور نوٹ کریں کہ وہ آپ کے گھر یا باہر کتنے متحرک ہیں (اگر آپ انہیں گھر کے پچھواڑے میں کھیلنے دیتے ہیں)۔

ان کی توانائی کی بلند سطح اور دن بھر کی جسمانی سرگرمیاں اکثر انہیں کافی پیاسے ہونے کا سبب بن سکتی ہیں۔ نتیجے کے طور پر، وہ پہلے سے زیادہ پانی پییں گے جس کی وجہ سے وہ بہت زیادہ پیشاب کریں گے۔

آپ کو اس میں دلچسپی ہو سکتی ہے: کتے کا بچہ کب تک کھائے پیئے بغیر رہ سکتا ہے؟

میرے 10 ہفتے پرانے کتے کا پیشاب اتنا کیوں ہے؟

میرا 3 ماہ کا کتا اتنا پیشاب کیوں کر رہا ہے؟
میرا 10 ہفتے کا کتے کا اتنا پیشاب کیوں ہے؟

ایک 10 ہفتے کا کتے کا بچہ ابھی بھی کافی جوان ہے۔ اس وقت ان کی عمر تقریباً 2.5 ماہ ہے اور پھر بھی انہیں اپنے چھوٹے مثانے کو صاف کرنے کے لیے پانی پینے کے بعد 10 سے 30 منٹ کے اندر پیشاب کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کے 10 ہفتے کے کتے کے مثانے کا کنٹرول ابھی بھی کمزور ہے جو اس کے کنٹرول سے باہر ہے۔

آپ اپنے 10 ہفتے کے کتے سے ہر 1 سے 2 گھنٹے میں کم از کم ایک بار پیشاب کرنے کی توقع کر سکتے ہیں۔ کچھ کتے کو پینے کے 15 منٹ کے اندر پیشاب کرنے کی ضرورت ہوگی جس کا مطلب ہے کہ انہیں ایک گھنٹے میں کم از کم 4 بار پیشاب کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اگر ایسا ہو تو حیران نہ ہوں۔

میرا 3 ماہ کا کتے کا اتنا پیشاب کیوں آتا ہے؟

آپ کے کتے کی عمر اب 3 ماہ یا تقریباً 12 ہفتے ہے۔ آپ کے 3 ماہ کے کتے کا پیشاب اتنا زیادہ ہے کیونکہ وہ ابھی تک ایک نوجوان کتے کا بچہ ہے جس نے ابھی تک اپنے مثانے پر کنٹرول حاصل نہیں کیا ہے۔

نتیجے کے طور پر، یہ بالکل عام بات ہے کہ اس کے مثانے کو خالی کرنے کے لیے پانی پینے کے بعد 10 سے 30 منٹ کے اندر پیشاب کرنا پڑتا ہے۔ یہ توقع کی جاتی ہے کہ کتے ہر ایک سے دو گھنٹے میں کم از کم ایک بار پیشاب کریں۔

14 ہفتے کے کتے کا بہت زیادہ پیشاب: کیا یہ عام ہے؟

ہاں، 14 ہفتے کے کتے کے لیے بہت زیادہ پیشاب کرنا معمول کی بات ہے۔ اس کی عمر تقریباً 3.5 ماہ ہے اور وہ اب بھی بڑھ رہے ہیں اور اپنے مثانے پر کنٹرول حاصل کرنا سیکھ رہے ہیں۔

یہی وجہ ہے کہ آپ اپنے کتے سے پانی پینے کے بعد 10 سے 30 منٹ کے اندر پیشاب کرنے یا ہر 1 سے 2 گھنٹے میں کم از کم ایک بار پیشاب کرنے کی توقع کر سکتے ہیں۔

میرے 4 ماہ کے کتے کا پیشاب اتنا کیوں آتا ہے؟

4 ماہ کا کتا بہت زیادہ پیشاب کر رہا ہے۔
میرا 4 ماہ کا کتا ہر 30 منٹ میں پیشاب کرتا ہے!

جب کہ 4 ماہ کا کتے کا بچہ اپنے مثانے کو پانچ گھنٹے تک روک سکتا ہے، کچھ کتے اپنے مثانے کو زیادہ دیر تک نہیں رکھ سکتے۔ یہ عام بات ہے اور یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ کوئی بھی دو کتے ایک جیسے نہیں ہیں۔

لہذا جب آپ کے دوست کے 4 ماہ کے کتے کو ہر 5 گھنٹے یا اس سے زیادہ میں صرف ایک بار پیشاب کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے، آپ کے کتے کو اس 5 گھنٹے کی حد (یا ہر 30 منٹ) میں کم از کم 10 بار پیشاب کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ اس لیے بہتر ہے کہ اپنے کتے کا کسی دوسرے کتے سے موازنہ نہ کریں۔

آپ کے کتے کا جسم دوسرے کتے کے مقابلے میں بہت آہستہ بڑھ سکتا ہے اور یہ ٹھیک ہے۔ اگر آپ کبھی بھی اپنے کتے کی صحت کے بارے میں فکر مند ہیں، تو ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

کتے کے بچے اتنا پیشاب کیوں کرتے ہیں؟

کچھ معاملات میں، ہمارے کتے ہماری توجہ حاصل کرنے کے لیے اتنا پیشاب کرتے ہیں یا اس لیے کہ وہ بے چینی یا علیحدگی کی پریشانی میں مبتلا ہیں۔ اس طرح، اعلی پیشاب کی تعدد رویے کے مسائل کی وجہ سے ہوسکتی ہے.

آپ ان مسائل کو فوری طور پر درست کرنا چاہیں گے، خاص طور پر جب آپ کے کتے جوان ہوں۔ وہ جتنے چھوٹے ہیں، ان کی تربیت کرنا اور ان کے خراب ہونے سے پہلے ان برے رویوں کو ٹھیک کرنا اتنا ہی آسان ہے۔

دوسری صورتوں میں، یہ صحت کے مسائل کی وجہ سے ہو سکتا ہے جن کے بارے میں آپ کو معلوم نہیں ہوگا۔ ہمیں خوشی ہے کہ آپ اس گائیڈ کو پڑھنے کے لیے وقت نکال رہے ہیں تاکہ آپ اپنے کتے کی صحت کے بارے میں آگاہ رہیں اور صحت کے کسی بھی ممکنہ مسائل سے آگاہ رہیں۔

ہمیشہ کی طرح، یہ بہتر ہے کہ آپ اپنے کتے کے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں اور ان سے مشورہ کریں اگر آپ کو درج ذیل صحت کی حالتوں میں سے کسی کا شبہ ہے جو آپ کے کتے کو بہت زیادہ پیشاب کرنے کا سبب بن سکتا ہے۔

کتے کے بچوں میں کثرت سے پیشاب آنے کی کیا وجہ ہے؟

اگر آپ کے کتے کو دن بھر، شام اور رات کو کثرت سے پیشاب کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، تو اس کی دوسری وجوہات (رویے یا صحت کے مسائل) ہو سکتی ہیں جو آپ کے کتے کے پیشاب کی تعدد میں حصہ ڈال رہی ہیں۔

آئیے پہلے صحت کے مسائل پر بات کرتے ہیں۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

حوالہ جات:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6141303/

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button