Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
جگر کی ناکامی کے ساتھ کتے کو کب Euthanize کرنا ہے۔ » Genxam - جنزیم
کتے کے بارے میں عمومی سوالات

جگر کی ناکامی کے ساتھ کتے کو کب Euthanize کرنا ہے۔

جگر کی خرابی کے ساتھ کتے کو کب euthanize کرنا ہے یہ جاننا مشکل ہوسکتا ہے۔ جگر کی بیماری جیسی تمام دائمی بیماریوں کی طرح، جلد پتہ لگانا بہت ضروری ہے۔ ابتدائی تشخیص آپ کو اپنے کتے کو خوش کرنے کی ضرورت سے بچنے میں مدد دے سکتی ہے لہذا جگر کی خرابی کی عام ابتدائی علامات پر نظر رکھیں۔

Euthanization ایک گہرا ذاتی اور جذباتی فیصلہ ہو سکتا ہے جو کسی کو آسانی سے مغلوب کر سکتا ہے۔ اپنے کتے کے ساتھی کو مصائب سے بچانے کے لیے انسانی فیصلے کو منفی انداز میں نہیں دیکھا جانا چاہیے۔

ابتدائی جگر کی بیماری کی کچھ علامات جو کتوں میں عام ہونے والی دوسری بیماریوں کی نقل کرتی ہیں، کینائن ڈیجنریٹیو مائیلو پیتھی پر ہمارا مضمون دیکھیں: مزید معلومات کے لیے کب euthanize کرنا ہے اور دیگر ممکنہ حالات کو مسترد کرنا ہے۔

یہ فیصلہ کرنے میں آپ کی مدد کرنا کہ کیا آپ کو جگر کی خرابی کے ساتھ اپنے کتے کو خوش کرنا چاہیے۔

اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کرنے پر غور کریں اگر آپ پریشان ہیں کہ آپ کا کتا جگر کی خرابی کی وجہ سے تکلیف میں ہے، تو آپ اپنے ڈاکٹر کے ساتھ مل کر euthanization کے بارے میں فیصلہ کر سکتے ہیں۔ جلد بازی میں کوئی فیصلہ نہ کریں، خوشامد کرنا بہترین آپشن نہیں ہو سکتا خاص طور پر اگر آپ کے کتے کے لیے علاج کے اختیارات دستیاب ہوں۔ مستند پیشہ ور افراد کی مدد حاصل کرنا واقعی فیصلے سے تناؤ کو دور کر سکتا ہے اور آپ کو ذہنی سکون فراہم کر سکتا ہے۔

کل وقت درکار:

45

منٹ

کل لاگت:

65

امریکن روپے

مطلوبہ اوزار:

چیزوں کی ضرورت ہے؟

– درد کی علامات کے لیے اپنے کتے کی نگرانی۔

یہ فیصلہ کرنے کے اقدامات کہ کیا آپ کو جگر کی خرابی کے ساتھ اپنے کتے کو خوش کرنا چاہئے۔

جگر کی بیماری کی علامات ظاہر کرنے والا کتا

مرحلہ 1 – عام علامات کی تلاش کریں۔

آپ کا کتا جلد ہی جگر کی خرابی کی علامات ظاہر کرنا شروع کر سکتا ہے، غیر معمولی طرز عمل اور جگر کی ناکامی کے گندے ضمنی اثرات پر نظر رکھیں۔ ذیل میں ہماری عام علامات کی فہرست سے مشورہ کریں کہ کیا تلاش کرنا ہے۔ اگر آپ کو شک ہے تو کسی مصدقہ جانوروں کے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا بہتر ہے۔

کتے کی بیماری کی علامات پر نظر رکھنا

مرحلہ 2 – وجہ تلاش کرنے کے لیے پیچھے ہٹیں۔

کتوں میں جگر کی خرابی کئی چیزوں کی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ دوبارہ سوچنے کی کوشش کریں کہ کیا آپ کے کتے نے کچھ عجیب کھایا ہے یا پچھلے دو دنوں میں کسی غیر معمولی چیز سے رابطہ کیا ہے۔ جگر کی خرابی ہمیشہ جینیاتی خرابی نہیں ہوتی ہے اور یہ آپ کے کتے کے کھانے یا پینے کی وجہ سے ہوسکتی ہے جو اسے نہیں ہونی چاہئے۔

