Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127

Warning: Use of undefined constant crop - assumed 'crop' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /www/wwwroot/genxam.com/wp-content/themes/jannah/functions.php on line 127
اپنے کتے کو نیوٹر کرنا یا نہیں کرنا؟ فائدے اور نقصانات » Genxam - جنزیم
کتے کے بارے میں عمومی سوالات

اپنے کتے کو نیوٹر کرنا یا نہیں کرنا؟ فائدے اور نقصانات

آپ نے حال ہی میں ایک نر کتا گود لیا ہے یا آپ اسے خریدنے پر غور کر رہے ہیں۔ آپ کے آس پاس ہر ایک کی اپنی رائے ہے کہ آیا کتے کو نیوٹر کرنا ہے۔ اب جب کہ آپ کے پاس ایک چھوٹا کتے کا بچہ ہے، آپ شاید وہی سوچ رہے ہوں گے۔

اگر آپ کتے کے مالک ہونے کا یہ پہلا موقع ہے اور آپ یہ جاننا چاہتے ہیں کہ کتے کا ذمہ دار مالک کیسے بننا ہے، تو اپنے کینائن کو غیر جانبدار کرنے کا انتخاب ان سب سے زیادہ ذمہ دار طریقوں میں سے ایک ہے جو آپ ان کی دیکھ بھال کر سکتے ہیں۔ بہت سے ذمہ دار مالکان اپنے فعال کتے کو گھر کے پچھواڑے سے فرار ہونے سے روکنے کے لیے وائرلیس کتے کی باڑ بھی لگاتے ہیں۔

اپنے کتے کو نیوٹر کرنا یا نہیں کرنا؟ جب بات نیوٹرنگ کی ہو تو، کوئی بھی صحیح جواب نہیں ہے جو سب کے لیے موزوں ہو۔ جواب آپ کی ترجیحات اور آپ کے کتے کی نسلوں پر منحصر ہے۔ ذیل میں ہم اس بات پر تبادلہ خیال کرتے ہیں کہ آپ کو کب اپنے کینائن کو ختم کرنا چاہیے یا نہیں کرنا چاہیے اور اگر ایسا کرنے کے طبی یا رویے سے متعلق فوائد ہیں۔

کیا مجھے اپنے کتے کو نیوٹر کرنا چاہئے؟

بہت سے حالات ایسے ہوتے ہیں جب آپ کو اپنے نر کتے کو نیوٹر نہیں کرنا چاہیے۔ ذیل میں ہم کئی ایسے حالات کی فہرست دیتے ہیں جہاں آپ کے کتے کو نیوٹرنگ کرنا ضروری نہیں ہے۔

  • اگر آپ اپنے مرد ساتھی کی افزائش کا ارادہ رکھتے ہیں۔
  • آپ کا نر کتا شوز میں حصہ لے گا۔
  • وہ شکاری کتے ہوں گے یا کھلاڑی۔

ان معاملات میں اپنے کتے کو غیر جانبدار نہ کرنا ٹھیک ہے۔ شوز میں حصہ لینے والے کتوں کو اپنے تمام حصے دکھانے کی ضرورت ہوگی۔ اس کے علاوہ، فعال شکاری کتوں یا کھلاڑیوں کو اچھی کارکردگی کے لیے اعلیٰ ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کی ضرورت ہوگی۔

اگر آپ پالتو جانوروں کے ایک فعال مالک ہیں جو پیدل سفر کرنا پسند کرتے ہیں اور آنے والے کئی سالوں تک آپ کے ساتھ گولڈن ریٹریور ہائیک رکھنے کا ارادہ رکھتے ہیں، تو بہتر ہے کہ ان کو بے دخل نہ کریں۔

کچھ کینائنز بہت جارحانہ ہوتے ہیں۔ چھوٹے بچوں والے کتے کے مالکان اپنے نر پوچ کو نیوٹر کرنے پر غور کر سکتے ہیں۔ طریقہ کار کے بعد، ان کے رویے کو بہت قریب سے دیکھیں۔ اگر وہ اب بھی جارحانہ رویہ دکھا رہے ہیں، تو یہ تناؤ یا اضطراب کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔

کتے کے کھلونوں کو کھیلنا اور چبانے سے کسی بھی قسم کے بڑھتے ہوئے تناؤ یا اضطراب کو دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

پیشہ

کیا مجھے اپنے کتے کو نیوٹر کرنا چاہئے یا نیوٹر نہیں کرنا چاہئے؟

آئیے پیشہ کے ساتھ شروع کریں۔ اپنے کتے کو نیوٹر کرنے کے بہت سے مثبت طبی اور طرز عمل کے فوائد ہیں۔

