کتے کی صحت

لیش ٹریننگ: ایک کتے کو پٹا کی تربیت شروع کرنے کی عمر کتنی ہے؟

کتے کے بہت سے ماہرین تجویز کرتے ہیں کہ آپ کو کتے کی پٹی کی تربیت چار سے چھ ہفتے کی عمر میں شروع کرنی چاہیے۔ یہ بہترین عمر ہے کیونکہ 4 سے 6 ہفتوں کی عمر میں، آپ کا کتے جسمانی طور پر چلنے کے قابل ہوتا ہے۔ اس وقت کے دوران، کتے آسانی سے پٹی کی مہارت کو سیکھنے، جذب کرنے اور سمجھنے کے قابل ہوتے ہیں۔

اگر آپ کتے کو پالنے یا گھر میں کتے لانے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو بہتر ہے کہ آپ پہلے سے تیاری کریں۔ آپ کو ایک منصوبہ بنانا ہوگا کہ آپ کب اور کیسے اپنے کینائن ساتھی کو تربیت دیں گے۔

پٹے کی تربیت اہم ہے کیونکہ یہ آپ کے کتے کو وہ نظم و ضبط فراہم کرتی ہے جس کی اسے ضرورت ہے۔ یہ اس وقت ضروری ہے جب پڑوس میں چہل قدمی کریں یا ڈاکٹر کے پاس جائیں۔

یہاں تک کہ جب آپ گھر کے پچھواڑے میں اپنے کتے کے ساتھ ہوتے ہیں، پٹے کی تربیت نظم و ضبط سکھاتی ہے تاکہ آپ کا کتا غلطی سے بھاگ نہ جائے۔ اگر آپ کو خدشہ ہے کہ ایسا ہو سکتا ہے، تو آپ پٹے کی تربیت کے دوران اپنے کتے کو محفوظ رکھنے کے لیے اپنے گھر کے پچھواڑے میں ایک وائرلیس کتے کی باڑ لگانا چاہیں گے۔

جب آپ اپنے کتے کو چار سے چھ ہفتے کی عمر میں پٹے پر چلنے کی تربیت دینے کے لیے تیار ہوتے ہیں، تو آپ سوچ رہے ہوں گے کہ اپنے کتے کو پٹے پر چلنے کی تربیت کیسے دی جائے۔ اپنے کتے کو پٹے پر اپنے ساتھ چلنے کی تربیت دینا بہت ضروری ہے۔ آپ کے ساتھ لیش چلنا یہ ظاہر کرتا ہے کہ آپ کا کتے کا کتنا اچھا سلوک ہے۔

ایک ساتھ چہل قدمی کرنے سے آپ کو اپنے کتے کے ساتھ جڑنے اور اپنا رشتہ استوار کرنے میں مدد ملتی ہے۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ پٹے پر چلنا کتوں کی فطری جبلت نہیں ہے؟ اس طرح، یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے کتے کی تربیت کریں تاکہ آپ کا چھوٹا پیارا دوست آپ کے ساتھ اچھی طرح سے چلنا جانتا ہو۔

ذیل میں ہم اس سوال کا جواب دیں گے لیکن پہلے، آئیے آپ کے کتے کو پٹے کی تربیت کے فوائد کو چھوتے ہیں۔

لیش ٹریننگ کیوں ضروری ہے۔

لیش ٹریننگ ان بہت سی فہرستوں میں سے ایک ہے جس سے آپ کے کتے گزریں گے۔ ٹرین کو پٹا دینا بہت ضروری ہے کیونکہ یہ آپ کے کتے کی نشوونما اور نشوونما میں مدد کرتا ہے۔ پٹے پر چلنا کتوں کی فطری جبلت نہیں ہے کیونکہ وہ قدرتی طور پر گھومتے پھریں گے، سونگھیں گے اور اپنے آس پاس کی چیزوں کو تلاش کریں گے۔ اپنے کتے یا نئے کتے کو پٹے کی تربیت دینے سے انہیں فرمانبردار، خوش اخلاق اور محفوظ خاندان کے افراد بننے میں مدد ملے گی۔ اپنے کتے کو کامیابی سے پٹے پر چلانے کے لیے، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ پٹے پر چلنے کے لیے کالر کی قسمیں اہم ہیں۔ ذیل میں اپنے کتے کو پٹے کی تربیت شروع کرنے کی چند وجوہات ہیں۔