ایک انتخاب کریں

مرحلہ 3 – جگر کی ناکامی کے مرحلے کی شناخت کریں۔

ابتدائی علامات میں طویل عرصے تک الٹی اور اسہال شامل ہیں۔ اگر آپ دیکھتے ہیں کہ یہ علامات طویل عرصے تک برقرار رہتی ہیں تو یہ آپ کے کتے کے ڈاکٹر سے رابطہ کرنے کا وقت ہوسکتا ہے۔ جلد پکڑے جانے پر آپ کے کتے کے جگر کی بیماری پر قابو پایا جا سکتا ہے اور وہ خوشگوار زندگی گزار سکتے ہیں۔

ایک ڈاکٹر سے مشورہ کریں

مرحلہ 4 – اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

آپ کے کتے کی طرف سے کوئی بھی غیر معمولی رویہ ایک پریشان کن علامت ہو سکتا ہے، اپنے دماغ کو پرسکون کرنے کے لیے اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔ اکثر ایک سادہ فون کال یہ جاننے کے لیے کافی ہوتی ہے کہ آگے کیا کرنا ہے اور اگر آپ کو اپنے کتے کو چیک اپ کے لیے لانے کی ضرورت ہے۔

اپنے جانوروں کے ڈاکٹر کے ساتھ تعلقات استوار کریں اور انہیں اپنے کتے سے ملوائیں۔ ایسے ڈاکٹر کو کال کرنا آسان ہے جو آپ کی ضروریات کے بارے میں جانتا ہو اور حقیقی طور پر مدد کرنا چاہتا ہو۔ اس وقت تک انتظار نہ کریں جب تک کہ آپ کو آخری سیکنڈ میں ڈاکٹر کو تلاش کرنے میں کوئی مسئلہ نہ ہو۔

ایک انتخاب کریں

مرحلہ 5 – فیصلہ کرنا

اپنے جانوروں کے ڈاکٹر کے پاس جانے کی بنیاد پر آپ کے پاس وہ تمام معلومات ہونی چاہئیں جن کی آپ کو اپنے کتے کو خوش کرنے کے بارے میں فیصلہ کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کا ڈاکٹر آپ کو علاج کے ممکنہ اختیارات اور آپ کے کتے کے جگر کی خرابی کو سنبھالنے کے لیے ضروری طرز زندگی میں تبدیلیوں کے بارے میں مشورہ دے گا۔

اگر آپ کے کتے کو تکلیف ہے تو آپ کا ڈاکٹر ممکنہ طور پر آپ کے کتے کو خوش کرنے کا آپشن لے کر آئے گا، اگر بیماری کافی بڑھ گئی ہے تو یہ سب سے زیادہ انسانی آپشن ہوسکتا ہے۔

کتے میں انفوگرافک جگر کی ناکامی - کیا کرنا ہے؟

کتوں میں جگر کی ناکامی کی علامات

ایک کتے کے مالک کے طور پر، آپ کچھ عام علامات پر نظر رکھنا چاہیں گے کہ ہو سکتا ہے آپ کا کتا اپنا سب سے اچھا محسوس نہ کر رہا ہو، جگر کی خرابی جیسی بیماری کے ساتھ جلد پتہ لگانا اہم ہے۔ کے مطابق پیٹ ایم ڈی اگر آپ کو درج ذیل علامات میں سے کوئی بھی نظر آتا ہے تو آپ کو اپنے پیارے دوست کو ڈاکٹر کے دفتر میں چیک آؤٹ کرانا چاہیے۔

  1. وزن میں کمی اور کم بھوک
  2. اسہال اور الٹی (خون کے ساتھ یا بغیر)
  3. مسلسل پیاس اور پیشاب میں اضافہ
  4. الجھن اور چلنے میں دشواری
  5. عام کمزوری اور سستی۔
  6. یرقان (آنکھوں اور جلد کا پیلا ہونا)
  7. دورے اور کنفیوژن
  8. جسم میں سیال جمع ہونا (خاص طور پر پیٹ کے ارد گرد)

جگر کی خرابی کے کس مرحلے پر منحصر ہے کہ آپ کے کتے کے پاس بہت سے اختیارات ہوسکتے ہیں جن میں euthanization شامل نہیں ہے۔ جگر کی ناکامی ایک زندگی بھر کی حالت ہے جو ممکنہ طور پر آپ کے کتے کی زندگی کی مدت کے لئے نگرانی کرنے کی ضرورت ہوگی. تبدیلیاں اور خوراک اور خصوصی ادویات جیسی چیزیں آپ کے کتے کے جگر کی حالت کا علاج کرنے کے لیے ایک طویل سفر طے کرتی ہیں۔