1. طبی فوائد

  • اپنے نر کتوں کو نیوٹر کرنے سے ورشن کے کینسر اور پروسٹیٹ کے کچھ مسائل کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔. نیوٹرڈ کتے پروسٹیٹ کے کم بڑھے ہوئے کیسز اور انفیکشن کا شکار ہوتے ہیں۔ بڑھا ہوا پروسٹیٹ اور انفیکشن دونوں کا علاج مہنگا ہے۔
  • نر نیوٹرڈ کتوں میں عضو تناسل کی بیماریوں اور افزائش سے متعلق ٹیومر ہونے کا امکان کم ہوتا ہے۔
  • نیوٹرڈ کتے بھی مضبوط قوت مدافعت رکھتے ہیں اور متعدی بیماریوں کو پکڑنے کے امکانات کم ہوتے ہیں۔

2. برتاؤ کے فوائد

آپ کے کتے کو نیوٹر کرنے کے کئی رویے کے فوائد ہیں۔ چونکہ ان کے خصیے اور منسلک ڈھانچے دونوں کو ہٹا دیا گیا ہے، اس لیے ان کا دوسرے کتوں سے لڑنے کا امکان کم ہوگا۔

3. نر کتوں کے گھر سے دور گھومنے کا امکان کم ہوتا ہے۔

بے خبر نر کتے فطری طور پر ساتھی تلاش کرنے کی کوشش کے لیے گھومتے پھریں گے۔ وہ کسی کو ڈھونڈنے کے لیے کچھ بھی کریں گے، بشمول گھر سے فرار۔ یہی وجہ ہے کہ بہت سے مالکان اپنے کتے کو اپنے احاطے سے نکلنے سے روکنے کے لیے ایک وائرلیس کتے کی باڑ لگاتے ہیں۔

بنیاد سے فرار ہونے کے کئی نتائج ہیں۔ سڑک پر آنے والی تیز رفتار کار کتے سے ٹکرا سکتی ہے۔ جنگل کے دوسرے جانور ان پر حملہ کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کا کتا پہلی بار گھر سے فرار ہو رہا ہے تو وہ کھو سکتا ہے۔

4. نر کتے بہتر سلوک کر سکتے ہیں۔

یہ فطری بات ہے کہ بے خبر کتوں کا اپنے علاقے کو نشان زد کرنا اس لیے اگر وہ اپنے تیز بو والے پیشاب کو آپ کے پورے گھر میں چھڑکیں تو حیران یا حیران نہ ہوں۔

اپنے پوچ کو صاف کرنے سے، آپ یہ محسوس کرنا شروع کر سکتے ہیں کہ وہ بہتر سلوک کر رہے ہیں۔ ان کے آپ کے پورے گھر میں پیشاب کرنے، دوسرے کتوں پر چڑھنے، لوگوں کی ٹانگوں پر چڑھنے، یا بے جان چیزوں پر چڑھنے کا امکان کم ہوگا۔

5. کم جارحیت کے مسائل.

اگر آپ اپنے نر کتوں کو جلد از جلد صاف کرتے ہیں، تو آپ جارحیت کے مسائل سے بھی بچ سکتے ہیں۔

براہ کرم نوٹ کریں کہ نیوٹرنگ آپ کے کتے کے تمام رویے کے مسائل کو ٹھیک نہیں کرتی ہے۔ اگرچہ یہ ان کے ٹیسٹوسٹیرون کی اعلی سطح کی وجہ سے ناپسندیدہ رویوں کو کم کر سکتا ہے، لیکن اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ ان کے جارحانہ یا ناپسندیدہ رویے نیوٹریشن کے بعد بدل جائیں گے۔

اگرچہ نیوٹرنگ آپ کے پیارے دوستوں کے نظام میں ٹیسٹوسٹیرون کی مقدار کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے، لیکن یہ ہارمون کو مکمل طور پر ختم نہیں کرے گا لہذا اگر وہ اب بھی کچھ جارحانہ رویے دکھاتے ہیں تو حیران نہ ہوں۔ نیوٹرنگ کے بعد کتے کیسا برتاؤ کرتے ہیں اس کا انحصار ان کی شخصیت، فزیالوجی اور تاریخ پر ہوتا ہے۔

6. نیوٹرنگ کتے کے ناپسندیدہ حمل کو کم کرتی ہے۔

آپ اپنے نر کتے کو نیوٹرنگ کرکے ناپسندیدہ کتے کے حمل کو کم کرنے میں مدد کر رہے ہیں۔