  • آپ کو اپنے چھوٹے پیارے دوست میں شرارتی رویہ نظر آتا ہے اور آپ کو ہر وقت اس پر نظر رکھنی ہوتی ہے۔
  • اگر آپ کے کتے کو چھلانگ لگانے اور ممکنہ طور پر خود کو تکلیف پہنچانے کی عادت ہے۔
  • اگر آپ کے کتے کو گھر کے پچھواڑے سے فرار ہونے اور باڑ میں پھنسنے کی عادت ہے۔

پٹا کی کامیاب تربیت آپ کو اپنے پیارے دوست پر قابو پانے کی اجازت دیتی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ اچھا برتاؤ اور محفوظ ہے۔ چھوٹی عمر میں پٹے کی تربیت شروع کرنا بھی آسان ہے۔

آپ کو کس عمر میں کتے کی پٹی کی تربیت شروع کرنی چاہئے؟

پٹا کی تربیت

کتے کے بہت سے ماہرین تجویز کرتے ہیں کہ آپ کو کتے کی پٹی کی تربیت چار سے چھ ہفتے کی عمر میں شروع کرنی چاہیے۔ یہ آپ کے پیارے دوست کے لیے بہترین عمر ہے کیونکہ 4 سے 6 ہفتے کی عمر میں، آپ کا کتا جسمانی طور پر چلنے کے قابل ہوتا ہے۔ اس وقت کے دوران، کتے آسانی سے پٹی کی مہارت کو سیکھنے، جذب کرنے اور سمجھنے کے قابل ہوتے ہیں۔ اگر آپ چار سے چھ ہفتوں سے پہلے پٹے کی تربیت شروع کرتے ہیں، تو ہو سکتا ہے آپ کا چھوٹا کتے کو سمجھ نہ آئے اور اگر آپ تھوڑی دیر سے شروع کرتے ہیں، تو اسے سیکھنے اور کچھ عادات کے مطابق دوبارہ ایڈجسٹ کرنے میں تھوڑا زیادہ وقت لگ سکتا ہے (چاہے وہ اچھی ہو یا برا) پہلے ہی بننا شروع کر دیا ہے۔

کیا ویکسینیشن تربیت کے لیے اہم ہے؟

کتے کے کچھ مالکان کا خیال ہے کہ تربیت صرف اس وقت شروع ہو سکتی ہے جب کتے اپنے تمام بنیادی ٹیکے لگوا لیں۔ تاہم، یہ سچ نہیں ہے. آپ اپنے کتے کو گھر کے اندر پٹے کی تربیت دے کر شروع کر سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کے کتے کو اپنی تمام بنیادی ویکسینیشن مل جاتی ہیں، تو آپ باہر پٹی کی تربیت جاری رکھ سکتے ہیں۔

ویکسینیشن سے پہلے ایک کتے کو چلنا؟

جانوروں کے ڈاکٹر تجویز کرتے ہیں کہ آپ کے کتے کے بچے کو کتے کے پارک میں لے جانے یا اسے اپنے گھر سے باہر لے جانے سے پہلے اس کے تمام بنیادی ٹیکے لگوائیں۔ تربیت کے پہلے مراحل کے دوران اپنے کتے کو گھر کے اندر تربیت دینا بہتر ہے۔ اس طرح، کم خلفشار ہوگا اور آپ کے کتے کو توجہ مرکوز کرنے میں کم پریشانی ہوگی۔ اگر آپ اسے اپنے گھر سے باہر یا کسی پارک میں تربیت دیتے ہیں، تو بہت ساری خلفشار ہو سکتی ہیں۔ خلفشار میں پارک کے دوسرے کتے بھی شامل ہیں جو آپ کے چھوٹے کتے کی سلامتی کو خطرے میں ڈالیں گے یا جب وہ آپ کی ہدایات پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کر رہا ہو تو لوگ سامنے آئیں گے اور اسے پالنے کی کوشش کریں گے۔

کتے کی پٹی کی تربیت کے لیے کالر اور ہارنیسس کی اقسام

کئی قسم کے کالر اور ہارنسز ہیں جو آپ کتے کی تربیت کے دوران استعمال کر سکتے ہیں۔ کتے کے بہت سے ٹرینرز معیاری فلیٹ کالر، مارٹنگیل کالر، یا ہیڈ کالر کی سفارش کریں گے۔ ہارنیس بھی بہترین آپشنز ہیں جیسے فرنٹ کلپ ہارنس اور بیک کلپ ہارنس کیونکہ یہ آپ کے کتے کی گردن پر دباؤ نہیں ڈالتا ہے۔ اگر آپ کے کتے کو سانس کا مسئلہ ہے یا اسے پٹہ کھینچنے کی عادت ہے تو پٹے کی تربیت کے لیے ہارنس کا انتخاب کرنا بہتر ہوگا۔ دوسری صورت میں، ایک فلیٹ کالر کی سفارش کی جاتی ہے. کالر یا کتے کے ہارنس کے ساتھ جانے کا انتخاب آپ کے کتے کی نسل، سائز اور طرز عمل پر منحصر ہے۔