ابتدائی مرحلے میں جگر کی بیماری

یہ ایک نازک مرحلہ ہے، اگر آپ اپنے کتے میں جگر کی بیماری کی جلد شناخت کر سکتے ہیں تو آپ اسے اپنے کتے کی خوراک میں معمولی تبدیلیوں سے کنٹرول کر سکتے ہیں۔ بیماری کے اس مرحلے کے دوران دو چیزوں کا خیال رکھنا ہے، خاص طور پر سستی اور اسہال، اور الٹی۔

کتوں میں الٹی اور اسہال کئی وجوہات کی بناء پر ہو سکتا ہے اور عام طور پر گھبراہٹ کا سبب نہیں ہوتا، تاہم، اگر علامات ایک یا دو ہفتے سے زیادہ برقرار رہیں تو آپ کو فکر مند ہونا چاہیے۔

کسی بھی وقت جب آپ کے کتے میں غیر معمولی علامات ہوں یا طویل عرصے تک عجیب و غریب سلوک کر رہا ہو تو آپ کو اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے ملاقات کرنے پر غور کرنا چاہئے۔

بہترین صورت یہ ہے کہ یہ کچھ بھی نہیں ہے اور آپ کو ذہنی سکون ملتا ہے، بدترین صورت یہ ہے کہ آپ کچھ بہت جلد پکڑ لیں اور اپنے کتے کی جان بچائیں۔

درمیانی مرحلے میں جگر کی ناکامی

اگر آپ اپنے کتے میں جگر کی خرابی کی ابتدائی علامات کو یاد کرتے ہیں تو پھر بیماری اگلے مرحلے میں جانے کا امکان ہے۔ جگر کی ناکامی کے درمیانی مرحلے کے دوران، آپ کا کتا اس عارضے کی جسمانی علامات ظاہر کرنا شروع کر دے گا۔

جگر ٹھیک سے کام کرنا بند کر دیتا ہے اور کتے کے جسم سے زہریلے مادوں کو فلٹر کرنے میں ناکام ہو جاتا ہے۔ اس مقام پر، یرقان کے لیے اس کا قائم ہونا ایک عام بات ہے جس کی خصوصیت آنکھوں اور جلد کا پیلا ہونا ہے۔

دیگر علامات جیسے کہ آپ کے کتے کا "پفی” نظر آنا ہو سکتا ہے، عام طور پر پیٹ میں۔ یہ کتے کے اعضاء اور خون کی نالیوں میں سیال جمع ہونے کی وجہ سے ہے۔

درمیانی مرحلے کے جگر کی ناکامی کے دوران آپ کا کتا اب بھی معقول حد تک آرام دہ زندگی گزار سکتا ہے اگر آپ علامات کو جلد ہی پکڑ لیں۔ خوراک کی تبدیلیوں اور ادویات کے ساتھ، آپ کے کتے کے جگر کی بیماری کی ترقی کو سست کیا جا سکتا ہے.

دیر سے اسٹیج جگر کی ناکامی۔

یہ جاننا کہ جگر کی خرابی کے ساتھ کتے کو کب euthanize کرنا ہے عام طور پر معیار زندگی کے خدشات کے گرد گھومتا ہے، اگر آپ کا کتا جگر کی ناکامی کے بعد کے مراحل تک پہنچ جاتا ہے تو euthanization ایک حقیقی غور و فکر بن جاتا ہے۔

جگر کی ناکامی کے آخری مراحل کے دوران، آپ کے کتے کا دماغ اس بیماری سے متاثر ہونا شروع کر دے گا۔ زہریلے مادوں سے بھرے جسم کے ساتھ جسے آپ کے کتے کے اب ناکام ہونے والے جگر سے فلٹر کیا جانا چاہیے تھا، آپ کے کتے کو بہت سی غیر آرام دہ علامات کا سامنا کرنا پڑے گا۔