امریکن سوسائٹی فار دی پریونشن آف کرولٹی ٹو اینیملز (اے ایس پی سی اے) کے مطابق ہر سال تقریباً 6.5 ملین جانور پناہ گاہ یا بچاؤ کے نظام میں داخل ہوتے ہیں۔ 6.5 ملین میں سے 3.3 ملین کتے اور 3.2 ملین بلیاں ہیں۔

مزید برآں، ان 6.5 ملین جانوروں میں سے، صرف 3.2 ملین ہی پناہ گاہ یا بچاؤ اور گھر میں جانے کا راستہ تلاش کرتے ہیں۔ پناہ گاہوں میں بہت سے بچے نگہداشت یا توجہ کی کمی کی وجہ سے رویے کے مسائل پیدا کرتے ہیں اور ان کا خاتمہ ہو جاتا ہے۔

لہذا، اپنے کتے کو بے اثر کرنے کا مطلب ہے کہ آپ جان بچا رہے ہیں۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ نیوٹر سرجری کی لاگت غیر متوقع کوڑے کی دیکھ بھال کی لاگت سے نمایاں طور پر کم ہے۔

Cons کے

کے مطابق پی ایل او ایس ون، آپ کے کتے کو نیوٹرنگ کرنے کے کئی منفی اثرات ہیں۔ گولڈن ریٹریورز جن کو نیوٹرڈ کیا گیا تھا ان میں جوڑوں کی خرابی تھی اور کینسر جیسے آسٹیوسارکوما (OSA) اور پروسٹیٹ کینسر میں اضافہ ہوا تھا۔

پروسٹیٹ کینسر کے بارے میں بات کرتے ہوئے، سائنسدانوں نے کہا کہ اگر آپ بڑی نسل کے کتوں کو ان کے خصیے رکھنے دیتے ہیں، تو اس سے ان کے پروسٹیٹ کینسر کا خطرہ 1 فیصد کم ہوجاتا ہے۔ یہ 1 فیصد کتے کے مالکان کے لیے ایک اہم فیصد نہیں ہو سکتا، لیکن یہ یقینی طور پر سائنسدانوں کے لیے ہے۔

جب بات جوڑوں کے عوارض کی ہو تو، مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ بڑی نسل کے کتے ہڈیوں اور تلی کے کینسر کا زیادہ شکار ہوتے ہیں جب ان کو ان لوگوں کے مقابلے میں جب ان کا نیوٹر نہیں کیا جاتا تھا۔

نر کتے کو نیوٹر کرنے کی بہترین عمر

نر کتے کو نیوٹر کرنے کی بہترین عمر

آپ کر سکتے ہیں۔ اپنے نر کتے کو آٹھ ہفتے کی عمر میں ہی صاف کریں۔. کچھ ڈاکٹر چھ سے نو ماہ کی روایتی عمر کا مشورہ دیتے ہیں کیونکہ کتے اینستھیزیا کو برداشت کرنے کے لیے کافی بوڑھے ہوتے ہیں اور اتنے جوان ہوتے ہیں کہ وہ نیوٹرنگ سرجری سے جلد صحت یاب ہو جائیں۔

سیزر وے کی ڈاکٹر شیری ویور نے کہا کہ چھ ماہ سے پہلے نیوٹرنگ ان کی جسمانی نشوونما کو فائدہ پہنچا سکتی ہے۔ مزید برآں، عمر بڑھنے کے ساتھ ان کا وزن زیادہ ہونے کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے کتے نیوٹرنگ سے پہلے صحت مند ہیں تاکہ وہ بغیر کسی نقصان دہ پیچیدگیوں کے آپریشن سے اچھی طرح سے صحت یاب ہو سکیں۔ اگر آپ انہیں نیوٹرنگ کے عمل کے لیے کلینک لے جانے سے پہلے چھ سے نو ماہ تک انتظار کرنا پسند کرتے ہیں، تو یہ بھی ٹھیک ہے۔

بالغ کتوں کو بھی نیوٹرڈ کیا جا سکتا ہے لیکن انہیں آپریشن کے بعد کی پیچیدگیوں کا سامنا کرنے کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔ زیادہ وزن والے کتوں یا صحت کے مسائل والے کتوں کے لیے بھی یہی بات ہے۔

ہر کتے کی نسل مختلف ہوتی ہے لہذا نیوٹر کی صحیح عمر مختلف ہوتی ہے۔ اگر آپ کو یقین نہیں ہے تو، اپنے ڈاکٹر سے بات کریں تاکہ آپ اپنے مرد کینائن ساتھیوں کو بے اثر کرنے کے لیے بہترین وقت کا فیصلہ کریں۔