ہم نے کتے کی تربیت کے لیے بہترین پٹیوں کا بھی احاطہ کیا ہے۔ جب بات کتے کی پٹیوں کی ہو، تو یقینی بنائیں کہ آپ مناسب لمبائی کا پٹا استعمال کریں۔ تربیتی اسباق پر منحصر ہے، آپ کو مناسب لمبائی کے پٹے کا انتخاب کرنا چاہیے تاکہ آپ کا کتا آپ کی پہنچ اور کنٹرول میں ہو۔ اگر آپ کا پیارا دوست چبانے والا ہے، تو بہتر ہے کہ چبانے والی پٹی کا انتخاب کریں۔

بنیادی اطاعت کے احکام پہلے

اپنے کتے کی تربیت کرنے سے پہلے، آپ کو اسے کچھ بنیادی فرمانبرداری کے احکام سکھانے چاہیے تھے جیسے "آؤ” اور "بیٹھو۔” اگر آپ نے ابھی تک نہیں کیا ہے، تو کوئی فکر نہیں۔ ایک کتے کا بچہ ان زبانی احکامات کو اس وقت سمجھ سکتا ہے جب وہ چار سے چھ ہفتے کا ہوتا ہے۔ جب آپ کے کتے کو بنیادی فرمانبرداری کے احکام معلوم ہوں گے، تو پٹی کی تربیت بہت آسان ہو جائے گی۔

ڈاگ کالر اینڈ لیش کا تعارف

آپ اپنے کتے کو کتے کے کالر اور پٹے کو متعارف کرواتے وقت کلاسیکی کنڈیشنگ کا استعمال کرنا چاہیں گے۔ کلاسیکی کنڈیشنگ سیکھنے کی ایک شکل ہے جس میں آپ کا کتے کے ساتھ تعلق کے نمونے سیکھتے ہیں۔ سیکھنے کی یہ شکل آپ کے چھوٹے پیارے دوست کو کالر اور پٹے سے واقف ہونے میں مدد دے گی اور کالر پہننے کے عادی ہو جائے گا اور پٹے پر جھک جانے پر آرام دہ ہو جائے گا۔

کالر بلیک لیب

کتے کا پٹا. کتے کے کالر کو اپنے کتے سے متعارف کرواتے وقت، اپنے کتے کے گلے کے گرد کالر نہ لگانے کی کوشش کریں کیونکہ اس سے وہ خوفزدہ ہو جائے گا یا الجھ جائے گا۔ آپ کا کتے کا بچہ ہڑبڑا سکتا ہے یا بھاگ سکتا ہے اور آپ اس کا پیچھا کر سکتے ہیں۔ اس کے بجائے، اس کے کھانے سے پہلے تربیت کو یقینی بنائیں تاکہ وہ بھوک سے متاثر ہو۔ اس کے بعد، اسے پہننے سے پہلے اسے کالر یا ہارنس سے واقف کروانے کے لیے آگے بڑھیں۔ اسے مختلف لذیذ کھانوں کے ساتھ چنچل انداز میں کرنا یاد رکھیں تاکہ وہ آہستہ آہستہ کالر یا ہارنس کو قبول کرے۔

کتے کا پٹا۔ کتے کے کالر کو متعارف کرانے کی طرح، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس علاج ہے۔ اس طرح، کتے کی پٹی کو متعارف کرواتے وقت، آپ کا کتا اسے علاج کے ساتھ جوڑ رہا ہے۔ اپنے کتے کو پٹہ سے واقف ہونے دیں اور پٹہ کو اپنے کالر یا ہارنس سے جوڑنے کے ساتھ ایک مثبت تعلق قائم کرنے میں ان کی مدد کریں۔ اگر آپ کلیسپ لیڈ استعمال کر رہے ہیں، تو آپ پٹا کو اس کے کالر یا ہارنس پر ڈی رنگ سے جوڑیں گے۔