جیسے جیسے زہریلے مواد خون کے دھارے سے آپ کے کتے کے دماغ تک پہنچتے ہیں وہ جسمانی افعال پر کنٹرول کھونا شروع کر دیتے ہیں۔ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ وہ عجیب انداز میں کام کرتے ہیں اور آپ کے گھر کے ارد گرد بے مقصد چہل قدمی کرتے دکھائی دے سکتے ہیں۔ دورے اور دیگر اعصابی مسائل جیسی چیزیں نمایاں ہوں گی۔

اس مرحلے پر، یہ مناسب ہوگا کہ آپ اپنے ڈاکٹر سے براہ راست مشورہ کریں اور اپنے کتے کو خوش کرنے کے بارے میں بات کریں۔ اگرچہ یہ کرنا ایک مشکل فیصلہ ہے، لیکن یہاں زیادہ تر معاملات میں انسانی انتخاب کتے کو نیچے رکھنا اور انہیں تکلیف سے بچانا ہوگا۔

یہ فیصلہ کرنا کہ کیا آپ کو اپنے کتے کو خوش کرنا چاہیے۔

جگر کی خرابی کے ساتھ کتے کو خوش کرنے کا فیصلہ کرنا مشکل ہوسکتا ہے اور جب آپ اس خیال سے دوچار ہوں گے تو آپ کے دماغ میں بہت سارے خیالات دوڑیں گے۔ اس معاملے پر اپنے جانوروں کے ڈاکٹر کا اختیار حاصل کرنا ایک اچھا خیال ہے قطع نظر اس کے کہ آپ کو کیا کرنا چاہئے۔

کوئی بھی فیصلہ کرنے سے پہلے، کسی مستند ویٹرنریرین سے دوسری رائے حاصل کرنا ضروری ہے۔ نہ صرف ڈاکٹروں کے پاس گردے کی خرابی جیسی بیماریوں سے نمٹنے کا کافی تجربہ ہوتا ہے بلکہ ان کے پاس آپ کے کتے کی تشخیص اور علاج میں مدد کرنے کے لیے اوزار بھی ہوتے ہیں۔ علاج کے نئے اختیارات ہو سکتے ہیں جن کے بارے میں آپ کو معلوم نہیں ہے کہ آپ کا ڈاکٹر تجویز کر سکتا ہے، آپ کو کبھی معلوم نہیں ہوگا!

اپنے خاندان کو euthanization کے بارے میں بتانا

آپ کا کتا آپ کے خاندان کا حصہ ہے اور آپ کے خاندان کے سائز کے لحاظ سے آپ کو بچوں یا پیاروں کے ساتھ مشکل بحث کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ بچے کتے کو نیچے رکھنا بہت مشکل سے لے سکتے ہیں، خاص طور پر اگر وہ ساری زندگی آپ کے کتے کے ساتھ بڑے ہوئے ہوں۔

آپ کے بچوں کو کتے کے نقصان سے نمٹنے میں مدد کرنے کے کئی طریقے ہیں۔ اس موضوع کے بارے میں معلومات کا ایک خزانہ ہے جو آن لائن دستیاب کتابوں میں پایا جا سکتا ہے۔ جیسے سائٹس کو چیک کرنے پر غور کریں۔ نفسیات آج پالتو جانور کو کھونے کے بارے میں بچوں سے بات کرنے کے بارے میں مفید تجاویز کے لیے۔

ہر ایک کے لیے اپنے کتے کو الوداع کہنے کے لیے وقت نکالنے کی کوشش کریں۔ الوداع کہنے سے لوگوں کو بند ہونے کا احساس حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے خاص طور پر موت سے نمٹنے کے وقت۔ اپنے خاندان کو صورتحال کی وضاحت کریں اور یوتھنائزیشن کے لیے ایک تاریخ مقرر کریں تاکہ ہر کسی کو معلوم ہو کہ وہ آپ کے کتے کے ساتھ کتنا وقت گزارتے ہیں۔

اپنے کتے کو یاد کرنا

آپ کے یوتھنائزیشن کے طریقہ کار کے بعد آپ کا ڈاکٹر عام طور پر روایتی تدفین (پالتو جانوروں کے قبرستان میں یا آپ کے صحن میں اگر آپ کا شہر اس کی اجازت دیتا ہے) یا تدفین کا مشورہ دے گا۔

لوگ اکثر اپنے پیارے ساتھیوں کو جلانے کا انتخاب کرتے ہیں تاکہ ان کی باقیات کو ایک کلش کے اندر گھر میں رکھیں۔ آپ کے کتے کے لیے بہترین آرام کی جگہ بنانے کے لیے حسب ضرورت کے ساتھ بہت سے urns آن لائن دستیاب ہیں۔