کتے کو نیوٹر کرنے میں کب دیر ہو جاتی ہے؟

یہ ہے اپنے کتے کو نیوٹر کرنے میں کبھی دیر نہ کریں۔ کیونکہ ہر نسل مختلف ہے۔ اگر آپ کے پاس بوڑھے کتے ہیں، جب تک کہ وہ صحت مند ہوں اور انہیں کوئی بیماری نہ ہو، ان کا بحفاظت علاج کیا جا سکتا ہے۔ کوشش کریں کہ اپنے پرانے کتوں کو زیادہ دیر سے نیوٹرنگ نہ کریں کیونکہ نیوٹرنگ کے فوائد کم ہو جائیں گے۔

اگر آپ کے پاس پرانے کتے ہیں، تو یہ بات قابل فہم ہے اگر آپ فکر مند ہیں۔ جب شک ہو تو، سرجری سے پہلے کے خون کے کام کے لیے اپنے کتے کے ڈاکٹر کو کال کریں۔ یہ ٹیسٹ ڈاکٹر کو اینستھیزیا کی خوراک کی مقدار کا تعین کرنے کی اجازت دے گا جو ان کے لیے محفوظ ہے۔

آپ کا پشوچکتسا بھی آپ کے کتے کے خون کے کام کی جانچ کرنے کے بعد ان کو ختم کرنے سے انکار کر سکتا ہے کیونکہ ایسا کرنا محفوظ نہیں ہے۔

کتے کو نیوٹرنگ کرنے کے لیے بازیابی کا وقت

نیوٹرنگ کے طریقہ کار کے بعد، اینستھیزیا کی دوا متلی کا سبب بن سکتی ہے۔ کچھ بوڑھے کتے آپریشن کے بعد تناؤ کو برقرار رکھنے کے قابل نہیں ہوسکتے ہیں۔ وہ سرجری کے بعد اپنی بھوک بھی کھو سکتے ہیں۔ سرجری کے بعد انہیں معمول کی بھوک پر واپس آنے میں کچھ دن لگ سکتے ہیں۔

اگر صحت کے مسائل یا پیچیدگیاں نہ ہوں تو نر کتے نیوٹرنگ کے عمل کے فوراً بعد گھر جا سکتے ہیں۔

آپ کا ڈاکٹر آپ کو درد کی کسی بھی دوا یا آپ کے کتے کی دیکھ بھال کے بعد مطلع کرے گا۔ بہتر ہے کہ کسی بھی سرگرمی کو کچھ دنوں کے لیے محدود کر دیا جائے تاکہ چیرا ٹھیک سے ٹھیک ہو سکے۔ کچھ کتے اپنا چیرا چاٹ سکتے ہیں لہذا ڈاکٹر حفاظتی کالر تجویز کر سکتا ہے۔

ڈاکٹر کے ساتھ فالو اپ اپائنٹمنٹ بہت ضروری ہے۔ آپ کا ڈاکٹر چیک کرے گا کہ چیرا کیسے ٹھیک ہو رہا ہے اور اسی کے مطابق ٹانکے ہٹائیں گے۔

دیرپا خیالات

ہم نے آپ کو نیوٹرنگ کے فوائد اور نقصانات دونوں فراہم کیے ہیں تاکہ آپ اپنے مرد کتے کے لیے بہترین فیصلہ کر سکیں۔ اپنے کتوں کو ختم کرنے میں بھی دیر نہیں لگتی لیکن پہلے ان کی صحت پر غور کریں۔ خوش قسمتی سے، آپ کے کتے کا ڈاکٹر ہمیشہ اس بات کا تعین کرنے سے پہلے ان کی صحت کی جانچ کرے گا کہ آیا نیوٹرنگ کے عمل کو آگے بڑھانا ہے یا نہیں۔

اگر آپ کو کوئی شک ہے تو، اپنے ڈاکٹر سے بات کریں اور اپنے خدشات کے بارے میں بات کریں۔ آپ اس میں اکیلے نہیں ہیں اور وہ آپ کو باخبر فیصلہ کرنے میں مدد کریں گے۔

دستبرداری: یہ ویب سائٹ طبی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے
اس ویب سائٹ پر موجود معلومات، متن، گرافکس، تصاویر اور دیگر مواد سمیت لیکن ان تک محدود نہیں، صرف معلوماتی مقاصد کے لیے ہیں۔ اس سائٹ پر کوئی بھی مواد پیشہ ورانہ ویٹرنری مشورہ، تشخیص، یا علاج کا متبادل نہیں ہے۔ کسی طبی حالت کے بارے میں آپ کے کسی بھی سوال کے ساتھ ہمیشہ اپنے جانوروں کے ڈاکٹر یا دیگر قابل صحت نگہداشت فراہم کنندہ سے مشورہ لیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button