آپ پٹہ کو زمین پر رکھ کر اور اسے ادھر ادھر گھسیٹ کر کتے کے پٹے کو متعارف کروا سکتے ہیں تاکہ آپ کا کتے پٹے کی آواز سے واقف ہو جائے۔ پھر آہستہ آہستہ کلیپ لیڈ کو کالر سے جوڑنا شروع کریں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس علاج ہے۔ صبر کریں اور اپنے کتے کو وہ وقت دیں جو اسے قبول کرنے اور اس کے عادی ہونے کی ضرورت ہے۔

ایک بار جب آپ کا کینائن پٹا سے واقف ہو جاتا ہے، تو آپ آہستہ آہستہ کتے کی پٹیوں کی مختلف اقسام متعارف کروا سکتے ہیں، بشمول پیچھے ہٹنے والے کتے کی پٹیاں اور رسی کتے کی پٹی اس بات پر منحصر ہے کہ آپ اور آپ کے کتے کے لیے کیا بہتر ہے۔

کتے کو آپ کے پاس آنا سکھا رہا ہے۔

جب آپ کے کتے نے پٹا کے ساتھ کالر پہنا ہوا ہے، پٹے کے آزاد سرے کو زمین پر رکھیں اور اپنے کتے کو محسوس کرنے دیں۔ اپنے ہاتھ میں علاج کے ساتھ، اپنے کتے کو اپنے پاس بلائیں۔ جب وہ آپ کی طرف چل رہا ہے، تب بھی اپنا کالر پہنے ہوئے ہے جس میں پٹا لگا ہوا ہے، آپ چند رفتار سے بیک اپ لے سکتے ہیں اور پھر جب وہ آپ کے پاس آئے تو اسے ٹریٹ دے سکتے ہیں۔ اس پیشرفت کو جاری رکھیں جب تک کہ آپ کا کتا آپ کے ساتھ چلنا شروع نہ کرے۔ اگر آپ کا کتا الجھ جاتا ہے اور آپ کی طرف نہیں آ رہا ہے تو، صبر کرنا یاد رکھیں اور اس کے پٹے کو نہ کھینچیں۔ اس کو اپنے ہاتھوں میں دیے گئے ٹریٹ دکھائیں اور اسے اپنی طرف اشارہ کریں۔ چند بار ایسا کرنے کے بعد، وہ بھول جائے گا کہ اس نے پٹا کے ساتھ کالر پہنا ہوا ہے۔

مثبت کتے کی تربیت

علاج کے ساتھ ساتھ، زبانی انعامات بھی بہت اچھے کام کرتے ہیں۔ اپنے کتے کی ہمیشہ "اچھے کتے” سے تعریف کریں۔ یا "اچھا لڑکا!” جب وہ آپ کے حکم کی تعمیل کرتا ہے یا آپ اسے یہ دکھانے کے لیے اس کا پیٹ بھی نوچ سکتے ہیں کہ آپ اس کے طرز عمل کو منظور کرتے ہیں۔ یہ مثبت کمک آپ کے کتے کو پٹا کے ساتھ کالر پہننے کی ترغیب دے گی۔

مختصر اور مسلسل تربیتی سیشن

چونکہ آپ کے چھوٹے پیارے دوست کی توجہ کا دورانیہ کم ہے، اس لیے کوشش کریں کہ تربیتی سیشن مختصر رکھیں، لیکن اس کے ساتھ ہم آہنگ رہیں۔ ہر روز، تربیتی سیشن جاری رکھیں جب تک کہ آپ کا کتا تیار نہ ہو جائے۔

صبر کرو اور پرسکون رہو

ٹھنڈا، پرسکون اور جمع ہونا ضروری ہے۔ آپ کا کتا اپنے اردگرد کی ہر چیز کو سیکھنے اور جذب کرنے کی کوشش کر رہا ہے اور اس میں یقیناً وقت لگے گا۔ اپنے کتے کو جلدی کرنے یا ڈانٹنے کی کوشش نہ کریں کیونکہ اس سے بدتر نتائج برآمد ہو سکتے ہیں، جس سے وہ آپ سے خوفزدہ ہو سکتا ہے یا تربیتی سیشن کے دوران اس کی کارکردگی کو متاثر کر سکتا ہے۔ اگر آپ کو کبھی مدد کی ضرورت ہو تو کسی پیشہ ور ٹرینر سے مشورہ کریں۔

کتے کی پٹی کی تربیت شروع کرنے کے لیے مجموعی طور پر بہترین عمر 4 سے 6 ہفتے ہے۔ اپنے کتے کے ساتھ زیادہ سے زیادہ وقت گزارنے کی کوشش کریں تاکہ آپ دونوں کے درمیان رشتہ بڑھے اور یہ تربیت کو مزید پرلطف اور لطف اندوز بھی بنائے گا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button