پالتو جانوروں کی انشورنس

آپ کی صورتحال پر منحصر ہے کہ اگر آپ کے کتے کا علاج آپ کی استطاعت سے زیادہ ہو تو euthanization ہی واحد آپشن ہو سکتا ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں پالتو جانوروں کی انشورنس آتی ہے۔ پالتو جانوروں کی بیمہ آپ کی ضرورت سے پہلے حاصل کرنا آپ کے کتے کے علاج کی ادائیگی میں آپ کی مدد کرنے میں ایک طویل سفر طے کر سکتا ہے۔

پرائیویٹ پالتو جانوروں کی انشورنس پچھلے دو سالوں سے بڑھ رہی ہے، انتظار نہ کریں جب تک کہ آپ کے پالتو جانور کو انشورنس کی ضرورت نہ ہو۔ اپنے پالتو جانوروں کو جلد ڈھکنے کے لیے سائن اپ کرنے سے ماہانہ ادائیگیوں کو کم رکھنے میں مدد مل سکتی ہے اور آپ کو ذہنی سکون ملتا ہے۔

نتیجہ

یہ فیصلہ کرنا کہ اپنے کتے کو کب خوش کرنا ہے یہ فیصلہ کرنا بہت مشکل ہو سکتا ہے۔ کبھی کبھی سب سے زیادہ انسانی فیصلہ وہ ہوتا ہے جو آپ کے کتے کی تکلیف کو ختم کرتا ہے۔ کچھ بیماریاں آپ کے کتے کے کھینچنے کے بہت کم امکان کے ساتھ ختم ہوتی ہیں، ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر سے مشورہ کریں کہ آپ کے پاس کون سے اختیارات ہیں اور کیا جگر کی خرابی کے ساتھ اپنے کتے کو خوش کرنا صحیح انتخاب ہے۔

متعلقہ سوالات

جگر کی خرابی سے کتے کے مرنے کی علامات کیا ہیں؟

جگر کی خرابی سے کتے کے مرنے کی کچھ عمومی علامات میں قے، اسہال، ہر چند منٹوں میں مسلسل پیاس اور اس کے نتیجے میں بار بار پیشاب آنا، چلنے پھرنے میں دشواری، وزن میں کمی، توانائی کی کمی اور الجھن شامل ہیں۔

جگر کی خرابی سے کتے کے مرنے کی کچھ مخصوص علامات میں دورے، بخار، یرقان، خون جمنے کے مسائل، پیٹ میں السر، بھوک میں کمی، جگر کے سائز میں تبدیلی، جسم میں سیال کا جمع ہونا (خاص طور پر پیٹ اور پیٹ کے ارد گرد)، اور معدے سے خون بہنا شامل ہیں۔ .

خراب جگر کے ساتھ کتا کب تک زندہ رہ سکتا ہے؟

جگر کی ناکامی یا جگر کے کینسر کے ساتھ ایک کتا تقریبا نصف سال یا چھ ماہ تک زندہ رہنے کی توقع کر سکتا ہے۔ اگر آپ کے کینائن دوست سرجری سے گزرتے ہیں، تو ان کی متوقع عمر ایک سال تک بڑھ سکتی ہے۔

یہ آپ کے جگر کے کینسر کی قسم پر بھی منحصر ہے۔ اگر آپ کے کتے کو نوڈولر جگر کا کینسر یا پھیلنے والا جگر کا کینسر ہے، تو ہو سکتا ہے کہ وہ زیادہ دیر تک زندہ نہ رہے۔

اگر اس بات کا ثبوت ہے کہ کینسر پھیپھڑوں یا پیٹ کے اعضاء میں پھیل گیا ہے، تو آپ کے پیارے دوست صرف چند ہفتوں تک زندہ رہنے کی توقع کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کو شک ہے کہ آپ کے کتے کو جگر کی خرابی یا جگر کا کینسر ہے، تو یقینی بنائیں کہ کسی بھی نئی تبدیلی کی نگرانی کریں اور اپنے ڈاکٹر کے ساتھ مسلسل رابطے میں رہیں۔ اس طرح، آپ کا ڈاکٹر آپ کے کتے کی علامات کا انتظام کر سکتا ہے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button